dragonlord Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Am cautat si gasit pe net informatia ca ar intra cam 3.8 l ulei la schimb. Este adevarat ? Este pe cat se poate de adevarat Eu totdeauna iau bidon de 4 litrii si cei 200 de ml ce raman le pun intr-o sticluta mica si il iua cu mine la drumuri lungi pentru urgente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Multumesc! Atat am pus si eu cand i-am facut schimbul, verificand si joja a doua zi la rece, era ok, dar am zis sa fiu sigur... In alta ordine de idei, nu ca ar curge vreun pic, nici gand, dar cati dintre voi schimbati garnitura busonului la fiecare schimb ? Tin sa precizez ca la masina schimbul tot eu il fac de cand o am si nu am schimbat niciodata acea garnitura si n-am avut probleme, nu vad de ce ar fi la moto.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu Maftei Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Am cautat si gasit pe net informatia ca ar intra cam 3.8 l ulei la schimb. Este adevarat ? Confirm cantitatea. Am folosit Repsol Sintetico (pret pachet cu spray de lanț f bun). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Multumesc! Atat am pus si eu cand i-am facut schimbul, verificand si joja a doua zi la rece, era ok, dar am zis sa fiu sigur... In alta ordine de idei, nu ca ar curge vreun pic, nici gand, dar cati dintre voi schimbati garnitura busonului la fiecare schimb ? Tin sa precizez ca la masina schimbul tot eu il fac de cand o am si nu am schimbat niciodata acea garnitura si n-am avut probleme, nu vad de ce ar fi la moto.. N-am schimbat niciodata garnitura de la joja... si nici nu pierde ulei.... mobra din 2004... si e la mine din 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Nu m-am exprimat eu cum trebuie... Garnitura de aluminiu a busonului baii de ulei.. Este intradevar tasata, formata pe buza acolo, nu curge cand se incalzeste motorul, dar intrebam deoarece un englez de ex recomanda schimbarea acesteia la fiecare schimb... » Post actualizat in 27 Apr 2016 14:13 Va salut , In zilele acestea m-am apucat sa fac niste verificari ca imediat incepe sezonu de mobre. Punind mina in dreapta si in stanga am facut si masurarea tensiunii de incarcare .La relantiu am avut 13.8 care zic eu ca e ok, la 3000 de ture 14.7-14.8 aici m-am socat , peste 3000 de ture 13.6 -13.8 . Intrebarea ar fii si la voi la fel se manifesta sau eu am probleme cu releu de incarcare ? Tot asa cum cresteam turatia de la 3000 de ture in loc sa fie stabil incarcarea tot mai putin incarca . Adica la 4000 de ture 13.9 la 4500 13.85 la 6000 13.7 volti. Inainte sa am CBF-ul am avut un RR si acolo ca eram in turatie ca la relantiu incarcarea era stabil la 14.4 volti Domnule, ne puteti spune care a fost cauza ? Am masurat si eu la ralanti si incarca undeva 12.1 si creste progresiv odata cu turatia, dar fara sa depaseasca 14 - 14 si ceva. Banuiesc ca valoarea trebuie sa fie constanta indiferent de turatia motorului... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus2016 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Salutare! Ce cauciucuri imi recomandati? Spray de lant - vreo marca anume sau anything? Multumesc frumos si sa aveti un Paste fericit, ca se cam apropie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jia Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 [...] Am luat-o de la Motomus din Cluj. Era o intrebare mai sus, daca "sunt seriosi cei de la Motomus?". Prefer sa nu zic inca, mai am ceva de discutat cu ei. Vedeti voi, mobra a fost vanduta ca fiind din Italia, ~28000km, consumabile "ok" si cauciucuri 70%. Cum acum incep sa o descoper, am gasit sub sa manualul si facturi de la ultimele trei revizii..si in 2015 avea 50000km. Pe langa asta rulmentii de jug ar trebui inlocuiti oricum si furca servisata. In afara de asta mai avea vreo 2 