Sari la conținut

Lucian_M

Moderatori
  • Număr conținut

    7.875
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

2 Urmăritori

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    NT
  • Motocicleta
    V-strom 1000 2014

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ER 5, Suzuki V-strom 650
  • Alte autovehicule si vehicule
    Fiesta 1,5 tdci

Vizitatori Recenți Profil

9.543 citiri profil

Lucian_M's Achievements

  1. Sub 100 înseamnă între 50 și 99. Plin de călugărițe pe grup, din ce se observă. Dacă traficul se desfășoară cu 80 și eu stau la 50, se urcă tirul pe mine. Merg cu cât impune traficul, așa cum face cam toată lumea. Am fost zilele trecute spre Iași, în localități am vrut să merg cu 55, m-au depășit trei tiruri, am stat după ele cu 80-90, doar nu aveam să fiu eu căpos că circul corect. Știu, voi nu faceți așa când sunteți pe net, este de înțeles, mulți pozează în sfinți și ierarhi.
  2. Bineînțeles, dar dacă mobrele merg, nu intră nimeni să se plângă.
  3. Oh, numai șoferi corecți in trafic...
  4. Tot ce-i posibil. Am boală și pe basarabeni, conduc unii ca niște cizme. A nu se înțelege că sunt perfect, ușă de biserică sau cine știe ce serafim, dar caut să încurc traficul cât mai puțin, de regulă stau sub 100 în localități, fără manevre periculoase, 110-115 afară, poate o mai pisc un pic la depășiri, că nu stau să discut cu cel din dreapta, am trecut și m-am repliat. Dacă am fi corecți cu acordarea priorității, s-ar reduce accidentele cu minim 70%.
  5. Ce să mă laud, că evit județul ăla pe cât posibil. Faza nasoală e că vin ei la noi și fac tâmpenii. Fac și și noștri, dar ei sunt amatori, cei din nord sunt profesioniști. O grămadă de accidente se întâmplă zilnic în SV, de cele mai multe ori cauzate de inconștienți.
  6. Poți cumpăra doar la bax, 12 bucăți. Totuși merită încercat, dacă nu ești fan ungător.
  7. La pariu că se lasă cu alt cadru, dacă furcă va sta ulterior strâmb? Tăiere absolut dreaptă iese doar dacă meseriașul e ce trebuie (și are scule). Totuși cu sudură acolo nu cred să iasă mare lucru, nu cred că aș avea încredere, mai ales dacă mai văd și porozitate. Nu doresc să fiu dur, sunt doar realist, mai ales când e vorba despre elemente structurale.
  8. Te înțeleg perfect, știu despre ce vorbești, m-am lovit de multe ori de problema asta, dar când am simțit că bat in plin, m-am oprit și am căutat soluție.
  9. Din fericire, n-am pățit niciodată să nu pot scoate cămășile, am niște scule făcute de mine pentru extracție + un biax cu care fac șanfren și am unde să bat ulterior. Acolo trebuie alezat cumva interiorul jugului, dacă se mai poate face ceva. Manualul de service e sfânt în astfel de cazuri.
  10. Ce să îți zic, sincere condoleanțe! Care se crede mecanic și face el că poate, apoi vine și se plânge, își merită soarta, fără răutate. Dacă simți la mână că lovitura e in plin, de ce nu verifici în ce lovești? Te-ai uitat la cămăși, să vezi dacă nu-s la nivel cu jugul? Nu, direct cu ciocanul. Honda și Yamaha am frumosul obicei să nu lase șanfren sau două adâncituri pentru a bate cu dornul cămășile. Suzuki și Kawasaki au de obicei una dintre opțiuni. Dacă nu ai sculă, nu bate ca disperatul. Nici nu îți spun ce scule îți trebuie (sau mai bine zis, îți trebuiau), deoarece există manual de service, manual care nu a fost citit. Nu-i răutate gratuită, ci o trezire la realitate, așa faceți unii trăsnăi și veniți cu bocete pe forum sau grupuri. Nu te pricepi, lasă pe altul, ieși mai ieftin. Cât despre cămăși plus suduri pe acolo, dacă găsești pe unul care lucrează tot că ține, cauți un cadru nou. Nu s-a priceput să scoată două cămăși de rulmenți, iar tu îi spui să taie drept în zona jugului? Bună glumă! Dar cu câtă sete a bătut acolo nu ai observat? Omul e hotărât să facă treabă, iar tu îi dai finețuri cu taiere la nivel, strung și sudură TIG. Am văzut și eu sudură TIG, dacă nimerești la un parat de sudor, mai bine iei piesă nouă.
  11. Curățare PROFI e atunci când vine unul acasă la tine (sau duci moto la el), ți-o suie pe stander, îți spală lanțul (și ce e prin jurul lui, că ție îți este lene), îi dai minim 100 lei și vii la el peste 1-2 săptămâni să repeți operațiunia, că ești leneș. Și uite așa, într-un an ai plătit kitul de lanț, dar măcar nu ai stat în genunchi și se vede haurul (lanț hauriu). Domnia/boieria costă, înțelegi acum? Cine face curățați de lanț este profesionist, deci curățare PROFI. Poate fi și detailing, în funcție de preferințe, dar n-am ajuns la nivelul la care pretențiile mele presupun așa ceva, atâta timp cât am consumabile, scule și două mâini.
  12. Băieți, dați o tură prin județul Suceava și vă convingeți. Ce ați văzut până acum e pistol cu apă. Parol!
  13. Păi îmi povesteai cum treceai prin noroaie de un metru, săreai de poduri în apă și acum zici că nu? Cu Dakarul ai dreptate, și eu am vrut să merg, dar era sub demnitatea mea
  14. Nu cred că depășește cineva Suceava. Nu concep așa ceva, ăștia sunt catastrofe ambulante, accidente grave se produc zilnic.
×
×
  • Creează nouă...