Jump to content

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cele care apar cu peste 90 CP sunt Hornet, doar ca alea sunt CB600F, nu CBF600. Unii fac confuzie la indicative.

 

Eu am mers aproape 4 ani cu CB (carenat) si 2 cu CBF. Diferentele sunt in mare cele spuse de Adam, cu completari:

- consumul in oras e mult mai mare la CBF, in afara orasului diferenta e mai mica:

Oras: CB 4-5.5, CBF 7-7.5 (medie calculata precis pe cateva mii de kilometri in Bucuresti)

In afara: CB 4-5, CBF: 6-6.5

 

Apoi, CBF are putere mai mare si cuplu mai mare, nu e nevoie sa pleci de pe loc la 3000-3500 rpm, poti pleca la 1500, dupa o vreme te obisnuiesti sa mergi un pic subturat si e normal ca e mai lenes - la CB rareori cobori sub 3000, la CBF merg in oras si cu 2000. Apoi, CB-ul are un salt de putere pe la 5000, CBF-ul e mai lin: puternic, dar lin, iti dai seama ca e puternic dupa cat de repede creste viteza si dupa faptul ca uneori mai fuge spatele, nu dupa urletul motorului ca la CB.

 

CBF-ul e mai mare si mai greu. Motorul e mult mai lat, carena ascunde asta dar in trafic in oras e mai agil CB-ul. De asemenea CBF pe carburator se ineaca destul de usor daca nu stii sa il pornesti, dupa ce inveti nu ai probleme.

 

CBF are frana mai buna, 2 discuri pe fata si unul pe spate: se simte diferenta fata de CB.

 

Are toba de inox, nu rugineste dar se zgarie. Per total e mai bine (daca mergi cu motocicleta cu cauciucurile in jos).

 

Are 2 faruri, asta permite montarea unui HID ("xenon") pe faza scurta si chiar se vde diferenta daca mergi noaptea prin oras, in afara orasului conteaza mai mult faza lunga.

 

Are parbriz reglabil. La fel si seaua, are 3 pozitii (sus-mijloc-jos). E mai buna pentru oameni inalti, e mai comoda la drum lung (dar tot nu e tourer) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Cele care apar cu peste 90 CP sunt Hornet, doar ca alea sunt CB600F, nu CBF600. Unii fac confuzie la indicative.

 

Eu am mers aproape 4 ani cu CB (carenat) si 2 cu CBF. Diferentele sunt in mare cele spuse de Adam, cu completari:

- consumul in oras e mult mai mare la CBF, in afara orasului diferenta e mai mica:

Oras: CB 4-5.5, CBF 7-7.5 (medie calculata precis pe cateva mii de kilometri in Bucuresti)

In afara: CB 4-5, CBF: 6-6.5

 

Apoi, CBF are putere mai mare si cuplu mai mare, nu e nevoie sa pleci de pe loc la 3000-3500 rpm, poti pleca la 1500, dupa o vreme te obisnuiesti sa mergi un pic subturat si e normal ca e mai lenes - la CB rareori cobori sub 3000, la CBF merg in oras si cu 2000. Apoi, CB-ul are un salt de putere pe la 5000, CBF-ul e mai lin: puternic, dar lin, iti dai seama ca e puternic dupa cat de repede creste viteza si dupa faptul ca uneori mai fuge spatele, nu dupa urletul motorului ca la CB.

 

CBF-ul e mai mare si mai greu. Motorul e mult mai lat, carena ascunde asta dar in trafic in oras e mai agil CB-ul. De asemenea CBF pe carburator se ineaca destul de usor daca nu stii sa il pornesti, dupa ce inveti nu ai probleme.

 

CBF are frana mai buna, 2 discuri pe fata si unul pe spate: se simte diferenta fata de CB.

 

Are toba de inox, nu rugineste dar se zgarie. Per total e mai bine (daca mergi cu motocicleta cu cauciucurile in jos).

 

Are 2 faruri, asta permite montarea unui HID ("xenon") pe faza scurta si chiar se vde diferenta daca mergi noaptea prin oras, in afara orasului conteaza mai mult faza lunga.

