Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu stie cineva daca gasesc cric central pt TA 650 la un pret decent? Am vazut ceva anunturi mai vechi pe forum cu vreo 150 ron.

Tot asa, ceva crash bars, la preturi mai mici?

 

Vorbeste cu @RomiC

 

Te rezolva si de cric si de crash bar (estimez ca iesi in zona 100-110 EUR)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am reusit nici eu sa bag mai mult de 14 litri niciodata, chiar daca eram pe rezerva de cativa km bunicei.

Pe de alta parte, recomand "calduros" schimbarea termostatului, sunt vechi si de regula intepenite/gripate.

Cel mai simplu test: pornesti motorul dimineata si dupa cateva minute (3-4) pui mana pe motor si pe radiator.

Daca si radiatorul e caldut, e clar ca e o problema, normal ar trebui sa deschida acolo doar cand e fierbinte lichidul de racire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai am completat 13.8L intr-un rezervor aproape gol, de volum teoretic de 18L...

Acum am inteles. PAi simptomurile de terminat benzina sunt ca incepe sa se intrerupa motorul la turatii mici si mai trage un timp doar la turatii mari, 1-2 minute. Apoi mai da niste rateuri si se opreste complet.

E foarte posibil sa ai tevusca/sita de rezerva infundata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei pentru TA -- 15w50.

Termostatul s-ar putea sa nu aibe nimic, dar pe de alta parte unul de Tico (care e aceeasi chestie) costa 30 lei -- deci merita schimbat.

Mie dupa pana prostului mi -au intrat 14, 14 litri si ceva. Sigur nu are 18L rezervorul de Transalp 600

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba daca zic japonezii ca intra, apai sa intre.

 

in schimba intra mai greu ca se aproape sigileaza partea de sus a rezervorulu= mai ramane o gaurica de aerisire pe unde iese aerul cand bagi benzina, dar tre sa stai juma de ora la pompa sa umpli pana-n gat, si la hornet mi se intampla accesi chestie../inca vreo 2 litri poti pune asa incet incet, poate mai mult daca ai rabdare..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, are cineva care dezmembreaza distantierul rotii spate, de pe partea cu disc? Mie imi trebuie pentru o roata din 98 pe care o sa o montez pe transalpul meu din 96 si difera grosimea distantierului pentru ca este alt rulment mai mare pe dreapta si risc sa intre apa la rulment. Din cate am verificat este identic pentru modelele din anii 1997 - 2007 pentru ca au acelasi rulment si simering pe partea discului. Daca nu gasesc in comunitate o sa fac la strung unul.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru raspunsuri!

 


Mie imi sare kilometrajul cand il imping, nu stiu dc e cablul sau melcul ca nu am apucat sa ma uit.

Am insa un sunet la ambreiaj, ca un chitait...nu patineaza, plus ca e cam moale, dar prinde de 'jos'. Aveti ceva idei?

Un uruit ciudat se aude la decelerare, posibil sa fie gumele K60 scout, se aude si cu motorul oprit in mers la liber, fata de tourance-ul de pe domi.

 

La mine nu face figuri kilometrajul decat la viteza mai mare, peste 100 km/h. O sa schimb cablul, si o sa curat/ung melcul si sper sa fie ok.

 

Ambreiajul prinde "sus" ca la domi. Vezi sa fie bine reglat cablul, cu un joc normal, si sa mearga usor. Daca va face in continuare figuri... probabil va trebui desfacut capacul, si inspectat fiecare disc.

 

Poate sa fie de la anvelope, dar verifica rulmentii la roti.

 

 

Vorbeste cu @RomiC

 

Te rezolva si de cric si de crash bar (estimez ca iesi in zona 100-110 EUR)

 

Poti te rog sa imi dai mai multe detalii? Eventual un mesaj privat.

 

Are cineva o schita cu cricul central cumva? Daca nu, nu puneti cateva poze, si daca imi zice cineva niste dimnesiuni (practic lungimea de jos pana la centrul axului) parca parca m-as incumeta sa il fac eu. Si asa trebuie sa imi adaptez suportul de genti laterale.

 

 

Ulei pentru TA -- 15w50.

Termostatul s-ar putea sa nu aibe nimic, dar pe de alta parte unul de Tico (care e aceeasi chestie) costa 30 lei -- deci merita schimbat.

Mie dupa pana prostului mi -au intrat 14, 14 litri si ceva. Sigur nu are 18L rezervorul de Transalp 600

 

Mersi! Deci ramane sa ma hotarasc eu daca pun 10w40 sau 15w50.

De termostat asa m-am gandit si eu sa il schimb ca oricum vreau sa spal instalatia si sa pun antigel proaspat. G12 e bun, nu?

 

Cu indicatorul de benzina m-am mai linistit. Am citit si prin alte parti ca asa merge:

Past full = Full
Full = half full
Half way = quarter-ish full
empty = nearly time to fill up!

 

Are sens sa desfac carburatoarele sa le curat? sau ar fi suficient doar sa le sincronizez?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de un filtru uzat, folosit, de aer pentru transalp 600, pentru un proiect, si nu l-as folosi pe al meu, ca e inca in stare buna. Are cineva de dat? Mulumesc

Editat de johny77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca merge bine nu desface carburatoarele, fa jocul la supape si o sincronizare. Dc incerci sa te hotarasti ce ulei sa bagi -- baga 15w50...PUNCT. Daca tot nu esti hotarat citeste cartea!

G12 e ok -- tot de ala bag si eu la motociclete de ani buni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut sa cumpar janta 21x1,85 cu 36 spite de transalp 600 , numai cercul ma intereseaza pt a fi montat pe un alt butuc putin mai mare decat TA. Poate fi si de la alt model daca are spitele inclinate la un unghi asemanator.

janta cu doua discuri, fara discuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat 10w50, o sa vad cum va merge, dar cred ca e un compromis bun. La rece e subtire iar la cald va rezista mai bine.

