Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

nobike a facut ture asa lungi, parca fara pasager dar cu pasager parca e mai placut ca nu mai e asa plictisitor la drum lung, mai ales daca e din ala cu airbags :)

 

La drum lung (gen 8000km) prin Alpi si aiurea, eu am remarcat urmatoarele aspecte:

  • Ar fi bun un rezervor mai mare
  • Te cam doare fundul
  • La inaltimi mari, trebuie sa-i maresti relantiul pentru ca moare
  • Nu prea merge peste 180 cu bagaje si restul
  • Un ungator automat de lant face toti banii

In rest nu am avut probleme mecanice sau de performanta, poate doar de indemanare, chiar in grupul de BMW 1200.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Fiind posesor si de CBF si de Varadero, pot sa-ti zic ca diferentele sunt mari. CBF-ul e bun la drum lung daca mergi pe drumuri bune si nu bagi mai mult de 3-400 de km pe zi. Suspensia e destul de tare pt drumurile de Romania. Saua devine incomoda la distanta mai mare. Parbrizul cred ca ar merge schimbat pt drumuri mai lungi, ala stock nu e prea inalt. Si principala chestie care nu-mi place e lipsa de putere in depasiri cand mergi si cu pasager.

 

Pana la urma depinde de tine si de pasagera daca o sa-ti placa sau nu. Eu am probleme cu spatele, asa ca suspensiile sunt o chestie critica pt mine. Iarasi, sunt unii cu fundu mai tare, pe care saua nu-i deranjeaza. Si sunt unii care merg mai relaxati, nu au nevoie sa se bage in depasiri prea des. In conditiile astea, CBF-ul e un tourer bunicel. Daca nu te incadrezi, nu o sa te incante prea tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Suspensia spate e reglabila la CBF. La mine e si cea fata, dar nu e stock. Daca le lasi mai moi nu mai ai probleme cu drumurile, doar ca nu mai poti lua curbele la fel de bine la viteze uriase si inclinari mari.

 

Rezervor mai mare exista pe modelul nou (2008+), dar ala are si consumul mai mic asa ca e un tourer mai bun, are autonomie inca vreo 150 km in plus, ceea ce e suficient. De parbriz nu am de ce sa ma plang, desi sunt cam inalt, dar seaua e intr-adevar destul de tare la drum lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteti recomanda un loc cu om bun de reglat carbelitoarele? Porneste greu si consuma in oras 11. :scratch:

 

Da, am facut la garaj la Axa, in zona Casa Presei Libere. Tel: 0723.489.412

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Sau unul din mecanicii care au lucrat la Honda, cu scoala facuta pe bune, PM pentru detalii. nobike, Axa e "Axa cu Scame"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nobike, Axa e "Axa cu Scame"?

 

Da, Axa cu Scame.

 

Ce am facut la ultima revizie (50k):

- schimbat cauciucuri - am pus Pirrelli Strada, sa le incerc dupa Pilot Road 2

 

- sincronizare carburatoare

 

- curatat contact demaror (adica acela de pe ghidon,pt ca uneori se stingea farul)

 

- strans rulment jug

 

- strans, gresat, lustruit una alta

 

Practic, pana acum, in afara de consumabile am schimbat doar rulmentul de jug la 30k. Urmeaza pastile pentru supape, si poate lant nou cand ma intorc din Austria peste vreo 2 saptamani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salutare,

oglinda dreapta ptr un cbf din 2004 aveti idee unde gasesc?

dezmembrari? noua?

 

Noua gasesti la noua reprezentanta Honda (B-dul Expozitiei nr. 2). La comanda bineinteles. Nu au nimic pe stoc inca.