 

Are parbriz reglabil. La fel si seaua, are 3 pozitii (sus-mijloc-jos). E mai buna pentru oameni inalti, e mai comoda la drum lung (dar tot nu e tourer) :laugh:

 

Am mai auzit asta cu inecatul carburatorului.

Eu am pe carburatie si nu mi s-aintamplat nici o data.

Si o am de noua si sunt si incepator.

Nici macar dupa iarna.

Link to comment
Share on other sites

adrian: mersi, asta imi face o idee mult mai clara. Desi ma descurajeaza un pic ideea cu consumul si cu agilitatea in oras...

mai vedem. Poate va mai intreb una-alta intre timp.

Link to comment
Share on other sites

Depinde mult cum tragi de ea in oras. Am scos si pe la 6-6.5, am ajuns si peste 8. Cat despre inecat, eu am cam 35000 de km pe CBF cu carburatie si nu l-am inecat niciodata. Tras socul, dat la cheie fara sa ating acceleratia, asa a mers mereu.

Link to comment
Share on other sites

Thrill si danradu explicau in primele pagini cat de usor o ineaca. Si am spus clar: daca nu stii sa o pornesti, altfel nu ai probleme. FanFane a explicat metoda corecta. Eu am pornit-o ieri dupa aproape 2 luni fara nici o problema.

 

Consumul mare afecteaza mai ales autonomia, trebuie sa alimentezi mai des - rar treci de 300 km cu un plin la drum lung si 250 in oras. Cea pe injectie, in schimb, consuma ca un CB la putere de CBF. Pe www.spritmonitor.de este inregistrat consumul la multe CBF-uri si sunt multi oameni care consuma sub 5.

Edited by AdrianB1
Link to comment
Share on other sites

Salut! sunt mandru proprietar de cbf 600s (model 2004) si am o intrebare la voi: se potriveste carena frontala de la modelul 2008 la modelul anterior (2004-2007)? A mea are o problema si trebuie sa o schimb ; am gasit second dar de 2008. In poza seamana perfect:) stiu ca modelul din 2008 e diferit in aproape toate privintele dar nu ma pot opri sa sper...(pretul piesei noi m-a lasat fara cuvinte).

 

Acum daca tot sunt la capitolul intrebari: a folosit cineva Bridgestone bt 023 , metzeler m5 sau michelin pilot power, road2 sau 3? si daca da ce parere aveti? de road 2 am auzit in general lucruri bune dar si comentarii care m-au pus pe ganduri (ca nu ar fi deloc asa grozave cum se spune)

Link to comment
Share on other sites

Poate e cineva interesat: se vand urmatoarele suport top case (GIVI 260FZ), suporti laterali (GIVI PL174) inclusiv cutii laterale, toate noi, pentru HONDA CBF500 (04>10) cu posibilitatea adaptarii lor pentru restul modelelor de CBF sau CB

/index.php?...p;#entry2780015

Edited by scorpioanca
Link to comment
Share on other sites

Thrill si danradu explicau in primele pagini cat de usor o ineaca. Si am spus clar: daca nu stii sa o pornesti, altfel nu ai probleme. FanFane a explicat metoda corecta. Eu am pornit-o ieri dupa aproape 2 luni fara nici o problema.

 

Consumul mare afecteaza mai ales autonomia, trebuie sa alimentezi mai des - rar treci de 300 km cu un plin la drum lung si 250 in oras. Cea pe injectie, in schimb, consuma ca un CB la putere de CBF. Pe www.spritmonitor.de este inregistrat consumul la multe CBF-uri si sunt multi oameni care consuma sub 5.

Corect , nu ai probleme la pornira daca nu te atingi de gas , daca tragi de gas , gata :laugh: se ineaca si .... pa , desfacut bujii si toate cele , atat timp cat tragi doar socul nu ai probleme

 

consum la a mea mers lejer fara ture multe 300 km oras si 350 in afara , dar daca te dai in ture am mers in oras 220 km cu un plin :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Corect , nu ai probleme la pornira daca nu te atingi de gas , daca tragi de gas , gata :laugh: se ineaca si .... pa , desfacut bujii si toate cele , atat timp cat tragi doar socul nu ai probleme

 

consum la a mea mers lejer fara ture multe 300 km oras si 350 in afara , dar daca te dai in ture am mers in oras 220 km cu un plin :laugh:

 

 

Eu la pornire trag socul la maxim dupa ce ii dau 2 "pedale" la acceleratie si porneste la sfert si nu am inecat-o niciodata.

