Sari la conținut

Postări Recomandate

Vezi ce kit de lant ai. Daca este inchis, va trebui sa dai bascula jos. Daca este deschis, dar fara cheita, iti va trebui presa speciala pentru nituit lantul. Poti sa il nitui si cu ciocan si nicovala + un dorn mai mic, dar eu zic ca este mai ok cu o presa. Daca este deschis si cu cheita atunci este cel mai usor. Personal prefer lantul inchis din fabrica - odata desfacuta bascula mai si cureți si ungi totul pe acolo. Spor!

Chiar trebuie demontata bascula pentru un kit de lant? Pe bune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar trebuie demontata bascula pentru un kit de lant? Pe bune?

 

Evident ca nu. Bascula trebuie demontata doar pt LANT daca lantul este de tipul infinit / fara capat / endless. In oricare din celelalte situatii bascula nu trebuie demontata. Happy now?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Chiar trebuie demontata bascula pentru un kit de lant? Pe bune?

Daca omul are kit de lant inchis gata cumparat, nu prea vad alta varianta. Nu mi se pare mai ok sa taie un nit si sa cumpere kit de montare (nit+zale). Plus ca ii trebuie presa pentru inchis.

Cum am scris mai devreme, eu prefer kiturile de lant inchise.

Imi ia cam 1h, 1h30 in plus sa dau bascula jos, sa curat si sa gresez totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

donez un filtru de aer hiflo de transalp 600 are aproximativ 8000km, l-am schimbat cu un k&n, predare personala in bucuresti daca foloseste cuiva




Momentan este promis cuiva.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca nu. Bascula trebuie demontata doar pt LANT daca lantul este de tipul infinit / fara capat / endless. In oricare din celelalte situatii bascula nu trebuie demontata. Happy now?

 

Daca omul are kit de lant inchis gata cumparat, nu prea vad alta varianta. Nu mi se pare mai ok sa taie un nit si sa cumpere kit de montare (nit+zale). Plus ca ii trebuie presa pentru inchis.

Cum am scris mai devreme, eu prefer kiturile de lant inchise.

Imi ia cam 1h, 1h30 in plus sa dau bascula jos, sa curat si sa gresez totul.

Ei las' ca eu raman fan la zaua mecanica, aia cu clips. Asa-l scot mai usor la curatat ca pe sarpe de cate ori se zmecleste prea tare-n namol, iar banii de za de legatura-i scot din nenumaratele spray-uri neachizitionate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei las' ca eu raman fan la zaua mecanica, aia cu clips. Asa-l scot mai usor la curatat ca pe sarpe de cate ori se zmecleste prea tare-n namol, iar banii de za de legatura-i scot din nenumaratele spray-uri neachizitionate...

din ce stiu eu poate ma insel dar zaua aia mecanica care nu necesita nituire parca este recomandata doar pana la o anumita clasa de motor ( cc, si putere), eu sunt tare sceptic cand vine vorba de acel clips

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am reusit sa rup vreuna pana acum. Clipsul ala asigura doar inchiderea(lateral) unei zale nornale in definitiv. Oricum neavand idei crete de dat cu transalpu' pe circuit nici nu cred ca ar putea fi o problema de luat in seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asigurată cu sârmă sau direct sârmă în locul ei şi noroc bun.

pentru alte solutii tehnico-constructive se poate consulta si topicul asta /index.php?/topic/339499-filet-rupt-la-cutia-de-viteze/ :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva un telescop care sa mearga la un Transalp 650 2001? As avea nevoie de unul cat mai curand.

 

Dati eventual un apel la 0751313232 si sun inapoi, poate ispravim ceva.

posibil sa mai am eu de pe vremea transalp. ma uit prin pod/garaj si te anunt la numarul de telefon postat. de pe ce parte iti trebuie?

