DragosM Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Nu stiu daca o sa gasesti pe cineva care are gentile originale. Prea scumpe, parerea mea. Eu am topcase de la Givi si are 46l. In ceea ce priveste felul cum arata, e chestie de gust. Dar pe mine ma intereseaza cat intra in el. Din punctul meu de vedere 35 e cam mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDevil Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 aripa sparte ? are cineva montat pe mobra , ori poate sti pe cineva care are ? mercic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Ce aripa sparta? Cum e aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me_disc0 Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Eu am vazut cutiile montate pe motocicleta in showroom si mi s-au parut ok, nici mari nici mici. Era tot setul - genti laterale si topcase de 45l. Doar cu topcase de 45 cred ca arata un pic cam mare, dar in afara de aspect nu cred ca e nimic deranjant, cel de 35l nu e poseta iar diferenta aia de 10L poate fi utila daca faci touring sau daca ai ceva care incape doar in cel mare. Vreo 35 de litri are rucsacul meu actual si nu e prea incapator, desi fiind rucsac e si un pic elastic, mai inghesui la nevoie. Tocmai asta este dilema mea: 45 - cu spatiu, dar poate cam mare ptr motocicleta; 35 - cam mic spatiu. Cei 10 litri, asa cum spunei si tu, s-ar putea sa fie de folos intr-o plimbare mai lunga. THX ptr opinie, mai caut pareri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDevil Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Ce aripa sparta? Cum e aia? SCUZE ARIPA SPATE am vrut sa scriu , m-am repezit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me_disc0 Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Nu stiu daca o sa gasesti pe cineva care are gentile originale. Prea scumpe, parerea mea. Eu am topcase de la Givi si are 46l. In ceea ce priveste felul cum arata, e chestie de gust. Dar pe mine ma intereseaza cat intra in el. Din punctul meu de vedere 35 e cam mic. Am vazut in trafic, acum o luna cred, 2 CBF 600 (unul negru si unul albastru) echipate complet. Laterale plus topcase. Poate posesoriii sunt pe aici si ma pot ajuta cu o parere. Pretul este unul cam mare cei drept: aprox 340 cel 35 L si aprox 520 cel de 45 L. Thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imanta Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 sal'tare, chiar sunt curios...ce era pana la urma? Era...statorul, m-a costat 100E sa-l schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Am vazut in trafic, acum o luna cred, 2 CBF 600 (unul negru si unul albastru) echipate complet. Laterale plus topcase. Poate posesoriii sunt pe aici si ma pot ajuta cu o parere. Pretul este unul cam mare cei drept: aprox 340 cel 35 L si aprox 520 cel de 45 L. Thx La care mai adaugi si pretul suportului, care poate sa fie tot pe acolo (400-500). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 (editat) Salut,Vreau sa-mi achizitionez pana la inceputul verii un top box original honda. Insa nu sunt foarte hotarat asupra modelului: cel de 35 L sau cel de 45. Incercarea mea de a afla mai multe informatii de la Inter motorcycle despre dimensiunile fiecarui model, pentru a-mi face o parere despre cum o sa fie pe motor, a esuat. Salut si bine ai venit! Eu am pe cbf topcase 35 l si laterale de 30,originale. Ca ideea tot ce nu a intrat in ele pentru o sapt la mare la cort au fost sacii de dormit care au stat bine merci pe rezervor(am avut pasagera). Daca nu ai de gand sa faci ture lungi la cort atunci nu ai nici o problema cu volumul asta. Cel de 35 l da bine pe motocicleta.Cel de 45 personal mi se pare hidos si mult prea mare pentru necesitatile mele.Prinderile atat pentru topcase cat si pentru laterale sunt foarte sanatoase.Eu invart motocicleta in loc pe roata din fata tinand-o de plate-ul pentru topcase. In 6000 km nimic nu si-a facut joc,nu am suruburi semi-desfacute,topcase-ul nu joaca la denivelari. Daca iau mainile de pe ghidon imi vobleaza usor ghidonul doar cu asta de 35 l. Ma gandesc ca la 45 l se simte mai tare. Ce imi place la ele e faptul ca vin frumos pe motor stand la 2 degete de carenele de pe codita si coboara spre roti,urmand forma coditei.Pasagera nu are o pozitie chinuita datorita lor,ba mai mult cutiile laterale acopera cumva piciorul pasagerei. daca te mai intereseaza ceva let me know,eventual da-mi pm cu id de ym. Caut ceva poze si le pun! Ai link aici cu a mea Editat Aprilie 16, 2010 