brake Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 Cumpar ghidon transalp .ast informatia 0722318215 sau PM . coletul va fi cu verificare obligatoriu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 Capacul de chiuloasa nu are nicio legatura cu admisia, aproape sigur a ajuns sprayul deasupra cilindrului. Pe acolo trece conducta ce face legatura dintre cutia filtrului de aer si carburatoare. Si, de obicei, se indoaie la imbinarea cu filtrul de aer (la mine e dat cu powertape pe deasupra dintodeauna, ca si eu aveam probleme). Cat despre galeriile de admisie, depinde cat costa. Am avut aceeasi problema la Husaberg, la plecarea intr-o cursa a inceput singura sa se tureze, facea autoaprindere si nu s-a putut opri din buton, ci doar prin bagarea in viteza si eliberarea manetei de ambreiaj (nu e foarte placut, cand motorul are turatie maxima). Rezolvarea a fost cu un pic de silicon de temperatura la imbinarea galeriei cu cilindrul. De atunci (1 an) nu mi-a mai facut probleme. Si o folosesc frecvent, nu sta. Si, desi benzina topeste siliconul, prin galerie aerul cu vapori de benzina trece aspirat de catre motor, deci nu va ajunge prin cele mai adanci crapaturi, ca sa-l topeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dole Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 are cineva o aparatoare de lant de transalp de 600, si handguarduri originale de transalp de 650? sau de 600 daca se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 Capacul de chiuloasa nu are nicio legatura cu admisia, aproape sigur a ajuns sprayul deasupra cilindrului. Pe acolo trece conducta ce face legatura dintre cutia filtrului de aer si carburatoare. Si, de obicei, se indoaie la imbinarea cu filtrul de aer (la mine e dat cu powertape pe deasupra dintodeauna, ca si eu aveam probleme). Cat despre galeriile de admisie, depinde cat costa. Am avut aceeasi problema la Husaberg, la plecarea intr-o cursa a inceput singura sa se tureze, facea autoaprindere si nu s-a putut opri din buton, ci doar prin bagarea in viteza si eliberarea manetei de ambreiaj (nu e foarte placut, cand motorul are turatie maxima). Rezolvarea a fost cu un pic de silicon de temperatura la imbinarea galeriei cu cilindrul. De atunci (1 an) nu mi-a mai facut probleme. Si o folosesc frecvent, nu sta. Si, desi benzina topeste siliconul, prin galerie aerul cu vapori de benzina trece aspirat de catre motor, deci nu va ajunge prin cele mai adanci crapaturi, ca sa-l topeasca. Am inteles mersi voi demonta galeriile de aer sa vad ce pot face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 (editat) Salutare, Stiti cumva daca se potriveste releul de incarcare si cel de semnalizare de la Dominator RD02 pe TA650 ? Ms. Editat Iulie 25, 2017 de dorinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RomiC Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 Salut băieți, Tocmai mi-am cumpărat si eu un XL700 (sh, evident ) ) si eram curios dacă aveți vreo recomandare despre unde as putea sa fac/găsesc un Crash bar, ca sa dorm mai liniștit când merg cu ea. Mersi de ajutor! suna- ma o723260472 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Iulie 28, 2017 Share Postat Iulie 28, 2017 Stie cineva daca scaritele de la pilot la un Transalp de 700 pot fi inlocuite cu scarite de pe alte motociclete? Prinderile imi par destul de comune. Ideea e ca pozitie scaritelor ma dezavantajeaza cand stau pe loc - ma lovesc continuu la glezne in ele. As vrea sa le dau mai in fata sau mai in spate si pentru asta caut de ceva timp scarite reglabile. Producatrii pe care ii stiu - LSL, Gilles Tooling, PUIG nu listeaza insa XL700 ca model compatibil. Ma gandesc ca scaritele sunt comune cu alte modele de Honda si nu numai si as putea face o ghidusie - de gen sa iau de la un alt model care sa se potriveasca la Transalp. