emircea Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 (editat) Africa Twin n-are alt topic dedicat? Poate e mai util sa ajunga acolo prezentarea lui Constantin... In alta ordine de idei, stie cineva sa-mi scrie/confirme urmatoarele dimensiuni exacte ale discurilor de frana fata Transalp 1998 (dual front discs, 256 mm teoretic): - diametrul total, exterior: 256 mm?; - diametru interior: 150 mm? - raza de centrare a suruburilor de fixare: 82.75??; - diametrul gaurilor (din disc!) pentru suruburile de fixare pe butuc: 8mm??. O sursa de discuri fata la pret acceptabil imi puteti recomanda? 110 euro/bucata mi se pare aberant... Editat Februarie 8, 2016 de emircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Exista persoane care prefera sa trezeasca tot cartierul cu o toba zgomotoasa, pe principiul "conservarii nu ma vad, trebuie sa pun aftermarket". Si altii, ca mine, care prefera sa mearga un pic mai atenti, dar cu toba aia originala, de nici nu se aude. Chestie de preferinte. P.S. Am observat ieri un biciclist de-si pusese niste leduri cu stroboscop superputernice pe fata, si venea din sens opus. Sigur nu as mai putea sa nu-l observ acum, dar eu am dat cu masina intr-o groapa din cauza ca m-a orbit. La fel, chestie de preferinte, fiecare isi pune ce vrea pe agregat ca sa fie mai in siguranta, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Africa Twin n-are alt topic dedicat? Poate e mai util sa ajunga acolo prezentarea lui Constantin... In alta ordine de idei, stie cineva sa-mi scrie/confirme urmatoarele dimensiuni exacte ale discurilor de frana fata Transalp 1998 (dual front discs, 256 mm teoretic): - diametrul total, exterior: 256 mm?; - diametru interior: 150 mm? - raza de centrare a suruburilor de fixare: 82.75??; - diametrul gaurilor (din disc!) pentru suruburile de fixare pe butuc: 8mm??. O sursa de discuri fata la pret acceptabil imi puteti recomanda? 110 euro/bucata mi se pare aberant... Eu am luat la Dominator, care are un singur disc - dar e exact ca si cel de TA PD10 de aici: http://www.ambulantamoto.ro/produse-comercializate/motocicleta/honda/600/xl-600-v-transalp/1998/discuri-de-frana-1102/#none Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 (editat) Multumesc, tizule, pretul e relativ acceptabil - mai decent ca pe Louis sau similarele. Cam tot atat am dat pe setul de K60 Scout (fata + spate) anul trecut in martie. Editat Februarie 8, 2016 de emircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 (editat) Africa Twin n-are alt topic dedicat? Poate e mai util sa ajunga acolo prezentarea lui Constantin... Nu m-am putut abtine din cauza multelor asemenari intre aceste modele, pentru ca pana acum ceva timp am avut transalp, pt ca cei cu AT ii saluta pe TA-isti si invers si pentru ca amandoua suna al dracului de bine. (Video atasat mai sus nu poate reda decat o idee despre tonul grav si placut pe care il genereaza acest esapament... Editat Februarie 8, 2016 de Constantin Cirlan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pion Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 La o furca de 650, ca sa schimbi uleiul in ea, exista surub de drenaj la baza telescoapelor? Da are surub de drenaj . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 unde are surub de drenaj ca eu nu l-am gasit??? surubul de jos din capul telscopului este ca sa desfaci furca cu totul, ca sa poata iesi tubul din jamba, sa poti schimba simeringul eventual ii scoti capacul de sus si intorci furca ca sa se scurga tot uleiul. apoi pui altul evident cu siringa ca trebuie cantitatea exacta, inchizi capacul si gata La mine urmeaza si operatiunea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 La PD 10 nu are, sigur nici la 650 nu are. Trebuie desfacuta furca si scurs uleiul si schimbat tot. Eu am facut asta in toamna, inainte de iernat, dar nu