danradu Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 gata intors din concediu , 2500 km -9 zile , motoreta s-a comportat excelent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Te poti apleca la fel de bine si cu PR1 dar vei fi penalizat la iesirea din viraj La iesirea din viraj corect atentie mare la acceleratie, dar se poate apleca.Zecimile de secunde pierdute datorita acceleratie nu conteaza la motorul asta. Mesaj completat Nu cred...PR2 are cauciuc mai moale pe margini si asta ii da aderenta sporita (si uzura rapida), te poti apleca ceva mai mult. Diferenta de aderenta se vede la acceleratie nu la cat se inclina,in cazul acestor 2 anvelope. cu PR pe dealul negru,pasager,top-case. Nu am simtit nici un moment ca as fi la limita, mai era pana acolo insa asta o testez doar pe circuit nu pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Diferenta e la banda aia nefolosita de pe margini (aia mica). Nici nu e bine sa o folosesti pe strada, dar pentru cine vrea sa mearga pe circuit (nu pe Amkart) cu CBF-ul PR2 e mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danradu Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 cum toti suferim de ''spatiu'' de bagaje , am decis si mi-am luat cutii , nu prea sunt ele ptr modelele noastre dar sunt foarte practice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me_disc0 Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 cum toti suferim de ''spatiu'' de bagaje , am decis si mi-am luat cutii , nu prea sunt ele ptr modelele noastre dar sunt foarte practice Poti sa ne dai cateva detalii de pret, cat de incapatoare, de unde le-ai achizitionat? thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danradu Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Poti sa ne dai cateva detalii de pret, cat de incapatoare, de unde le-ai achizitionat? thx de la niste baieti din Cluj , am trecut pe la ei , au luat model si apoi au fost livrate . uite site-ul lor http://www.heavyduties.ro/indexro.html si vrb cu Alexandru , sunt super de treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Cutii Moto detail de 60 Eur bucata + procedura de instalare aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scorpioanca Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 cum toti suferim de ''spatiu'' de bagaje , am decis si mi-am luat cutii , nu prea sunt ele ptr modelele noastre dar sunt foarte practice Eu mi-am luat de la Motodetail, dar nu stiu de ce nu imi vine sa le montez, imi imaginez ca sunt practice si totusi nu le-am montat . Bine, n-am facut nici ture prea lungi sezonul asta, asa ca macar am o explicatie partiala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Eu mi-am luat de la Motodetail, dar nu stiu de ce nu imi vine sa le montez, imi imaginez ca sunt practice si totusi nu le-am montat . Bine, n-am facut nici ture prea lungi sezonul asta, asa ca macar am o explicatie partiala Nici eu nu merg mereu cu ele ca am 1.10m cand le pun. Topcase-ul in schimb e destul de util ca mai las casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danradu Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 intrebare , pe voi cat v-au tinut placutele de frana , eu fata trebuie sa o schimb si am cu ea 17.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 intrebare , pe voi cat v-au tinut placutele de frana , eu fata trebuie sa o schimb si am cu ea 17.000 km 16.000 pe fata si 10.000 pe spate. A mea are CBS si folosesc destul de mult spatele, asa ca asta poate sa influenteze si uzura placutelor pe fata. Oricum, am schimbat cu placute SBS pe fata pentru ca alea de la Honda erau cam scumpe. Acum imi pare rau, pentru ca diferenta este vizibila. Nu prea merita o economie de 150 RON pentru o cumponenta atat de importanta. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danradu Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 16.000 pe fata si 10.000 pe spate. A mea are CBS si folosesc destul de mult spatele, asa ca asta poate sa influenteze si uzura placutelor pe fata. Oricum, am schimbat cu placute SBS pe fata pentru ca alea de la Honda erau cam scumpe. Acum imi pare rau, pentru ca diferenta este vizibila. Nu prea merita o economie de 150 RON pentru o cumponenta atat de importanta. Parerea mea. eu trebuie sa le schimb , tu de care ai pus pe ea , ce firma , si un cost aprox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 eu trebuie sa le schimb , tu de care ai pus pe ea , ce firma , si un cost aprox Cu am zis mai sus am pus de la SBS. Au costat ceva de genul 40 EUR perechea. DAR daca ar fi sa o iau de la capat, as pune originale (NISSIN). Din experienta mea personala, nu se compara la performante. La inceput am zis ca poate nu s-au mulat bine pe disc sa alte alea dar dupa vreo 1500 km merg tot la fel. Plus ca scartie ca toti dracii si cand aproape se opreste se aude un scartait mai baritonal, la frane mai bruste. Este drept ca nici cauciucul fata nu mai este chiar nou, dar chiar si asa diferentele sunt mari. E o chestie la care chiar nu ma asteptam, ca doar SBS nu sunt chiar de cacao. Dar asta