Sari la conținut

Lucian_M

Moderatori
  • Număr conținut

    7.816
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    NT
  • Motocicleta
    V-strom 1000 2014

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ER 5, Suzuki V-strom 650
  • Alte autovehicule si vehicule
    Fiesta 1,5 tdci

Vizitatori Recenți Profil

9.394 citiri profil

Lucian_M's Achievements

  1. La marele fix, exact ce gândesc și eu! Cu mașina n-am fost pe TA, doar cu moto de două ori, ne-a băgat printr-un sat cu țigani mulți, am fost un pic sceptic la traseu prima dată, dar a fost ok. Lumea e ahtiată după polizat scărițele, dar unii ne dorim doar curbe multe. Un prieten avea o vorbă: in linie dreaptă, orice babă poate să-i dea capăt la kilometraj. Liniile drepte sunt pentru atunci când ai de mers mult, e cu grabă și ești nevoit să faci traseul respectiv, dar cu mașina. Aici da, e perfect.
  2. 5 cm cursa suspensiei spate e absolut suficient, nu trebuie mai mult. Neața la boieri, m-am trezit cu o durere de cap, aștept să-și facă efectul pastila, după care am de schimbat filtrele de aer la frumusețea asta. Abia asta motocicletă!
  3. Băieți, am dat-o pe achipament, in loc să adoptăm un comportament preventiv la ghidon. Am fost pe minim 20 de pasuri străine (nu-i laudă, oricine poate merge), nu prea am văzut motocicliști "nașpa", adică să conducă prost. Bine, erau câțiva care probabil admirau peisajul din mers, dar cei mai mulți o ardeau sănătos. I-am dat și eu ceva sandale, până s-a auzit din spate "da' las-o mai ușor". Cunoașteți senzația. Mulți caută ace de păr, să zgârie scărițele, să arate cum rod ei cauciucul până pe margine (al meu e mai ros pe capete decât pe mijloc). Așa, și?! Se riscă mult, nu cunoști traseul, nu știi ce vine de sus, dacă prinzi vreo balegă pe asfalt (am prins, foarte mișto, în Elveția, pe ploaie), șansele să derapezi sunt mari. Mie îmi plac traseele gen Valea Sebeșului, dacă știți zona, curbe care pot fi atacate cu 70-100, schimbări rapide de altitudine (urci, cobori), ceva unde poți merge alert fără să mesteci in cutie 1-2, 2-1, franaaaaaaaa, viraj stanga, 1-2-3, franaaaaaaaa, viraj dreapta etc. Consider că plăcerea e mai mare in curbe nu foarte strânse, pe care să te inclini rapid când pe o parte, când pe cealaltă. Străinii exagerează uneori pe la noi, așa cum și noi o ardem vitejește pe la ei. Cine are noroc, bea seara o bere. Cine are ghinion, ajunge statistică. Judecând după faptul că tipul respectiv avea o vârstă respectabilă, putem afirma (încă o dată) că înțelepciunea nu vine la pachet cu anii. Btw, poftiți educație...
  4. Ei, nuuuuu... Stil, rafinament, statut, atitudine.
  5. Poate tu, că la 11 am intrat în casă, ceapa lui de cioapar...
  6. Numai de aia nu! Dar stingem cu bere.
  7. Cică vine un val cu peste 40 cât de curând. Și nu-i de vodka, whisky, tequila sau pălincă.
  8. Eu invers, nu merg fără cameră, din simplul considerent că la accident nu am avut-o montată (nu asta, ci alta) și în lipsa probelor, am fost scos vinovat. Nu am puse clipuri pe net (câteva, la mișto, fără valoare de vlog), consider că n-am timp, chef și aparatură să fac montaje și să atrag "fani". Cât despre speță, cică ăia doi au intrat în curbă pe contrasens și au făcut cunoștință cu nemurirea, din ce-am înțeles. Fiecare cum îi place, consider că măcar prioritatea să fie respectată, altfel se lasă cu bocete. Fix ideea mea, dau o bere!
