Sari la conținut

Postări Recomandate

Te apără de ”urșii” de la volan, când se bagă ca mistreții (sic!) în intersecții!

Da, mi s-au mai defazat și mie, dar în afară de asta nu s-au destrămat/dezlipit sau mai știu eu ce, sunt super ok, iar pentru pretenții mai mari , variantele sunt cretinoid de scumpe...Ideea e să ai lumină și să fii văzut. My 2 cents! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ale mele sunt 100% China. Le-am comandat de pe aliexpress. Nu am folosit sistemul lor de prindere ci coliere pt. teava cu cauciuc pe ele. La restul de suruburi si la filetul lupei am aplicat f. putin silicon negru. Deja au un an de zile si nu am avut nici un fel de probleme.


» Post actualizat in 09 May 2018 03:19

Si pentru ca tot am zis de chinezarii... La revizia recenta am realizat este gaurita o membrana de la robinetul de benzina. Dupa telefoane si mail-uri am aflat ca pt. TA650 nu este kit reparatie ci doar robinet nou ~500 ron.

In concluzie am luat asta: https://www.aliexpress.com/item/1-2-3-4-Fuel-Tank-Switch-Tap-Fuel-Cock-Petcock-For-Honda-CB400-VTEC-Gas/32830378466.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.vNZViZ

 

Este montat de 1 saptamana, Arata si functioneaza identic cu originalul. Intr-adevar sita cu care vine este mai rara, dar am folosit sita originala. Voi vedea cat va rezista... Pana acum totul functioneaza corect.


» Post actualizat in 09 May 2018 03:22

Ah... acum vad ca are si costuri de transport. Eu l-am prins probabil la oferta, am dat $ 13.5 cu transport gratuit. (postNL ~ 2 sapt.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva din întâmplare de vânzare un crash bar de dreapta de Transalp 600 de la Heavy Huties?

revin cu cererea de mai sus pentru ca heavy duties nu raspund, probabil sunt la plimbare prin alte tari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva un cablu de ambreiaj pentru TA 2005? Imprumut pana saptamana viitoare.

 

Am dat comanda de 2, dar vin abia saptamana viitoare. Toata lumea zice ca are pe stoc si cand ii cauti trebuie sa dea comanda afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Sa solicit mai multe pareri.

 

Am avut cablul de la ambreiaj rupt, l-am schimbat. Ce am observat este ca in momentul cand pornesc cu șocul tras, porneste mai greu ca inainte si ajunge la 2000 de turatii (cu șocul tras) fata de 3000 cum ajungea inainte. Mentionez ca nu am umblat la maneta șocului.

 

Alta problema, la ultima iesire am descoperit ca acul vitezometrului oscileaza la viteze mici (pana in 40km/h), dupa este in regula.

 

Sfaturi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Alta problema, la ultima iesire am descoperit ca acul vitezometrului oscileaza la viteze mici (pana in 40km/h), dupa este in regula.

 

cred ca trebuie curatat si uns melcul, si curatat si uns si cablul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa solicit mai multe pareri.

 

Am avut cablul de la ambreiaj rupt, l-am schimbat. Ce am observat este ca in momentul cand pornesc cu șocul tras, porneste mai greu ca inainte si ajunge la 2000 de turatii (cu șocul tras) fata de 3000 cum ajungea inainte. Mentionez ca nu am umblat la maneta șocului.

 

Alta problema, la ultima iesire am descoperit ca acul vitezometrului oscileaza la viteze mici (pana in 40km/h), dupa este in regula.

 

Sfaturi?

 

Nu ar trebui sa influenteze in nici un fel cablul de ambreiaj in cazul pornirii... doar daca atunci cand l-ai schimbat ai pierdut bila de la maneta de soc, sau nu mai sta bine cablul de soc...

La vitezometru ar trebui verificat cablul si melcul. Unse amandoua si apoi mai vezi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Melcul ar trebui verificat

rapid, al meu a cedat la putin timp dupa ce a inceput sa oscileze acul vitezometrului. Cat despre pornire nici eu nu cred ca are legatura cu cablul de ambreiaj. Sa ne spui si noua ce ai gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Stie cineva de unde pot achizitiona piesa din melc (cea din plastic), varianta metalica. Acelasi lucru, oscila acul kilometrajului pana s-a oprit de tot. Am dat jos si avea toti dintii tociti. Ma gandesc sa pun din metal, poate tine mai mult timp. Desigur si unsa corespunzator. Vreo parere?

Multumesc!

https://ibb.co/dh4aTT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri.

 

Ce am facut: am vazut (sau am presupus gresit) ca pentru a ajunge la melc trebuie data roata jos. Asta nu am facut, dar am desfacut cablul de jos si l-am dat cu lubrifiant, am dat si in interior si s-a scurs putin inauntru, am testat si merge ok, nu mai oscileaza.

