Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutari!

 

Am spart sticla de la oglinda stanga. Cum as putea sa o "fac la loc" - Se poate monta sticla noua? sau trebuie sa caut alta oglinda in loc.

 

Transalp-ul e XL600V din 1992.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Am spart sticla de la oglinda stanga. Cum as putea sa o "fac la loc" - Se poate monta sticla noua? sau trebuie sa caut alta oglinda in loc.

 

Transalp-ul e XL600V din 1992.

 

Iei oglinda noua, e 45 de lei sau faci cum am facut eu. Solutia a fost ca de anii 80 dar daca asta te pasioneaza... Aveam o oglinda in plus, cu plasticul rupt, care nu mai statea in bila. E prima data cand fac asa ceva dar a mers.

  • am incalzit la aragaz marginile de la aia cu geamul bun si am scos usor oglinda
  • am incalzit usor plasticul de la oglinda sparta la aragaz (fara sa topesc nimic) si am bagat usor oglinda buna fara sa indoi sau sa topesc marginile de plastic
  • am mai incalzit putin marginile si le-am apropiat bine de sticla pentru ca erau dilatate prea mult dupa ce am bagat oglinda la loc.

Rezultatul e bun, nu se cunoaste diferenta, am lucrat vreo 20 de minute la ea maxim. Am avut norocul ca aveam un geam bun, nu stiu unde gasesti asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, dar din pacate nu ma ajuta... nu contine decat in doua locuri informatii despre piesa aia, iar eu stiu deja schita tehnica a ei, doar ca nu stiu exact care mufa ii corespunde in realitate (cum arata si unde o gasesc, mai exact).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema. Dupa aproape 10 000 km a aparut si la mobra mea o problema. Idea este ca la viteza mica (treapta intaia turatie pana in 4000) se aude un sunet foarte ciudat care cred ca vine de la lant ca si cum ar sari sau s-ar bloca. Idea e daca o ridic pe cricul central si invart de roata spate merge bine cam 80% din tura si apoi lantul se intinde foarte tare in partea de sus si este foarte lasat in partea de jos. Lantul nu l-am schimbat pana acum si nu stiu ce varsta are (italianu de la care am luat-o nu cred ca l-a schimbat).

Ce as putea sa ii fac fara sa bag banii intr-un lant nou? Mai am loc unde sa il intind cam junate din distanta si nu pare sa fie uzat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am uns la fiecare plin de rezervor, cateodata si mai des. Am tot timpul in top case solutii de la motul de curatat si uns.

 

Deci schimb ... de unde iau un DID ieftin?

nu exista asa ceva, DID are pretul lui, la fel si Regina, marcile preferate de Louis

in ce metropola activezi? poate primesti indicatii mai usor despre magazinele moto din jurul tau

Daca nu, cauta online, gasesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Care din voi are timp sapt asta sa vina sa isi dea cu parerea legat de doua transalp-uri ?

Daca le aveti si cu mecanica , cu atat mai bine .

 

A da , in Bucuresti sunt cele doua pretendente.

 

Multam .

 

Bai te ajut eu daca vrei.

Nu sunt cel mai bun in domeniu dar pot ajuta cu ceva.

Daca nu gasesti pe cineva da un semn.

Am treaba cu mecanica - am terminat facultatea de mecanica.

Am transalp de 1 an.

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind in cautare de crash-baruri pentru Transalpul meu de 650, am gasit unele care sunt rezistente, arata bine, au si optiune la lansarea comenzii de a adauga niste urechi pentru eventuale genti si / sau pentru proiectoare.

 

http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=169&t=3691

 

 

M-am inscris pe forumul lor, am luat legatura cu el si mi-a spus ca pretul este de 90 euro varianta standard. Daca se vrea cu urechi pentru genti - suplimentar 5 euro, cele pentru proiectoare tot 5 euro.

 

Singurul impediment este ca producatorul este din Polonia, dar termenul de livrare este de maxim o luna, ceea ce intrece pe producatorii nostri din Romania care dau termen "la iarna".

 

Eu sunt pe cale sa dau comanda, livrarea va fi in octombrie. O sa va scriu dupa ce le primesc si le montez.

 

Nu fac reclama ascunsa, nu am nimic de castigat din asta, doar sper sa vin in ajutorul colegilor care au nevoie si s-au lovit de lipsa de timp si interes a fabricantilor de la noi din tara.

 

Plata poate fi facuta si prin Paypal.

 

Cine e interesat sa-mi lase PM si ii dau datele polonezului.

 

Tibi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind in cautare de crash-baruri pentru Transalpul meu de 650, am gasit unele care sunt rezistente, arata bine, au si optiune la lansarea comenzii de a adauga niste urechi pentru eventuale genti si / sau pentru proiectoare.

 

http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=169&t=3691

 

 

M-am inscris pe forumul lor, am luat legatura cu el si mi-a spus ca pretul este de 90 euro varianta standard. Daca se vrea cu urechi pentru genti - suplimentar 5 euro, cele pentru proiectoare tot 5 euro.

 

Singurul impediment este ca producatorul este din Polonia, dar termenul de livrare este de maxim o luna, ceea ce intrece pe producatorii nostri din Romania care dau termen "la iarna".

 

Eu sunt pe cale sa dau comanda, livrarea va fi in octombrie. O sa va scriu dupa ce le primesc si le montez.