 

www.honda-moto.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand am inceput sa am 2 probleme:

1. (cea mai grava) - nu-mi mai cupleaza radiatorul cand ar trebui. M-am trezit intr-o seara ca temperatura ajunsese pe rosu iar ventilatorul motaia. Am oprit, am lasat-o vreo 10-15 secunde cu contactul pus si intr-un final a pornit.Termostatul functioneaza, radiatorul functioneaza, relatia lor.. nu prea. Scenariul mi se intampla mai nou, zilnic.

2. nu-mi mai porneste faza scurta cand pun contactul . Reusesc sa o fac sa functioneze doar daca: pun contactul, tin apasat pe beam, pornesc motorul apoi iau degetul de pe beam - merge cam la a 4-a/5-a incercare

 

 

A mai intampinat cineva astfel de probleme? Eventual daca-mi puteti recomanda un mecanic bun as fi mai mult decat recunoscator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand am inceput sa am 2 probleme:

1. (cea mai grava) - nu-mi mai cupleaza radiatorul cand ar trebui. M-am trezit intr-o seara ca temperatura ajunsese pe rosu iar ventilatorul motaia. Am oprit, am lasat-o vreo 10-15 secunde cu contactul pus si intr-un final a pornit.Termostatul functioneaza, radiatorul functioneaza, relatia lor.. nu prea. Scenariul mi se intampla mai nou, zilnic.

2. nu-mi mai porneste faza scurta cand pun contactul . Reusesc sa o fac sa functioneze doar daca: pun contactul, tin apasat pe beam, pornesc motorul apoi iau degetul de pe beam - merge cam la a 4-a/5-a incercare

 

 

A mai intampinat cineva astfel de probleme? Eventual daca-mi puteti recomanda un mecanic bun as fi mai mult decat recunoscator.

 

 

Neaparat mers la service!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

2. nu-mi mai porneste faza scurta cand pun contactul . Reusesc sa o fac sa functioneze doar daca: pun contactul, tin apasat pe beam, pornesc motorul apoi iau degetul de pe beam - merge cam la a 4-a/5-a incercare

Contactul de la butonul de pornire trebuie curatat, am patit-o si eu pe vremuri.

 

1. (cea mai grava) - nu-mi mai cupleaza radiatorul cand ar trebui.

Poate fi sonda de temperatura din radiator. E cam greu de diagnosticat, dar macar se inlocuieste usor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contactul de la butonul de pornire trebuie curatat, am patit-o si eu pe vremuri.

 

 

Poate fi sonda de temperatura din radiator. E cam greu de diagnosticat, dar macar se inlocuieste usor :)

 

 

Am patit si eu ceva asemanator odata, erau cheile in contact intoarse un piculet mai mult decat ar trebui (catre pozitia pt avarii) si nu-mi declansa electroventilatorul si nici luminile nu mergeau.

 

 

si un mic video de pe Umbrail Pass (Stelvio) ca sa va arat ce a mai facut CBF-ica anul asta (7200 de km in tura asta)

 

http://www.youtube.com/watch?v=n0cpMJozxCY

 

si coborarea de pe Grand Saint Bernard

http://www.youtube.com/watch?v=SU-UXopd044

Editat de nobike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neaparat mers la service!

 

Asta am sa fac. Am deja la activ un motor (de masina) calat asa ca acum suflu si in iaurt radiator.

 

 

si un mic video de pe Umbrail Pass (Stelvio) ca sa va arat ce a mai facut CBF-ica anul asta (7200 de km in tura asta)

 

Superbe peisajele.. ti-am dat subscribe :) Mi-as dori sa ma bag si eu la anul daca se mai tine "tura".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand am inceput sa am 2 probleme:

1. (cea mai grava) - nu-mi mai cupleaza radiatorul cand ar trebui. M-am trezit intr-o seara ca temperatura ajunsese pe rosu iar ventilatorul motaia. Am oprit, am lasat-o vreo 10-15 secunde cu contactul pus si intr-un final a pornit.Termostatul functioneaza, radiatorul functioneaza, relatia lor.. nu prea. Scenariul mi se intampla mai nou, zilnic.

