Sari la conținut

Postări Recomandate

73000 km. T30 asta l-am gasit si eu cam peste tot unde am mai citit.De la highflowfuel.com am primit raspunsul ca 99% e vorba de HFP-382S. Om vedea. Maine golesc rezervorul si dau jos pompa.

Eu am 43000 km, asa ca stau linistit dar cu urechile ciulite. Se mai aude un danganit in rezervor de la plutitor. Am scos totul afara si m-am uitat, dar nu am ce sa ii fac, e un nit sau ceva de genul slabit.

HFP-382S e pompa ce inlocuieste pompa de fabrica din cate imi dau seama. Uite aici inca una poate te ajuta, dar din nou nu bag mana in foc, e de pe net - http://www.pompa-paliwa.pl/pl/p/pompa-paliwa-HONDA-XL700V-HONDA-XL-700V-HONDA-TRANSALP-2008-OE-UC-T30HU12-,16700-MFF-D01/6392

Daca afli cu certitudine modelul pompei originale te rog sa imi spui, ca sa notez undeva asa, in caz ca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care stie ce handguarduri cu insertie de metal se potrivesc pe transalpul de 600? pt bara de fi 22mm exterior si 20mm interior? e subtire ghidonu.. nu stiu de unde sa iau...am avut chinezarii si le-am adaptat cumva si tineau acolo.. dar nu era extra.

si pe unde ma mai uit nu gasesc deva specific pentru transalp

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 43000 km, asa ca stau linistit dar cu urechile ciulite. Se mai aude un danganit in rezervor de la plutitor. Am scos totul afara si m-am uitat, dar nu am ce sa ii fac, e un nit sau ceva de genul slabit.

HFP-382S e pompa ce inlocuieste pompa de fabrica din cate imi dau seama. Uite aici inca una poate te ajuta, dar din nou nu bag mana in foc, e de pe net - http://www.pompa-paliwa.pl/pl/p/pompa-paliwa-HONDA-XL700V-HONDA-XL-700V-HONDA-TRANSALP-2008-OE-UC-T30HU12-,16700-MFF-D01/6392

Daca afli cu certitudine modelul pompei originale te rog sa imi spui, ca sa notez undeva asa, in caz ca.

Iata cateva lucruri de stiut despre operatiunea de inlocuire a pompei de benzina:

- codul original de pompa e Mitsubishi UC-T30 (HU12 - partea asta nu e neaparat asa importanta) si are 3,4 bari. Made in PRC

post-54929-0-03978200-1477493289_thumb.jpg

- eu am inlocuit in prima faza cu o pompa Engitech de 3,8 bari ce corespundea ca si dimensiuni. Pompa functioneaza, dar motorul nu a pornit. Fiind o pompa ieftina, am mers pe prezumtia ca e defect de fabricatie si nu reuseste sa produca presiune suficienta.

post-54929-0-78763500-1477493330_thumb.jpg

- iau alta pompa, de data asta mai prezentabila - ERA de 3 bari. Intr-adevar pompa suna mai frumos, dar cam atat...motorul tot nu porneste.

post-54929-0-89658400-1477493786_thumb.jpg

- trecem la testele de debit. Pompa originala goleste pe direct un recipient de 500 ml in 14 sec, Engitech in 11 sec iar ERA in 12 sec...deci pompele sunt functionale in parametrii normali.

- rezulta e ca avem o problema de etansare in ansamblul cu plutitor, si pompa nu livreaza spre injectoare cantitatea corespunzatoare de benzina.

- desfacem ansamblul si descoperim problema. Desi pompele sunt identice ca lungime intre orificiile IN - OUT, conectorul electric la pompa OE e mai scurt, iar la cele 2 pompe aftermarket loveste in regulatorul de presiune, iar astfel, garnitura de etansare nu intra pana in capat. Electricienilor care au efectuat operatiunea de legare a firelor, se pare ca le-a scapat acest aspect :(

post-54929-0-47107700-1477493764_thumb.jpgpost-54929-0-69642800-1477493776_thumb.jpgpost-54929-0-90174000-1477493730_thumb.jpgpost-54929-0-02555000-1477493744_thumb.jpg

- spargem socket conector de la pompa ERA, tragem firele si pinii in termocontractabil ca sa scurtam ansamblul cu 5 mm, montat pompa in rezervor si .... victorie !.

- testez motorul cam 120 km. Aparent, diferenta de 0,4 bari in minus nu se simte, cel putin nu pana in 160 km/h cat am tras-o eu. Reprizele si consumul par sa fi ramas la fel.

 

Concluzia finala e ca daca intampinati probleme cu pompa de benzina la XL 700 cel mai bine e sa cautati pe OE. Va scuteste de batai de cap si alte inginerii. Pretul iese cam tot pe acolo, daca e real anuntul asta: https://www.aliexpress.com/store/product/Fuel-Pump-for-Honda-XL-700V-XL700V-XL700VA-2008-2011-2009-2010-16700MFFD01/821302_32648062165.html. Eu n-am avut rabdare sa imi vina ca stateam cu motorul desfacut, dar daca aveam toate datele problemei si faceam comanda de cand a inceput pompa sa zumzaie, as fi fost mai castigat

 

Spor !