Eu m-am inecat pentru ca iarna asta am pornit-o in garaj cu usile inchise ca era foarte frig si s-a facut ceva fum.

lol

Link to comment
Share on other sites

Eu la pornire trag socul la maxim dupa ce ii dau 2 "pedale" la acceleratie si porneste la sfert si nu am inecat-o niciodata.

Eu m-am inecat pentru ca iarna asta am pornit-o in garaj cu usile inchise ca era foarte frig si s-a facut ceva fum.

lol

 

Am avut belele cu pornitul de la inceputul anului, in principal fiindca se terminase complet bateria, am pus-o pe redresor de vreo doua ori, dar motorul era deja inecat si nu a mai fost chip.

 

Ce am facut:

- cumparat baterie noua (dar nu am pus-o ca nu trebuie instalata direct in sarcina, trebuie sa fii sigur ca motorul porneste bine inainte sa pui bateria noua)

- schimbat bujii - ca aveau deja 30k km si era deja cazul (apropos, ce ziceti de NGK iridium pentru carburatie ? )

- legat la o masina si:

- daca e inecata, facut asa : inchid socul, trag acceleratia max, dau un automat sa arda gazul ramas. poate sa dea si un pacanici

- repetat faza de sus si a doua oara.

- tras socul, si dat automat normal.. fara acceleratie. eventual porneste.

- daca e inecata rau, trebuie lasata cateva ore si se incearca din nou dupa.

 

tre sa zic si ca daca bateria a fost complet terminata, nu a fost nici un chip sa o pornesc, nici legata la baterie de masina . abia dupa ce am pus bateria la redresor si am lasat motorul o zi sa se odihneasca a fost posibil sa o pornesc.

Link to comment
Share on other sites

Eu am iridium la a mea. Sincer, nu prea simt diferenta. Am inteles ca se simte diferenta mai ales in ture mari, dar eu am o problema care imi taie cheful sa o mai urc in ture.

 

Apropo... Exista cineva dispus sa-si sacrifice juma de zi sa-mi dea si mie toba pt un test ? Am niste vibratii destul de urate cand urca peste 5000 de ture (mai nou, pe la 4000). Am fost la un mecanic in care am incredere si mi-a zis ca motorul e super ok, merge foarte bine si nu vibreaza. Asa ca principalul suspect acuma e toba. As vrea sa pun o alta toba pt cateva minute sa vad daca imi mai vibreaza asa. Vibreaza si pe loc, deci nici macar nu trebe plecat de pe loc cu ea. Doar ca trebuie sa demontam ambele tobe, sa o punem pe cealalta la mine, dupa care sa le montam la loc pe amandoua.

Link to comment
Share on other sites

CBF de 600 este un motor superb.

Eu am avut unul luat de nou in 2007, pe care l-am vindut zilele trecute dupa aproape 35.000 km.

 

Daca va intereseaza am sa-mi dau si eu cu parerea.

Daca respecti procedura de pornire la rece, adica sa tragi complet socul, porneste la fix.

Eu nu am inecat-o niciodata, chiar daca in ultima vreme mai trageam odata si de acceleratie inainte de a trage socul, fiindca mi s-a parut ca porneste chiar mai bine.

O diferenta apare la pornirea dupa o pauza indelungata (peste 2-3 saptamini), cind uneori porneste la a doua sau la a treia incercare. Acest lucru este absolut normal la motoarele pe carburatie cel putin.

 

In ceea ce priveste consumul, am obtinut in tot acest timp intre 5 si 5,5 in exterior, insa la un mers normal consider eu (80-120 km/h cu virfuri rare de 140 km/h).