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 29, 2017 Share Postat Iulie 29, 2017 Stie cineva daca scaritele de la pilot la un Transalp de 700 pot fi inlocuite cu scarite de pe alte motociclete? Prinderile imi par destul de comune. Ideea e ca pozitie scaritelor ma dezavantajeaza cand stau pe loc - ma lovesc continuu la glezne in ele. As vrea sa le dau mai in fata sau mai in spate si pentru asta caut de ceva timp scarite reglabile. Producatrii pe care ii stiu - LSL, Gilles Tooling, PUIG nu listeaza insa XL700 ca model compatibil. Ma gandesc ca scaritele sunt comune cu alte modele de Honda si nu numai si as putea face o ghidusie - de gen sa iau de la un alt model care sa se potriveasca la Transalp. . Păi, chiar dacă găsești, modifici poziția scăriței față de schimbător și frână, și alea chiar nu prea le poți mișca... Cel puțin la schimbător se modifică pârghia de lucru și nu cred că e ok... Părerea mea! P.S. Dacă folosești cizme moto, nu mai ai probleme cu gleznele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Iulie 29, 2017 Share Postat Iulie 29, 2017 Păi, chiar dacă găsești, modifici poziția scăriței față de schimbător și frână, și alea chiar nu prea le poți mișca... Cel puțin la schimbător se modifică pârghia de lucru și nu cred că e ok... Părerea mea! P.S. Dacă folosești cizme moto, nu mai ai probleme cu gleznele. Nu are importanta daca se modifica pozitia scaritelor fata de comenzi. Chiar si cu cizme imi e incomod la oprire si cand trebuie sa pun picioarele ferm pe sol pentru ca scaritele imi stau in cale. E posibil sa fie si din cauza ca sunt c-am scurt, iar pozitia scaritelor ma face sa stau cu picioarele mai departate. Cred ca daca le-as muta mai in spate (sau mai in fata) cu 1-2 cm mi-ar fi mult mai usor . Pana la urma am gasit ceva pentru transalp, dar la fel de scumpe ca si sw-motech - http://www.mfw-wolf.de/en/Vario-and-Replacement-Footpegs/Vario-Footpeg-System6 . Asa ca daca mai sunt ideei as fi incantat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 (editat) salut....intrat si eu in clubul posesorilor de transalp de 3 luni,una mai baranioara din 89 dar in stare foarte buna. o mare dilema existentiala am,sunt inalt am 1,88 si ma flutura vantul rau.motoreta a venit cu parbrizul ei original,cumparat un givi d180s dar tot insuficient,acum tot vantul vine de pe piept catre casca si se formeaza o mega tornada in jurul meu. atat eu cat si prietena ni se futura castile in stanga dreapta in ultimul hal si la 90 la ora.....am pus multiple deflectoare si nu s-a imbunatatit mai deloc mai ales situatia,ei in spate ai este foarte nasol. am citit pe forumuri din afara ca pot inlocui carena frontala cu una model 95-97 cu tot cu acareturi (plastic bord,far,carena frontala,parbriz)....la modelu mai nou pare un pic mai lata in fata in zona ghidonului si are alta forma aerodinamica,intrebarea este cu cat se imbunatateste ?? este cineva din constanta cu transalp 94-98 suficient de amabil sa fac o proba pls?? » Post actualizat in 02 Aug 2017 08:41 caci am gasit carena fronata 1994 far si plastic bord cu doar 350 si investita e una deloc mare pentru un plus de confort » Post actualizat in 02 Aug 2017 08:45 . Editat August 2, 2017 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 salut....intrat si eu in clubul posesorilor de transalp de 3 luni,una mai baranioara din 89 dar in stare foarte buna. o mare dilema existentiala am,sunt inalt am 1,88 si ma flutura vantul rau.motoreta a venit cu parbrizul ei original,cumparat un givi d180s dar tot insuficient,acum tot vantul vine de pe piept catre casca si se formeaza o mega tornada in jurul meu. atat eu cat si prietena ni se futura castile in stanga dreapta in ultimul hal si la 90 la ora.....am pus multiple deflectoare si nu s-a imbunatatit mai deloc mai ales situatia,ei in spate ai este foarte nasol. am citit pe forumuri din afara ca pot inlocui carena frontala cu una model 95-97 cu tot cu acareturi (plastic bord,far,carena frontala,parbriz)....la modelu mai nou pare un pic mai lata in fata in zona ghidonului si are alta forma aerodinamica,intrebarea este cu cat se imbunatateste ?? este cineva din constanta cu transalp 94-98 suficient de amabil sa fac o proba pls?? » Post actualizat in 02 Aug 2017 08:41 caci am gasit carena fronata 1994 far si plastic bord cu doar 350 si investita e una deloc mare pentru un plus de confort » Post actualizat in 02 Aug 2017 08:45 . Nu cred ca e protectie buna la vant la TA, fie el si de 650, cu toate parbrizele si alte cele....un coleg si-a facut custom, vezi aici: /index.php?