2. nu-mi mai porneste faza scurta cand pun contactul . Reusesc sa o fac sa functioneze doar daca: pun contactul, tin apasat pe beam, pornesc motorul apoi iau degetul de pe beam - merge cam la a 4-a/5-a incercare

 

 

A mai intampinat cineva astfel de probleme? Eventual daca-mi puteti recomanda un mecanic bun as fi mai mult decat recunoscator.

verifica si starea bateriei , este posibil sa nu mai tina ventilatorul si nici faza la pronire , spun asta ca eu am patit si rezolvat cu schimbatul bateriei (cert este ca avea 4 ani si era timpul de schimbat )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

verifica si starea bateriei , este posibil sa nu mai tina ventilatorul si nici faza la pronire

Daca bateria e descarcata sau pe moarte are tensiune mica, dar faza scurta se aprinde oricum daca e bec normal; daca e HID e alta poveste.

 

PS: bateria dusa poate da in probleme foarte ciudate, mie mi s-a oprit motorul in mers desi teoretic nu mergea pe baterie, fara sa dea nici un semn de slabiciune in afara de oprirea fazei scurte la relanti.

Tu ai HID, e sensibil la tensiune, becul normal (halogen) merge la aproape orice tensiune, doar ca scade mult luminozitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@thrill, inainte sa mergi la service poti face tu cateva verificari simple.

Pentru faza scurta(toate verificarile cu contactul pus):

1.siguranta si firele aditionale.Scoate siguranta si pune un voltmetru pe mufe,trebuie sa ai tensiune.Daca nu ai tensiune,urmareste schema electrica si vezi de unde vin firele.

2.papucii de la bec,curatare si verificare contacte.

3.butonul de schimbare faza scurta-lunga,curatare si verificare tensiune.

Pentru racire:

1.treaba cu siguranta...

2.pe radiator ai termo-cupla(pe partea stanga a radiatorului)- asta se ocupa de pornirea ventilatorului.Are un singur fir(verde) cu papuc pe care il scoti.Cu papucelul in aer pornesti motorul.Da papucul la masa si ar trebui sa porneasca ventilatorul.Daca porneste e termo-cupla de vina.

3.firul verde de la termo-cupla intra in ventilator pe la partea inferioara,impreuna cu firul rosu.Curata/verifica mufa asta.De asemenea mai e o mufa deasupra ventilatorului si un pic mai in spate,la fel curata/verifica.

Inainte sa te apuci de treaba fa-ti rost de schema electrica.Daca undeva nu ai tensiune, vei sti de pe schema incotro sa te indrepti.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut la inceput probleme diverse de la baterie,.inclusiv xenonul care nu se aprindea dupa ce porneam motorul. Solutia era sa mai apas odata pe butonul de pornire (desi motorul era pornit). Practic taia curentul de la far si ii dadea drumul inca odata, ceea ce il facea sa se aprinda. Se mai intamplau si alte chestii de genul murit motorul in mers sau baterie moarta dupa drum lung si pauza de 2-3 minute. Dupa ce am schimbat bateria, toate ciudateniile au disparut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am un fel de problema, pe la 5000rpm, ambreiat sau debreiat, nu conteaza, se aude un fel de zarait la motor. E doar usor perceptibil dar parca nu facea inainte (sau am inceput sa aud eu mai bine motorul). In viteza1 parca nu se aude, in a2-a nu sunt sigur, in a 3-a l-am auzit (am strans ambreiajul si tot se auzea), in treptele superioare deja e prea mult zgomot de la vant si cred ca il acopera oricum. Impresia e ca peste 6000rpm nu se mai aude sau creste asa mult frecventa cu nu mai e distinct, nu stiu. Altfel motorul functioneaza normal, nu simt nici o diferenta. Aveti probleme similare?

