demostene Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 Din 23 mai la punctele de difuzare a presei din toata tara! Editorial 3 “Tragicul cotidian” Mondo motor 6 Rubrica de stiri Eveniment 8 Salonul de Motociclete, Accesorii si Echipamente Bucuresti 2007. “Salonul asteptarilor” 16 Premiile industriei la concursul Motocicletele anului 2007. “Recunoasterea meritelor” 17 Extragerea premiilor “Motocicletele anului 2007”. “And the price goes to...” Test si tehnica 18 Drive-test: BMW G 650 Xmoto. “Surpriza bavareza” 22 Drive-test: gama Yamaha Fazer 2007. “La Famiglia” 26 Drive-test: Tomos SE 125 F, SM 125 F. “Armasari de jucarie” 30 Drive-test comparativ big bikes: Honda CB 1300, Suzuki Bandit 1250, Yamaha XJR 1300. “Vraja cuplului” 36 Drive-test ATV: Suzuki KingQuad 700 4x4. “Regele preriei” Magazin 40 Test comparativ: 12 casti integrale modulare. “Modul-air” 48 Prezentare: atelier Choppers Life Sibiu. “Pasiune fara limite” 52 Consiliere second-hand: Suzuki TL 1000 S / R. “Controversatul” Mica publicitate 54 Motociclete second-hand Sport 58 C.E. de Motocros EMX 2 Juniori si Open; Ciolpani, 14-15 aprilie. “La inceput de drum” 60 Endurocros si Campionatul Balcanic de Motocros MX Open, Zarnesti, 21-22 aprilie. “Plimbarea de duminica” 61 Trofeul Capitalei UTI. “Rally raid de Bucuresti” 62 Moto Grand Prix: Istanbul - Turcia, Shanghai - China. “Long way round” 64 C.M. Superbike/Supersport: Valencia - Spania, Assen - Olanda. “Alternative” Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 Nice...getting better and better in fiecare luna. Am si eu o mica intrebare...ce s-a intamplat cu concursul la care trebuia sa se raspunda cine detine recordul de viteza in MotoGP ptr ca nu am vazut in nr 06 niciun anunt in acesta privinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakz Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 Nice...getting better and better in fiecare luna. Am si eu o mica intrebare...ce s-a intamplat cu concursul la care trebuia sa se raspunda cine detine recordul de viteza in MotoGP ptr ca nu am vazut in nr 06 niciun anunt in acesta privinta. Da, da. Macar sa ne ziceti care era raspunsul, sa vad daca l-am stiut! Mai ales ca era si o mica capcana acolo... nu? Adica, era viteza maxima obtinuta intr-o cursa motoGP, nu viteza maxima obtinuta in motoGP. Vad ca va prinde bine mai multa concurenta! Foarte bine! Imi place! Noul format grafic din ultimele 2 numere e mai bine realizat. Testul la casti e foarte tare. Nu-mi place categoria in mod deosebit, dar l-am citit cu mare interes. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 Well? Anyone? Si eu sant curios daca am stiut raspunsul corect avand in vedere acea capcana cum spune si manikz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 ....Nu ne ajuta si pe noi cineva din redactie UM sa ne lamurim? Maniakz tu ce stii? Care e viteza maxima atinsa in cursa de GP? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 O sa va ajute Demostene (fiindca el a pus intrebarea), acum e insa la Cluj ! Suspans, pina revine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 O sa va ajute Demostene (fiindca el a pus intrebarea), acum e insa la Cluj ! Suspans, pina revine... Hmmmmm.....si sta mult pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakz Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 ....Nu ne ajuta si pe noi cineva din redactie UM sa ne lamurim? Maniakz tu ce stii? Care e viteza maxima atinsa in cursa de GP? Scuze @Sawyer, dar acum am vazut si postul asta al tau! Raspunsul meu a fost : "Recordul de viteza, de 343km/h, INTR-O CURSA motoGP ii apartine lui Alex Barros si a fost stabilit in 2004 la Mugello, in Italia, pe o Honda