zgaraieturi in plus fata de alea pe care le-a zis la telefon "domnul Motomus".. Cam atat deocamdata despre mobra. In rest merge..sort of. Vitezometrul mai ramane la 0 din cand in cand, trebuie sa vad ce are - poate un contact imprefect. [..] Revin cu o completare: am vorbit cu cei de la Motomus si le-am explicat situatia, iar ei au venit cu mai multe oferte: banii inapoi, discount la motorul asta, alte motociclete. Pana la urma am luat tot de la ei un CBF 600 S din 2008 si acum ma apuc iarasi de inmatriculare.. Sper sa fie mai ok asta - cat despre oameni, confirm ca sunt binevoitori, dar nu va asteptati sa stie/verifice motoarele care le vand cap-coada. Pacat ca am cumparat deja un manual Haynes pt cea din 2004. (l-am pus la Vanzari -> Altele) - daca e cineva interesat, e super. Cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Salut, Revin cu doua intrebari: - care este presiunea ce trebuie avuta in pneuri, atat fata cat si spate? - ce tip de ulei de motor imi recomandati? Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Salut, Revin cu doua intrebari: - care este presiunea ce trebuie avuta in pneuri, atat fata cat si spate? - ce tip de ulei de motor imi recomandati? Va multumesc. Ar trebuii sa scrie pe protectia de la lant. Eu am 2.5 fata si 2.9 pe spate. Mai ales daca mergi incarcat sau cu pasagera. Ulei eu bag Castrol (asa recomanda si manualul) Grand Prix 10w40 ... iau de pe Louis cand e la oferta... dar e intre 29 si 39 euro bidonul de 4 litrii. Multi folosesc Motul si nu au probeleme. Deci depinde si de tine. Motul gasesti usor in RO. Castrol mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu Maftei Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Salut, Revin cu doua intrebari: - care este presiunea ce trebuie avuta in pneuri, atat fata cat si spate? - ce tip de ulei de motor imi recomandati? Va multumesc. Ca și ulei am folosit Repsol Sintetico (pret pachet cu spray de lanț f bun). Ca și presiune poți citi aici: http://pemotoare.ro/anvelopele-moto-iarna-ce-presiune-sa-ai-pentru-o-aderenta-buna/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Revin cu o completare: am vorbit cu cei de la Motomus si le-am explicat situatia, iar ei au venit cu mai multe oferte: banii inapoi, discount la motorul asta, alte motociclete. Pana la urma am luat tot de la ei un CBF 600 S din 2008 si acum ma apuc iarasi de inmatriculare.. Sper sa fie mai ok asta - cat despre oameni, confirm ca sunt binevoitori, dar nu va asteptati sa stie/verifice motoarele care le vand cap-coada. Pacat ca am cumparat deja un manual Haynes pt cea din 2004. (l-am pus la Vanzari -> Altele) - daca e cineva interesat, e super. Cele bune! No ca sa vezi... inca o mobra in TM ... hmm... in alte circumstante te scapam eu de carte dar acu nu am $ pt asa ceva ...il am si digital ca e bine sa-l ai la indemana pe telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Buna, poate ma puteti ajuta cu raspunsul la aceste intrebari: Cati km se pot face cu becul de la benzina aprins? Cati litri de benzina sunt in rezerva? Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Daca nu ma insel rezervorul e 17+2 ... ca total e de 19 litri.Eu am mers cel mult cu mobra 330 km ... si inca nu s-a oprit... dar deja eram pe rosu de 30 de km.Daca luam un consum mediu de 5-5.5 l/100 km at mai poti sa mergi cam 30-40 km.Eu de obicei dupa 200-250 km la drumuri lungi deja cautam benzinarie sa fiu sigur ca nu raman fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu Maftei Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Exista posibilitatea montării unui senzor de nivel al benzinei? Parca la Hornet era.