andu_wasup Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 @thrill, inainte sa mergi la service poti face tu cateva verificari simple. Pentru faza scurta(toate verificarile cu contactul pus): 1.siguranta si firele aditionale.Scoate siguranta si pune un voltmetru pe mufe,trebuie sa ai tensiune.Daca nu ai tensiune,urmareste schema electrica si vezi de unde vin firele. 2.papucii de la bec,curatare si verificare contacte. 3.butonul de schimbare faza scurta-lunga,curatare si verificare tensiune. Pentru racire: 1.treaba cu siguranta... 2.pe radiator ai termo-cupla(pe partea stanga a radiatorului)- asta se ocupa de pornirea ventilatorului.Are un singur fir(verde) cu papuc pe care il scoti.Cu papucelul in aer pornesti motorul.Da papucul la masa si ar trebui sa porneasca ventilatorul.Daca porneste e termo-cupla de vina. 3.firul verde de la termo-cupla intra in ventilator pe la partea inferioara,impreuna cu firul rosu.Curata/verifica mufa asta.De asemenea mai e o mufa deasupra ventilatorului si un pic mai in spate,la fel curata/verifica. Inainte sa te apuci de treaba fa-ti rost de schema electrica.Daca undeva nu ai tensiune, vei sti de pe schema incotro sa te indrepti. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 Inainte sa te apuci de treaba fa-ti rost de schema electrica.Daca undeva nu ai tensiune, vei sti de pe schema incotro sa te indrepti. /index.php?/topic/102209-honda-cbf-600-s/page__st__270__p__1956548#entry1956548 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Si eu am avut la inceput probleme diverse de la baterie,.inclusiv xenonul care nu se aprindea dupa ce porneam motorul. Solutia era sa mai apas odata pe butonul de pornire (desi motorul era pornit). Practic taia curentul de la far si ii dadea drumul inca odata, ceea ce il facea sa se aprinda. Se mai intamplau si alte chestii de genul murit motorul in mers sau baterie moarta dupa drum lung si pauza de 2-3 minute. Dupa ce am schimbat bateria, toate ciudateniile au disparut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rammstein Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Salut, am un fel de problema, pe la 5000rpm, ambreiat sau debreiat, nu conteaza, se aude un fel de zarait la motor. E doar usor perceptibil dar parca nu facea inainte (sau am inceput sa aud eu mai bine motorul). In viteza1 parca nu se aude, in a2-a nu sunt sigur, in a 3-a l-am auzit (am strans ambreiajul si tot se auzea), in treptele superioare deja e prea mult zgomot de la vant si cred ca il acopera oricum. Impresia e ca peste 6000rpm nu se mai aude sau creste asa mult frecventa cu nu mai e distinct, nu stiu. Altfel motorul functioneaza normal, nu simt nici o diferenta. Aveti probleme similare? O alta chestie, ocazional, strang de ambreiaj si vreau sa mut din punctul mort in viteza1 (sau 2, mai rar) si nu vrea sa intre. Las, strang mai tare si intra. Ori nu strang eu destul ori ce? Multumesc. P.S. Am scanat (dupa indelungi eforturi) tot manualul Haynes (in engleza) pt CBF600 (2004-2007) si Hornet (98-2007). Nu stiu sa il pun pe net, nu am nici vreme, daca sunteti vreunul prin Tm ne putem intalni si vi-l dau pe CD sa-l sharuiti, daca nu dati-mi o adresa si vi-l trimit prin posta daca vreti. Dati PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Pentru problema cu ambreiajul incearca sa il reglezi din maneta sa decupleze mai repede, o sa ai maneta ceva mai tare dar decupleaza mai bine cand strangi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Salut, am un fel de problema, pe la 5000rpm, ambreiat sau debreiat, nu conteaza, se aude un fel de zarait la motor. E doar usor perceptibil dar parca nu facea inainte (sau am inceput sa aud eu mai bine motorul). In viteza1 parca nu se aude, in a2-a nu sunt sigur, in a 3-a l-am auzit (am strans ambreiajul si tot se auzea), in treptele superioare deja e prea mult zgomot de la vant si cred ca il