Lutzifer Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 (editat) lutzifer iti recomand un releu aftermarket. cele de la electrex sunt excelente. vb cu dan de la dillypoint.ro si in maxim saptamana il ai releu incarcare TRANSALP Initial cu el am vb Joi seara , si am intrebat daca imi ajunge sau nu pe Miercuri maxim Joi (28-29.Iul.) si a zis ca am sanse de 50-60% sa imi ajunga. Releul costa 375 lei + aprox 15-20 curieru. Sau aveam varianta sa imi vina cu avionul , si atunci ajunge sigur dar costa inca 135 lei in plus. Ar fi cam 530 lei, atat nu imi prea permit sa dau. Si atunci am dat de tipu din Braila care a spus ca il poate aduce cu 400 lei + curier. Banuiesc ca ii acelasi lucru ca si cel de la ei (dillypoint) pentru ca si pretul este aproape identic. Eu am vb Vineri cu tipu din Braila si pe cand sa ii confirm sa dea comanda , a iesit de pe mess si n-am mai dat de el. Pana sa-i cer numarul de telefon a iesit. Am dat de el doar Sambata mi-a lasat numaru si l-am sunat... acuma trebuie sa-l sun maine dimineata si atunci da comanda. El spune ca lui ii ajunge Miercuri dimineata , il pune pe curier si mie imi ajunge Joi dimineata. Daca lui intr`adevar ii ajunge Miercuri dimineata , eu il am joi. In cel mai rau caz Vineri , si asta e ...plec direct la Lepsa si ajung acolo Vineri seara si tot bine ii. O fi cumva... oricum multumesc pentru ajutor! Poza cu releul care o sa il primesc: Editat Iulie 25, 2010 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Dupa cateva secunde de mers cu 160 simt ca decelereaza usor si nu mai raspunde deloc la acceleratie. Primul gand care mi-a trecut prin cap a fost ca s-a rupt cablul de acceleratie. Dar am observat apoi ca turometrul mergea in concordanta cu incercarile mele de a accelera. Am bagat-o pe avarii , am intrat pe banda de urgenta si am inceput sa schimb treptele de viteza in concordanta cu viteza la care ajungea (motocicleta fiind in continua decelerare). Am trecut din 5 in 4 si am dat drumul la ambreiaj. Nimic. Am trecut din 4 in 3 si tot nimic. Am trecut din 3 in 2 si tot nimic. Am inceput sa urc vitezele. Am bagat din 2 in 3 si nimic , din 3 in 4 si nimic. Ultima data am schimbat din 4 in 5 si pana la urma a cuplat. Am scazut la a 2-a si am iesit de pe banda de urgenta... Salutare, Se pare ca problema mea nu este din ambreiaj. Am constatat eu gresit ca turometrul se misca in concordanta cu oincercarile mele de accelerare atunci cand pierdea putere in ultima treapta. Am fost la un service si i-am rugat sa faca o proba sa-mi spuna daca e ambreiajul dus. Si au facut urmatoarea proba: Bagat intr-a treia , tinut frana fata si facut wheelie. Tipul care a facut testul asta a zis ca ambreiajul cupleaza si tine foarte bine. Apoi l-am rugat sa dea o tura cu ea intr-a cincea pe 4000 , 5000 , 6000 de ture. A fost de acord si s-a dus sa dea o tura. Cand s-a intors a confirmat ca intr-adevar este o problema atunci cand se ajunge intr-a cincea la 6000 de ture. Se gatuie cumva dupa cum zicea el. Adica nu se mai alimenteaza. Turometrul scade odata cu vitezometrul. Iar dupa cateva secunde isi revine , adica incepe sa se tureze si sa traga iar. Dar mi-a confirmat ca in mod sigur nu are legatura cu ambreiajul. Din cate am observat eu , problemele incep de pe la 120 km/h , cand se simt caderi de putere f scurte (de fractiuni de secunda). Iar cu cat creste viteza caderile de putere tin din ce in ce mai mult, pana la 140, 150 cand nu se mai alimenteaza deloc. Am mai observat ca asta nu se intampla in orice treapta la aprox. 6000 de ture , ci numai in treapta a cincea. Ar putea sa aiba legatura aceste momente de oprire a alimentarii la 6000 rot/min in a cincea cu faptul ca plutitoarele din carburator au fost ridicate mai sus decat nivelul lor standard (acum ceva vreme) ? Nu mai stau sa povestesc de ce plutitoarele sunt mai sus decat ar trebui sa fie , e o poveste mai lunga. Dar daca vreti cu tot dinadinsul am sa va zis de ce. Ma gandesc ca poate , din moment ce plutitoarele stau prea sus , e posibil ca din cauza cererii prea mari de benzina pentru a atinge 6000 de ture in a cincea , plutitoarele poate sunt aspirate de tot si blocheaza canalul de alimentare cu benzina. Iar dupa cateva secunde , dupa ce se ajunge la o presiune mai scazuta in camera plutitoarelor , acestea sa revina la o pozitie care sa permita iar trecerea benzinei. Filtrul de benzina ma indoiesc ca fie mizerabil. Si daca ar fi fost infundat, ar fi fost probleme cu el la orice turatie in orice treapta. Aveti idee daca ar putea sa aiba legatura cu acesle plutitoare? Sau daca a mai avut cineva acest gen de problema , v-ati dat seama din ce cauza se intampla ? Multumesc frumos, O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Salutare, Se