RC211V. -------------------------------------------------------------------------------- Ca o paranteza, viteza maxima in motoGP a fost de 347,4km/h si a fost atinsa tot in 2004, de Loris Capirossi la testele IRTA, la Catalunya, cu o Ducati Desmosedici GP4." Acum... nu stiu nici eu daca asta e raspunsul bun sau gresit. Probabil numai @demostene ne poate spune. Sper sa dea raspunsul macar in numarul 7! Iti dai seama ca pe forum nu ne poate raspunde, ca n-am mai cumpara revista, nu? De asemenea, dupa cum vezi, m-am prins de faza cu CURSA dar nu am stiut daca e "capcana" sau doar a scapat... asa. De-aia am bagat ambele recorduri (in cursa si overall). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 are cineva numarul asta ? vreau sa il cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Editorial 3 “Bilanţ crizat” Mondo motor 6 Rubrică de ştiri Test şi tehnică 8 Noutăţi 2010: Salonul Moto EICMA, Milano 2009. “Visul unei nopţi de iarnă” 14 Test: Honda VFR 1200 F. “Veritabilă fiară rasată” 16 Test: Ducati Hypermotard 796. “Hyper Light” 24 Test: Triumph Rocket III Roadster. “British Punch” 28 Test comparativ: mare vs mic. “... La mai mare? ” 58 Test comparativ: Yamaha XT600E, Yamaha XT660R, Yamaha XT660Z Ténéré. “Trei c®ai de la răsărit” Concurs 40 Motocicletele anului 2010 Magazin 66 Echipamente şi accesorii 70 Consiliere second-hand: Aprilia RSV Mille. “Mille grazie!” Mică publicitate 72 Motociclete second-hand Sport 74 Moto Grand Prix: Phillip Island – Australia, Sepang – Malaezia, Valencia – Spania. “Triumf Rossi” 75 C.M. Superbike/Supersport: Portimao – Portugalia. “Premieră Yamaha” 76 Track-test: IDM-HRP-Honda CBR 1000 RR Fireblade ABS. “Antiblocare sportivă” www.universmoto.ro um_1_2_01.jpg Scuze @Sawyer, dar acum am vazut si postul asta al tau! Raspunsul meu a fost : "Recordul de viteza, de 343km/h, INTR-O CURSA motoGP ii apartine lui Alex Barros si a fost stabilit in 2004 la Mugello, in Italia, pe o Honda RC211V. -------------------------------------------------------------------------------- Ca o paranteza, viteza maxima in motoGP a fost de 347,4km/h si a fost atinsa tot in 2004, de Loris Capirossi la testele IRTA, la Catalunya, cu o Ducati Desmosedici GP4." Acum... nu stiu nici eu daca asta e raspunsul bun sau gresit. Probabil numai @demostene ne poate spune. Sper sa dea raspunsul macar in numarul 7! Iti dai seama ca pe forum nu ne poate raspunde, ca n-am mai cumpara revista, nu? De asemenea, dupa cum vezi, m-am prins de faza cu CURSA dar nu am stiut daca e "capcana" sau doar a scapat... asa. De-aia am bagat ambele recorduri (in cursa si overall). ce STIL.. si ce VREMURI.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 da... mi e dor de UNIVERSUL MOTO.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 da... mi e dor de UNIVERSUL MOTO.. Just my 'doi bani': ia revista 'Motorrad', baga un copy/paste in Google translate germana-romana si obtii exact Univers Moto, minus editorialul si mai vreo 2-3 randuri de intrebari si raspunsuri. Dar alea cred ca le poti lua mai mult sau mai putin din diverse locuri de pe forum. WTF, pana si 'glumele' erau traduse si sunau ca din canal. Cum s-ar zice, n-am pierdut mare lucru. Mie unul mi-e dor de Moto Life. Era autentic romaneasca si mult mai relevanta, cel putin pentru mine (si probabil pentru multi alti tineri - si nu numai - motociclisti de asemenea) la vremea respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Pentru perioada initiala ai dreptate, dar spre final ML devenise un imens fas, plin de inexactitati,traduceri proaste si aberatii. UM si a pastrat o linie constanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Pentru perioada initiala ai dreptate, dar spre final ML devenise un imens fas, plin de inexactitati,traduceri proaste si aberatii. UM si a pastrat o linie constanta. Se poate, n-am prins toate numerele. Dar ceea ce am prins...a fost cum am zis. La un moment dat zis ca dau banii de reviste pe benzina :rusinica:si nu am mai cumparat niciuna. Deh, studentie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 In studentie nici nu mi am permis motor...doar vise. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) Mie unul mi-e dor de Moto Life. Era autentic romaneasca si mult mai relevanta, cel putin pentru mine (si probabil pentru multi alti tineri - si nu numai - motociclisti de asemenea) la vremea respectiva. la vremea respectiva, adica pe la varsta de vreo 4 anisori.. multi dintre noi gaseau mult mai atuntetica si relevanta revista arici pogonici si nu discovery.. din fericire intelectul progreseaza.. Editat Iulie 24, 2013 de Dan Olaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Just my 'doi bani': ia revista 'Motorrad', baga un copy/paste in Google translate germana-romana si obtii exact Univers Moto, minus editorialul si mai vreo 2-3 randuri de intrebari si raspunsuri. Dar alea cred ca le poti lua mai mult sau mai putin din diverse locuri de pe forum. Eu consider ca daca ai traduce o revista gen Motorrad ar fi mana cereasca pt. multi dintre motociclistii din Romania, unde practic nu exista presa moto. Evident cu eliminarea articolelor ce tin strict de zona lor si cu adaugarea/adaptarea celor ce ar tine de Romania si piata specifica. Eu citesc Motorrad frecvent, aproape fiecare numar si stiu ce vorbesc, ce contine. Sunt tot felul de teste, de la toate categoriile/marcile/tipurile de motociclete, anvelope, costume (atat de top cat si de buget), casti, uleiuri, rucsacuri, coburi, corturi si material de camping etc etc, absolut tot ce-i trebuie unui motociclist. Nu mai vorbim si de partea de touring cu trasee, rute dar si, cum am spus deja, tot ce ai nevoie la drum. Sunt testate pana si bauturile energizante, cu tot ce contin etc. In plus, multe informatii despre legislatie, cum actioneaza politia in diferte tari samd. Am vazut din partea mai multor persoane "habarnamiste" aversiune fata de presa straina, dand verdicte stupide ca acolo totul este marketing si platit. Nu am cum sa bag in mana in foc ca nu exista si asa ceva doar ca aia sunt ditai-mai trusturile de presa, cu traditie de zeci de ani iar daca s-ar dovedi asa ceva, nu i-ar mai cumpara nimeni. In plus, au piloti de teste adevarati, cu multa experienta, care au vazut "de toate" in viata lor de motociclisti. Daca faci o revista pur romaneasca, cu cine si cu ce o faci? Ce oameni avem care au experienta multa sa testeze si sa compare obiectiv? Cine si in ce conditii le pune motocicletele la dispozitie pt. testare? Nu cumva trebuie sa se plocneasca pe ici, pe colo ca sa prinda nu stiu ce model care din intamplare se afla pe stoc de anu' trecut... si ce ma face sa cred, cu atat mai mult, ca articolul scris de "un baiat" din Romania este scris mai obiectiv, mai profesionist si mai putin cu scop pltatit/publicitar decat cel din Germania sau Italia? Iar astia care ar testa in Ro, nu cumva ar sta cu un mare morcov in fund ca daca zgarie motorul de test nu mai pupa nimic data viitoare si nu mai au ce publica in revista? Nu stiu cat de util este mereu forumul, am observat ca foarte multa lume scrie subiectiv, ce au ei e cel mai bun. Nu mai zic ca nu au vazut in viata lor altceva, ca imediat cum le pomenesti de ceva ce ei nu-si permit, ei stiu sigur deja ca esti snob si ca nu merita banii. Sa zicem, de exemplu, ca vrei informatii despre coburi metalici tip Adv, o sa vezi ca majoritatea