Sari la conținut

Postări Recomandate

salutare tuturor!

ma cheama mihai, sunt posesor de Honda Dominator.

in ultima vreme m-am tot gandit sa trec la un transalp.

in scopul asta, v-as ruga sa imi dati si mie ceva informatii privind costurile de intretinere, si in special cum sta cu consumul, in oras, afara(110-120kmh) si offroad.

 

cam ceea ce s-ar putea incadra in bugetul meu ar fi cel de 600, eventual de 650.

 

multumesc anticipat.

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor!

ma cheama mihai, sunt posesor de Honda Dominator.

in ultima vreme m-am tot gandit sa trec la un transalp.

in scopul asta, v-as ruga sa imi dati si mie ceva informatii privind costurile de intretinere, si in special cum sta cu consumul, in oras, afara(110-120kmh) si offroad.

 

cam ceea ce s-ar putea incadra in bugetul meu ar fi cel de 600, eventual de 650.

 

multumesc anticipat.

:D

intra si tu pe transalp.ro si gaseti absolut tot ce vrei sa stii despre transalp. despre consum, de exemplu, gasesti un topic aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am deschis dosar la Elf Workshop, si baietii de acolo fac devizul initial. Tot ce sper este sa nu-mi faca probleme asigurarile si sa-mi dea accept de plata. In cazul in care sunt probleme la capitolul asta cum poti sa ataci decizia asiguratorului? Alex de la service mi-a spus ca de obicei apar astfel de probleme la motoare mai vechi de 5 ani :D .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am deschis dosar la Elf Workshop, si baietii de acolo fac devizul initial. Tot ce sper este sa nu-mi faca probleme asigurarile si sa-mi dea accept de plata. In cazul in care sunt probleme la capitolul asta cum poti sa ataci decizia asiguratorului? Alex de la service mi-a spus ca de obicei apar astfel de probleme la motoare mai vechi de 5 ani :D .

 

 

Ma si miram de ce nu mai vii la munca cu mobra, am crezut ca te-a speriat vremea de afara :P....Vorbea cineva de Dilly, este ok cu asigurarile, are si service, sau te poate indruma catre un service bun.

Editat de NeBuN@Ke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hihi, anul trecut capra mea a fost ultima moto care a vazut parcarea asta. Pe 13 decembrie a fost ultima zi, pe 14 a nins, eu inca mai sper sa mai merg cu ea anul asta.

Am auzit si de Dilly, dar am apucat deja sa deschid dosarul la Elf Workshop. Cei de acolo par foarte OK pana acum, dar costa 200 RON constatare, dosar si alte cele si se deconteaza cu asigurarile la sfarsit odata cu celelalte facturi, asa ca las lucrurile sa mearga inainte cu ei. Daca am probleme si nu se rezolva mai incerc si in alta parte.

Motoreta merge dar plasticele sunt praf si zornaie ca dracii, plus ca ghidonul e stramb pe partea dreapta si mana sta mai sus si mai in fata cu vreo 5 cm, asa ca e incomod de mers, si nu simt ca mai am precizia chirurgicala care ma ajuta sa ma strecor printre masini. Plus ca acceleratia merge mai greu si are tendinta sa ramana blocata, probabil tot din cauza curburii ghidonului. Astea fiind spuse prefer sa nu o mai chinui sa merg cu ea. Astept sa vad care este deznodamantul cu asigurarile si sa vad ce fac mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai probleme cu ghidonul si s-a strambat in halul asta, asigura-te ca pe devizul de dauna e trecut si jugul superior, caci aproape sigur ti s-au belit si bucsele de cauciuc turnate in jug. Nu de alta, dar bucsele alea nu se inlocuiesc, si un jug nou e vreo 1400 de lei la Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, si multumesc de sfat, dar nu am deloc probleme cu jugul superior, ghidonul, s-a strambat cand a cazut motorul pe jos si nu la impact, iar 5 cm e o estimare grosiera, e posibil sa fie mai putin. Oricum nu vreau sa ingros devizul, important e sa-mi despagubeasca chestiile mai importante. Asa mai am cateva zgarieturi pe care nu le-am mai pus la socoteala, dar nu vreau sa am o motocicleta perfecta, ci doar perfect functionala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ma bate gandul in iarna asta sa-mi schimb culoarea la vacutza. Mi-ar place ceva pe alb... dar nu unul manelistic... Dar inainte de asta sunt vreo 3-4 prinderi ce trebuie refacute la carene (cioturile alea ce intra in gaurile de fixare). S-ar putea reface astea cumva? Ca acum sunt rupte si carenele nu mai sunt aliniate perfect. A facut cineva operatiunea asta? Carenele le-am lipit acum vreo 2 ani cu o chestie bicomponent de la Bison + plasa de fibra de sticla + vopsirea integrala si de atunci nu am probleme.