este, asa invata omul. Pentru mine cel putin, de acum nu mai exista decat placute originale. La alte consumabile mai discutam, dar la placute nu merita, sa merg cu morcovu in poponeata pentru 150 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Salutare, As avea cateva simptome neplacute la motor dupa un sezon care se va incheia curand. Prima si cea mai suparatoare ar fi la schimbarea vitezelor. Din treapta intai in a doua si invers. Se manifesta cel putin aiurea. Cand vreau sa schimb din prima in a doua, la turatii de 2-3000 mi se intampla sa ramana in neutral si fara sa vreau ajung sa trag ca apucatu' de manson si nu se urneste =), realizez ca sunt in neutral schimb si merge ok. Daca schimb mai sus de 3000 caraie, se screme, nu merge cum ar trebui. Asta se intampla la accelerare. La decelerare puternica cand retrogradez din a 3 in a 2, sare direct in 1. Se mai intampla, dupa o franare puternica sa caraie cand retrogradezdin a 2 in 1. Uleiul este schimbat de 2500 km - Motul 7100 10w40. Precizez ca schimb vitezele in mod normal pe la 5000-6000 ture. A doua problema este nu atat de suparatoare dar fiind legata de frane nu este de neglijat. Pe langa scartaitul de troleibuz pe frana fata, lucru dealtfel normal la cbf, se aude la viteze mici, scoasa din viteza un fasait ciclic (per rotatie disc frana). Mai mult la o franare mai agresiva, inainte de a se opri complet, simt in ghidon o vibratie ca si cum ar fi un cloncanit de la rulmentii pe fata. Ar mai fi cateva dar astea doua ma preocupa cel mai tare. Va rog sa ma ajutati cu cateva pareri pertinente, in cazul in care v-ati mai intalnit cu asemenea simptome. Inca ceva. Intr-un post precedent am intrebat de un service Honda spre a fi recomandat. Asa am ajuns la cel din Politehnica prin luna martie. NU-l RECOMAND dar astept niste recomandari in continuare de la voi. Merci anticipat si poate o punem de o intalnire pe inserate prin Pirania, in Regie. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Salutare, As avea cateva simptome neplacute la motor dupa un sezon care se va incheia curand. Prima si cea mai suparatoare ar fi la schimbarea vitezelor. Din treapta intai in a doua si invers. Se manifesta cel putin aiurea. Cand vreau sa schimb din prima in a doua, la turatii de 2-3000 mi se intampla sa ramana in neutral si fara sa vreau ajung sa trag ca apucatu' de manson si nu se urneste =), realizez ca sunt in neutral schimb si merge ok. Daca schimb mai sus de 3000 caraie, se screme, nu merge cum ar trebui. Asta se intampla la accelerare. La decelerare puternica cand retrogradez din a 3 in a 2, sare direct in 1. Se mai intampla, dupa o franare puternica sa caraie cand retrogradezdin a 2 in 1. Uleiul este schimbat de 2500 km - Motul 7100 10w40. Precizez ca schimb vitezele in mod normal pe la 5000-6000 ture. A doua problema este nu atat de suparatoare dar fiind legata de frane nu este de neglijat. Pe langa scartaitul de troleibuz pe frana fata, lucru dealtfel normal la cbf, se aude la viteze mici, scoasa din viteza un fasait ciclic (per rotatie disc frana). Mai mult la o franare mai agresiva, inainte de a se opri complet, simt in ghidon o vibratie ca si cum ar fi un cloncanit de la rulmentii pe fata. Ar mai fi cateva dar astea doua ma preocupa cel mai tare. Va rog sa ma ajutati cu cateva pareri pertinente, in cazul in care v-ati mai intalnit cu asemenea simptome. Inca ceva. Intr-un post precedent am intrebat de un service Honda spre a fi recomandat. Asa am ajuns la cel din Politehnica prin luna martie. NU-l RECOMAND dar astept niste recomandari in continuare de la voi. Merci anticipat si poate o punem de o intalnire pe inserate prin Pirania, in Regie. Asfalt uscat. Si la mine mai cloncane la shimbat din 1 in 2 daca e facut la turatii mai mari. Cred ca este si din cauza ca trebuie sa fac revizia in cateva sute de km. Vom vedea daca mai face dupa aia. Scartuitul la frane eu nu l-am avut cu placutele originale absolut deloc. Acum cu SBS face ca draq. Fasaitul ala il are si a mea. Am intrebat la service si a zis ca e normal pentru discuri flotante. Atinge placuta pe disc. LA fel si cu vibratia aia mica la sfarsitul franarii. Am sezizat-o, au verificat toata furca, rulmenti etc. au zis ca nu are nimic. Cica au mai sesizat si altii si se poate sa fie de la ceva mizerie prinsa la placuta. Ce-i drept ca la mine nu face tot timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danradu Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Multumesc de sfat , ma voi decide saptamana asta ce cale apuc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Si la mine mai cloncane la shimbat din 1 in 2 daca e facut la turatii mai mari. Cred ca este si din cauza ca trebuie sa fac revizia in cateva sute de km. Vom vedea daca mai face dupa aia. Scartuitul la frane eu nu l-am avut cu placutele originale absolut deloc. Acum cu SBS face ca draq. Fasaitul ala il are si a mea. Am intrebat la service si a zis ca e normal pentru discuri flotante. Atinge placuta pe disc. LA fel si cu vibratia aia mica la sfarsitul franarii. Am sezizat-o, au