bilutza931 Postat Septembrie 25, 2017 Share Postat Septembrie 25, 2017 Salut, azi am curatot-o putin, si am uns si lantul.neavand ce face, am vrut sa vad cum se regleaza seaua, insa sistemul mi se pare un puc ciudat.din ce mi-am dat seama ar fi 4 suruburi,2sub seaua propiuzisa ,si doua in laterale, cate unul pe fiecare parte...asta este sistemul?am renuntat intrucat nu aveam nevoie, in mod deosebit, si mi s-a parut si destul de anevoiosa operatiunea...ma gandesc ca , daca esti pe coclauri si vrei sa faci chestia asta, cam ai nevoie de scule( imbus) , plus un loc drept...o seara frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BCB Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Salut, azi am curatot-o putin, si am uns si lantul.neavand ce face, am vrut sa vad cum se regleaza seaua, insa sistemul mi se pare un puc ciudat.din ce mi-am dat seama ar fi 4 suruburi,2sub seaua propiuzisa ,si doua in laterale, cate unul pe fiecare parte...asta este sistemul?am renuntat intrucat nu aveam nevoie, in mod deosebit, si mi s-a parut si destul de anevoiosa operatiunea...ma gandesc ca , daca esti pe coclauri si vrei sa faci chestia asta, cam ai nevoie de scule( imbus) , plus un loc drept...o seara frumoasa Da, cam asa e. Cauta manualul pe net si o sa-ti dai seama exact cum se face. Eu am ridicat saua de la poz 1 la 3, intrucat am 1,81 m. Cele doua suruburi dau jos saua centrala (pe care stai) si apoi ai furca cu suruburile de rigoare. Da, iti trebuie imbus, la Jumbo au niste chestii interesante si ieftine - nu le-am probat ca am deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Nu e problema, si eu am scule, dar ma gandeaam asa, ca o comparatie cu alte motociclete, la care se face chestia asta elegant, fara suruburi si imbusuri...exemplu e bmw r 1150rt,trageai de o maneta cu arc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Saua are decat cele 2 suruburi in spate, in fata are 2 cleme, picioruse, care intra in niste canele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Si cum o reglezi , mai sus sau mai jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BCB Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 (editat) Si cum o reglezi , mai sus sau mai jos? Daca desfaci saua centrala o sa iti dai seama. E relativ simplu. In principiu este la pozitia cea mai joasa. Desfaci bolturile si apoi ridici furca sau macar o ridici la gaura ce o vrei tu - nu mai tin minte cum a fost. Oricum, nu se rupe e facuta sa tina greutati de zeci de kg. Furca asta centrala se ridica, are trei canale pe care bagi suruburile mentionate de george_p. Canalele sunt la cote de inaltime, sa iti faci inaltimea cum vrei. Diferenta e undeva de 3-5 cm intre gauri. Uite mai jos din manualul de service. Nu zic japonezii prea multe, dar inca o data, e simplu de tot. Iti ia max 20 de minute cu tot cu demontat seile si re-montat. Editat Septembrie 27, 2017 de BCB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 Problema e ca pe pozitia de sus iti ramane o gaura intre rezervor si sa, cat sa bagi mana pe acolo. In rest nu e mare scofala sa reglezi suportul seii. Ai patru imbusuri de 6 plus cele doua de 5mm care tin saua in suport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BCB Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Problema e ca pe pozitia de sus iti ramane o gaura intre rezervor si sa, cat sa bagi mana pe acolo. In rest nu e mare scofala sa reglezi suportul seii. Ai patru imbusuri de 6 plus cele doua de 5mm care tin saua in suport. Asa este, a ramas spatiu si la mine se vede cum a frecat saua de rezervor. Insa am doar vreo 2-3 cm si nu sunt semnificativi, nici nu a suferit de la ploaie / etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Septembrie 30, 2017 Share Postat Septembrie 30, 2017 Buna, Mi s-a ars becul de la faza scurta. Cum sa il inlocuiesc? Ce tip de bec recomandati, cel ce l-am avut era cam chior? Cum scot becul din far? Orice sugestie este bine venita. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Septembrie 30, 2017 Share Postat Septembrie 30, 2017 Azi am patit o faza , de cascadorii rasului : am pierdut surubul care fixeaza pedala schimbatorului de viteze in sasiul de aluminiu( cred ca e aluminiu)...m-am trezit ca vroiam sa schimb vitezele si nu mai gaseam pedala, era cazuta si atarna...am tras pe dreapta , si ma uitam ca " vaca" ca nu aveam cu ce s-o fixez la loc...am bagat in treapta a doua , la mana , si am plecat la un prieten la garaj...la el am incropit o "romaneasca, care m-a ajutat sa ajung acasa facandu-si treaba cu brio ! Bine ca am patit-o la vreo 10 km de galati, ca veneam de la constanta din plimbare...stie cineva codul surubului respectiv sau o idee de unde sa-l iau ??? Parca nu as sta cu surubul ala de 8 infipt langa scarita...multumesc si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Octombrie 1, 2017 Share Postat Octombrie 1, 2017 https://www.bike-parts-honda.com/index.