pare ca problema mea nu este din ambreiaj. Am constatat eu gresit ca turometrul se misca in concordanta cu oincercarile mele de accelerare atunci cand pierdea putere in ultima treapta. Aveti idee daca ar putea sa aiba legatura cu acesle plutitoare? Sau daca a mai avut cineva acest gen de problema , v-ati dat seama din ce cauza se intampla ? Multumesc frumos, O zi buna. Ia legatura cu userul @survolaj , sa-ti faca sincronizarea si carburatia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Salutare, Multumesc frumos, O zi buna. Mitza, intuiesti corect, problema este de la plutitoare si judecata se face exact cum faci tu. Regleaza plutitoarele la nivelul care trebuie si vei scapa de problema. Nu trebuie sa ai nici cea mai mica indoiala de treaba asta, de la plutitoare este!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 (editat) Salut Belbody, Merci pentru raspuns. Cu prima ocazie o sa ma apuc de tambalau sa desfac toate cele pana scot carburatoarele. Momentan le mai las asa o saptamana doua ca weekendul asta s-ar putea sa vin si eu la intalnirea Transalpistilor. Apropo de asta , am dat un reply acum cateva ore pe topicul principal dedicat Intalnirii 2010 a Transalpistilor sa intreb cate ceva. Si vad ca nu mi s-a postat reply-ul inca. Asa ca , daca nu va deranjeaza , as vrea sa intreb pe aici , in caz ca vede vre-un organizator. As vrea sa vin cu un amic de Sambata , fiecare cu Transalpul lui. Dar inca nu stim inca daca amicul mei va fi sigur liber Sambata . Asa ca inca nu este sigura treaba. De abia Vineri seara o sa stim sigur daca venim sau nu. De platit taxa per moto ma gandesc ca se plateste la fata locului , asa ca din punctul asta de vedere nu vad sa fie vreo problema. Ce vroiam sa va intreb , mai este nevoie sa ne trecem in formularul XL cu participantii , daca nu stim inca sigur daca ajungem ? O sa avem nevoie doar de doua locuri de pus cortul . Credeti ca este neaparat nevoie sa anuntam sau se gasesc oricum 2 locuri pe acolo si pentru noi ? Multumesc frumos de raspuns. Bafta! Editat Iulie 28, 2010 de mitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Salut Belbody, Merci pentru raspuns. Cu prima ocazie o sa ma apuc de tambalau sa desfac toate cele pana scot carburatoarele. Momentan le mai las asa o saptamana doua ca weekendul asta s-ar putea sa vin si eu la intalnirea Transalpistilor. Apropo de asta , am dat un reply acum cateva ore pe topicul principal dedicat Intalnirii 2010 a Transalpistilor sa intreb cate ceva. Si vad ca nu mi s-a postat reply-ul inca. Asa ca , daca nu va deranjeaza , as vrea sa intreb pe aici , in caz ca vede vre-un organizator. As vrea sa vin cu un amic de Sambata , fiecare cu Transalpul lui. Dar inca nu stim inca daca amicul mei va fi sigur liber Sambata . Asa ca inca nu este sigura treaba. De abia Vineri seara o sa stim sigur daca venim sau nu. De platit taxa per moto ma gandesc ca se plateste la fata locului , asa ca din punctul asta de vedere nu vad sa fie vreo problema. Ce vroiam sa va intreb , mai este nevoie sa ne trecem in formularul XL cu participantii , daca nu stim inca sigur daca ajungem ? O sa avem nevoie doar de doua locuri de pus cortul . Credeti ca este neaparat nevoie sa anuntam sau se gasesc oricum 2 locuri pe acolo si pentru noi ? Multumesc frumos de raspuns. Bafta! lol. formularul este pur informativ... sa stim si noi dinainte ce amploare va avea 'manifestatia'... oricum sunteti asteptati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEXX Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 (editat) @mitza dupa ce am luat motorul am patit si eu o data sau de 2 ori un comportament asemanator... dar la mine era vinovat utilizatorul, adica eu, pt ca nu eram obisnuit cu cutia mai "agricola" a TA-ului si reuseam sa nimeresc un fals neutru, fiind prea "finut" cu pedala de viteze . Sincer sa fiu cred ca limitarea pe care o simti la 6000 si falsul neutru sunt 2 probleme diferite, dar nu sunt un specialist. @Lutzifer As vrea sa vad si sa aud bestia live, dau un cico Prin ce zone activezi ? Editat Iulie 28, 2010 de LEXX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 (editat) @Lutzifer As vrea sa vad si sa aud bestia live, dau un cico Prin ce zone activezi ? Hai ca de vazut , vezi ... da de auzit ? Ce ? Ca n-am nimica special pe moto Nici de vazut nu prea ai ce Sigur ma confunzi cu alt membru al forumului , banuiesc cu toba sport Editat Iulie 29, 2010 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 Sigur ma confunzi cu alt membru al forumului , banuiesc cu toba sport Io zic ca nu ... Lutzifer ar fi calarit DOAR o bestie ... ... faci bine dai o bere la om daca va intalniti! stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEXX Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 (editat) pfui, jur ca nu mai postez noaptea, mai ales dupa ce bag una mica , ma gandeam la Gixu.. , scuze . Editat Iulie 29, 2010 de LEXX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tdm_mihai Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 stie cineva un trasalp de vanzare? numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 stie cineva un trasalp de vanzare? numai bine! era unu' la iasi, pe transalp.ro... daca as fi avut nevoie eu l-as fi luat, ca l-am vazut anul trecut la obarsie... mobra-i buna, pretul e bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 pfui, jur ca nu mai postez noaptea, mai ales dupa ce bag una mica , ma gandeam la Gixu..., scuze . Eu sunt inca in concediu pe meleaguri straine Toate bune si frumoase, am apucat sa ma bucur si de cate un forestier de calitate dar in limita bunului simt si a cauciucurilor stradale. 1400 km and counting Mai nou, dupa ce am coborat in civilizatie, am descoperit ca TA-ul este vedeta rubricii Sh din Motociclismo Luni sau marti ma intorc in Bucuresti iar joi vin la Ursu. Daca stau bine sa ma gandesc sunt aproape zilnic acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zetu' Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Intrebare intrebatoare: Plec cca 2000 km prin tara: eu 95kg+ prietena 55kg+ top case + side case-uri pline , cam ce presiune trebuie bagata in roti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 cea recomandata, scrie pe bascula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Intrebare intrebatoare: Plec cca 2000 km prin tara: eu 95kg+ prietena 55kg+ top case + side case-uri pline , cam ce presiune trebuie bagata in roti? Roata fata la fel, spatele 2,2 bari sau 2,3 (atat bag eu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zetu' Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Roata fata la fel, spatele 2,2 bari sau 2,3 (atat bag eu). Sar'na!!! Oricum nu mai am abtibilul ala pe care scria ce si cum, e dezlipit. Pe fata lafel adica 1.9-2.0??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Sar'na!!! Oricum nu mai am abtibilul ala pe care scria ce si cum, e dezlipit. Pe fata lafel adica 1.9-2.0??? din cate stiam eu... e pe fata 2 si pe spate intre 2 si 2,7 in functie de incarcatura, in cazul tau as merge pe 2,7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 E prea mult 2.7..baga max 2.4 pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Eu am doua manuale, nici eu nu mai am abtibildul de pe bascula. In manualu Honda scrie ca se face 2 bari pe ambele roti indiferent de incarcatura. (ceea ce mi se pare aberant) In manualul Haynes scrie ce am scris mai sus, 2 bari pe ambele roti solo si 2,2-2,3 bari pe spate daca ai pasager si bagaje. Asta e tot. Din experienta iti spun ca am mers cu motocicleta facuta ca magaru cu topcase si coburi in care am bagat bagaje versiunea no-limit + pasager si 2,2-2,3 bari pe spate au fost ok intotdeauna. Eu as zice ca pana la 2,5 bari e ok... peste deja e mult. In plus valorile sunt cu pneurile reci, cu ele calde probabil presiunea mai creste putin. Daca faci presiunea la vulcanizare unde au manometru precis si cand ajungi acolo ai pneurile calde.. pentru ce zici tu fa 2,1 pe fata si 2,3 pe spate si nu ai nici o treaba. La manometru este bine sa te uiti mereu daca acul pleaca de la 0, daca nu e la 0 compensezi prin calcul cu cat e decalat fata de 0 in + sau -. Si nu uita sa o mai verifici din cand in cand sau cand ai ocazia. Un cauciuc prea dezumflat si cu preponderenta cel de pe spate duce automat la.. pana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
srp.ro Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 2.0 pe fata, 2.2-2.3 pe spate, io asa pun.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 la mine eu 100kg, Iubi 50, bagaje 30, ppresiune pe fata 2,5, spate 2,9 asa scrie pe eticheta de pe bascula la capitolul incarcat 2 persoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zetu' Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 sar'na la toata lumea!! Bagat la cap 2.0 fata, 2.2-2.3 spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 la mine eu 100kg, Iubi 50, bagaje 30, ppresiune pe fata 2,5, spate 2,9 asa scrie pe eticheta de pe bascula la capitolul incarcat 2 persoane Esti sigur??? Ce model de TA este? Pune o poza cu eticheta sa nu mor prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Esti sigur??? Ce model de TA este?Pune o poza cu eticheta sa nu mor prost. model '99, cand ajung la garaj fac un macro pe dupamasa eu cel putin asa am presiunea in pneuri si am mers cu bagaje si partenera pe forestiere si bolovanis si a fost ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.