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me_disc0 Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 La care mai adaugi si pretul suportului, care poate sa fie tot pe acolo (400-500). Pretul dat de mine include kitul, numai e nevoie de nimic. Salut si bine ai venit!Eu am pe cbf topcase 35 l si laterale de 30,originale. Ca ideea tot ce nu a intrat in ele pentru o sapt la mare la cort au fost sacii de dormit care au stat bine merci pe rezervor(am avut pasagera). Daca nu ai de gand sa faci ture lungi la cort atunci nu ai nici o problema cu volumul asta. Cel de 35 l da bine pe motocicleta.Cel de 45 personal mi se pare hidos si mult prea mare pentru necesitatile mele.Prinderile atat pentru topcase cat si pentru laterale sunt foarte sanatoase.Eu invart motocicleta in loc pe roata din fata tinand-o de plate-ul pentru topcase. In 6000 km nimic nu si-a facut joc,nu am suruburi semi-desfacute,topcase-ul nu joaca la denivelari. Daca iau mainile de pe ghidon imi vobleaza usor ghidonul doar cu asta de 35 l. Ma gandesc ca la 45 l se simte mai tare. Ce imi place la ele e faptul ca vin frumos pe motor stand la 2 degete de carenele de pe codita si coboara spre roti,urmand forma coditei.Pasagera nu are o pozitie chinuita datorita lor,ba mai mult cutiile laterale acopera cumva piciorul pasagerei. daca te mai intereseaza ceva let me know,eventual da-mi pm cu id de ym. Caut ceva poze si le pun! Ai link aici cu a mea Iti multumesc pentru detalii. Am vazut motorul in post, se potrivesc lateralele de 29L si topcase-ul de 35L. Cred ca v-oi opta pentru cel de 35L, poate si lateralele undeva prin vara. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Maine, 17.04.2010, dau o tura pana la Presmer. Probabil dus pe Cheia intors pe Siriu. Suntem deja 3 motoare. Viteza de deplasare max. 50 peste vit. legala sa nu ramanem fara carnet. Deoarece cam toata lumea stie drumul si a fost facut de mai mute ori, nu prea intentionam sa ne oprim pentru poze si admirat peisajul. Daca cineva este interesat de tura, in conditiile oarecum restrictive de mai sus , la ora 9.00 la benzinaria de MOL de pe DN 1 dupa centura (imediat dupa McDonalds). In plus, daca a mers cineva pe traseu anul asta, apreciez un update cu starea drumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Pretul dat de mine include kitul, numai e nevoie de nimic. E vorba de Euro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me_disc0 Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 E vorba de Euro? Da, pretul este in euro. Daca ar fi fost in lei... de vis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Mda, la 4-500 EUR ma bucur ca am dat 40 pe un suport si inca vreo 60 pe set complet de textile (2 laterale de vreo 25l si una sus de 50l). Nu e acelasi lucru, dar sunt de 5 ori mai ieftine si nu se sparg daca dau cu ele pe jos. Le pun pe moto doar la drumuri lungi, in oras suportul lateral nu se vede prea urat iar pentru geanta de sus nu e nevoie de portbagaj, are propriul sistem de prindere. Mesaj completat SCUZE ARIPA SPATE am vrut sa scriu , m-am repezit Am vazut asa ceva, e utila daca nu vrei noroi in amortizor si cam atat. Eu am un pres de cauciuc cu acelasi rol asa ca nu m-am bagat, mai ales ca e destul de scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Pretul dat de mine include kitul, numai e nevoie de nimic. Iti multumesc pentru detalii. Am vazut motorul in post, se potrivesc lateralele de 29L si topcase-ul de 35L. Cred ca v-oi opta pentru cel de 35L, poate si lateralele undeva prin vara. Asfalt uscat! Salut, Eu am optat ptr 35 L si am luat atat suport cat si topcase de la Givi. Cele de la Honda sunt foarte scumpe si nu cred ca fac vreo diferenta....deh, platim brand-ul. Suportul protejeaza si carena spate iar pana acum nu am avut nici o problema cu intregul sistem. Mie personal nu imi place cel de 45 L, este prea mare si afecteaza putin din design-ul motoretei. Oricum, ptr plecari mai lungi nu te descurci numai cu topcase-ul, trebuie sa iti pui musai genti laterale sau sa iei rucsac. Asa ca 45L nu se justifica. In 35 L intra lejer casca, manusile, braul si cate ceva pe langa ele. Pana la urma tu decizi ce iti trebuie, noi doar emitem pareri. iata si doua foto, scuze ptr calitate dar le-am facut cu tel mobil seara. Asfalt uscat Mesaj completat Salut,Eu am optat ptr 35 L si am luat atat suport cat si topcase de la Givi. Cele de la Honda sunt foarte scumpe si nu cred ca fac vreo diferenta....deh, platim brand-ul. Suportul protejeaza si carena spate iar pana acum nu am avut nici o problema cu intregul sistem. Mie personal nu imi place cel de 45 L, este prea mare si afecteaza putin din design-ul motoretei. Oricum, ptr plecari mai lungi nu te descurci numai cu topcase-ul, trebuie sa iti pui musai genti laterale sau sa iei rucsac. Asa ca 45L nu se justifica. In 35 L intra lejer casca, manusile, braul si cate ceva pe langa ele. Pana la urma tu decizi ce iti trebuie, noi doar emitem pareri. iata si doua foto, scuze ptr calitate dar le-am facut cu tel mobil seara. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDevil Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Am vazut asa ceva, e utila daca nu vrei noroi in amortizor si cam atat. Eu am un pres de cauciuc cu acelasi rol asa ca nu m-am bagat, mai ales ca e destul de scumpa. da este destul de scumpa , daca era cineva care o avea , si o puteam folosi si noi ca model , o turnam in fibra presul de ce l-ai prins , ii poti face o poza , merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Presul e prins cu suruburi de aparatoarea de noroi de sub codita si sta vertical la o palma de amortizorul central - e prins de sus. Era un pic mai lung si freca pe roata dar l-am scurtat si e tocmai bun. Nu l-am montat eu, l-am luat cu motocicleta, dar e foarte usor de pus sau de schimbat si merge orice aparatoare de cauciuc de la masinile mai vechi, se mai gasesc prin targuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Am si eu o mare rugaminte. Poate cineva sa-mi imprumute si mie un topcase cu tot cu cadru pt 4 zile ? Vreau sa plec pe undeva in perioada 29 aprilie-2 mai cu cortul si pasagera si nu am cum sa pun bagajul asa cum fac fara pasagera... Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Maine dimineata, tura spre sud. Nu am stabilit exact unde, probabil pe la prietenii bulgari. Daca e cineva interesat /index.php?...p;#entry2397434 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Intr-un final fericit, am primit si mud guard-ul aseara, urmeaza sa il montez. La prima vedere se potriveste bine, o sa fac poze inainte si dupa montaj - s-ar putea sa fie abia in weekend, nu stiu daca apuc sa fac asta seara cand ajung acasa. Mesaj completat Poze. Pe moto se observa mai putin aspectul de carbon si se potrivesc destul de bine. Inca nu le-am montat si testat, o sa pun poze si dupa aceea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moreusd Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 am si eu o intrebare: ce crash pad-uri folositi? si ce recomandati - niste buloane din alea sau crash-paduri metalice? de unde sa le comand - de la reprezentanta honda? multumesc, toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Depinde ce vrei de la crash pads - daca vrei sa te dai pe forestiere iti recomand un crashbar, nu pads (buloane), daca vrei doar protectie artizanala pentru carene cand cazi pe jos pe asfalt poti pune ce vrei. Mie mi se par mai urate buloanele decat un crashbar, dar e chestie de gust. www.louis.de - poti comanda de acolo. In RO prin www.kronaumoto.ro, iti livreaza in vreo 2 saptamani daca nu au pe stoc produsul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moreusd Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Depinde ce vrei de la crash pads - daca vrei sa te dai pe forestiere iti recomand un crashbar, nu pads (buloane), daca vrei doar protectie artizanala pentru carene cand cazi pe jos pe asfalt poti pune ce vrei. Mie mi se par mai urate buloanele decat un crashbar, dar e chestie de gust. www.louis.de - poti comanda de acolo. In RO prin www.kronaumoto.ro, iti livreaza in vreo 2 saptamani daca nu au pe stoc produsul. multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Eu am de la Barracuda link, dar sincer ti-as recomanda sa-ti iei crash-baruri. Padurile nu-ti tin decat strict pe asfalt, si nici atunci nu protejeaza in toate cazurile. am si eu o intrebare: ce crash pad-uri folositi? si ce recomandati - niste buloane din alea sau crash-paduri metalice? de unde sa le comand - de la reprezentanta honda? multumesc, toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imanta Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 am si eu o intrebare: ce crash pad-uri folositi? si ce recomandati - niste buloane din alea sau crash-paduri metalice? de unde sa le comand - de la reprezentanta honda? multumesc, toate bune! Eu mi-am pus crash-bars metalice de la Hepco & Becker (cod 10023325) comandate de pe Louis.de si sunt multumit de aspect & utilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.