pedros Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 capacul de aluminiu unde se afla alternatorul. Are dimensiunea unui banut de 50 si in milocul ei, e loc de cheie inbus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 capacul de aluminiu unde se afla alternatorul. Are dimensiunea unui banut de 50 si in milocul ei, e loc de cheie inbus. Ahaaaa, sa nu mai zici de mine ca sunt chitibusar ....pungasule ....ti-ai reconditionat/revopsit capacele motorului, bravo ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 Pedro, Nu ma pot abtine sa nu comentez Ai vopsit capacele cu tot cu doapele alea cu filet? Daca da, o sa se desfaca si mai greu decat in mod normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 capacul de aluminiu unde se afla alternatorul. Are dimensiunea unui banut de 50 si in milocul ei, e loc de cheie inbus. capacul de aluminiu unde se afla alternatorul. Are dimensiunea unui banut de 50 si in milocul ei, e loc de cheie inbus. acela e capacelu de care am nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauru' Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 Bricolaj de iarna. Azi am vizitat Transalpul la garaj. Din plictiseala m-am gandit sa ii refac filtrul de aer. Am achizitonat un filtru de aer de dacie, din ala tubular, am scos hartia veche din filtru si am curatat siliconul cu o dalta de lemn ascutita, , am scos partea superioara, , am taiat filtrul de dacie la dimensiuni putin mai mici decat lungimea filtrului (aprox. 2 mm), , am incarcat cu silicon capetele de filtru(partea de jos si partea superioara), , , am montat partea superioara a filtrului si am lasat la uscat. Voila: Costuri 10 RON filtrul de dacie. Siliconul este universal, am avut prin casa. Mentionez ca filtrul de dacie are mai multe pliuri decat cel original. Eu am mai scos 15. Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 (editat) Frumos lucrat filtrul! Si eu am fost harnic azi. Am facut doua cabluri groase pentru mansoane incalzite. Le-am pus la un capat reglete si la celalalt papuci rotunzi. Cablurile Le-am tras pana la juguul superior pe sub rezervor. Cei care au facut manetele incalzite au gresit plasticul care trage de cablurile de acceleratie si a trebuit sa il iau la pila. Maine le montez si daca o sa fie 8 grade cat scrie pe yahoo weather dau si o tura. Editat Ianuarie 17, 2015 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pion Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Nu stiu ce ulei are in furca dar eu i-as pune un 7.5 sau chiar 10w ca prea este "barca".La modelul 650 parca-mi aduc aminte ca se foloseste 5w si de aceea intreb....de vina este uleiul sau lipsa lui? desi nu cred ca lipseste pentru ca nu am vazut niciodata scurgeri.Am luat aceasta hotarare pt. ca am vazut urme de crash bar pe aripa.Daca a folosit cineva ulei mai "tare" decat 5w sa-mi spuna care sunt senzatiile.Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Mai bine arcuri mai tari decat incetinirea amortizarii. Nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Eu am pus ulei cu vascozitate mai mare. Si mi a intarit furca de imi clantane dintii pe asfalt . Metaforic vorbesc Discutia despre amortizoare, bound/rebound e complexa si din ce am cetit si vazut...depaseste valoarea mobrelor, insa si efectele sunt spectaculoase. Variante de luat in calcul pt o amortizare fata buna ar fi: Arcuri progresive Un ulei cu o vascozitate potrivita riderului Supape ricor Apropo, citeam pe adv despre ST1200 si un nenica ce a modificat-o serios. Apoi nenea a mers la atelier specializat unde functie de solicitarea amortizoarelor avea de ales intre profilul sarmei de arc (patrat sau rotund) nr de spire si alte balarii de te baga in ceata » Post actualizat in 21 Jan 2015 19:38 Ps: fata trebuie echilibrata cu spatele » Post actualizat in 21 Jan 2015 19:39 Pps: varsta uleiului , lipsa lui duc la senzatia de barca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Puneti prea mare accent pe ulei. Uleiul are rol de amortizare, nu de preluare a socurilor. Arcurile se aleg sa se potriveasca riderului, nu uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Puneti prea mare accent pe ulei. Uleiul are rol de amortizare, nu de preluare a socurilor. Arcurile se aleg sa se potriveasca riderului, nu uleiul. Dar e cel mai ieftin de schimbat si omul spera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pion Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Nu cred ca sunt prea multi cei care au schimbat arcuri si au montat nu stiu ce supape la furca deja gândita si razgandita de cei de la honda.