ii au facuti pe la Gigel SRL... cata informatie crezi ca gasesti pt. chetsii mai serioase? Sau intrebi de costum de ploaie si primestii aberatii ca poti lua nu stiu ce rahat de costum de la Hornbach care in realitate are cu totul alta utilitate decat pt. mersul pe moto. Si exemplele pot continua. Iar tu trebuie sa stai sa forezi netul, in loc sa te gandesti ca, de exemplu, in urma cu doua numere tocmai ai vazut in revista X test cu vreo 8-9 marci din categoria produsului cautat. Compromisul ideal dupa parerea mea ramane o revista straina, in mare parte tradusa, dar cu adaptarile de rigoare (editorile, glume, piata, evenimente, legislatie) la piata romaneasca. Si cred ca intr-un fel cam asta era U.M. exact cum sunt de exemplu in presa auto AMS si AutoBild. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Ba, da voi alta treaba n-aveti decat sa discutati despre lucruri care nu exista pe topicuri de acu 4 ani?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Eu consider ca daca ai traduce o revista gen Motorrad ar fi mana cereasca pt. multi dintre motociclistii din Romania, unde practic nu exista presa moto. Evident cu eliminarea articolelor ce tin strict de zona lor si cu adaugarea/adaptarea celor ce ar tine de Romania si piata specifica. Eu citesc Motorrad frecvent, aproape fiecare numar si stiu ce vorbesc, ce contine. Sunt tot felul de teste, de la toate categoriile/marcile/tipurile de motociclete, anvelope, costume (atat de top cat si de buget), casti, uleiuri, rucsacuri, coburi, corturi si material de camping etc etc, absolut tot ce-i trebuie unui motociclist. Nu mai vorbim si de partea de touring cu trasee, rute dar si, cum am spus deja, tot ce ai nevoie la drum. Sunt testate pana si bauturile energizante, cu tot ce contin etc. In plus, multe informatii despre legislatie, cum actioneaza politia in diferte tari samd. Am vazut din partea mai multor persoane "habarnamiste" aversiune fata de presa straina, dand verdicte stupide ca acolo totul este marketing si platit. Nu am cum sa bag in mana in foc ca nu exista si asa ceva doar ca aia sunt ditai-mai trusturile de presa, cu traditie de zeci de ani iar daca s-ar dovedi asa ceva, nu i-ar mai cumpara nimeni. In plus, au piloti de teste adevarati, cu multa experienta, care au vazut "de toate" in viata lor de motociclisti. Daca faci o revista pur romaneasca, cu cine si cu ce o faci? Ce oameni avem care au experienta multa sa testeze si sa compare obiectiv? Cine si in ce conditii le pune motocicletele la dispozitie pt. testare? Nu cumva trebuie sa se plocneasca pe ici, pe colo ca sa prinda nu stiu ce model care din intamplare se afla pe stoc de anu' trecut... si ce ma face sa cred, cu atat mai mult, ca articolul scris de "un baiat" din Romania este scris mai obiectiv, mai profesionist si mai putin cu scop pltatit/publicitar decat cel din Germania sau Italia? Iar astia care ar testa in Ro, nu cumva ar sta cu un mare morcov in fund ca daca zgarie motorul de test nu mai pupa nimic data viitoare si nu mai au ce publica in revista? Nu stiu cat de util este mereu forumul, am observat ca foarte multa lume scrie subiectiv, ce au ei e cel mai bun. Nu mai zic ca nu au vazut in viata lor altceva, ca imediat cum le pomenesti de ceva ce ei nu-si permit, ei stiu sigur deja ca esti snob si ca nu merita banii. Sa zicem, de exemplu, ca vrei informatii despre coburi metalici tip Adv, o sa vezi ca majoritatea ii au facuti pe la Gigel SRL... cata informatie crezi ca gasesti pt. chetsii mai serioase? Sau intrebi de costum de ploaie si primestii aberatii ca poti lua nu stiu ce rahat de costum de la Hornbach care in realitate are cu totul alta utilitate decat pt. mersul pe moto. Si