Merci,

Vice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

Am si eu un transalp 650 . Nu functioneaza ceasul digital la el. M-am uitat pe schema electrica si apoi cu ochiul , mana si multimetrul la motocicleta insa nu am reusit sa-i dau de cap. Daca a avut cineva o astfel de problema si a rezolvat-o sau daca m-ati putea ajuta in acest sens as fi recunoscator.

Ce bine e ca e cald (ziua ) si se poate da cu motorul.

Mesaj completat

Salutare tuturor.

Am si eu un transalp 650 . Nu functioneaza ceasul digital la el. M-am uitat pe schema electrica si apoi cu ochiul , mana si multimetrul la motocicleta insa nu am reusit sa-i dau de cap. Daca a avut cineva o astfel de problema si a rezolvat-o sau daca m-ati putea ajuta in acest sens as fi recunoscator.

Ce bine e ca e cald (ziua ) si se poate da cu motorul.

 

 

Am gasit si buba. Am demontat bordul de pe motocicleta si am alimentat ceasul direct de la baterie. Asa functioneaza perfect.Deci e o problema cu firele sau un contact oxidat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

Am si eu un transalp 650 . Nu functioneaza ceasul digital la el. M-am uitat pe schema electrica si apoi cu ochiul , mana si multimetrul la motocicleta insa nu am reusit sa-i dau de cap. Daca a avut cineva o astfel de problema si a rezolvat-o sau daca m-ati putea ajuta in acest sens as fi recunoscator.

Ce bine e ca e cald (ziua ) si se poate da cu motorul.

Mesaj completat

 

 

 

Am gasit si buba. Am demontat bordul de pe motocicleta si am alimentat ceasul direct de la baterie. Asa functioneaza perfect.Deci e o problema cu firele sau un contact oxidat.

 

Salut,

Vezi ca ceasul ala e alimentat printr-o siguranta alocata doar lui ... nu mai stiu ce numar dar daca te uiti pe capacul de la cutia de sigurante o sa te prinzi.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10019954 - Pai daca ghidonul de transalp e metric 22 - da se potrivesc..

1005306 - e incomplet codul - imi gaseste ceva pentru carburatoare..

Mesaj completat

Ti le recomand pe astea:

http://www.bikingdirect.com/ariete/motorcy...ps-10478-p.html

 

Am cautat, da, ghidonul de Transalp este gros de 7/8 inches.. adica 2.2225 centimetri, adica da, e metric 22.

 

(in nici un caz nu e 22" .. 22 inch inseamna.. 56cm.. :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10019954 - Pai daca ghidonul de transalp e metric 22 - da se potrivesc..

1005306 - e incomplet codul - imi gaseste ceva pentru carburatoare..

Mesaj completat

Ti le recomand pe astea:

http://www.bikingdirect.com/ariete/motorcy...ps-10478-p.html

 

Am cautat, da, ghidonul de Transalp este gros de 7/8 inches.. adica 2.2225 centimetri, adica da, e metric 22.

 

(in nici un caz nu e 22" .. 22 inch inseamna.. 56cm.. :) )

 

Mda...se pare ca lipsea ceva.....asta este al 2 lea cod 10005306. Ai dreptate ghidonul e pe 22 stiam asta...intrebarea e...difera si lungimea mansonului...am inteles ca la TA e de 13cm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si cel de care intrebi tu, 10019954, e lung de 13cm.

Se potrivesc..

 

Eu ultima oara cand mi-am luat mansoane am luat de la magazin si am intrebat daca sunt STANDARD cele pe care le alesesem eu. .si vanzatorul mi-a zis ca da, le-am pus pe moto si au mers perfect.

