kinguh Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) da seamana, dar se pastreaza farul patrat si ceasurile vechi Editat Ianuarie 4, 2013 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Arată a BMW F650 Personal prefer aspectul original. Iar legat de problema lui dani_d : Întâi verifica dacă a fost eliminata mufa cu 3 pini ce uneşte firele galbene care vin de la alternator cu firele galbene ce intră în releul de încărcare. Aceasta cauzează la toate modelele Transalp/Africa Twin probleme de încărcare. Prin eliminare se înţelege scoaterea mufelor şi a contactelor din circuit şi, fie cositorirea firelor între ele ( nu contează ordinea ), fie montarea unei riglete de plastic cu şurub ( http://www.ndu.cl/fotografias/33151206AU.jpg ) . Atunci când porneşti farurile, câmpul magnetic al alternatorului opune prea mare rezistenţă datorită problemei de încărcare ( deci tensiuni mici şi/sau curenţi mici ), care rezistenţă cauzează scăderea turaţiei motorului, motorul fiind practic pus în sarcină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 cumpar doua cdi-uri pentru o honda transalp 600,model 1987-1993. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Nu m am putut abtine ieri si am facut vreo 60 km. Ce am observat: nu s a miscat indicatorul de la temperatura a apei, deloc. După parcursul acesta am pus mana pe motor si era doar caldut. Parca vibra mai tare la acceleratie. E blocat oare termostatul pe deschis? Voi ati patit asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 daca nu s-a miscat deloc nu e bun. cand e pornita ar trebui sa se fi mutat putin acul ca asa face cand e contactul pus - un fel de check oricum si la a mea e tot la fel cu racirea PD06, pe vreme rece are racire f buna - nu-l vad prea ridicat acul; de vibrat probabil nu lucreaza la temperatura optima. e caldut blocul cilindru; pe partea cu lantul de distributie e spre rece, dar galeriile clar fierbinti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Multumesc pentru ajutor! Alarma falsa: am verificat azi si isi face check ul, dupa care in cateva minute de mers pe loc se misca acul putin,cativa milimetri. Probabil din cauza frigului asa e normal. M am linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Nu m am putut abtine ieri si am facut vreo 60 km. Ce am observat: nu s a miscat indicatorul de la temperatura a apei, deloc. După parcursul acesta am pus mana pe motor si era doar caldut. Parca vibra mai tare la acceleratie. E blocat oare termostatul pe deschis? Voi ati patit asa ceva? Este normal.Afara e destul de frig si nu se ridica temperatura mai deloc.Se stie ca la transalp racirea este foarte buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Acuma am aflat si eu pe propria piele ca e foarte buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) cumpar doua cdi-uri pentru o honda transalp 600,model 1987-1993. am io de desbracat un transalp din 94 complet model cu 2 cdiuri ....urmeaza sa pun si poze cu piesele cam intr-o saptamana dar pana atunci daca le trebe ceva la careva ...0745538663 mihai Editat Ianuarie 7, 2013 de fairplaybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 (editat) Am terminat de pus si semnalizarile; gata. Urmeaza executia. Editat Ianuarie 9, 2013 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Salutari! Nu sunt multumit de frana fata la TransAlp-ul meu din 96 (un singur disc). Se merita investitia intr-o conducta de frana cu insertie metalica? Se observa vreo diferenta? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 (editat) Salutari!Nu sunt multumit de frana fata la TransAlp-ul meu din 96 (un singur disc). Se merita investitia intr-o conducta de frana cu insertie metalica? Se observa vreo diferenta? Merci! cu ce vei simti diferenta garantat va fi al 2-lea disc , eu zic ca prin faptul ca ai furtune de guma care putin se dilata la franare nu pierzi mare lucru , apropoo in ce consta nemultumirea ta simti ca nu franeza bine ai incercat al model cu un disc sa poti compara ???? Editat Ianuarie 10, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Salut! E slaba in sensul ca mi se pare ca se comporta ca si cum ar avea aer pe instalatie, desi e f bine aerisita si nu o data. E slaba frana, ma asteptam sa opreasca mai ferm. Daca strang mai tare se blocheaza roata. S-o compar cu alta la fel nu am avut norocul. Ma gandesc ca nu degeaba din 97 i-au pus 2 discuri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Da, frana fata la transalpul cu un disc e slaba. La viteze peste 60 la ora, ori esti rambo si strangi frana