snapshoot Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Salut. Azi s-a intamplat ceva ciudat cu mobra mea. A ramas cumva fara putere. In treapta a 2-a accelerata la maxim nu depsasea 40 km/h, la fel si in treapta a 3-a nu am reusit sa depasesc 60 de km/h. Cand am ajuns la munca am dat jos bujiile. Bujia de la cilindru din fata era uda si neagra, iar cea de la cilindru din spate era doar putin neagra. Totodata se aude diferit de cum ar trebui sa se auda. Nu stiu care ar putea fi problema sa se fi dus bujiile avand in vedere ca le-am schimbat undeva prin februarie. Ce credeti ca ar putea sa aiba? Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Salut. Azi s-a intamplat ceva ciudat cu mobra mea. A ramas cumva fara putere. In treapta a 2-a accelerata la maxim nu depsasea 40 km/h, la fel si in treapta a 3-a nu am reusit sa depasesc 60 de km/h. Cand am ajuns la munca am dat jos bujiile. Bujia de la cilindru din fata era uda si neagra, iar cea de la cilindru din spate era doar putin neagra. Totodata se aude diferit de cum ar trebui sa se auda. Nu stiu care ar putea fi problema sa se fi dus bujiile avand in vedere ca le-am schimbat undeva prin februarie. Ce credeti ca ar putea sa aiba? Va multumesc. Salut, nu ma pricep asa de bine sa-mi dau seama care e problema sa te ajut dar intrebarea mea e daca ai schimbat toate 4 bujiile atunci in februarie. Se stie ca doua dintre bujii sunt accesibile doar daca dai jos rezervorul si saua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Dacă ai modelul dinaine de 1996, cel cu 2 CDI-uri, este posibil ca unul dintre CDIuri ( din spusele tale, cel aferent cilindrului faţă ) să se fi defectat, fapt care a dus la funcţionarea motorului numai cu un singur cilindru. Atunci ai parte de vibraţii mai pronunţate, zgomot diferit şi putere ioc. Te pot ajuta dacă nu te descurci în identificarea problemei, însă spre sfârşitul săptâmânii cel mai devreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snapshoot Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Modelul e din 2003. O sa incerc in dupa-masa aceasta sa ii schimb bujiile si sper sa scap de aceasta problema dubioasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Modelul e din 2003. O sa incerc in dupa-masa aceasta sa ii schimb bujiile si sper sa scap de aceasta problema dubioasa. pune mana pe cilindrii si vezi daca sunt la fel de incintati.Astfel iti dai seama daca e din CDI,bujii,etc Va Salut. Pentru cei interesati Dezmembrez un Transalp PD 06 din 1989. Motocicleta are biela rupta in rest este intreg proprietarul a mers fara ulei si a gripat motorul cred, il vand si asa cum este pentru cine e interesat daca primesc o oferta zilele acestea daca nu probabil o sa incep sa iau piesele de pe el, motorul nu este inmatriculat este recent adus din italia, si are toate actele pregatite de inmatriculare. O sa revin cu mai multe poze la mijlocul saptamanii viitoare si o lista cu preturile pieselor , momentan atasez o poza cu el asa intreg cum este. Se poate vedea in Campia Turzii. Pentru cei interesati putem discuta pe PM, numai bine! Daca esti interesat de un motor,am eu unul de vanzare! Editat Aprilie 22, 2013 de alex22_xxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 pune mana pe cilindrii si vezi daca sunt la fel de incintati.Astfel iti dai seama daca e din CDI,bujii,etc Nu prea inteleg la ce te referi, ce inseamna "incintati". Nu e caterinca, eu chiar vreau sa inteleg la ce te referi Pe de alta parte Transalpul din 2003 nu mai are CDI ci un modul de aprindere numit "digital transistorized with electronic advance", si comanda bobinele de inductie la ambii cilindrii (cu fire separate, desigur) Pana la urma inclin sa cred ca e de la carburatoare, nu de la aprindere Poti obtine mai multe informatii pe www.transalp.ro/forum/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Cred ca avrut sa spuna incinsi - fierbinti - excitati si a ajuns la incitati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 (editat) incintati-calzi , am tras eu concluzia daca un cilindru nu functioneaza galeria de evacure nu se incalzeste deoarece nu are loc aprinderea care poate se datoreaza lipsei de scanteie sau de amestec benzina/aer Editat Aprilie 23, 2013 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 verifica pipa(fisa) de la bujia cilindrului din fatza, aia la care trebuia sa bagi mana prin fanta din stanga motorului la fel am patit si era dusa pipa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snapshoot Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Am schimbat bujiile iar acum se comporta normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) Are cineva parbrizul asta si o inaltime de apr. 180 cm? Cum se comporta? http://www.kappamoto.ro/accesorii-moto-transalp/281-parbriz.html cred ca al meu este modelul ala, nu sunt sigur ca asa am luat mobra, la 140-150/h nu ma deranjaza vantul dar am doar 173cm inaltime Editat Aprilie 24, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) Are cineva parbrizul asta si o inaltime de apr. 180 cm? Cum se comporta? http://www.kappamoto.ro/accesorii-moto-transalp/281-parbriz.html Iti trebe ce inalt de 54 cm. Editat Aprilie 24, 2013 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) Pai pune o poza daca ai! pozele nu le-am facut special pentru ca sa se vada parbrizul dar se vede ca este de aceeasi inaltime ca cel din linkul tau Editat Aprilie 24, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Am cumparat un TA de curand si consuma cam 6% I-am facut consumul de inca doua ori si a iesit 4.6 (90-100 km/h), respectiv 5.2(40-60 km/h). Eu zic ca e rezolvata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Unde gasesc stikere originale transalp . