Sari la conținut

Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?


demostene
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca omu are mobilitatea necesara poate sa mearga pe motor si la 250 de kile. Daca avea un metru jumate si 200+ kile era problema,ca avea mobilitatea redusa, dar avand peste 2 metri, e altceva. Daca el considera ca poate merge pe motor, apoi o sa mearga pe motor, indiferent ce de scrien noi aici pe forum, e urias omu, nu invalid, desi am vazut si invalizi pe motoare :)

Editat de AlfaMoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maistre, ia-ti o motoreta mai mare in dimensiuni, asta ca sa nu arati ca ursu' de la circ pe strada... mai departe va trebui sa lucrezi oleaca la capitolul mobilitate, asta dada ai problem acolo...

important e sa te distrezi si sa te simti bine pe motoreta pe care o conduci. restul e can-can, frustrari personale si alte deviatii ale unor membrii ai acestui forum ce viseaza la corpul perfecti si la motoreta perfecta fara a se uita pera mult in oglinda.

Bafta multa si sa ne anunti ce motoreta ti-ai luat, MAI URIASULE!! :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buget nelimitat...KTM 1290 Adventure

Te tine, e fun si n-o sa mai vrei alta.

Sunt nou cat de cat in domeniul asta, dar as vrea sa imi cumpar o motocicleta in viitorul apropiat, dar nu stiu ce model ar fi adecvat pentru mine. Problema ar fi ca eu am 2,15 inaltime si 200+ kg, deci nu stiu care ar fi indicat pentru aceste "dimensiuni". Aveti vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cruiser mare daca asa ceva este pe gustul tau. Suzuki MR 1800 de ex, sau Kawasaki Voyager, Yamaha XV1900...

pe cruisere se pot pune comenzi avansate, e un avantaj pentru cei cu segmente lungi.

sau

rise enduro. Yamaha XTZ 1200, KTM 1290 ADV, BMW 1200 GS...

sau

touring. Yamaha FJR 1300, Honda Goldwing, Suzuki DL 1000 V-STORM...

 

toate dihaniile astea de mai sus odata puse in miscare sunt ok, in manevre evident ca sunt mai greoaie.

deci la drum nici o problema, in oras un pic mai greu dar nici pe departe imposibil.

problema este cu gradul de experienta al riderului pe scule atat de puternice si de mari...

 

in primavara va venii SMAEB-ul unde vei putea vedea o parte buna din jucariile de mai sus live...

daca nu in salon, in parcare sigur!

 

succes!

 

ar mai fi si ceva vechituri mari... oldies but goldies...

Yamaha XTZ 750, Suzuki VS 1400, Kawasaki 1500 DRIFTER...

sau nu chiar asa de veche KTM 990 ADV...

Editat de jerry_mcrie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Avand in vedere conditiile impuse iti recomnd ceva cu un cuplu mai mult decat decent astfel incat sa nu arati ca cei de la clada 125cc cand pleaca de pe grila.

Aici s-ar incadra urmatoarele in ordinea preferintelor mele:

- HD Dyna

- Suzuki C1500

- Vulcan 1700

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate dyna din lista. Eu am 1.90 si 115 kile si mi mica :)

Dyna nu e ceva foarte mare.

Restul 2 sunt ok. Vulcan Voyager ( din ala ca a lu' Hrubaru :) ) alt fotoliu pe roti.

 

Salut. Avand in vedere conditiile impuse iti recomnd ceva cu un cuplu mai mult decat decent astfel incat sa nu arati ca cei de la clada 125cc cand pleaca de pe grila.
Aici s-ar incadra urmatoarele in ordinea preferintelor mele:
- HD Dyna
- Suzuki C1500
- Vulcan 1700

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la greutate - majoritatea modelelor mari (peste 600cc si in special touring) pot duce 200 kg. (Dakarul meu incarca cam 180). Asta dpdv al suspensiilor. Ia la mana specificatiile si vezi sa duca cam 220 - mai ai o casca, un costum, etc.

Referitor la ergonomie - ai primit deja un link la inceputul topicului. joaca-te pe simulatorul ala sau vezi ce mobre iti plac si urca-te pe ele. La dimensiunile tale vei avea o alta perceptie in privinta dificultatii de manevrare, adica simti gs 1200 cum simt baietii aia mici ktm 200 exc :) .

daca iti pica cu tronc o mobra care nu duce greutatea ta sau nu stai prea bine - vezi ce se poate schimba. unele suporta amortizoare heavy duty si alte chestii


» Post actualizat in 09 Jan 2016 22:39

@SyDemon - accepta faptul ca e posibil ca unii oameni sa nu aiba greturi in a aloca 20k +/- pt o mobra. Asta acopera destul de mult din piata motoretelor - as zice 90 - 95 % pt cele de serie. Omul nu a zis ca nu conteaza deloc bugetul, a zis doar ca poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Omul nu a zis ca nu conteaza deloc bugetul, a zis doar ca poate." - ba fix asta a spus.

 

Hai sa explic mai clar unde e bullshitul in ce a spus gagiul legat de bani .

"Bugetul nu e o probema" = felicitari din partea mea, n'am nici o problema cu acest enunt.

"nu conteaza mult pretul" = bullshit detected! O aroganta ieftina si de prost gust (de genul "Apple a lansat o aplicatie pt Iphone care detecteaza utilizatorii de android pe o raza de 50m in jur si le trimite automat un mesaj cu textul : Saracule")

Asa ca astept cu interes deznodamantul acestui topic (inclin sa cred facut la caterinca) si in caz ca e chiar pe bune, sa vad cate mii de iepuroi a investit tovarasul intr'un atelaj (tinand cont ca banii nu sunt o problema, sper ca nu se va combina la un 2nd hand ca ultimul sarac)

 

PS: ... te'ai si gasit pe cine sa certi vis-a-vis de cantitatea de morman dati pe motoare si/sau echipamente :crack: (sesizezi aroganta, da? .. pai daca tot e sa ne cacam pe noi .. ce plm, pana una alta pot sa umplu o pagina intreaga cu ce greturi am si eu, dar nu e cazul :) )

 

Peace on you :cheers: si spor la cumparaturi initiatorului

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SyDemon are dreptate, dpmdv.

 

Daca nu se revitalizeaza topicul cu niscai poze cu personajul, eu zic ca trebuie sa scremeti alt topic de iarna, ca asta s-a rasuflat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, mersi pentru sfaturi :) Am postat aici doar pentru a primi un sfat referitor la model, nu ca sa isi dea unii cu parerea despre mine. Daca am zis ca bugetul nu e o problema, inseamna ca nu e si punct. Analize de doi bani si "catalogari" d-astea online vad la tot pasul, nu mai vreau inca una. Multumesc celor care chiar au raspuns la intrebare, mi-a fost de folos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Enduro touring, touring sau big criuiser, toate peste 1000 cc. Nu recomand un model anume, asta va trebui probat personal, macar static - SMAEB e o buna ocazie. Si sa ai, bineinteles, peste 24 de ani, pana atunci nu e voie decat cu 125 cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sunt inca nehotarat si oarecum departe de banii de achizitie, m-am mai uitat la diverse modele si mi-a mai atras atentia Kawa ZR7. Unii zic ca ar fi pasnic, chiar mai pasnic decat CB-ul. Ce parere aveti despre el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Începător, 170 cm, ce motor mi se potrivește?
  • Kristian K changed the title to Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...