Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut. Azi s-a intamplat ceva ciudat cu mobra mea. A ramas cumva fara putere. In treapta a 2-a accelerata la maxim nu depsasea 40 km/h, la fel si in treapta a 3-a nu am reusit sa depasesc 60 de km/h. Cand am ajuns la munca am dat jos bujiile. Bujia de la cilindru din fata era uda si neagra, iar cea de la cilindru din spate era doar putin neagra. Totodata se aude diferit de cum ar trebui sa se auda. Nu stiu care ar putea fi problema sa se fi dus bujiile avand in vedere ca le-am schimbat undeva prin februarie.

Ce credeti ca ar putea sa aiba?

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Azi s-a intamplat ceva ciudat cu mobra mea. A ramas cumva fara putere. In treapta a 2-a accelerata la maxim nu depsasea 40 km/h, la fel si in treapta a 3-a nu am reusit sa depasesc 60 de km/h. Cand am ajuns la munca am dat jos bujiile. Bujia de la cilindru din fata era uda si neagra, iar cea de la cilindru din spate era doar putin neagra. Totodata se aude diferit de cum ar trebui sa se auda. Nu stiu care ar putea fi problema sa se fi dus bujiile avand in vedere ca le-am schimbat undeva prin februarie.

Ce credeti ca ar putea sa aiba?

Va multumesc.

Salut, nu ma pricep asa de bine sa-mi dau seama care e problema sa te ajut dar intrebarea mea e daca ai schimbat toate 4 bujiile atunci in februarie. Se stie ca doua dintre bujii sunt accesibile doar daca dai jos rezervorul si saua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă ai modelul dinaine de 1996, cel cu 2 CDI-uri, este posibil ca unul dintre CDIuri ( din spusele tale, cel aferent cilindrului faţă ) să se fi defectat, fapt care a dus la funcţionarea motorului numai cu un singur cilindru. Atunci ai parte de vibraţii mai pronunţate, zgomot diferit şi putere ioc. Te pot ajuta dacă nu te descurci în identificarea problemei, însă spre sfârşitul săptâmânii cel mai devreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul e din 2003. O sa incerc in dupa-masa aceasta sa ii schimb bujiile si sper sa scap de aceasta problema dubioasa.

pune mana pe cilindrii si vezi daca sunt la fel de incintati.Astfel iti dai seama daca e din CDI,bujii,etc

 

Va Salut. Pentru cei interesati Dezmembrez un Transalp PD 06 din 1989. Motocicleta are biela rupta in rest este intreg proprietarul a mers fara ulei si a gripat motorul cred, il vand si asa cum este pentru cine e interesat daca primesc o oferta zilele acestea daca nu probabil o sa incep sa iau piesele de pe el, motorul nu este inmatriculat este recent adus din italia, si are toate actele pregatite de inmatriculare.

O sa revin cu mai multe poze la mijlocul saptamanii viitoare si o lista cu preturile pieselor , momentan atasez o poza cu el asa intreg cum este.

 

Se poate vedea in Campia Turzii.

Pentru cei interesati putem discuta pe PM, numai bine!

Daca esti interesat de un motor,am eu unul de vanzare!

Editat de alex22_xxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune mana pe cilindrii si vezi daca sunt la fel de incintati.Astfel iti dai seama daca e din CDI,bujii,etc

 

Nu prea inteleg la ce te referi, ce inseamna "incintati". Nu e caterinca, eu chiar vreau sa inteleg la ce te referi

Pe de alta parte Transalpul din 2003 nu mai are CDI ci un modul de aprindere numit "digital transistorized with electronic advance", si comanda bobinele de inductie la ambii cilindrii (cu fire separate, desigur)

Pana la urma inclin sa cred ca e de la carburatoare, nu de la aprindere

Poti obtine mai multe informatii pe www.transalp.ro/forum/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incintati-calzi , am tras eu concluzia :)

daca un cilindru nu functioneaza galeria de evacure nu se incalzeste deoarece nu are loc aprinderea care poate se datoreaza lipsei de scanteie sau de amestec benzina/aer

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva parbrizul asta si o inaltime de apr. 180 cm? :) Cum se comporta?

http://www.kappamoto.ro/accesorii-moto-transalp/281-parbriz.html

cred ca al meu este modelul ala, nu sunt sigur ca asa am luat mobra, la 140-150/h nu ma deranjaza vantul dar am doar 173cm inaltime

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva parbrizul asta si o inaltime de apr. 180 cm? :) Cum se comporta?

http://www.kappamoto.ro/accesorii-moto-transalp/281-parbriz.html

Iti trebe ce inalt de 54 cm.

post-39145-0-66695800-1366814807_thumb.jpg

Editat de pedros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A ajns transalpul in tara, se pare ca nu are biela rupta , motorul functioneaza , trage foarte bine dar are o bataie, un tacanit. Pentru cine e interesat de el in starea incare este se poate vedea la Campia Turzii, prefer sa il vand asa cum e. La cerere se poate asigura transport intara.