Editat de redippy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata cateva lucruri de stiut despre operatiunea de inlocuire a pompei de benzina:

- codul original de pompa e Mitsubishi UC-T30 (HU12 - partea asta nu e neaparat asa importanta) si are 3,4 bari. Made in PRC

attachicon.gif20161010_185338.jpg

- eu am inlocuit in prima faza cu o pompa Engitech de 3,8 bari ce corespundea ca si dimensiuni. Pompa functioneaza, dar motorul nu a pornit. Fiind o pompa ieftina, am mers pe prezumtia ca e defect de fabricatie si nu reuseste sa produca presiune suficienta.

attachicon.gif20161018_200906.jpg

- iau alta pompa, de data asta mai prezentabila - ERA de 3 bari. Intr-adevar pompa suna mai frumos, dar cam atat...motorul tot nu porneste.

attachicon.gif20161021_105236.jpg

- trecem la testele de debit. Pompa originala goleste pe direct un recipient de 500 ml in 14 sec, Engitech in 11 sec iar ERA in 12 sec...deci pompele sunt functionale in parametrii normali.

- rezulta e ca avem o problema de etansare in ansamblul cu plutitor, si pompa nu livreaza spre injectoare cantitatea corespunzatoare de benzina.

- desfacem ansamblul si descoperim problema. Desi pompele sunt identice ca lungime intre orificiile IN - OUT, conectorul electric la pompa OE e mai scurt, iar la cele 2 pompe aftermarket loveste in regulatorul de presiune, iar astfel, garnitura de etansare nu intra pana in capat. Electricienilor care au efectuat operatiunea de legare a firelor, se pare ca le-a scapat acest aspect :(

attachicon.gif20161021_101629.jpgattachicon.gif20161021_101644.jpgattachicon.gif20161010_185633.jpgattachicon.gif20161020_183804.jpg

- spargem socket conector de la pompa ERA, tragem firele si pinii in termocontractabil ca sa scurtam ansamblul cu 5 mm, montat pompa in rezervor si .... victorie !.

- testez motorul cam 120 km. Aparent, diferenta de 0,4 bari in minus nu se simte, cel putin nu pana in 160 km/h cat am tras-o eu. Reprizele si consumul par sa fi ramas la fel.

 

Concluzia finala e ca daca intampinati probleme cu pompa de benzina la XL 700 cel mai bine e sa cautati pe OE. Va scuteste de batai de cap si alte inginerii. Pretul iese cam tot pe acolo, daca e real anuntul asta: https://www.aliexpress.com/store/product/Fuel-Pump-for-Honda-XL-700V-XL700V-XL700VA-2008-2011-2009-2010-16700MFFD01/821302_32648062165.html. Eu n-am avut rabdare sa imi vina ca stateam cu motorul desfacut, dar daca aveam toate datele problemei si faceam comanda de cand a inceput pompa sa zumzaie, as fi fost mai castigat

 

Spor !

 

presiunea este o chestie si debitul alta chestie.... si in cel mai fericit caz si vazut daca pompele "baga" (pompeaza carburant)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

cam cat de mare este modulul&circuitul de ABS de la XL700V?

 

merge instalat pe 650?

Io zic ca te complici si vei iesi mai scump. Vinde 650 si ia 700. Nu stiu pe nimeni sa fi mutat de pe 700 pe 650 insa da, in toate exista un inceput.

In plus mobrele sunt cam tot acolo din punctul meu de vedere.

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@florinelu07, scuze de intrebarea off topic: daca schimbi brandul, ce anume iei? Ms!

 

nu schimb deocamdata... doar aspirational....

 

era cat pe ce sa iau R1150GS acum vreo 6 luni, dar din fericire test drive-ul (80km) a reusit sa ma convinga ca boxerul bavarez nu este ceea ce imi doresc, cel putin acum (lipsa de feedback suspensie fata nu imi place, greoi la viteze mici).

 

TDM900, ~60km ... not for me - ciclistica nu este pe placul meu.

 

Vstrom-ul 650 (1st gen) - 10 km ... nu este mare smecherie fata de TA, ceva cai in plus, dar nu ma convinge.

 

In rest, extrem de placut impresionat de F800GS - 1-2km. Imi aduce aminte de ciclistica DR/DRZ-ului... big like dar mult peste buget.

 

Toate astea inainte de o tura de 800km acum 2 luni, BV - Novaci - BV, care a fost edificatoare pentru mine cu privire la preferinte:

 

  • TA-ul de 650 ramane cel mai ok (pentru ca il am si mai are viata multa in el)
  • F800GS sau Africa Twin-ul nou (urmaresc sa prind un test drive)

 

 

9lJIJxO.jpg

» Post actualizat in 07 Nov 2016 11:41

:D Nu bre serios, ma gandesc la un enduro-tourer mediu, ca un fel de Transalp dar fara sa fie Honda :D Eram curios la ce se gandea omul...

 

F800GS - prima senzatie a fost ca ma dau cu un DRZ cu toti caii putere... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc! :peace:

Bavarezele sunt peste buget, in rest, pentru ca vreau si putin offroad... raman cu gandul la Transalp.

 

supllimentar, este in curs de accesorizare cu genti aluminiu... top case on the way.

 

pentru amatori, am facut upgrade de parbriz si am un MRA Vario Touring (mic de vanzare). In stare foarte buna... estimez pretul la 50% din cel de magazin (detalii pe PM)

 

T4xCd00.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...