Sari la conținut

Lucian_M

Super Membru
  • Număr conținut

    7.312
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    NT
  • Motocicleta
    V-strom 1000 L5

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ER 5, Suzuki V-strom 650

Vizitatori Recenți Profil

8.791 citiri profil

Lucian_M's Achievements

  1. Deci dacă îți dau să împingi un FJR1300, cred că fugi înainte să-i vezi culoarea... La 1,80 și cca 85 kg pot controla in foarte multe situații o motocicletă de cca 240 kg + pasager și cca 40-50 kg de bagaj. Toată schema e să nu se incline mobra peste punctul în care stă în echilibru. Înseamnă că riderii care folosesc K1200LT sunt un fel de supermani? Discuția e lungă și nu-și are rostul, cel mai bine evită să închiriezi sau să împrumuți motocicletele altora.
  2. Mișto montajul! Luminează puternic, împrăștie bine lumina?
  3. De vânzare un kit Olympus, totul în stare foarte bună. Mic defect la ecran, dacă îl tragi din partea de sus, nu se aprinde, dacă îl tragi și rabatezi in sus (filmare de jos), funcționează perfect. Nu m-a deranjat, deoarece nu folosesc ecranul, în special vizorul. 2000 lei, bonus o centură Lowepro și o telecomanda IR pentru blitz. Separat un trepied cu cap fluid (mic defect la un picior, nimic grav)- 200 lei (doar capul e minim 300). Davideni, Neamț pentru probă, în funcție de cine îl ia, îmi aleg dacă cer sau nu avans pe card. Alte detalii sau poze aici, pe pm sau WhatsApp 0745863277. Există și încărcător original, firește.
  4. Și eu incerc, nu-mi iese, dar la mine e alt ritm de lucru. Cât despre compresor, caută Steinhaus 50 litri cu două pistoane, e best-buy. Are câteva dezavantaje, îți zic pe WhatsApp ce și cum.
  5. Lasă, e curat la început, să vezi după ceva vreme (nu întreba de unde știu). Cât despre compresor, nu lua de ăla fără ulei, nu-s fiabile. Și indiferent ce iei, caută cu două pistoane, ca să nu te rogi să-ți ajungă presiunea de la 5 la 8 bari și mai mult să meargă decât să stea cuplat motorul. Iarăși, nu întreba de unde știu. Cât despre plastice, mda, și mie îmi place să le tot desfac, e pasiunea mea ascunsă.
  6. Nu te duci la service, vine service-ul la tine. https://www.facebook.com/reel/604189419026912/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v
  7. Cochetam cu ideea să-mi pun la 1000, dar nefiind vreun Rossi, stau liniștit. In plus, cutia e mai puțin stresată cu un QS, așa că nu-i panică deloc, mai bine investesc într-un Power Commander sau mai bine într-o resoftare, că smucește și nu-mi place musai cum taie gazul și cum merge la prin aglomerație. Singura problemă e că stau la 400 km de TNG, în altcineva n-aș avea incredere să îl las să umble.
  8. N-am zis nimic de XT, deoarece nu-mi plac spițele sau camerele, consider că nu-mi sunt necesare și deci n-am cercetat cât costă fiecare. Mi-am luat motor cu mai mulți cc nu pentru a compensa ceva, ci pentru cuplu. 99% a fost valoarea cuplului, consider că are fix câți Nm îmi sunt necesari. Ok, dacă avea vreo 20 în plus, erau bine primiți. Iar între 650 și 800 mai e și o diferență de design, unora le place, altora mai puțin. Și mai uiți ceva: furcă USD și frâne mai performante (nu zic nimic de grupul motopropulsor). Comparația a fost între 800 SE și 650 normal, non-xt.