 

Tel 0740163397 .

 

Pretul e 820 euro usor. neg.

 

 

Va Salut. Pentru cei interesati Dezmembrez un Transalp PD 06 din 1989. Motocicleta are biela rupta in rest este intreg proprietarul a mers fara ulei si a gripat motorul cred, il vand si asa cum este pentru cine e interesat daca primesc o oferta zilele acestea daca nu probabil o sa incep sa iau piesele de pe el, motorul nu este inmatriculat este recent adus din italia, si are toate actele pregatite de inmatriculare.

O sa revin cu mai multe poze la mijlocul saptamanii viitoare si o lista cu preturile pieselor , momentan atasez o poza cu el asa intreg cum este.

 

Se poate vedea in Campia Turzii.

Pentru cei interesati putem discuta pe PM, numai bine!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut, puteti sa-mi spuneti va rog unde se afla sigurantele la transalpul de 650?multumesc.

 

 

 

 

 

pana la urma ai trecut de la 600 la 650 cum am facut si eu, sunt curios ce ne vei spune eu personal nu am vazut mare branza din contra

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc,am gasit cutiuta am incercat cu alte sigurante dar farul continua sa nu functioneze...cred ca am sa cedez si am sa las specialistii sa se ocupe.legat de schimbare...mie imi place deocamdata chiar si pt simplu fapt ca e mai noua.o sa vedem la drum lung cum o sa fie prin oras deocamdata e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde as putea gasi kit de redus puterea la 27 de cai, pentru Transalp 600? Se compune din doua flanse de admisie cu diametru interior micsorat, doua jicloare principale micsorate si este specific motoarelor aduse din Germania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce, la o vaca gen TA, sa-i iei inaltatoare de ghidon de forma aia si la banii aia, cand cea mai simpla metoda e sa iei unele in forma de bucsa, care se pun fix intre actualele prinderi de ghidon si jug.

Uite aici niste baieti de la noi din tara care fabrica asa ceva:

http://www.ebay.com/itm/KTM-Handlebar-Risers-20-22-or-30mm-EXC-R-EXC-F200-250-300-350-400-450-500-530-/190763542792?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2c6a64a908&vxp=mtr

 

Referitor la intrebarea daca trebuie schimbate conductele, testul e simplu: ridici vaca pe cricul central, tii apasat pe portbagaj astfel incat roata fata sa fie suspendata si vezi daca conductele tale iti mai permit o ridicare de 2 cm a ghidonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a montat cineva inaltatoare de ghidon? Am gasit astea pe Louis, SW Motech, la 20 si 25 mm. M ar interesa daca apare vreo problema cu cablurile si furtunasele de frana si daca trebuie si alea schimbate, ca atunci nu ma complic.

http://www.louis.de/_20962ebcbe28efa2b699c895289d9f400b/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021437&typ_id=PD10

Aici mai ieftine:

http://www.motor-inn.ro/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=product.tpl&Itemid=186&category_id=135&product_id=4348

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a montat cineva inaltatoare de ghidon? Am gasit astea pe Louis, SW Motech, la 20 si 25 mm. M ar interesa daca apare vreo problema cu cablurile si furtunasele de frana si daca trebuie si alea schimbate, ca atunci nu ma complic.

http://www.louis.de/_20962ebcbe28efa2b699c895289d9f400b/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021437&typ_id=PD10

 

Pe PD10 daca ai conductele de frana stock se poate ridica ghidonul maxim 25mm. Am avut o vreme inaltatoare de 25, a fost cam la limita si asa, cu 20 ar fi fost mult mai lejer. Cel mai mult te limiteaza conducta de frana care face legatura intre pompa de frana si tubulatura care distribuie lichidul pe canalele stanga/dreapta (care e ancorata pe juguri, deci macar e fixa, nu depinde de cat e de comprimata/relaxata suspensia).... e un furtunel foarte scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...