Sari la conținut

Lucian_M

Moderatori
  • Număr conținut

    7.759
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    NT
  • Motocicleta
    V-strom 1000 2014

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ER 5, Suzuki V-strom 650

Vizitatori Recenți Profil

9.227 citiri profil

Lucian_M's Achievements

  1. Am avut tobă sport pe V2, nu era foarte gălăgioasă, doar obositoare la drum lung. Acum am un V2 mai mare, tobă sport cu silencer, se aude mai tare "mașina de cusut" decât toba, e mai relaxant și merg fără stres în concedii, nu-mi mai fac griji că mă oprește pentru control. Nu te-ai plictisit de atâta gălăgie? Ai impresia că toată lumea apreciază bubuiala?! Nu sunt controale pe sunet in Bulgaria, dar te poate opri și tot îți găsește ceva in neregulă. De ce să riști inutil?
  2. Și cu 5 cutii pe moto, una în spate, sub număr.
  3. Nu știu unde mergeți voi constant, veniți prin Neamț un pic, vă veți distra. Încercați Suceava, dacă știți că aveți mai multe vieți. Dați o tură prin Iași, ridică aproape zilnic elicopterul. Am cca 140.000 km in 9 ani și nu realizez ce e ăla mers constant cu moto, având în vedere gropile, cretinii din trafic, poliția și animalele. Felicitări celor care reușesc! După ultima ispravă de duminică, soția mi-a zis că ea nu se întoarce acasă cu mine. Am mers relativ legal la întoarcere, mi s-a acrit de 30-50-80/h. Care se riscă la depășiri, când știe că e posibil să fie filmat din elicopter depășind pe linie continuă? Nu ați pățit?! Este timp, au pățit-o unii din zonă, sunt pietoni "de elicopter".
  4. Îmi cer scuze dacă vă impacientez, dar amenzile de la radar nu se dau pe loc, vin acasă, nici nu știi ce-ai furat și când. Până acum, am avut permisul suspendat de două ori pentru viteză și nu a fost deloc plăcut (ultima dată acum un an și un pic). Am decis că nu mai e cazul să exagerez cu viteza și cu km, îi las pe alții să se laude. Cât despre autostrăzi cu moto, îmi știți opinia: Ideea e clară: vrei drumuri lungi și în confort, alegi un tourer. Vrei ceva confort, dar să o frigi, alegi sport-touring. Vrei să mergi cam pe oriunde, cu confort peste medie și vrei ceva să te distrezi, alegi adv-touring (gen KTM 1190/1290 și cele asemănătoare). Vrei lălăială - cruiser. Ești masochist- orice altceva, dacă discutăm de km mulți.
  5. Băieți, scuze că mă bag în discuție, dar în actualul context rutier vă mai băgați la 700+ km pe zi? Fără autostrăzi. Radare pe trepied, pistoale laser ascunse in mașini neinscriptionate (nu întrebați de unde știu că se practică, atenție la un Passat albastru prin Neamț), radare în K pe Polo, Logan, neinscriptionate (se folosesc multe mărci), iar mai nou, vânătoare din elicopter (se practică în zona mea + Iași). Nu bag bățul prin gard, doar sunt curios cum veți mai doborî recorduri.
  6. Dacă insiști, se rezolvă, cu toate că nu cred că e nevoie. Cât despre intercom, de cel puțin 20 de ori am vrut să-mi pun și eu, dar m-am răzgândit după 1-5 minute, pentru că n-am chef să fiu concentrat pe manevre și să o aud pe soție "las-o mai încet" sau vreo exclamație fix când nu-i cazul. Sau să-mi audă toate înjurăturile pe care le împing când conduc. Am incercat de 2-3 ori să conduc cu căști in urechi, mă deconectează de trafic și nu-i bine deloc (care reușește, bravo lui). Muzică tare ascult in mașină doar dacă conduc încet și e drumul liber, pe moto dacă te ia relaxarea și nu te uiți în oglinzi, te poți trezi cu girofare in spate și apar surprizele. Mă rog, chiar prefer să simt traficul, dar așa consider că e ok. Combinația muzică + neasigurarea în oglinzi poate strica ziua. Deci zic pas la orice sistem de comunicație, indiferent cât de performant ar fi el. Singurele chestii care mă interesează ar fi indicațiile audio de la Waze, dar am rezolvat și cu acest aspect (cost redus, aspect discutabil).