 

O alta chestie, ocazional, strang de ambreiaj si vreau sa mut din punctul mort in viteza1 (sau 2, mai rar) si nu vrea sa intre. Las, strang mai tare si intra. Ori nu strang eu destul ori ce?

 

Multumesc.

 

P.S. Am scanat (dupa indelungi eforturi) tot manualul Haynes (in engleza) pt CBF600 (2004-2007) si Hornet (98-2007). Nu stiu sa il pun pe net, nu am nici vreme, daca sunteti vreunul prin Tm ne putem intalni si vi-l dau pe CD sa-l sharuiti, daca nu dati-mi o adresa si vi-l trimit prin posta daca vreti. Dati PM!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Pentru problema cu ambreiajul incearca sa il reglezi din maneta sa decupleze mai repede, o sa ai maneta ceva mai tare dar decupleaza mai bine cand strangi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am un fel de problema, pe la 5000rpm, ambreiat sau debreiat, nu conteaza, se aude un fel de zarait la motor. E doar usor perceptibil dar parca nu facea inainte (sau am inceput sa aud eu mai bine motorul). In viteza1 parca nu se aude, in a2-a nu sunt sigur, in a 3-a l-am auzit (am strans ambreiajul si tot se auzea), in treptele superioare deja e prea mult zgomot de la vant si cred ca il acopera oricum. Impresia e ca peste 6000rpm nu se mai aude sau creste asa mult frecventa cu nu mai e distinct, nu stiu. Altfel motorul functioneaza normal, nu simt nici o diferenta. Aveti probleme similare?

 

Si la mine se aude un pic daca turez pe la 5-6000 pe loc, cred ca e de la lantul de distributie. La tine e doar in miscare? Daca e lantul de distributie (problema tipica la Honda din cauza intinzatorului automat, atunci poti sa mergi asa linistit).

 

 

Ar mai putea sa fie si pastilele, le-ai schimbat vreodata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspunsuri!

 

#Adrian B1- o sa incerc in weekend sa umblu la ambreiaj si sa vad cum se comporta

 

#nobike - nu mi se pare ca e doar in miscare, nu pare ca zgomotul sa aiba vreo relatie cu miscarea (invartitul rotilor, trepidatii, zguduieli de la deplasare) ci pare a fi legat de functionarea motorului, in sarcina sau nu.

N-am schimbat nimic la motocicleta (in afara de ulei si filtru), am cumparat-o acum aproape 2 luni din Germania, avea 10100km, am facut 4000km intre timp, urban 30% si extern 70% (nu cred ca am facut mai mult de 200km cu masina de cand am moto in conditiile in care zilnic fac aprox 70km intre joburi). S-a comportat si se comporta excelent indiferent de situatie (atata cat o exploatez eu ca incepator), doar zgomotul asta ocazional ma cam irita (nu-i nimic deranjant doar ca nu-mi place ca ceva nu-i in regula). Din cartea motocicletei reiese, dupa revizii, cum ca km sunt reali, poate am folosit-o eu prea mult, asa, dintr-o data si nu-i convine :rolleyes:

Editat de rammstein
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu zgomotul nu stiu ce ar fi. Cel mai bine e sa intrebi vreun mecanic sau om mai priceput sa asculte un pic. Oricum ar fi, nu cred ca e mare stres.

 

Legat de bagatul in viteza, si mie mi se intampla. Solutia deja mi-a intrat in reflex: dau drumu la ambreiaj, strang din nou (nu-i nevoie sa strangi mai tare) si intra lejer. Deja fac chestie asta si in mers, in trafic sau printre masini la stop. Am ajuns sa fac miscarea si cand nu e nevoie, doar din reflex. :) S-ar putea sa fie o chestie legata de reglajul schimbatorului de viteze, stiu ca mi-a umblat odata un mecanic pe acolo cand incepuse sa-mi faca probleme si mai mari la schimbat. Dar m-am obisnuit asa, nu ma mai stresez cu mecanic doar pt atata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...