verificat toata furca, rulmenti etc. au zis ca nu are nimic. Cica au mai sesizat si altii si se poate sa fie de la ceva mizerie prinsa la placuta. Ce-i drept ca la mine nu face tot timpul. Ms frumos de incurajari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Fasaitul il face si la mine, dar nu permanent, e aproape normal ce se intampla. Cat despre placute - am pus Saito (made by Louis) pe fata si franeaza un pic mai prost ca cele Honda, dar nu cu mult. Nu am idee cat tin placutele pentru ca cele noi le am de vreo 6000 km iar cele vechi erau venite cu motocicleta, nu stiu cat erau rulate inainte. Pe spate e posibil sa am placutele din fabrica, nu am CBS si nu pun frana pe spate decat o data pe luna ca sa nu rugineasca discul (merg 90% prin Bucuresti, nu franez brusc, fata imi ajunge). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Scartuitul la frane eu nu l-am avut cu placutele originale absolut deloc. Acum cu SBS face ca draq. Stii/poti afla si tipul placutelor pe care le-ai pus? Ma refer aici la normale sau sinterizate. Cele normale nu ar fi trebuit sa scartaie,deci cred ca ai placute sinterizate pe discuri de frana normale. Ms. pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 (editat) intrebare , pe voi cat v-au tinut placutele de frana , eu fata trebuie sa o schimb si am cu ea 17.000 km 18.000 spatele si 25.000 fata pe originale. pe Goldfren and schimbat cele de pe spate la 15k, fata are deja 20k si inca sunt bune deci ca si rezistenta probabil ca sunt echivalente cu originalele. Franeaza un pic mai greu dar nu suficient ca sa fie o problema. Mesaj completat 18.000 spatele si 25.000 fata pe originale. pe Goldfren and schimbat cele de pe spate la 15k, fata are deja 20k si inca sunt bune deci ca si rezistenta probabil ca sunt echivalente cu originalele. Franeaza un pic mai greu dar nu suficient ca sa fie o problema. Editat Septembrie 16, 2010 de nobike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Stii/poti afla si tipul placutelor pe care le-ai pus? Ma refer aici la normale sau sinterizate. Cele normale nu ar fi trebuit sa scartaie,deci cred ca ai placute sinterizate pe discuri de frana normale.Ms. pentru raspuns. Nu stiu daca sunt sinterizate sau nu, dar din cate imi aduc aminte codul era 828HS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 (editat) Sunt de strada,dar sinterizate, SBS Street Excel ? Sinter, iar cei de la sbs zic asa: Recommended for newer high performance, sports, touring and custom motorcycles which are originally equipped with sinter metal brake pads Ideea e ca pe discurile tale astea nu fac altceva decat sa patineze,frana e mai slaba si iti rod discurile mai repede decat cele normale. Daca tu ai facut comanda direct fara sa intrebi pe altcineva,parerea mea e ca ai gresit alegerea nefiind potrivite pentru cbf. Daca ti le-a recomandat cineva...ai inteles ideea! Editat Septembrie 17, 2010 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Sunt de strada,dar sinterizate, SBS Street Excel ? Sinter, iar cei de la sbs zic asa: Recommended for newer high performance, sports, touring and custom motorcycles which are originally equipped with sinter metal brake pads Ideea e ca pe discurile tale astea nu fac altceva decat sa patineze,frana e mai slaba si iti rod discurile mai repede decat cele normale. Daca tu ai facut comanda direct fara sa intrebi pe altcineva,parerea mea e ca ai gresit alegerea nefiind potrivite pentru cbf. Daca ti le-a recomandat cineva...ai inteles ideea! Pai la ei pe site astea sunt recomandate pentru CBF 600 S din 2008. Presupun ca stiu ei de ce le recomanda. Cand le-am comandat le-am luat din catalog. Mesaj completat Am cautat la specificatii si CBF are din fabrica placute sinterizate. Chiar si modelul din 2004. Uite aici de exemplu: http://www.hondauk-media.co.uk/uploads/pre...-cbf600s05e.pdf Nu cred ca asta e problema. Pur si simplu sunt niste placute facute sa se potriveasta la 100 de tipuri de motociclete si in consecinta nu pot sa fie perfecte pentru toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 (editat) Vezi ca sinter nu vine de la sintetic, ci de la sinterizare (http://dexonline.ro/definitie/sinterizare) - e vorba de procesul de productie prin sinterizare de pulberi metalice. Restul e corect, cele sinterizare scartaie, se tocesc mai greu etc. Eficienta e greu de comparat, doar la alea de carbon eficienta creste cu temperatura (chiar foarte mult), la astea normale stiu ca la temperaturi mari (peste 100 de grade) eficienta scade, dar intre 20 de grade (moto pe cric) si 60 de grade (placute incalzite) habar nu am cum e graficul. Editat Septembrie 18, 2010 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Nu exista discuri pentru placute organice si discuri pentru sinter. Toate discurile sunt la fel, placutele se aleg dupa stilul de mers. Mai citeste inca o data fix articolul postat de tine: printre randuri iti vorbeste despre discuri gray iron/cast iron in comparatie cu stainless steel. Pe primele nu se monteaza sinterizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.