  7. Lasă, ai cunoștințe solide despre mecanică.
  8. Nu-i cânt in strună lui Superbec, dar omul chiar e în temă cu fenomenul moto. În locul tău, mi-aș cere scuze. Sincer.
  9. Întotdeauna, dar absolut întotdeauna, verific după umplere. Inițial pun cu 1-200 ml mai puțin decât trebuie sau cred că trebuie, pornesc motorul, las să meargă un minut, opresc, las 1-2 minute și verific din nou. Completez cât și dacă trebuie. Niciodată nu pun din prima cât scrie în carte, din motive evidente. Ce, nu a pățit nimeni să pună cât scrie în carte și să se trezească, că are ulei peste nivel? Că n-am chef să scot cu pompa (acolo unde merge cu vacuum).
  10. Asta am văzut și eu pe net. Ca idee, la mașină am element filtrant, în carcasă. Nu pot să pun ulei acolo, că fuge în baie. În concluzie, merge și/și.
  11. Ceva în filtru e mai bine decât nimic. Oricum nu intră mult, se trage în hârtie, rămâi cam cu jumătate.
  12. Unii zic că da, alții că ba. Eu le umplu, așa m-am obișnuit.
  13. A fost odată ca niciodată, acum vreo 25 de ani... https://ro.scribd.com/doc/15617450/Prescurtari-MIRC
  14. Îți spun eu de ce: majoritatea mecanicilor scurg uleiul pe cricul lateral, moto urcată pe elevator. Ci e să miște stânga/dreapta ca să iasă cât mai mult ulei? Dacă nici nu-l lasă să se scurga bine și pun deasupra cantitatea recomandata de producător, te trezești cu ulei peste maxim. Ai impresia că verifică după umplere, motor pornit 2-3 minute, oprit, așteptat timpul cerut de manual și verificat cu motorul în echilibru? Bunica face asta la un service reprezentanța. De aia am găsit 400 ml de ulei în plus la a mea, am scos cu pompa din motor. Ulterior am dat jos celebrul Motul 7100 și mi-am pus uleiul meu. Am o vorbă: nu te știu sau n-am auzit de tine, nu umbli la utilajul meu dacă nu-s de față, că eu plătesc. N-am pretenția să mă bag peste tine, nu-ți contest priceperea, dar trebuie să-mi câștigi încrederea. La Chevrolet mi-au schimbat, chipurile, rulmentul de presiune, după 2000 km gâjâia din nou, volanul era strâmb, intors la service, stătea strâmb in cealaltă parte, abia a treia oară cu mine in service stătea cât de cât, am plecat înjurând, la Cybernet mi-au montat incorect filtrul de motorină Octavia 2), la Ford se scărpinau în cap în fața capotei ridicate (Fiesta tdci), altul mi-a bătut simeringurile de ulei la moto cu țeavă de metal pe care a tăiat-o în fața mea (acum 9 ani). Am văzut ciobeni la service auto care băteau fără noimă în articulații și înjurau că nu se desface piulița de la bieleta antiruliu, alții care strângeau prezoanele cu pistolul pe blană etc. Deci despre ce vorbim? De ce m-am hotărât să nu-mi mai cumpăr mașină sau moto nouă și de ce stau să văd ce se lucrează la agregate? Că dau peste miserupiști pe care îi doare la bascheți că eu am muncit să îmi cumpăr lucrurile respective și ca să le întrețin cât pot de bine. Gata nuvela. 🫢
×
×
  • Creează nouă...