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepito Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 A ajns transalpul in tara, se pare ca nu are biela rupta , motorul functioneaza , trage foarte bine dar are o bataie, un tacanit. Pentru cine e interesat de el in starea incare este se poate vedea la Campia Turzii, prefer sa il vand asa cum e. La cerere se poate asigura transport intara. Tel 0740163397 . Pretul e 820 euro usor. neg. Va Salut. Pentru cei interesati Dezmembrez un Transalp PD 06 din 1989. Motocicleta are biela rupta in rest este intreg proprietarul a mers fara ulei si a gripat motorul cred, il vand si asa cum este pentru cine e interesat daca primesc o oferta zilele acestea daca nu probabil o sa incep sa iau piesele de pe el, motorul nu este inmatriculat este recent adus din italia, si are toate actele pregatite de inmatriculare. O sa revin cu mai multe poze la mijlocul saptamanii viitoare si o lista cu preturile pieselor , momentan atasez o poza cu el asa intreg cum este. Se poate vedea in Campia Turzii. Pentru cei interesati putem discuta pe PM, numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Unde gasesc stikere originale transalp . asta e o intrebare? Eu zic ca NU vrei stickere originale, sunt scumpe de te caaci pe tine Dar daca totusi vrei, intreaba la http://www.kampurmotors.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bolo Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 va salut, puteti sa-mi spuneti va rog unde se afla sigurantele la transalpul de 650?multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 (editat) va salut, puteti sa-mi spuneti va rog unde se afla sigurantele la transalpul de 650?multumesc. pana la urma ai trecut de la 600 la 650 cum am facut si eu, sunt curios ce ne vei spune eu personal nu am vazut mare branza din contra Editat Aprilie 28, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bolo Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 multumesc,am gasit cutiuta am incercat cu alte sigurante dar farul continua sa nu functioneze...cred ca am sa cedez si am sa las specialistii sa se ocupe.legat de schimbare...mie imi place deocamdata chiar si pt simplu fapt ca e mai noua.o sa vedem la drum lung cum o sa fie prin oras deocamdata e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 asta e o intrebare? Eu zic ca NU vrei stickere originale, sunt scumpe de te caaci pe tine Dar daca totusi vrei, intreaba la http://www.kampurmotors.ro/ E buna si o vectorizare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Unde as putea gasi kit de redus puterea la 27 de cai, pentru Transalp 600? Se compune din doua flanse de admisie cu diametru interior micsorat, doua jicloare principale micsorate si este specific motoarelor aduse din Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Nu inteleg de ce, la o vaca gen TA, sa-i iei inaltatoare de ghidon de forma aia si la banii aia, cand cea mai simpla metoda e sa iei unele in forma de bucsa, care se pun fix intre actualele prinderi de ghidon si jug. Uite aici niste baieti de la noi din tara care fabrica asa ceva: http://www.ebay.com/itm/KTM-Handlebar-Risers-20-22-or-30mm-EXC-R-EXC-F200-250-300-350-400-450-500-530-/190763542792?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2c6a64a908&vxp=mtr Referitor la intrebarea daca trebuie schimbate conductele, testul e simplu: ridici vaca pe cricul central, tii apasat pe portbagaj astfel incat roata fata sa fie suspendata si vezi daca conductele tale iti mai permit o ridicare de 2 cm a ghidonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Si a montat cineva inaltatoare de ghidon? Am gasit astea pe Louis, SW Motech, la 20 si 25 mm. M ar interesa daca apare vreo problema cu cablurile si furtunasele de frana si daca trebuie si alea schimbate, ca atunci nu ma complic. http://www.louis.de/_20962ebcbe28efa2b699c895289d9f400b/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021437&typ_id=PD10 Aici mai ieftine: http://www.motor-inn.ro/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=product.tpl&Itemid=186&category_id=135&product_id=4348 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Si a montat cineva inaltatoare de ghidon? Am gasit astea pe Louis, SW Motech, la 20 si 25 mm. M ar interesa daca apare vreo problema cu cablurile si furtunasele de frana si daca trebuie si alea schimbate, ca atunci nu ma complic. http://www.louis.de/_20962ebcbe28efa2b699c895289d9f400b/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021437&typ_id=PD10 Pe PD10 daca ai conductele de frana stock se poate ridica ghidonul maxim 25mm. Am avut o vreme inaltatoare de 25, a fost cam la limita si asa, cu 20 ar fi fost mult mai lejer. Cel mai mult te limiteaza conducta de frana care face legatura intre pompa de frana si tubulatura care distribuie lichidul pe canalele stanga/dreapta (care e ancorata pe juguri, deci macar e fixa, nu depinde de cat e de comprimata/relaxata suspensia).... e un furtunel foarte scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.