Precizez de asemenea ca schimbarea vitezelor am facut-o mereu la 5-6.000 rpm si extrem de rar mai sus de atit. Mai sus devine foarte puternica si mie nu-mi trebuia asa ceva.

In oras e undeva in jur de 6, mai mult sub decit peste. Valabil pentru Iasi.

 

La acest tip de utilizare, uleiul la momentul schimbului arata al fel ca in momentul in care l-am bagat in motor.

 

Pina acum nu am avut nici o problema tehnica la el si nici nu i-am cauzat nici o problema (a se citi tavaleala).

Este un motor grozav care te satisface atit ca incepator cit si ca avansat.

Este extrem de docil si iertator, insa poate deveni nervos in ture mari, daca tii neaparat.

 

In conluzie pot spune ca este un motor care mi-a adus multe clipe de incintare.

 

Acum intrebarea: de ce l-am vindut?

1. in primul rind, dupa experienta off-road cu DR-Z-ul, imi doresc sa pot iesi pe drumuri forestiere de munte, la distanta de casa, ceea ce presupune un dual sport. Acest lucru se poate face si du CBF-ul insa mai greu si e cam chinuitor pentru motor.

2. o sa calatoresc mai mult cu pasager si bagaj, ceea ce inseamna o capacitate de incarcare mai mare. CBF-ul are 150 kg sarcina utila, din care 100 ocup doar eu.

3. la 100 kg si 1,78 m, CBF-ul pare sub mine un magarus chinuit, doar din punct de vedere geometric, daca pot spune asa caci in ceea ce priveste puterea ..... nu se lasa doborit.

 

Daca nu ar fi existat aceste 3 motive, nu l-as fi vindut niciodata. E prea ok sa-i poti reprosa ceva.

Si sper sa nu rideti, dar cu greu mi-am stapinit o lacrima cind m-am despartit de el, desi l-am dat pe miini bune si o sa-l vad probabil foarte des.

 

Asadar, pentru cei nehotariti, nu ezitati sa va cumparati un CBF de 600. Aveti 2 motociclete bune in una singura. Vreti sport, bagati sport, vreti touring bagati touring (dupa ce schimbati saua, daca vreti 4-500 km pe zi).

 

Numai bine.

 

PS: A fost inlocuit cu un DL 650 V-Strom

 

 

Mesaj completat

Eu am iridium la a mea. Sincer, nu prea simt diferenta. Am inteles ca se simte diferenta mai ales in ture mari, dar eu am o problema care imi taie cheful sa o mai urc in ture.

 

Apropo... Exista cineva dispus sa-si sacrifice juma de zi sa-mi dea si mie toba pt un test ? Am niste vibratii destul de urate cand urca peste 5000 de ture (mai nou, pe la 4000). Am fost la un mecanic in care am incredere si mi-a zis ca motorul e super ok, merge foarte bine si nu vibreaza. Asa ca principalul suspect acuma e toba. As vrea sa pun o alta toba pt cateva minute sa vad daca imi mai vibreaza asa. Vibreaza si pe loc, deci nici macar nu trebe plecat de pe loc cu ea. Doar ca trebuie sa demontam ambele tobe, sa o punem pe cealalta la mine, dupa care sa le montam la loc pe amandoua.

 

Am pus si eu iridium si se simte diferenta la mers la relanti. Merge mai rotund. La turatie mai mare si in sarcina mergeau bine si cele normale.

Vibratia in jur de 5000 de ture, este caracteristica acestui motor (daca vorbim de aceeasi vibratie). S-a mai discutat inca de la inceputul acestui topic.

Din pacate este in zona in care imi placea mie cel mai mult sa merg (5.000 rpm = 100 km/h in treapta a VI-a) (6.000 rpm = 120 km/h).

Oricum nu e nici o problema si in timp te obisnuiesti. Nu o sa ti se mai para deranjant.

Link to comment
Share on other sites

Eu am iridium la a mea. Sincer, nu prea simt diferenta. Am inteles ca se simte diferenta mai ales in ture mari, dar eu am o problema care imi taie cheful sa o mai urc in ture.