Cum schimbati uleiul? In manual vad ca scrie ca la 12 000 km. Eu ma gandeam la 10 000. Oricum e un avantaj clar fata de Dominator la care schimbam tot la 2500-3000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat 10w50, o sa vad cum va merge, dar cred ca e un compromis bun. La rece e subtire iar la cald va rezista mai bine.

Cum schimbati uleiul? In manual vad ca scrie ca la 12 000 km. Eu ma gandeam la 10 000. Oricum e un avantaj clar fata de Dominator la care schimbam tot la 2500-3000.

Eu am 4800 km cu repsol moto rider 15w50 numai vorbe de lauda pentru ca imi consuma mai putin decat imi consuma cu motul. Dupa ce am facut 1200 km cu ocazia intrunirii AT am completat cam 400 ml de ulei si asta pentru ca pe autostrada am mers mai tare decat in mod normal, 120-140. Tinand cont ca mai completez din cand in cand cu ulei proaspat o sa schimb si eu uleiul pe la un 7000-8000, nu cred ca o sa fie probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru raspunsuri!

 

 

La mine nu face figuri kilometrajul decat la viteza mai mare, peste 100 km/h. O sa schimb cablul, si o sa curat/ung melcul si sper sa fie ok.

 

Ambreiajul prinde "sus" ca la domi. Vezi sa fie bine reglat cablul, cu un joc normal, si sa mearga usor. Daca va face in continuare figuri... probabil va trebui desfacut capacul, si inspectat fiecare disc.

 

Poate sa fie de la anvelope, dar verifica rulmentii la roti.

 

 

 

Poti te rog sa imi dai mai multe detalii? Eventual un mesaj privat.

 

Are cineva o schita cu cricul central cumva? Daca nu, nu puneti cateva poze, si daca imi zice cineva niste dimnesiuni (practic lungimea de jos pana la centrul axului) parca parca m-as incumeta sa il fac eu. Si asa trebuie sa imi adaptez suportul de genti laterale.

 

 

 

Mersi! Deci ramane sa ma hotarasc eu daca pun 10w40 sau 15w50.

De termostat asa m-am gandit si eu sa il schimb ca oricum vreau sa spal instalatia si sa pun antigel proaspat. G12 e bun, nu?

 

Cu indicatorul de benzina m-am mai linistit. Am citit si prin alte parti ca asa merge:

Past full = Full

Full = half full

Half way = quarter-ish full

empty = nearly time to fill up!

 

Are sens sa desfac carburatoarele sa le curat? sau ar fi suficient doar sa le sincronizez?

 

ai mesaj pe PM cu datele de contact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni frumosi.

Scriu aici in speranta ca ma puteti ajuta cu niste sfaturi, fiind mai experimentati ca mine.
Ma gandesc de ceva vreme, si acum am luat deizia, sa-mi cumpar un touring.
Pana acum ceva timp am avut un singur motor, un Suzuki gs500r.......pe care l-am cumparat ieftin si cu multe probleme....si l-am tinur mai mult in garaj decat pe strada.
Rugamintea mea este sa-mi dati niste ponturi referitoare la ce ar fi bine sa ma uit. Ma gandesc sa optez intre 3 motociclete: Translap, Deauville, si Suzuki v-Storm.
Asadar, ce motor recomandati din cele listate de mine.....sau daca aveti si alte recomandari.
Ma intereseaza sa-l folosesc pentru drumetii mai lungi, inclusv pe drum neasfaltat, sa duca 2 oameni (85 si 55 de kile) si bagaje.
Bugetul meu este undeva in jur de 1500 de euro (plus / minus).
Astept cu drag recomandarile voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Din punctul meu de vedere, daca vrei sa iesi si pe drum neasfaltat, Deauville iese din discutie, mai ales daca ai portiuni mai lungi de drum mai rau.

 

V-strom nu cred ca gasesti in bugetul tau. Si daca gasesti s-ar putea sa ai multe de reparat/ schimbat.

 

Depinde cum circuli de regula, cu ce viteza, etc. V-strom e mai puternic, dar are garda la sol mai mica si suspensia mai potrivita pt. sosea.

 

Transalpul e foarte potrivit daca vrei sa mergi mai lejer (in cazul meu 90-110 km/h) sa admiri peisajul si sa nu ai multe probleme de rezolvat.

TA 600 e mai simplu de servisat, si in general are pret mai bun decat cele de 650.

TA 650 e un pic mai puternic, suspensia e mai "de strada" si la capitotul revizii sta cam la fel cu V-strom si altele.

 

Sa ai in vedere ca Transalp-urile, de oricare ar fi au roti cu spite, sunt mai rezistente la gropi, drumuri forestiere etc, dar au camera. Deci daca faci o pana cam trebuie sa dai jos roata, sa scoti anvelopa, sa pui un petec si apoi totul pus la loc.

Unii zic ca la capitolul calitate finisaje, imbinari, etc. Transalpul sta mai bine decat V-stromul. Nu pot sa confirm.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei si off nu raman decat transalp si v strom.

Transalpul poate ceva off ...stromul mai putin

 

daca aplici si filtrul financriar -- clar nu mai ramabe varianta decat transalpul -- si nici ala nu va fii usor sa il gasesti la 1500 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V Storm nu exista, nici GS 500 R. Dar nici Translap.

Iar Strom la 1500 nici poveste, nici Transalp 650.

Ar ramane Deauville (fara nici o legatura cu offroadul) si Transalp 600, alege care iti place mai mult si ce gasesti in starea cea mai buna.

Succes!

Editat de Kevinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...