exemplele pot continua. Iar tu trebuie sa stai sa forezi netul, in loc sa te gandesti ca, de exemplu, in urma cu doua numere tocmai ai vazut in revista X test cu vreo 8-9 marci din categoria produsului cautat. Compromisul ideal dupa parerea mea ramane o revista straina, in mare parte tradusa, dar cu adaptarile de rigoare (editorile, glume, piata, evenimente, legislatie) la piata romaneasca. Si cred ca intr-un fel cam asta era U.M. exact cum sunt de exemplu in presa auto AMS si AutoBild. O adevarata placere sa citesti comentariile unui om care argumenteaza si stie ce spune. Se vede ff clar cultura moto Toata stima domnul KHK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Sa zicem, de exemplu, ca vrei informatii despre coburi metalici tip Adv, o sa vezi ca majoritatea ii au facuti pe la Gigel SRL... cata informatie crezi ca gasesti pt. chetsii mai serioase? Sau intrebi de costum de ploaie si primestii aberatii ca poti lua nu stiu ce rahat de costum de la Hornbach care in realitate are cu totul alta utilitate decat pt. mersul pe moto. Si exemplele pot continua. Iar tu trebuie sa stai sa forezi netul, in loc sa te gandesti ca, de exemplu, in urma cu doua numere tocmai ai vazut in revista X test cu vreo 8-9 marci din categoria produsului cautat. Da ma, ca d-aia nu mi-am luat io costum de ploaie de 200 de lei, ca nu stiam de unde din cauza ca nu e presa moto in Romanica sa-mi spuna... La ce dreaqu-mi trebuie presa scrisa in era netului? Doar asa, ca sa mai dau niste bani pe niste copaci taiati? PS Hai ca vad ca ticneala asta cu discutii despre lucruri inexistente pe topicuri de acum ani de zile e molipsitoare. Dreaqu m-a pus sa deschid topicul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Chiar de pe vremea cand existau si la noi revistele pe hartie UM si altele am incetat sa le mai cumpar pentru ca citeam mult inainte pe internet cam toate comparativele si articolele care ma interesau. Apoi am zis ca hai ca nu ma dau pe mine afara din casa 10 lei pe luna si le-am luat in continuare pana cand au disparut de pe piata, am zis sa incurajez si eu fenomenul moto, se pare ca nu a fost de-ajuns. Eu zic ca ar trebui sa se concentreze toata lumea pe reviste on-line. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Eu zic ca ar trebui sa se concentreze toata lumea pe reviste on-line. Eu nu sunt deloc de acord; e chestie si de gust ce-i drept dar cititul de pe "hartie" este cu totul altceva. Eu stau destul cu ochii in calculator la birou, cateodata si acasa. N-as vrea ca si astfel de placeri sa fie tot pe un display. Cumpararea de reviste are, cel putin pt mine, farmecul ei. In plus, de foarte multe oric gasesc si citesc in reviste chestii pe care nu mi-ar trece prin cap sa le caut pe net. Rasfoisec si vad titluri, poze... daca ma interesaza citesc. Apoi, daca revista contine articole ce m-ar putea interesa in viitor, o pastrez. Daca nu, o arunc. Intr-adevar, ceea ce este in format electronic este mult mai avantajos de stocat ca si spatiu´, nu ocupa loc ca revistele... dar la fel de usor poti pierde toate datele din nu stiu ce cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Eu nu sunt deloc de acord; e chestie si de gust ce-i drept dar cititul de pe "hartie" este cu totul altceva. Eu stau destul cu ochii in calculator la birou, cateodata si acasa. N-as vrea ca si astfel de placeri sa fie tot pe un display. Cumpararea de reviste are, cel putin pt mine, farmecul ei. ...REVISTE SI CARTI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iCristo Postat August 17, 2018 Share Postat August 17, 2018 Deci sa inteleg ca Demostene nu s-a intors inca de la Cluj :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.