Întrebarea era daca ajuta sau nu la întărirea furcii un ulei cu vâscozitatea mai mare decât cea stas.In ce consta echilibrarea suspensiei fata cu cea spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Va salut. Azi a fost vreme faina si am vrut sa scot mobra la o tura, nepornita fiind de la inceputul lui noiembrie. Am montat bateria pe ea, am golit carburatoarele (robinetul la rezervor fiind inchis), apoi le-am umplut cu benzina proaspata din rezervor. Am dat la buton, nimic (cu socul la maxim si un pic de acceleratie - ca asa e obisnuita). Am mai dat, a mirosit a benzina. Am mai dat, a facut un rateu in toba. Si nimic. Iar ma dat, nimic. Nu a dat nici macar o scanteie, un buf macar. Cand am lasat-o azi toamna totul era in regula, pornea bine, la rece, la cald. Am incercat sa scot bujiile gandindu-ma ca s-a inecat. Dar nici o sansa sa pot cu cheie normala de bujii. Ce parere aveti, e doar inecata, nu? Ar trebui sa scot bujiile, sa le curat, nu? Cheie de bujii pentru transalp nu are cineva de vanzare? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9limits Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Incepe cu lucrurile de baza: - electromotorul merge? invarte, sau doar caraie sec? ca daca doar caraie, e goala bateria.- scoate o fisa de bujii si vezi daca face scanteie cand incerci sa pornesti. poate ai uitat kill-switch-ul pe off - asigura-te ca ai benzina in rezervor si ca ai robinetu deschis (am patit la un moment dat...) daca nu reusesti, cheie bujii: http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3248_344_2928_282&products_id=2699daca erai p-aproape aveam eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 (editat) oare nu s-au umplut de tot carburatoarele? un minut am stat sa se umple inainte sa dau la automat. - bateria a invartit, ca era aproape moarta la inceput si am resuscitat-o la un redresor si am incercat din nou destul de mult pana sa o termin iar. - kill switch si contact toate pe on - rezervorul plin, robinet deschis. Daca toate astea de mai sus functioneaza, ar trebui sa scot toate bujiile sa le curat, sau mai incerc asa? Editat Ianuarie 22, 2015 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9limits Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Ce inseamna ca le-ai umplut? adica ai conectat furtunu la rezervor, si ai deschis robinetul. atat. sper ca nu le-ai desfacut si ai turnat in ele .Io am pornit-o pe-a mea acu 2 zile, avand bateria data jos din noiembrie si carburatoarele uscate ca-i dadusem rezervorul jos. Cam in 2 minute a luat-o. Cu soc, dar fara acceleratie. Acceleratia o omora, pana si-a mai revenit.Nu stiu ce sa zic mai multe. Daca-mi mai vine vre-o idee iti zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 (editat) Doar am deschis robinetul . Pana la urmatoarea incercare o sa mai incarc bateria (ca i-am dat la automat pana a dat semne de oboseala), si sper sa gasesc cheie de bujii (daca nu cumpar), ca sa le curat putin sau sa le sterg daca s-au udat. Multumesc pentru ajutor. Editat Ianuarie 23, 2015 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Cine are noroc are... sau cum era vorba aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Orice ai face, oricum o modifici, tot nu e africana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 (editat) Voi ce tipuri de vaselina folositi in melcul de kilometraj si cat va tine melcul? M-a tinut melcul vechi cam 25000 km cu o vaselina ieftina de planetare expirata de vreo 4 ani, Poate este ceva mai bun? Editat Ianuarie 27, 2015 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Nu cred ca are relevanta, important e sa existe ceva unsoare acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Eu la Dominator, care are melc identic cu PD06 am mers 38oookm pana s-a barberit si am pus vaselina din asta: https://www.motobikeshop.eu/ro/vaselina-repsol-grasa-molibgras-ep-2-nlgi-2-400-gr. Dar eu ung si cablul de km la fiecare inceput de sezon cu din asta: https://www.louis.de/en/artikel/bowden-cable-care-set-300-ml-oiler/10059017?list=41755047 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Mi se pare o diferenta destul de mare de la 25.000 la 38.000 e clar ca trebuie sa schimb ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 poate ar trebui sa folosesti vaselina amestecata cu ceva ulei, sa fie mai fluida. Iar cablul de km uns doar cu ulei, ii scoti cablul din interior si ii bagi ulei cu o seringa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Intr-adevar gradul de vascozitare al vaselinei conteaza, conteaza si cat de bine este gresat/curatat si cablul, dar un factor important care contribuie la uzura pinionului este si gradul de uzura al simeringului de praf si ansamblului carcasa/melc metalic a melcului. La mine in ultimii 5 ani si undeva pe la un totatal de 65 k nu a facut probleme, dar am si curatat/gresat cam de doua ori pe fiecare sezon...la inceput de zezon obligatoriu si undeva pe la jumatate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.