  9. Mulțumesc, te invit la o bere! Două, trei... În altă dezordine de idei, 32 de grade la umbră, în casă 23, parcă nu-mi vine să ies.
  10. Motive de băut se tot găsesc, nu-i bai!
  11. Clar în zi lucrătoare și NU in vreo sărbătoare de orice fel. Valabil cam pentru orice șosea alpină, indiferent că e la noi sau la alții. Doar norocul ar schimba un pic situația, dar oricum se lasă cu nervi când e aglomerat și piți vrea poze pe oriunde. Acum aștept uleiul, cred că întârzie un pic curierul, in curte pot să mă dau cu barca, a plouat crunt, inclusiv cu gheață.
  12. Mamă, câtă gălăgie de la niste bureți. Concluzia e simpla, cum s-a mai zis și mai sus: ai mâna mică, nu pui. Simplu, nu?
  13. Pe TF și TA n-am mai fost de muuuuulti ani și nici nu-mi trebuie. La noi te dau în gât deștepții cu camere de bord dacă muști o linie continuă, se circulă ca la balamuc, curbe tăiate și depășiri riscante, șoseaua cică e varză pe TF. Am traversat atâtea țări luna asta, nu cred că am auzit vreun claxon, nu taie ăia curbele, nu fac exces de viteză (cum fac și eu, că i-am cam dat sandale pe alocuri, prin Italia au extrem de multe zone cu limitate la 70, nu depășește nimeni). Ce pot să zic: mă simt mult mai în siguranță peste hotare, până și în Albania se circulă mai civilizat (pe drumuri normale, că pe autostrada eu nu prea intru decât obligat). Mă rog, referitor la Stelvio, e pasul meu preferat, anul ăsta l-am parcurs pentru a doua oară, în sens invers. E un drum tehnic, dificil în comparație cu TF. Fain și Grossglockner, nimic de zis, tot de două ori parcurs, tura asta pe ploaie la coborâre. Pe Stelvio am vrut musai poză.
  14. Ne-a adus cu bine acasă, cu câteva mici "probleme", care nu țin de ea: s-au smuls un fir dintr-un proiector, l-am izolat și am mers ca pirații, priza usb nu mai dădea curent pe mufa PD, doar pe USB normal (bănuiesc cablul, dar n-am avut cu ce face probă, schimbam camera din mod dash in mod normal și încărcam telefonul, nu era o mare chestie), a curs recipientul cu ulei de cutie sub șa (nu tot dar destul când să picure fix peste etrierul spate) și cel mai rău: în Elveția am trecut peste o balegă, nu am mai putut-o evita, era la 2 metri în față, șosea umedă. Inclusiv pe cizmă aveam odorizant natural ... Oala de ambreiaj face urât, probabil la iarnă o să o trimit la rectificat, dacă se mai poate face ceva cu ea, cică o să fie de la 2500 lei in sus la Motor Trax. Vedem. Consum mediu real cam 6%, a fost mult munte, dar prin unele țări s-a mers foarte încet, datorită radarelor fixe, pe unele nu le știa Waze. Cred că pun înapoi softul original, deoarece mă dispera toba pe decelerări. Țări tranzitate: Ungaria, Austria, Elveția, Italia, Franța, Slovacia, Croația plus a noastră, unde a fost chinul de pe lume. Cam o treime din timp ploaie, anvelopele și-au făcut treaba onorabil. Greutate totală bagaje- cam 42 kg Poze la fentă, au fost bifate mai multe pasuri decât se vede aici, soția le-a "documentat", pe mine m-a interesat mai mult Stelvio și să mă văd cu ungurul (vreo 20 de minute am stat de vorbă).
  15. Da, măresc semnificativ diametrul manșonului, ceea ce e un lucru bun pentru mine, e fix ce îmi trebuie. A se nota un aspect negativ: dacă plouă, rețin apa pentru o perioadă lungă de timp. N-am avut de at de astea ceaina, mi se par ok, țin cam 15.000 km (un sezon mediu).
×
×
  • Creează nouă...