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor. Am un Transalp din 2000. Nu prea am cercetat pe internet , forumuri daca se poate modifica motorul sa fie pe injectie. Ar putea sa-mi spuna cineva daca da si daca ar fi costisitoare investitia ? Imi place sa mai tunez cate ceva la ea. M-am gandit sa-i pun un mic ventilator cu termostat de 60*Celsius ND la releul de incarcare , care am vazut ca se infierbanta foarte tare. Am inteles ca dupa un timp isi dau duhul. M-am gandit ca poate astfel il mai menajez de stressul termic si astfel , ii mai prelungesc viata. Tot ca tunning , am schimbat indicatorul de benzina ( pe care l-am stricat ) cu unul cu Led-uri , un regulator 7812 su un LM 3914. Acum imi arata cu mai multa acuratete cantitatea de combustibil din rezervor. Celalalt indicator incepea sa coboare doar dupa ce se golea cam pe jumatate rezervorul. Il am de vre-o 4 ani ma minunez de alegerea facuta. Imi da multa satisfactie , implinire , bucurii. Honda in general mi-a mers la inima , astfel ca si masina am de gand sa cumpar tot Honda , cu toate ca piesele sunt scumpe la ele. Daca aveti timp , uitati-va pe Youtube la videoclipuri cu linii de asamblare moto sau auto. Acolo se face treaba serioasa , foarte precisa , de calitate !!! Nu spun prin aceasta ca alte firme nu sunt serioase ( BMW , Americane ) . Am prins pur si simplu drag de aceasta marca. Plimbari memorabile , cu amintiri frumoase in acest sezon tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ca tunning , am schimbat indicatorul de benzina ( pe care l-am stricat ) cu unul cu Led-uri , un regulator 7812 su un LM 3914. Acum imi arata cu mai multa acuratete cantitatea de combustibil din rezervor. Celalalt indicator incepea sa coboare doar dupa ce se golea cam pe jumatate rezervorul.

poti pune ceva poze cu smecheria facuta si ceva mai detaliat sau poti face inca unul spre vanzare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt el mai prost transalpist ma intorceam de la Retro Bike de la bulgari cand mi s-a infundat filtrul de bezina (cel de pe furtun) pentru ca l-am montat in sens invers si nu l-am schimbat cand mi-am dat seama :)) pe magheru pe banda de langa axul drumului nu mai intra bezina in carburi si dadea sa moara la peste 2000rpm nu puteam sa plec de pe loc :crack: am rezolvat-o pana la urma si am ajuns pe ea acasa.

mi-am marturisit pacatele astept iertare acum :troll:

bonus am atasat niste poze de la Retro Bike filtrul de benzina cu pricina este cel mic alb de se vede in ultima poza sub rezervor

post-67547-0-67094600-1401564810_thumb.jpg

post-67547-0-90563700-1401564871_thumb.jpg

post-67547-0-03704200-1401564879_thumb.jpg

post-67547-0-94332100-1401564909_thumb.jpg

post-67547-0-35206000-1401564968_thumb.jpg

post-67547-0-91809500-1401565015_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt el mai prost transalpist ma intorceam de la Retro Bike de la bulgari cand mi s-a infundat filtrul de bezina (cel de pe furtun) pentru ca l-am montat in sens invers si nu l-am schimbat cand mi-am dat seama :)) pe magheru pe banda de langa axul drumului nu mai intra bezina in carburi si dadea sa moara la peste 2000rpm nu puteam sa plec de pe loc :crack: am rezolvat-o pana la urma si am ajuns pe ea acasa.

mi-am marturisit pacatele astept iertare acum :troll:

bonus am atasat niste poze de la Retro Bike filtrul de benzina cu pricina este cel mic alb de se vede in ultima poza sub rezervor

Oare de ce cel care a proiectat Transalpul ( Japonezul ) nu a gandit un filtru suplimentar pe furtun ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BAIETI ,stiti cumva dava Transalpul vechi....adica 1990-1989 consuma si ulei ? adica daca trebe sa fac amestec de benzina cu ulei? asa mi-a zis cineva....si sunt interesat de unul din anii astia ca are cea mai mica greutate! :) multumesc anticipat!

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...