  9. Da, o alegere foarte bună, nu că sunt eu musai fan Suzuki. Ce nu-mi place e partea frontală, cam ascuțită pentru gusturile mele, dar e vorba de gusturi. Nu că ar fi DL1000 2014-2022 vreo revoluție a designului, nici pe departe. Să meargă, asta e important. Oricum, 8500 pe un 800 SE cu foarte puțini km mi se pare o afacere bună de tot, e cam la preț de 650 chel.
  10. Atunci daaaaaa, fain! Nu am studiat cu mare atenție 800-le și aveam impresia că are fața de 21. E bine că există alternativă pentru cei care preferă asfaltul.
  11. Blană prețul! Totuși nu m-aș împăca așa bine cu ideea de roată de 21 și spițe.
  12. Dacă sunteți mai slăbuți și nu luați casa cu voi, merge brici 650. Fă un ridetest și te lămurești cât de cât, la confort și protecție vânt va fi un mare pas în față în comparație cu SV.
  13. Ca posesor de V-strom 650 timp de peste 100.000 km in câțiva anișori și plimbări în special cu pasager și bagaje, îmi permit să îmi expun unele păreri. 1. 650 e foarte ok pentru o persoană sau când ai pasager și un topcase. Dacă se adaugă cutii laterale și o încarci, te cam rogi de ea prin munți (am fost până la 3000+ m). Ești înăltuț, probabil nu ai doar 85 kg ca mine, 71 cp ți se vor părea cam puțini, mai ales că spui că ai ceva experiență. 2. Nefiind primul motor, fă un mic efort (mă rog, nu-i chiar mic) și ia varianta de 1000 cc. Da, e un pic mai grea, dar ai câteva chestii meeeega faine: motor puternic, suspensii mult peste cele de la 650, iar de frâne nici nu trebuie să mai amintesc. Până să iau miarul, credeam că e ok, meeeerge și modelul de 650 cc, dar bagajele și altitudinea ridicată își spun cuvântul. Cu ăsta din 2014 am făcut doar 12.000 km anul ăsta (mai puțin decât mi-am dorit) și am ajuns să-l cunosc cât de cât. Bea destul, între 4,4 și cât vrei (maxim 8 am scos), de obicei cam 5,5 real, fără să rup stilul. Autonomie de cca 300 km, ca să nu lași pompa pe uscat. I-am pus kit coborâre scărițe și risere ghidon, am 1,80 și stau bine pe moto. Parbriz mi-a dat fostul proprietar un Givi airflow, e urât în draci, dar își face treaba. 3. Voblaj pe 650? Doar fără forkbrace și doar în anumite condiții (plecări involuntare pe o roată, anvelopă moale, furcă neservisata, rulmenți jug duși). Cu forkbrace nu mi-a făcut niciodată figuri, puteam lua mâinile de pe ghidon și la 140. Pe miarul din 2014 nu am experimentat voblaj decât la o săritură peste un pod, unde am aterizat (involuntar) cu roata un pic virată (inițial am zis că o las ușor, dar m-a luat valul și i-am dat, eram singur). 4. Ca prim motor nu recomand V-strom 1000, dar dacă spui că ai experiență, chiar merită să faci un test. Siiiigur ceri să lași avans.
  14. Corect, totuși e mai mult de lucru, deci se apropie (fiecare "simte" pistolul) și se strânge la final cu dinamometrica. Eu așa fac, iar unele șuruburi le strâng la mana, deja știu cât de mult să strâng fără să stric (unde nu-s sigur sau vrea omul să folosesc dinamometrica, o pun la lucru.
  15. Bingo! Parkside x12 nou are 4 trepte, dacă știi cât și cum să îi dai, aproape că nu mai trebuie dinamometrică. Panzer are o treaptă pe desfiletare cu încă o setare pentru frână când simte că șurubul e slăbit, iar pe strângere două trepte. În funcție de șurubul folosit (și tubulare), se poate întâmpla să buleasca filete sau să rupă șuruburi. Pare mic și slab, dar să știți că la 251 lei nu găsiți ceva mai bun, nou, cu 2 ani garanție.
×
×
  • Creează nouă...