 

Apropo... Exista cineva dispus sa-si sacrifice juma de zi sa-mi dea si mie toba pt un test ? Am niste vibratii destul de urate cand urca peste 5000 de ture (mai nou, pe la 4000). Am fost la un mecanic in care am incredere si mi-a zis ca motorul e super ok, merge foarte bine si nu vibreaza. Asa ca principalul suspect acuma e toba. As vrea sa pun o alta toba pt cateva minute sa vad daca imi mai vibreaza asa. Vibreaza si pe loc, deci nici macar nu trebe plecat de pe loc cu ea. Doar ca trebuie sa demontam ambele tobe, sa o punem pe cealalta la mine, dupa care sa le montam la loc pe amandoua.

 

 

Daca vrei pot sa te ajut eu cu o toba. E deja demontata asa ca nu e nici o problema. Singura chestie e ca este de pe una cu injectie, daca are vreo relevanta.

Link to comment
Share on other sites

Eu am iridium la a mea. Sincer, nu prea simt diferenta. Am inteles ca se simte diferenta mai ales in ture mari, dar eu am o problema care imi taie cheful sa o mai urc in ture.

 

Apropo... Exista cineva dispus sa-si sacrifice juma de zi sa-mi dea si mie toba pt un test ? Am niste vibratii destul de urate cand urca peste 5000 de ture (mai nou, pe la 4000). Am fost la un mecanic in care am incredere si mi-a zis ca motorul e super ok, merge foarte bine si nu vibreaza. Asa ca principalul suspect acuma e toba. As vrea sa pun o alta toba pt cateva minute sa vad daca imi mai vibreaza asa. Vibreaza si pe loc, deci nici macar nu trebe plecat de pe loc cu ea. Doar ca trebuie sa demontam ambele tobe, sa o punem pe cealalta la mine, dupa care sa le montam la loc pe amandoua.

 

te pot ajuta eu , am toba originala de la ea , eu am pus carbon , daca doresti pentru teste dai un semn

numai bine

Link to comment
Share on other sites

Acum daca tot sunt la capitolul intrebari: a folosit cineva Bridgestone bt 023 , metzeler m5 sau michelin pilot power, road2 sau 3? si daca da ce parere aveti? de road 2 am auzit in general lucruri bune dar si comentarii care m-au pus pe ganduri (ca nu ar fi deloc asa grozave cum se spune)

Eu am Road 2 pe spate de un an si sunt multumit in general. Cand e rece are aderenta destul de proasta, dar nu cred ca e mai proasta decat la altele (inainte aveam Metzeler si era si mai slab), pe ploaie e bun, dar aluneca urat de tot pe bitum ud - chestia aia care se pune intre benzi la unele asfaltari, e prin Dr. Taberei intre banda 2 si 3 pe alocuri si de fiecare data cand e ploaie uit de asta si derapez.

 

Carena nu stiu daca se potriveste si nici nu as risca un pronostic.

Link to comment
Share on other sites

Servarul asta cred ca a tampit. Tocmai am primit 15 notificari de la postul lui Adrian.

 

On topic: Nu cred ca se potriveste carena. Stiu ca la ultima intalnire cu CBD-isti am observat ca la a mea are alt design carena fata de cele pe carburatie.

Link to comment
Share on other sites

apropos, ce ziceti de NGK iridium pentru carburatie ?

Din tot ce am citit pana acum bujiile cu iridium au durata de viata mai lunga, dar nimic in plus. Nu dau alt tip de scanteie, au aceeasi distranta la electrod si primesc aceeasi tensiune, dar electrodul e mai rezistent la coroziunea din motor. Daca nu vrei sa schimbi bujiile la 18.000 km ci la 54.000 iei cu iridium, dar nu stiu pe nimeni sa fi mers cu un CBF600 atatia kilometri, nu ca nu ar rezista motocicleta dar o schimba proprietarul cu altceva, ca se mai plictiseste dupa 4-5 ani si vrea alt gen sau vrea ATV, bicicleta etc.

Link to comment
Share on other sites

te pot ajuta eu , am toba originala de la ea , eu am pus carbon , daca doresti pentru teste dai un semn

numai bine

 

Vreau si eu de carbon.