 

Nu fac reclama ascunsa, nu am nimic de castigat din asta, doar sper sa vin in ajutorul colegilor care au nevoie si s-au lovit de lipsa de timp si interes a fabricantilor de la noi din tara.

 

Plata poate fi facuta si prin Paypal.

 

Cine e interesat sa-mi lase PM si ii dau datele polonezului.

 

Tibi

Salut Tibi! M-ar interesa si pe mine crash barurile astea. fara dotarile de prindere. Eu vin prin Ro in 3 octombrie. Pot sa-ti trimit atunci banii, Eventual prin money gram. Transportul cat costa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, maine imi schimb si eu kitul de lant si ambreiajul. Sunt foarte entuziasmat de rezultat mai ales ca pun pinion de 16

Mi-a scazut consumul la 5% in regim combinat de mers in oras si in afara. Nu am menajat-o deloc in oras cu plecari furioase de la semafor. In afara cel mai mult i-am dat 160 sa vad daca inca mai poate cu pinionul nou de 16. La 160 statea la 7500 rotatii deci cred ca putera si mai mult dar nu am insistat. La 125/h avea cam 5500 rpm si cam asta o sa fie viteza maxima de croaziera si de consum la drum lung. Acum am raportul de 16 cu 47. Ar mai fi fost o combinatie de viteza un pic mai buna de 15 cu 42 dar speculez ca ar fi un pic cam prea mult pentru un TA 600

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind in cautare de crash-baruri pentru Transalpul meu de 650, am gasit unele care sunt rezistente, arata bine, au si optiune la lansarea comenzii de a adauga niste urechi pentru eventuale genti si / sau pentru proiectoare.

 

http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=169&t=3691

 

 

M-am inscris pe forumul lor, am luat legatura cu el si mi-a spus ca pretul este de 90 euro varianta standard. Daca se vrea cu urechi pentru genti - suplimentar 5 euro, cele pentru proiectoare tot 5 euro.

 

Singurul impediment este ca producatorul este din Polonia, dar termenul de livrare este de maxim o luna, ceea ce intrece pe producatorii nostri din Romania care dau termen "la iarna".

 

Eu sunt pe cale sa dau comanda, livrarea va fi in octombrie. O sa va scriu dupa ce le primesc si le montez.

 

Nu fac reclama ascunsa, nu am nimic de castigat din asta, doar sper sa vin in ajutorul colegilor care au nevoie si s-au lovit de lipsa de timp si interes a fabricantilor de la noi din tara.

 

 

 

 

Am impresia ca-i judeci cam aspru pe "producatorii" din tara pentru lipsa de timp si interes . Ia te rog in calcul faptul ca nici unul din producatori nu isi asigura traiul zilnic din afacerea cu crash'uri sau alte accesorii moto si aceasta este o activitate care are loc de regula , dupa terminarea serviciului sau in 'uichend' cand altii se plimba cu motoarele .

Editat de RomiC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit, nu judec pe nimeni. Incerc doar sa-mi rezolv problema. Cand am scapat Transalpul pe offroad am lasat piciorul sub el ca sa nu se intample nimic la carene.

 

Si polonezul are serviciu si face acele crash-baruri in timpul liber. Dar stie sa-si stabileasca prioritatile.

 

Cine vrea sa faca bani, munceste. Mai ales ca mare parte din clienti nu vor facturi si predomina manopera la aceste lucrari.

 

Eu daca mi-as amana asa clientii piata m-ar exclude imediat.

Editat de tibirec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am scapat Transalpul pe offroad am lasat piciorul sub el ca sa nu se intample nimic la carene.

... nu stiam ce sa fac sa nu imi mai belesc carenele la motorete cand le scap pe jos!!!

:moron: :moron: :moron:

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit, nu judec pe nimeni. Incerc doar sa-mi rezolv problema. Cand am scapat Transalpul pe offroad am lasat piciorul sub el ca sa nu se intample nimic la carene.

 

Si polonezul are serviciu si face acele crash-baruri in timpul liber. Dar stie sa-si stabileasca prioritatile.

 

Cine vrea sa faca bani, munceste. Mai ales ca mare parte din clienti nu vor facturi si predomina manopera la aceste lucrari.

 

Eu daca mi-as amana asa clientii piata m-ar exclude imediat.

 

La primul aspect dă-mi voie să te judec : se vede că n-ai avut niciodată probleme majore de sănătate, dacă-ţi bagi de bună voie piciorul sub motocicletă ca să nu se zgârie pasticăraia. Este o idioţenie ce ai făcut, fie că-ţi place sau nu să auzi asta. Umblă vorba, care deşi este luată în derâdere, pe atât este de adevărată : "Bine că n-ai păţit tu ceva, fierul se repară".

Polonezul cu siguranţă nu are fluxul de comenzi pe care unii producători autohtoni îl au, vezi HeavyDuties de exemplu. Iar mare parte din produsele lor nu ajung pe piaţă românească, asta dacă te întrebi "dacă au atât de multe produse făcute, de ce sunt atât de rare pe motocicletele românilor".

Amâni o comandă mică, pentru a onora o comandă importantă. Nu ne convine, dar asta este politica de marketing care are succes.

Noroc !

 

Ativix : contul trebuie activat de către un moderator. O să scriu pe forum, ca să verifice unul dintre ei noile conturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca procentul timpului petrecut off the road devine semnificativ, e bine ca, pe langa montarea de crash bar, sa se demonteze carenele si sa se puna frumos la pastrare pentru generatiile viitoare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...