eu, la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 (editat) salut domnilor,rog ajutor,am curatat carburatoarele+sincronizat,reglat culbutori(0.15-admisie,0.20-evacuare),si la pornire,a doua zi,la motorul rece a dat de vreo doua ori rateuri in carburator(nu stiu care cilindru),si nu merge rotund-adica fluctueaza relantiul(chiar si la cald).De tras,trage bine,nu scoate fum.Merci mult si imi cer scuze daca s-a mai scris despre asta,dar nu am avut timpul necesar ptr. a cauta.Este vorba despre un Transalp XL650V. Editat Februarie 9, 2016 de tibiche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Tre reglat si de la surubul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Tre reglat si de la surubul de aer. ai putea,te rog sa-mi spui si unde-l gasesc?thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pion Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 unde are surub de drenaj ca eu nu l-am gasit??? surubul de jos din capul telscopului este ca sa desfaci furca cu totul, ca sa poata iesi tubul din jamba, sa poti schimba simeringul eventual ii scoti capacul de sus si intorci furca ca sa se scurga tot uleiul. apoi pui altul evident cu siringa ca trebuie cantitatea exacta, inchizi capacul si gata La mine urmeaza si operatiunea asta Surubul de jos tine loc si de surub pt.drenaj .Probabil ca japonezul nu a vrut sa mai faca doua gauri cu acelasi scop.Daca vrei sa schimbi uleiul fara sa dai telescoapele jos trebuie sa desfaci si capacelul de sus,altfel se face vid si uleiul nu mai curge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Pe partea ext a carburilor, spre cilindrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Ca sa desfaci capacele de sus trebuie sa le prinzi inapoi in juguri hi hi hi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Multumesc pentru raspunsuri, telescoapele sunt demontate, asa ca cel mai usor va fi sa le desfac sus, sa scurg uleiul si sa pun altul. Trebuie sa schimbi si semeringurile. Chiar daca nu au curs. Nu te zgarci, nu costa o avere, daca tot le-ai dat jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pion Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Acum povestesc din ce am facut eu.Daca tot te apuci de mesterit atunci desfa si surubul de jos.Vezi ca o sa mai iasa un tub si un arc mai mic,nu te speria pt.ca se pun usor inapoi. Eu unul nu am scos [deci nu am schimbat] semeringurile ,chiar daca aveam noi.Am clatit cu gaz la interior si am sters bine cu o bucata de carpa infasurata pe o bagheta din lemn.Faza cu gazul si carpa am repetat-o de mai multe ori pt.ca tot iesea negreala pe carpa.Am pus toate jucariile la locul lor si am turnat 542 cc de ulei ,pus la loc arc,capac si pa.De un an de zile am facut treaba asta si nu am probleme la semeringuri,asa ca treba cu schimbatul semeringurilor, daca nu ai avut probleme, cred ca e relativa [nu din zgarcenie].Spor la mesterit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 @pion, nu dezaprob ce ai facut tu, dar asta este tipic romanesc. Normal trbuie sa schimbi si semeringurile, chiar daca nu curg. Totusi sunt ore de functionare la furca si posibil sa iti curga dupa ce ai umblat la ea, chiar daca nu imediat. Alt timp alta distractie, si daca esti si pe drum este si mai fun. P.S, unde ai gasit gaz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 (editat) Salutare TransAlpisti ! ma alatur voua cu batranica mea din 87' ...de care sunt tare multumit cam asa arata cand am luat o si cam asa arata acum dupa cateva modificari aduse de mine ( crash baruri homemade , inaltator parbriz homemade , indicator treapta , ceas + termometru , saua coborata ( urmeaza sa o duc la cineva mai priceput ca mine pentru retapitatre dar pana acum e foarte utila isi face treaba exceptand aspectul ) urmeaza suporti pt gentile laterale priza 12 v , suport gps / telefon ...si gata de drum . Editat Februarie 9, 2016 