 

Legat de șoc. Nu am pierdut biluta cand l-am montat, chiar nu stiu. Azi a pornit instant (dupa 2 saptamani) e si cald afara si se observa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In continuare iti recomand sa desfaci melcul si sa il cureti si apoi sa il gresezi. Daca ai dat pe sus cu spray...sau orice alt lubrifiant lichid si merge mai bine... inseamna ca in interior vaselina este murdara si intarita...

Cu pornirea si socul... poate tocmai pt ca e cald afara... poate este chiar spre limita unde nu are nevoie de soc si de asta e mai greu de pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost astazi si am schimbat anvelopa fata, ocazie cu care am verificat si melcul. Era curatel, vaselina curata si destula. Dintii se prezinta foarte bine. Ramane o singura varianta, ar trebui verificat si uns cablul in intregime.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ungi cablul este mai usor decat pare. Iti trebuie un ulei mai gros, gen ulei de cutie de viteze (80w90) sau similar. Desfaci cablul acolo unde intra in carcasa melcului (la roata), scoti afara cablul metalic din camasa, il stergi bine de tot, il scufunzi in ulei, sau aplici pe el ulei cum crezi tu de cuvinta si apoi il introduci la loc...

Evident trebuie avut in vedere ca e o treaba destul de murdara cand il introduci la loc pt. ca va curge excesul... dar macar asa nu ai de desfacut decat un surub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei de cutie am, folosesc la Scottoiler.

Dar m-ai pierdut putin. De defacut din melc am inteles si facut asta, dar de scos din camasa, aici ma pierd. Sus nu e prins in nimic? Adica trag pur si simplu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cel putin la mine asa este. Sus cablul este presat si are sectiunea patrata. Acel patrat intra in carcasa vitezometrului. Tu trebuie sa scoti doar cablul interior, camasa ramane la loc fiind prinsa cu o piulita de vitezometru.

Nu trage cu forta. Ar trebui sa iasa destul de usor. Daca nu vrea sa iasa usor ori este deja tarziu sa il mai ungi - adica este foarte uzat si agata undeva, ori - mai putin probabil - ai alt tip de cablu.

 

Cand il introduci la loc si ajunge spre capat trebuie rotit usor pana intra in locasul lui, numai dupa aia il conectezi inapoi la carcasa melcului. La fel la carcasa melcului trebuie avut grija sa se alinieze limba metalica in locasul ei de pe cablu.

 

E mai usor de facut decat de explicat :P

 

Hmm.. la Scootoiler nu trebuie folosit ceva ulei special? Eu am Loobman si folosesc cu succes ulei de motor.

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut ieri si am scos cablul, l-am curatat si uns, aseara nu am observat daca oscileaza.

De dimineata am constatat cu bucurie ca nu oscileaza. Ai avut dreptate, a iesit foarte usor, introducerea la fel.

 

Multumesc!

 

Legat de ungator, am cautat pe net si sunt multi care folosesc varianta uleiului 80W90 in locul celui dedicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut ieri si am scos cablul, l-am curatat si uns, aseara nu am observat daca oscileaza.

De dimineata am constatat cu bucurie ca nu oscileaza. Ai avut dreptate, a iesit foarte usor, introducerea la fel.

 

Multumesc!

 

Legat de ungator, am cautat pe net si sunt multi care folosesc varianta uleiului 80W90 in locul celui dedicat.

Incearca si cu ulei de lant de drujba (gasesti in statiile de benzina)

 

Ideal uleiul original - nu este un capat de tara 1l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca s-a rezolvat. Cu uleiul asa este. Manualul recomanda ulei de CV. Am incercat in Loobman dar curge mult prea greu. Asadar volosesc ulei de motor si periodic mai ung lantul "manual" cu ulei de CV.

Uleiul pt. lant de drujba mi se pare prea subtire...cel putin din ce imi amintesc. Pe de alta parte de multe ori mi-au cerut diverse persoane uleiul uzat de la motor sa il foloseasca la lantul de la drujba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ulei de cutie, e mai gros ca cel de motor.

 

Dar e ceva in neregula si trebuie sa inspectez.

 

L-am umplut si era reglat la jumatate, in 200 km nu a consumat nimic. Dau la maxim, in 100 km e gol. Reumplu, jonglez in toate felurile cu cantitatea care sa curga, nu curge. In schimb se intoarce pe tubul pe care il atasez dupa umplere. Am incercat la 25%, 50% din potentialul curgerii. Nimic.

 

Am de verificat procedura de amrsare ca e ceva in neregula acolo, grosimea uleiului, desi pare asemanatoare cu cea de la Scottoiler, cel putin zilele astea si daca nu cumva e ceva infundat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...