Cun este? E vreo diferenta?

De unde ai luat-o si unde ai montat-o.

Edited by edward_zone
Link to comment
Share on other sites

On topic: Nu cred ca se potriveste carena. Stiu ca la ultima intalnire cu CBD-isti am observat ca la a mea are alt design carena fata de cele pe carburatie.

 

multumesc pentru raspuns desi nu e cel pe care mi-l doream:)

Mesaj completat

Eu am Road 2 pe spate de un an si sunt multumit in general. Cand e rece are aderenta destul de proasta, dar nu cred ca e mai proasta decat la altele (inainte aveam Metzeler si era si mai slab), pe ploaie e bun, dar aluneca urat de tot pe bitum ud - chestia aia care se pune intre benzi la unele asfaltari, e prin Dr. Taberei intre banda 2 si 3 pe alocuri si de fiecare data cand e ploaie uit de asta si derapez.

 

Carena nu stiu daca se potriveste si nici nu as risca un pronostic.

 

Multumesc de raspuns. Mi-e foarte greu sa ma hotarasc ce gume sa-mi iau. Btw ce Metzeler ai avut?

Link to comment
Share on other sites

Apropo... Exista cineva dispus sa-si sacrifice juma de zi sa-mi dea si mie toba pt un test ? Am niste vibratii destul de urate cand urca peste 5000 de ture (mai nou, pe la 4000). Am fost la un mecanic in care am incredere si mi-a zis ca motorul e super ok, merge foarte bine si nu vibreaza. Asa ca principalul suspect acuma e toba. As vrea sa pun o alta toba pt cateva minute sa vad daca imi mai vibreaza asa. Vibreaza si pe loc, deci nici macar nu trebe plecat de pe loc cu ea. Doar ca trebuie sa demontam ambele tobe, sa o punem pe cealalta la mine, dupa care sa le montam la loc pe amandoua.
si eu am o toba stoc pe care o tin in debara. Daca e, da un PM. Dar vad ca sunt ceva candidati pe aici :laugh:

 

 

Din tot ce am citit pana acum bujiile cu iridium au durata de viata mai lunga, dar nimic in plus. Nu dau alt tip de scanteie, au aceeasi distranta la electrod si primesc aceeasi tensiune, dar electrodul e mai rezistent la coroziunea din motor. Daca nu vrei sa schimbi bujiile la 18.000 km ci la 54.000 iei cu iridium, dar nu stiu pe nimeni sa fi mers cu un CBF600 atatia kilometri, nu ca nu ar rezista motocicleta dar o schimba proprietarul cu altceva, ca se mai plictiseste dupa 4-5 ani si vrea alt gen sau vrea ATV, bicicleta etc.

 

Ma, eu am inteles taman pe dos, ca Iridium au viata mai scurta. Am mers 31k km cu bujiile din fabrica. totul ok. Acum, cu astea iridium, nu vad cine stie ce diferenta. de vazut la drum mai lung si la nr de km.

Link to comment
Share on other sites

He,he. Nu ma asteptam sa fie atatea oferte... Pai intr-o prima faza ziceti care sta mai aproape de piata Sudului. Daca e de la toba problema, e posibil sa si vreau sa cumpar una. Care vrea sa o si vanda ? N-am nici cea mai vaga idee cat ar costa una...

 

Cat despre vibratii, nu sunt vibratiile normale. Cand am luat motorul, nu avea mari vibratii. Mai ales comparativ cu un monocilindru erau aproape insesizabile. Apoi, cam acum un an, am mers cu pasagera care se plangea ca peste 6000 de ture nu mai poate sa tina picioarele pe scarite. Atunci am realizat prima data schimbarea. Si mai nou, cam din toamna, am inceput sa simt si eu vibratii in scaritele mele si chiar in sa si ghidon. Chiar nu imi mai convine sa urc in turatii peste 5000. Si nu am CBF-ul de ieri, il am de peste 2 ani. Nu e vorba ca nu-s obisnuit cu el.