de Effect20CM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pion Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Referitor la schimbatul-neschimbatul semeringurilor.Daca te uiti prin topicurile dedicate subiectului vei vedea multe cazuri de semeringuri noi care au curs din diverse cauze;puse invers ,ciupite la montaj,proaste din fabrica,"meseriasi"sau diverse alte cauze numai de semeringuri stiute.In concluzie,schimbatul nu garanteaza in totalitatei succesul,asta nu inseamna ca nu o sa schimb niciodata semeringurile.Asa ca fiecare face pe barba lui ,eu sunt adeptul nelegatului la cap daca nu ma doare.Gaz am gasit la benzinarie numai ca am uitat ce denumire sf are acum. » Post actualizat in 10 Feb 2016 09:21Stie cineva -ceva despre anuntul cu pricina http://olx.ro/oferta/vand-far-de-motocicleta-tip-honda-transalp-ID5oBt8.html#93d26dd1bc .Nu dau de vanzator nici la telefon nici pe mail.M-ar interesa farul dar nu stiu ce sa cred despre pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 @pion, pretul mi-se pare exagerat. Vreau sa montez avarii pe mobra. Am nevoie de un buton pentru avarii waterproof. Unde gasesc asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Am o Honda Transalp XL700 din 2011 si as vrea sa schimb rulmentii de la jug si pinion fata cu un dinte in plus De unde as putea sa cumpar piesele respective ? PS: In mod normal pinionul de pe fata cati dinti are ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Am o Honda Transalp XL700 din 2011 si as vrea sa schimb rulmentii de la jug si pinion fata cu un dinte in plus De unde as putea sa cumpar piesele respective ? PS: In mod normal pinionul de pe fata cati dinti are ? Multumesc Salut, aici www.wemoto.ro/bikes/honda/xl_700_vab_transalp_abs/11-12/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 Am o Honda Transalp XL700 din 2011 si as vrea sa schimb rulmentii de la jug si pinion fata cu un dinte in plus De unde as putea sa cumpar piesele respective ? PS: In mod normal pinionul de pe fata cati dinti are ? Multumesc Pinionul e cu 15 dinti, foaia cu 47. Setul rulmenti de jug All Balls racing are codul 22-1021. Si pinion si rulmenti gasesti pe motomike sau pe romimoto (e acelasi lucru). pinion - http://www.romimoto-piese.ro/category/10100000000/vehicle/honda-xl-700:61157/article/90193 rulmenti - http://www.romimoto-piese.ro/category/10212000000/search/22-1021/in/all/article/479195 Daca schimbi pinionul sa imi spui care e diferenta, sunt curios si interesat de o asemenea schimbare. Mai ales ma intereseaza cum se modifica viteza de croaziera (a 5-a, 4-5 mii de ture). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 Pinionul e cu 15 dinti, foaia cu 47. Setul rulmenti de jug All Balls racing are codul 22-1021. Si pinion si rulmenti gasesti pe motomike sau pe romimoto (e acelasi lucru). pinion - http://www.romimoto-piese.ro/category/10100000000/vehicle/honda-xl-700:61157/article/90193 rulmenti - http://www.romimoto-piese.ro/category/10212000000/search/22-1021/in/all/article/479195 Daca schimbi pinionul sa imi spui care e diferenta, sunt curios si interesat de o asemenea schimbare. Mai ales ma intereseaza cum se modifica viteza de croaziera (a 5-a, 4-5 mii de ture). Am pus eu pinion cu 16 dinti. Diferenta este de 500 de ture in treapta a 5-a. Nu am sesizat sa fi pierdut cuplu, trage la fel de bine, doar in treapta 1 mi se pare ca smuceste daca se merge la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi_cc Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 Idem, 16 cu 47,smunceste in treapta1 dar,evident,am castigat 500rpm in minus.Al meu se simte super pe la 3500 4000,ce e peste fiind pt mine deranjant....atat fonic cat si dpdv al vibratiilor.Am scotoiler si lant 525vm cu pinioane jt de aprox30000km si nu da nici un semn de uzura,zgomot etc.Salve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.