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Nu stiu daca exista... M-am gandit si eu daca mere sau nu. Dar m-am obisnuit sa ma folosesc de ODO ...cu Trip 1 si 2... pe 1 tin calatoria in total...iar pe 2 intre benzinarii.Cand ODO Trip 2 e la 200+ km...intru la prima benzinarie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Salutari, I s-a intamplat cuiva sa-i pateze cu lichid pe la ventil la vreunul din etrieri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jia Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 No ca sa vezi... inca o mobra in TM ... hmm... in alte circumstante te scapam eu de carte dar acu nu am $ pt asa ceva ...il am si digital ca e bine sa-l ai la indemana pe telefon no..inca una. tot cbf? de care? (nu am vaz la profilul tau) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Salutari, I s-a intamplat cuiva sa-i pateze cu lichid pe la ventil la vreunul din etrieri ? NU. Sa nu fie garnitura de la etrier... daca poti sa-l desfaci tu... uitate...daca nu dute la un service ca daca chiar curge is 2 probleme: 1) ramai fara lichid de frana si pierzi frana... sa nu mai zicem ca nici presiunea nu mai e la fel de mare si franarea nu e eficienta 2) se unge discul de frana si iar nu o sa ai o frana eficienta. no..inca una. tot cbf? de care? (nu am vaz la profilul tau) PC 38... daca la model te referi. Daca ai PC 43 am un cric central daca te intereseaza... lipseste numai arcu ... ca si ax am un surub imens Am vrut sa-l modific pentru PC38 dar nu m-a lasat inima, luand in considerare cat de putine exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 NU. Sa nu fie garnitura de la etrier... daca poti sa-l desfaci tu... uitate...daca nu dute la un service ca daca chiar curge is 2 probleme: 1) ramai fara lichid de frana si pierzi frana... sa nu mai zicem ca nici presiunea nu mai e la fel de mare si franarea nu e eficienta 2) se unge discul de frana si iar nu o sa ai o frana eficienta. Pe la garniturile etrierilor nu curge deloc, erau curate si uscate cand am schimbat placutele. Mie imi scapa pe la ventilul de aerisire a etrierului stanga, dar f f putin, l-am mai desfacut putin respectiv strans putin mai mult si mai mult ca sigur voi schimba ventilul cu unul nou ....mai mare este paranoia mea si oricum ma voi duce cu ea undeva cand voi putea s-o "calaresc" legal. Iti multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jia Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 PC 38... daca la model te referi. Daca ai PC 43 am un cric central daca te intereseaza... lipseste numai arcu ... ca si ax am un surub imens Am vrut sa-l modific pentru PC38 dar nu m-a lasat inima, luand in considerare cat de putine exista. Aha,.am inteles. Da, am PC43 si n-am cric central. In principiu as vresa sa imi iau un stand moto ca sa pot unge lantul..nu stiu daca mai are sens si cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Aha,.am inteles. Da, am PC43 si n-am cric central. In principiu as vresa sa imi iau un stand moto ca sa pot unge lantul..nu stiu daca mai are sens si cric. Pai cricul il ai non-stop.... satndu...doar la garaj. Eu cer 55 euro pe cric... cu cat l-am luat fara taxe... ca mi l-a adus un prieten. Nou un SWmotech e 140 euro. Te gandesti si imi spui daca te intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 No ca sa vezi... inca o mobra in TM ... Acum is iar doua, ca aia neagra plecase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Cred ca is chiar 3. A lu Jia e gri inchis. Iar zilele astea am mai vazut un CBF argintiu... Dar n-am apucat sa vad daca are sau nu nr de TM. Si mai era unul negru care tine tot prin zina unde aveam garajul. Cred ca lucra la Business center. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Asa e cu CBF-istii, cam antisociali... nu prea ne cunoastem intre noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Inca stam bine...sa vezi la topicu de FJR... Am pus o intrebare ...dupa 2 luni a venit primul raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.