 

Nu e nimic special in dimensiunile ghidonului la Transalp, e standard.. adica orice manson obisnuit se va potrivi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sunt proaspat posesor de Transalp 600V PD10 din 1999. Am luat motorul cu anvelopa on/off pe fata si de strada pe spate. As vrea sa le pun pe ambele la fel, dar nu stiu ce profil sa aleg on/off sau street?In CI scrie la dimensiunea anvelopelor 90/90-21 si 120/90-17; se poate pune 130/80/17 pe spate, cu ce influenteaza ciclistica? Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sunt proaspat posesor de Transalp 600V PD10 din 1999. Am luat motorul cu anvelopa on/off pe fata si de strada pe spate. As vrea sa le pun pe ambele la fel, dar nu stiu ce profil sa aleg on/off sau street?In CI scrie la dimensiunea anvelopelor 90/90-21 si 120/90-17; se poate pune 130/80/17 pe spate, cu ce influenteaza ciclistica? Multumesc anticipat.

Sa-l stapanesti sanatos cat mai multi km :P

 

Poti pune linistit si 130/80/17 nu influenteaza cu nimic, dar eu personal nu ii vad rostu. Am avut si 120 si 130 si 140 pe spate. Atata tot ca is mai scumpe alea mai late. Estetic nu face prea mult daca ii 120 sau 130. Acuma am 120 sus si is foarte multumit de cum se comporta!

 

Profilul il alegi in functie de ce ce vrei tu sa faci mai mult, asfalt sau offroad. Mai intereseaza-te ce au si altii pe TransALP-uri si iti faci o idee.

 

Numa bine! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sunt proaspat posesor de Transalp 600V PD10 din 1999. Am luat motorul cu anvelopa on/off pe fata si de strada pe spate. As vrea sa le pun pe ambele la fel, dar nu stiu ce profil sa aleg on/off sau street?In CI scrie la dimensiunea anvelopelor 90/90-21 si 120/90-17; se poate pune 130/80/17 pe spate, cu ce influenteaza ciclistica? Multumesc anticipat.

lasa ce scrie cartea

daca tii neaparat poti pune 130 sau 140 daca pui cauciuc mai de strada

daca mergi si off lasa 120

sa ai noroc de ea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... azi se fac fix 2 saptamani de cand am fost la constatare la ELF Workshop, si cei de acolo nu au fost in stare sa trimita nici macar reconstatarea catre asigurator, desi sun aproape zilnic si sunt asigurat ca se rezolva imediat... in concluzie, niste neseriosi de care nu vreau sa mai aud.

 

Prin urmare revin cu rugamintea de a ma indrepta catre un service care doreste sa aiba ceva de lucru. Uitati-va ce vreme e afara si eu merg la servici cu metroul :moto:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... azi se fac fix 2 saptamani de cand am fost la constatare la ELF Workshop, si cei de acolo nu au fost in stare sa trimita nici macar reconstatarea catre asigurator, desi sun aproape zilnic si sunt asigurat ca se rezolva imediat... in concluzie, niste neseriosi de care nu vreau sa mai aud.

 

Prin urmare revin cu rugamintea de a ma indrepta catre un service care doreste sa aiba ceva de lucru. Uitati-va ce vreme e afara si eu merg la servici cu metroul :moto:(

păi, nu sunt sigur dar parcă edisone zicea că omul lui a plecat de acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asa este din pacate, si probabil tocmai acesta este motivul pentru care m-au dus cu vorba atata timp. Oricum am vorbit si cu Edisone si e de aceeasi parere. Partea nasoala e ca am pierdut mult timp fara sa rezolv nimic si iarna bate la usa... :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si cel de care intrebi tu, 10019954, e lung de 13cm.

Se potrivesc..

Nu e nimic special in dimensiunile ghidonului la Transalp, e standard.. adica orice manson obisnuit se va potrivi..

 

Orice manson se va potrivi, chiar daca e mai lung cu 2 cm. NEpotriveala vine daca vrei sa iti pui capete de ghidon, moment in care va trebui sa faci o adaptare (ori sa decupezi mansoanele, ori sa lungesti cumva prinderea la capetele de ghidon). Daca ai mansoane standard, e usor ca le decupezi, daca ai incalzite nu mai merge sa decupezi cat trebuie.

 

Eu la TA din 94 am mansoanele de 11cm (cu indulgenta, mai mult e 10,5; si nu pot spune 100% ca asa au toate, ca poate a schimbat cineva la motorul asta tubul de acceleratie). Am avut decupate, dar la astea incalzite am schimbat suruburile la capetele de ghidon cu unele mai lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am un Transalp 600v din'99 cu 42000 km,am ieÂşit de 2x cu el si am simțit trepidatii in ghidon.

M-am uitat la roata fata si am văzut k anv e pusa cu sensul de rotatie invers; poa sa fie asta singurul motiv al trepidatiilor sau poate sa fie si altceva?Precizez k pe fata am anv on/Off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...