cu o forta supraomeneasca sa opresti motocicleta, ori te duci sanie. La EXC, de exemplu, e de o mie de ori mai usor, dozezi frana de la oprire lenta pana la stoppie, cum vrei tu, fara efort. Si greutatea e alta, dar tocmai de-aia la unele motociclete e indeajuns un singur disc (EXC), la altele sunt necesare 2 discuri (Transalp). Per total, ia-ti roata+discuri+sistem de frana din dezmembrari, de la un model cu 2 discuri, ca sa fii linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Nu cumva trebuie si furca schimbata pt al 2-lea etrier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Salutari!Nu sunt multumit de frana fata la TransAlp-ul meu din 96 (un singur disc). Se merita investitia intr-o conducta de frana cu insertie metalica? Se observa vreo diferenta? Merci! trebuie schimbata si telescoapele fata .....dar cam scumpa investitia io zic incearca niste placute frane f bune (nissin)sau trw lucas.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Asta-i o posibilă cauză a problemei, discurile şi plăcuţele de frână. De aceea nu fac rabat la calitate atunci când vine vorba de acestea, aşadar plăcuţe Nissin la discuri Nissin. Dac-aveam discuri Brembo îmi cumpăram plăcuţe Brembo. Fiecare producător îşi calibrează asperitatea, duritatea, longevitatea produselor de frânare astfel încât sa realizeze cea mai eficientă combinaţie împreună cu alte produse proprii. Am avut TA din 99, am condus şi TA 96 ( şi pe acesta chiar dupa AT cu furtune metalice ) şi zău dacă am simţit nevoia de frânare mai decisă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 (editat) Nu stiu cum e la modelul din '96 cu un singur disc, insa la PD10 chestia cu acelasi producator nu pare a fi valabila. Etrierii si placutele OEM sunt Nissin, insa discurile OEM sunt Sunstar. Editat Ianuarie 12, 2013 de deathu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Salutare tuturor, Stie cineva daca pe Louis.de se gaseste melcul de kilometraj pt Transalm 99? eu nu am gasit nimic. Prefer de acolo pt ca vreau sa fac o comanda mai mare si am discounturi bune la ei, daca nu se gasesc la ei de unde pot lua unul de calitate? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 e cineva interesat de un motor de transalp 2002 stare perfecta de functionare tel:0745611905 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 da si tu detalii, sau e secret? Asa va vindeti voi marfa? Poze, km, pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Salutare tuturor, Stie cineva daca pe Louis.de se gaseste melcul de kilometraj pt Transalm 99? eu nu am gasit nimic. Prefer de acolo pt ca vreau sa fac o comanda mai mare si am discounturi bune la ei, daca nu se gasesc la ei de unde pot lua unul de calitate? multumesc nu este pe louis vezi aicihttp://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=47 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 Se schimba Honda CBR 1100 XX pe Transalp. Mobra se poate vedea aici. Nu e a mea, detalii mai multe la telefonul din link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 caut urgent doua cdi-uri pentru un transalp model 1987-1993.sant interesat doar de modelul MM 9 CI 529.asa scrie pe cele demontate de pe motor.am incercat si cu alte cdi-uri,dar nu merge.ma pus aghiuta sa iau de la cineva de pe forum,care isi spune distribuitor doua cdi-uri.la fel nu merg nici astea.cand l-am cautat sa-i spun,a zis ca vine el cu specialist sa le monteze,si ca sigur vor merge.numai ca de mai bine de o luna,nu ajunge la mine.ma tot duce cu vorba...dar o sa o rezolv eu...amiabil cu el.cine imi poate face rost de doua cdi-uri seria asta?sau macar unul..... ofer pret foarte bun,ofer la schimb echipament moto nou...etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 caut urgent doua cdi-uri pentru un transalp model 1987-1993.sant interesat doar de modelul MM 9 CI 529.asa scrie pe cele demontate de pe motor.am incercat si cu alte cdi-uri,dar nu merge.ma pus aghiuta sa iau de la cineva de pe forum,care isi spune distribuitor doua cdi-uri.la fel nu merg nici astea.cand l-am cautat sa-i spun,a zis ca vine el cu specialist sa le monteze,si ca sigur vor merge.numai ca de mai bine de o luna,nu ajunge la mine.ma tot duce cu vorba...dar o sa o rezolv eu...amiabil cu el.cine imi poate face rost de doua cdi-uri seria asta?sau macar unul.....ofer pret foarte bun,ofer la schimb echipament moto nou...etc.... http://www.transalp.ro/forum/post27867.html#p27867 E chiar din Cluj.Negociaza cu el, poate le scoti mai ieftin.Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.