/topic/104572-honda-transalp-club/page-309 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 parbriz stock, casca buna si/sau doape in urechi - solutii sigure pentru buffeting si zgomot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 (editat) de dopuri nici nu se pune in discutie,nu folosesc si nu voi folosi...... intreb totusi,a avut cineva modelul 88-92 si a mers si pe 94 in sus sa simta diferenta???? eu cred ca este una fiindca forma botului difera si vantul cel putin pentru ce vine spre pilot in zona trunchiului cat si turbionul care se formeaza pentru pasagera ar fi diferit, la 89 carena e ca o palnie care arunca in sus si in lateral aerul din fata si in spatele ei se formeaza un mare gol ce produce buffeting...... am avut yamaha diversion care la bot seamana cu transalpul dupa 94 si/sau cbr f3 si avand parbriz inalt era de vis , cu marginile usor plate si orientate in sus ca un parbriz directionand aerul din jurul farului in sus in catre lateral , iar la mijloc este mai taiata avand cele 2 mici guri tip branhii ar trece mai neperturbat catre zona trunchiului,in speranta ca pasagera nu mai simte mega tornada.....(se plange ca este un turbion care vine de sub mine si ai ridica casca plus geaca de pe ea plus multe "palme" ) cu parbrizul stoc e jale , cu parbriz si deflector inaltime totala 62cm este decent ptr mine si un pic mai bine ei la casca,fara defelctor sau parbriz stock zice ca este horror.... da stiu,trebuia sa fi luat o mobra mai noua,atata s-a putut acum 3 luni. » Post actualizat in 02 Aug 2017 21:48schuberth c3 si shark rsx nu erau casti de top chiar daca sunt mai batranioare?stau fixe fixe pe bostan nu cred ca ar fid e inlocuit/aruncat Editat August 2, 2017 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 Schuberth e de top Shark vine tare din urma Dar, la fel ca in cazul dietelor care nu au valoare fara miscare, si problema zgomotului in casca trebuie abordata din cel putin 2 unghiuri: o casca buna si o carena bine gandita Un parbriz mai inalt nu rezolva problema turbioanelor laterale, care de fapt genereaza zgomotul in casca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 eu am TA-ul din 2006, cu cel mai mare parbriz disponibil pe piata + C3Pro si Shark Race-R.... la 1.90 este rezonabil disconfortul cu Schuberth, ceva mai slab cu Shark (zgomot), dar destul de departe de ideal. cu parbriz stoc, dispare buffeting-ul si fileul de aer il iau in piept... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 curios e ca parbrizele after market pentru 94-98 sunt mai inalte si in alt unghi (mai drept) decat pentru 88-93.....stock are 36cm si cel givi touring are 43....cu un deflector ajung la 51cm iar aftermarket stock pentru generatia urmatoare parca are 53cm... eu cat de cat sunt ok dar dnsoara se plange tare....am stat si mai in spate gen locul ei si intradevar e un efect ciudat,intra aer sub geaca si se umfla de vrea sa iasa de pe mine....asta clar nu e de la parbriz ci de la carena schuberth-ul era foarte zgomotos...pana in punctul in care am lipit cu izoler gaurile aerisii la barbie si un pic cele din varful capului.....practic la c3 pro le-au optimizat si am cam obitnut acelasi efect + o sa fac un efort sa cumpar carenaj generatia urmatoare,pare ca scap ieftin cu 100eur...plus un parbriz....dar nu mai gasesc carena,s-au dat ca painea calda.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 Salutare ! Am ramas dupa vanzarea unui TA 650 cu1. un set nou de placute fata Ferodo Platinum FDB 892P - 150 lei ,2. o sa originala cu inscrisul HONDA pe laterale - 300 lei,3. o oglinda intreaga si una cu sticla fisurata ( in poza sunt ambele bune ) - 75 lei/ buc sau 100 lei ambele,4. filtru de aer KN&N pentru Transalp 700 - 150 lei. Se pot expedia cu plata ramburs prin curier Cosmin Drobeta 0774475446 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 (editat) curios e ca parbrizele after market pentru 94-98 sunt mai inalte si in alt unghi (mai drept) decat pentru 88-93.....stock are 36cm si cel givi touring are 43....cu un deflector ajung la 51cm iar aftermarket stock pentru generatia urmatoare parca are 53cm... eu cat de cat sunt ok dar dnsoara se plange tare....am stat si mai in spate gen locul ei si intradevar e un efect ciudat,intra aer sub geaca si se umfla de vrea sa iasa de pe mine....asta clar nu e de la parbriz ci de la carena schuberth-ul era foarte zgomotos...pana in punctul in care am lipit cu izoler gaurile aerisii la barbie si un pic cele din varful capului.....practic la c3 pro le-au optimizat si am cam obitnut