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 1, 2017 Share Postat Octombrie 1, 2017 Buna informatia asta Gavroche,bv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Octombrie 1, 2017 Share Postat Octombrie 1, 2017 Super, progamelu' ...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Buna seara! Am de vanzare urmatoarele piese: toba originala PC43 putin julita, aparatoare de lant si un parbriz stock. Cu parbrizul inca n-am poza dar e in stare perfecta, nu prea a fost folosit. Numa bine! » Post actualizat in 18 Oct 2017 17:15Si parbrizul. Se vede ca nu ma pricep deloc la fotografii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata207 Postat Ianuarie 5, 2018 Share Postat Ianuarie 5, 2018 Salutare tuturor!!A reușit cineva sa remedieze problema cu sunetul de la ambreiaj? Știu că nu este o problema cu acel sunet, dar vreau sa nu mai existe acel ,,huruit".Honda cbf 600 din 2005. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aurex Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 Nu a reusit nimeni...nu te mai stresa. E specific Honda , cel putin in acea perioada cand au fost facute. La fel fac si vitezanele , asa ca ...nu-ti bate capul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 Buna seara! Am de vanzare urmatoarele piese: toba originala PC43 putin julita, aparatoare de lant si un parbriz stock. Cu parbrizul inca n-am poza dar e in stare perfecta, nu prea a fost folosit. Numa bine! » Post actualizat in 18 Oct 2017 17:15 Si parbrizul. Se vede ca nu ma pricep deloc la fotografii. Inca mai am obiectele de mai sus, nu vreau sa fac profit, preturi mici. Nu dau preturi ca nu le stiu. Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crowlee Postat Martie 10, 2018 Share Postat Martie 10, 2018 Salut băieți/fete, cred că a venit timpul sa readucem la viață "bestiile", văd că unii s-au încumetat să iasă, eu nu aș face-o până nu-i schimb uleiul+filtrele. Anul trecut am folosit M-7100, asta după ce am inceput sezonul cu Shell și nu prea i-a priit.... Voi ce folosiți și cat intra la un schimb(efectiv) in motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BCB Postat Martie 10, 2018 Share Postat Martie 10, 2018 Salut băieți/fete, cred că a venit timpul sa readucem la viață "bestiile", văd că unii s-au încumetat să iasă, eu nu aș face-o până nu-i schimb uleiul+filtrele. Anul trecut am folosit M-7100, asta după ce am inceput sezonul cu Shell și nu prea i-a priit.... Voi ce folosiți și cat intra la un schimb(efectiv) in motor? Eu am pus tot un 7100 luat anul trecut de la eMag la reducere, dar voi continua cu Castrol Grand Prix Engine Oil SAE 10W-40 de la louis.eu - normal este 39 euro (4 litri) dar il urmaresc cand se reduce la 29 si o cumpar un bidon prin Kronau Moto. De cand am moto, am avut mereu filtru Champion, tot de la Louis (9,99 euro). De obicei, folosesc un bidon de 0,5 litri de Aqua Carpatica (cu gura larga), il etichetez in masuri de cate 100 ml si pun in el cam 400 ml, iar restul in motor. Ulterior mai adaug. Cu tot cu filtru intra cam la 3,7 litri si nu depasesc niciodata semnul de max la joja. Las 1-2 mm sub max. Peste semn,forteaza in garnituri, etc. Atata timp cat e in limite, e ok. Drum bun ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crowlee Postat Martie 11, 2018 Share Postat Martie 11, 2018 Bun, am să arunc și eu un ochi pe site să văd ce oferte au cei de la kronau ai poate încerc și eu Castrol-ul pe care-l folosești tu BCB, mulțumesc de sfaturi! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BCB Postat Martie 11, 2018 Share Postat Martie 11, 2018 Bun, am să arunc și eu un ochi pe site să văd ce oferte au cei de la kronau ai poate încerc și eu Castrol-ul pe care-l folosești tu BCB, mulțumesc de sfaturi! Asfalt uscat! Pe Louis.eu, cauti nr produsului la Search item: 10038255 Apoi, fie il poti comanda direct pe Louis cu 10 eur transport direct pe site sau livrare prin Kronau , fara livrare (daca esti in Bucuresti te duci singur la magazinul lor dupa ce vine pachetul) sau cu livrare in tara cu 15 lei inclusiv rambursul. Succes si drum bun ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 (editat) Salutari! 3.8 litri intra cu tot cu schimbat filtru, 3.5 fara. Nu stiu cum de nu ti-a convenit Shell, eu il consider si peste faimosul Silkolene de care spune toata lumea ca-i mare zen. Editat Martie 12, 2018 de george_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crowlee Postat Martie 14, 2018 Share Postat Martie 14, 2018 Pai când se încingea motorul începea să "agațe" când schimbăm vitezele, lucru care nu se întâmpla la un monster, ăsta este mopivul pt care l-am schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Martie 15, 2018 Share Postat Martie 15, 2018 Despre repsol, ce părere aveți? Sau mai bine m7100? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 15, 2018 Share Postat Martie 15, 2018 nu as pune repsol,bel ray eu am pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.