 

Cat despre cat se tin bujiile, mi-a zis un tip de la un service in care am incredere ca niste bujii pot sa mearga mult si bine. Dar daca treci cu mult peste timpul lor de viata, ai sanse mai mari sa se crape, sa se sparga. Si atunci iti face prapad prin motor. Deci, chiar daca merg perfect niste bujii, se recomanda sa le mai schimbi din cand in cand. Si eu le-am schimbat la CBF doar ca sa nu am probleme, ca altfel erau foarte ok alea din fabrica.

 

Uite si o explicatie de pe un site legat de iridium:

"Due to the properties of Iridium, the spark plugs centre electrode can be made with a much smaller diameter than with platinum, Gold or gold palladium and copper/nickel types without sacrificing service life. The spark plugs potential difference is more concentrated at the tiny Iridium tip and hence less 'spark jump' voltage is required - this can be as much as 5,000 volts less than with standard plug types. Ignition is improved and less strain is placed on the ignition system. Benefits of improved ignition/combustion include better fuel economy, increased power/acceleration and especially better throttle response."

Edited by FanFane
Link to comment
Share on other sites

He,he. Nu ma asteptam sa fie atatea oferte... Pai intr-o prima faza ziceti care sta mai aproape de piata Sudului. Daca e de la toba problema, e posibil sa si vreau sa cumpar una. Care vrea sa o si vanda ? N-am nici cea mai vaga idee cat ar costa una...

 

Cat despre vibratii, nu sunt vibratiile normale. Cand am luat motorul, nu avea mari vibratii. Mai ales comparativ cu un monocilindru erau aproape insesizabile. Apoi, cam acum un an, am mers cu pasagera care se plangea ca peste 6000 de ture nu mai poate sa tina picioarele pe scarite. Atunci am realizat prima data schimbarea. Si mai nou, cam din toamna, am inceput sa simt si eu vibratii in scaritele mele si chiar in sa si ghidon. Chiar nu imi mai convine sa urc in turatii peste 5000. Si nu am CBF-ul de ieri, il am de peste 2 ani. Nu e vorba ca nu-s obisnuit cu el.

 

Cat despre cat se tin bujiile, mi-a zis un tip de la un service in care am incredere ca niste bujii pot sa mearga mult si bine. Dar daca treci cu mult peste timpul lor de viata, ai sanse mai mari sa se crape, sa se sparga. Si atunci iti face prapad prin motor. Deci, chiar daca merg perfect niste bujii, se recomanda sa le mai schimbi din cand in cand. Si eu le-am schimbat la CBF doar ca sa nu am probleme, ca altfel erau foarte ok alea din fabrica.

 

Uite si o explicatie de pe un site legat de iridium:

"Due to the properties of Iridium, the spark plugs centre electrode can be made with a much smaller diameter than with platinum, Gold or gold palladium and copper/nickel types without sacrificing service life. The spark plugs potential difference is more concentrated at the tiny Iridium tip and hence less 'spark jump' voltage is required - this can be as much as 5,000 volts less than with standard plug types. Ignition is improved and less strain is placed on the ignition system. Benefits of improved ignition/combustion include better fuel economy, increased power/acceleration and especially better throttle response."

 

eu locuiesc in Militari , daca poti ajunge te pot ajuta cu cea mai mare placere

dar posibil sa nu ai altceva , sa ai joc in bascula spate , sa ai uzura in bucsele , rulmentii din bascula , cauza care la randul ei da vibratii in scarite, tot vibreaza :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum am scris si mai sus, vibreaza la fel si cand sta pe loc. Deci asta elimina toate chestiile pe care le enumerezi tu acolo. In plus, chiar si in mers, e direct proportional cu turatia, nu cu viteza. Face la fel si la 50 la ora in viteza intaia, cat si la 120 intr-a cincea... Cand merg cu orice viteza, cand trag ambreiajul nu mai am pic de vibratii in toata motocicleta.

eu locuiesc in Militari , daca poti ajunge te pot ajuta cu cea mai mare placere

dar posibil sa nu ai altceva , sa ai joc in bascula spate , sa ai uzura in bucsele , rulmentii din bascula , cauza care la randul ei da vibratii in scarite, tot vibreaza :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...