acopera oricum. Impresia e ca peste 6000rpm nu se mai aude sau creste asa mult frecventa cu nu mai e distinct, nu stiu. Altfel motorul functioneaza normal, nu simt nici o diferenta. Aveti probleme similare? Si la mine se aude un pic daca turez pe la 5-6000 pe loc, cred ca e de la lantul de distributie. La tine e doar in miscare? Daca e lantul de distributie (problema tipica la Honda din cauza intinzatorului automat, atunci poti sa mergi asa linistit). Ar mai putea sa fie si pastilele, le-ai schimbat vreodata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rammstein Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 (editat) Multumesc de raspunsuri! #Adrian B1- o sa incerc in weekend sa umblu la ambreiaj si sa vad cum se comporta #nobike - nu mi se pare ca e doar in miscare, nu pare ca zgomotul sa aiba vreo relatie cu miscarea (invartitul rotilor, trepidatii, zguduieli de la deplasare) ci pare a fi legat de functionarea motorului, in sarcina sau nu. N-am schimbat nimic la motocicleta (in afara de ulei si filtru), am cumparat-o acum aproape 2 luni din Germania, avea 10100km, am facut 4000km intre timp, urban 30% si extern 70% (nu cred ca am facut mai mult de 200km cu masina de cand am moto in conditiile in care zilnic fac aprox 70km intre joburi). S-a comportat si se comporta excelent indiferent de situatie (atata cat o exploatez eu ca incepator), doar zgomotul asta ocazional ma cam irita (nu-i nimic deranjant doar ca nu-mi place ca ceva nu-i in regula). Din cartea motocicletei reiese, dupa revizii, cum ca km sunt reali, poate am folosit-o eu prea mult, asa, dintr-o data si nu-i convine Editat Iulie 26, 2011 de rammstein Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Cu zgomotul nu stiu ce ar fi. Cel mai bine e sa intrebi vreun mecanic sau om mai priceput sa asculte un pic. Oricum ar fi, nu cred ca e mare stres. Legat de bagatul in viteza, si mie mi se intampla. Solutia deja mi-a intrat in reflex: dau drumu la ambreiaj, strang din nou (nu-i nevoie sa strangi mai tare) si intra lejer. Deja fac chestie asta si in mers, in trafic sau printre masini la stop. Am ajuns sa fac miscarea si cand nu e nevoie, doar din reflex. S-ar putea sa fie o chestie legata de reglajul schimbatorului de viteze, stiu ca mi-a umblat odata un mecanic pe acolo cand incepuse sa-mi faca probleme si mai mari la schimbat. Dar m-am obisnuit asa, nu ma mai stresez cu mecanic doar pt atata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Singurul reglaj la schimbatorul de viteze e inclinarea levierului; tocmai am desfacut saptamana trecuta cutia de viteze (schimbat arcul de revenire), chiar nu ai ce sa reglezi pe-acolo. In schimb de la maneta poti sa tragi prea putin cablu si nu debreiaza suficient de pe discul curent, nu sincronizeaza pe urmatorul si nu intra in viteze. Vara cablul (otel) se lungeste de la caldura, asta il face si mai moale (ca tensiune), trebuie intins un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 2.pe radiator ai termo-cupla(pe partea stanga a radiatorului)- asta se ocupa de pornirea ventilatorului.Are un singur fir(verde) cu papuc pe care il scoti.Cu papucelul in aer pornesti motorul.Da papucul la masa si ar trebui sa porneasca ventilatorul.Daca porneste e termo-cupla de vina. Dap, termocupla a fost de vina. Am dat comanda la Intercarpaticycle si daca soseste ,cum au preconizat, pe 8 august inseamna ca baietii se misca bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Aveam o termocupla noua in dulap, dar daca nu ai zis acum plateste-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Aveam o termocupla noua in dulap, dar daca nu ai zis acum plateste-o Sa-mi dau palme! M-am gandit ca piese de CBF oricum nu prea se gasesc de vanzare second-hand cu exceptia tobelor stoc. Pune si tu un mesaj mic in semnatura daca mai ai si alte piese de vanzare, asa pentru viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkbay Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 salve, stie careva de unde pot sa iau un "tail light" (nu prea stiu care-i termenul in romana). Este plasticul rosu transparent pentru pozitie si frana spate. Doar plasticul. aparent mi s-a retezat din suruburile in care era prins la o groapa mai violenta si acum nu mai am . multam, Nicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Iti trebuie piesa 7 de aici inteleg,alege tu mai bine anul daca nu e corespunzator. La o cautare pe google mi-a dat asta. Au si user pe forum ''kampur motors'',insa cred ca mai sunt si altii care aduc,foloseste search. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkbay Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Iti trebuie piesa 7 de aici inteleg,alege tu mai bine anul daca nu e corespunzator. La o cautare pe google mi-a dat asta. Au si user pe forum ''kampur motors'',insa cred ca mai sunt si altii care aduc,foloseste search. Bafta! Super, multam fain. Am trecut aseara si pe la mymoto si pot sa imi comande si ei piesa OEM, la aprox 20E. decent. Acum, pentru comanda OEM e ok, doar ca dureaza, ma intereseaza si daca e posibil sa gasesc pe la dezmembrari la poate la cineva care si-a schimbat tail-light-ul cu altceva, etc.. adica ceva repede, ca-mi trebuie stop pe frana in weekend multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Cateva intrebari: - care este presiunea in cauciucuri pentru cbf 600 sa (2.5-fata si 2.9-spate)? - suspensia spate se ridica usor? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Cateva intrebari: - care este presiunea in cauciucuri pentru cbf 600 sa (2.5-fata si 2.9-spate)? - suspensia spate se ridica usor? Multumesc! 1. DA 2. DA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 1. DA 2. DA 2. cum? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 2.In trusa de moto ai o cheie speciala cu cioc care se potriveste pe canturile alea de la suspensie. Fa-ti rost de o teava de juma de metru in care sa bagi manerul de la cheie,fixeaza cheia in canturi si trage in sensul acelor de ceasornic pentru suspensie mai tare.Nu te speria daca ti se pare ca e intepenit,doar trage mai tare. Atentie,suspensia doar se intareste,nu se ridica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Ai si in trusa un prelungitor pe care poti sa-l folosesti. La mine merge fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 2.In trusa de moto ai o cheie speciala cu cioc care se potriveste pe canturile alea de la suspensie. Fa-ti rost de o teava de juma de metru in care sa bagi manerul de la cheie,fixeaza cheia in canturi si trage in sensul acelor de ceasornic pentru suspensie mai tare.Nu te speria daca ti se pare ca e intepenit,doar trage mai tare. Atentie,suspensia doar se intareste,nu se ridica! Doresc sa o intaresc cu 2 nivele. De unde stiu asta? Se aude vreun clic la fiecare nivel? Multumesc tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Doresc sa o intaresc cu 2 nivele. De unde stiu asta? Se aude vreun clic la fiecare nivel? Multumesc tuturor! Are ca niste trepte. Se simte cand ai crescut sau scazut una. E char destul de dificil sa ramai intre ele datorita modului in care este facuta piesa respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Asta este? De unde stiu eu ca este pe pozitia 3? Multumesc! honda.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Asta este. Pe scara aia din poza, pozitia cea mai de jos este 1. Si are 7 trepte. Poti sa le numeri usor, de jos in sus si iti dai seama pe ce pozitie este. Daca vrei sa schimbi, cu cheia din trusa misti de dintii aia care apar deasupra, chiar la capatul arcului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Daca nu-ti merge din prima da-i cu putin WD40 si las-o vreo 5 minute. Eu i-am intarit suspensia dar nu am observat mare diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.