acelasi efect + o sa fac un efort sa cumpar carenaj generatia urmatoare,pare ca scap ieftin cu 100eur...plus un parbriz....dar nu mai gasesc carena,s-au dat ca painea calda.... » Post actualizat in 03 Aug 2017 18:44 Încearcă o variantă de genul ăsta. Se poate folosi orice parbriz mare ,ideale sunt cele de scuter, faci un desen cu markerul şi cu un flex şi multă atenție faci treabă bună. Şmirghel pentru margini, găurile se dau uşor şi cauți nişte şuruburi mai faine, plus şaibe cauciucate şi se face! » Post actualizat in 03 Aug 2017 18:48 ...să nu uiți să îl tai mai scobit pe laterale, unde vin oglinzile şi ce mai ai pe ghidon, în pozițiile maxim stânga/dreapta. Mie mi-au ieşit la limită. Editat August 3, 2017 de radu_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat August 5, 2017 Share Postat August 5, 2017 (editat) mersi ptr pont,am avut o tentativa oarecum similara cu un plexiglass hobby de la dedeman cu 2 zile iniante sa plec in concediu , se gasesc si la leroy merlin 25x50cm 4mm 18 lei buc , nu se mai simtea deloc vant nici la umeri nici in casca la 140 testat pe autostrada dar in spate cica tot ciclon si tornada era si l-am dat jos si am ramas cu deflectorul mic » Post actualizat in 05 Aug 2017 15:05 m-ar interesa la tine cum se simte la pasager/a si cat efect are Editat August 5, 2017 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 Cică ar fi ok, dar a fost nevoie de o cască mai de Doamne-ajută (are un Airoh mai bunicel), plus că e şi obişnuită de vreo 15 ani cu motorul... În orice caz Diversionul stătea mai bine la capitolul ăsta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 mersi ptr pont,am avut o tentativa oarecum similara cu un plexiglass hobby de la dedeman cu 2 zile iniante sa plec in concediu , se gasesc si la leroy merlin 25x50cm 4mm 18 lei buc , nu se mai simtea deloc vant nici la umeri nici in casca la 140 testat pe autostrada dar in spate cica tot ciclon si tornada era si l-am dat jos si am ramas cu deflectorul mic » Post actualizat in 05 Aug 2017 15:05 m-ar interesa la tine cum se simte la pasager/a si cat efect are Grija mare cu plasticaraia la moto... mai ales daca o ai la juma' de metru de fata.... Poate sa iasa prost in cazul unui incident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 Salutare, cumpar genti laterale pt. Transalp 1999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 4. filtru de aer KN&N pentru Transalp 700 - 150 lei. Se pot expedia cu plata ramburs prin curier Cosmin Drobeta 0774475446 Mai e disponibil filtrul de XL700? E nou? Sigur e de XL700? Pentru ca nu inteleg de ce a ramas de la un Transalp de 650, filtrele de aer sunt diferite la cele 2 modele - HA-6501 vs HA-7008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Ai PM » Post actualizat in 17 Aug 2017 15:25 Salutare ! Am ramas dupa vanzarea unui TA 650 cu 1. un set nou de placute fata Ferodo Platinum FDB 892P - 150 lei , 2. o sa originala cu inscrisul HONDA pe laterale - 300 lei, 3. o oglinda intreaga si una cu sticla fisurata ( in poza sunt ambele bune ) - 75 lei/ buc sau 100 lei ambele, 4. filtru de aer KN&N pentru Transalp 700 - 150 lei. Se pot expedia cu plata ramburs prin curier Cosmin Drobeta 0774475446 Saua s-a dat , filtrul rezervat au ramas 2 x set placute fata o oglida buna si una cu sticla fisurata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 update aerodinamic......am mers fara parbriz si surpriza fara zgomot si bufetting, doar suieratul constant al vantului pe langa casca.....dar,fara parbriz arata urat rau. am studiat putin fenomenul si se pare ca cei de la Clearview america produc parbrize care au gauri de aerisire ptr a inlatura efectul de presiune scazuta ,chiar au un articol in care descriu putin efectul din spatele parbrizului,asa ca m-am riscat cu freza in mana si rezultatul este mult peste asteptari. daca tot am gaurit macar am zis sa o fac cu putin stil,gen cap insecta » Post actualizat in 17 Aug 2017 17:19Cică ar fi ok, dar a fost nevoie de o cască mai de Doamne-ajută (are un Airoh mai bunicel), plus că e şi obişnuită de vreo 15 ani cu motorul... În orice caz Diversionul stătea mai bine la capitolul ăsta. statea de vis,dar cum vroiam sa iesim pe orice drumulet cu putina piatra era jale,abia tineam vaca pe drum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.