Ce să îți zic, sincere condoleanțe! Care se crede mecanic și face el că poate, apoi vine și se plânge, își merită soarta, fără răutate. Dacă simți la mână că lovitura e in plin, de ce nu verifici în ce lovești? Te-ai uitat la cămăși, să vezi dacă nu-s la nivel cu jugul? Nu, direct cu ciocanul. Honda și Yamaha am frumosul obicei să nu lase șanfren sau două adâncituri pentru a bate cu dornul cămășile. Suzuki și Kawasaki au de obicei una dintre opțiuni.
Dacă nu ai sculă, nu bate ca disperatul. Nici nu îți spun ce scule îți trebuie (sau mai bine zis, îți trebuiau), deoarece există manual de service, manual care nu a fost citit. Nu-i răutate gratuită, ci o trezire la realitate, așa faceți unii trăsnăi și veniți cu bocete pe forum sau grupuri. Nu te pricepi, lasă pe altul, ieși mai ieftin.
Cât despre cămăși plus suduri pe acolo, dacă găsești pe unul care lucrează tot că ține, cauți un cadru nou.
Nu s-a priceput să scoată două cămăși de rulmenți, iar tu îi spui să taie drept în zona jugului? Bună glumă! Dar cu câtă sete a bătut acolo nu ai observat? Omul e hotărât să facă treabă, iar tu îi dai finețuri cu taiere la nivel, strung și sudură TIG. Am văzut și eu sudură TIG, dacă nimerești la un parat de sudor, mai bine iei piesă nouă.