dani_d Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Transalp 600 PD06. Manualul ce vascozitate zice sa aiba uleiul de furca? Pe Louis.de scrie 15W, pe ta-deti scrie 5W. In manualele mele de TA nu gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Nici, nici. Foloseşte 10W şi-o să fie bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Asa tineam si eu minte. Imi poti spune te rog in ce manual ai gasit si la ce pagina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 poftim 2 carti bune. defapt Honda XL600 Transalp 86-01 Service Manual ENG.pdf este mai buna - pt cei care vor sa mai faca reparatii la moto, e completa cartea lui haynes e buna pt intretinere mai mult. odata zice 5 w, apoi atf fluid (Automatic transmission fluid) cauta pe net honda transalp manual download am incercat sa urc dar nu e bun netul. poate pe mail as putea sa pun cartile, aici nu merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 http://transalp.ro/download/category/2-manuale.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) daca ai cont da nu imi dau astia acceptul.. de un an am dat cu inscriere... dala dracu de site. http://www.filestube.com/bba18cf24fd3ccb303e9,g/Honda-XL600-Transalp-86-01-Service-Manual-ENG.html http://rapidlibrary.com/files/honda-xl650v-xrv750-transalp-service-manual-haynes-pdf_ulzbwnmw8ci89on.html gata Editat Ianuarie 26, 2013 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Aici se discută pe forumulul Transalp România despre uleiul din furca faţă : http://www.transalp.ro/forum/schimb-ulei-furca-t329.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) Transalp 600 PD06. Manualul ce vascozitate zice sa aiba uleiul de furca? Pe Louis.de scrie 15W, pe ta-deti scrie 5W. In manualele mele de TA nu gasesc. Din propria experienta pot sa spun ca ce scrie in manuale pentru o mobra gen 600 PD O6 care are rulati ceva km nu mai este valabil legat de uleieul din furca . Si anume :dupa ceva timp ( km ) apare o uzura acolo in furca vrei nu vrei , degeaba pui tu ulei comform manualului ca vei vedea ca este cam moale furca , eu unul personal la un PD 10 din 99 40 mii km am pus ulei hidraulic , merge si cel de cutie ATF si am fost mult mai multumit decat cu Fork Oil 15w . Dar asta nu este neaparat o regula . Foarte importanata este cantitatea daca mai retin bine 550 ml intr-o jamba . Editat Ianuarie 26, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 5W zice manualul, mersi Kinguh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 5W zice manualul, mersi Kinguh. cu 5 W vei avea o furca moale precum c.....l , parerea mea , mai ales ca arcurile sunt obosite pe gropi va face bleoing bleoing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RomiC Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Asta recomandam si de la Colea/Brasov, minim 10W pentru ulei hidraulic. Cu 5W am mers eu pe XLV600, era placut pe offroad dar cam prea barca pe asfalt, te clatina ca barca la franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 10 W, 550 ml de jamba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 5W zice manualul, mersi Kinguh. apropos ai cumparat si semeringurile noi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Asta recomandam si de la Colea/Brasov, minim 10W pentru ulei hidraulic. Cu 5W am mers eu pe XLV600, era placut pe offroad dar cam prea barca pe asfalt, te clatina ca barca la franare. da intradevar. eu unu merg cu cel din carte. pe drumurie noastre e f bun uleiul asta (prefer eu). mai nasol in curbe la viteze cand dai de denivelari, dar se poate preveni asta. In felul asta daca vrei sa mergi prin paduri sau la munte iti permite uleiul alegerea asta. problema e cum ai zis la franare, nu mai este atat de eficienta in comparatie cu un ulei cu greutate, in jambe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Eu pana in primavara trecuta aveam tot 5W. Am trecut pe 10W si la prima franare serioasa... un maidanez sinucigas, la ~100m de service, am vazut diferenta... in bine. Dar am mai vazut diferenta si cand am iesit pe un forestier... vorba vine forestier... un drum ce duce in campurile oamenilor, la iesirea dintr-un sat... plin de hartoape... Atunci vroiam sa am la loc 5W. Asa ca... uleiul schimba-l in functie ce faci mai mult cu motorul. Pt strada, pune 10W sau chiar 15W, dar pt coclauri... eu as zice sa nu pui mai vascos de 7.5W. Ca tot veni vorba de uleiuri... se serviseaza amortizorul spate? Conform manualului, nu. Dar... suntem romani si ne bagam este tot. As inlocui si acolo uleiul cu unul ceva mai vascos, un 10W sau 15W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Măi nu`mi aduc aminte dacă poate fi înlocuit uşor uleiul la amortizorul de TA, dar pentru alte intervenţii asupra amortizoarelor avem în Braşov meşeri pricepuţi, care s-au ocupat cu mare interes şi rezultat de amortizoare de AT ( cele cu gaz, reglabile ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Pai amortizorul e cat de cat ok. Mai are o f usoara unduire, face f putin ca barca daca e motorul gol. Plin cu bagaje nu mai face asa. Sau cu doua persoane. Asta nu pare a fi de la arc, ci de la amortizor, nu?. D'asta ma gandeam sa inlocuiesc uleiul cu unul mai vascos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Pai amortizorul e cat de cat ok. Mai are o f usoara unduire, face f putin ca barca daca e motorul gol. Plin cu bagaje nu mai face asa. Sau cu doua persoane. Asta nu pare a fi de la arc, ci de la amortizor, nu?. D'asta ma gandeam sa inlocuiesc uleiul cu unul mai vascos. sa sti ca si arcul ala are o anumita viata , el tot decomprimandu-se si comprimandu-se ajunge ca acel metal sa nu mai aiba aceleasi proprietati elastice , oricum cred ca un ulei mai gros ar fi de ajutor , daca stai sa cauti cred ca vei gasi si arc de inlocuit , auzisem/vazusem undeva pe forum cum ca ar fi ceva baieti cred prin zona Brasovului care au mai repart in ceva uzina astfel de telescoape si au fost ok ....... incearca si tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Daca vrei amortizor bun, cauta unul rosu de TA 87-88(sau 89 model America). Nu trebuie sa cumperi neaparat tot amortizorul, poti lua doar arcul. O sa vezi ca este mult mai dur decat la TA-urile mai noi, pretensionat la 1/4 este echivalentul unuia negru pretensionat la 4/4. Un amortizor rosu, pretensionat la 2/4, este potrivit pentru doua persoane de 80 de kg si bagaj. ========================== La cine pot repara un CDI si sa fiu sigur ca face treaba buna? Voi unde ati reprat ? Totodata, cumpar suport CDI-uri, modelul care tine CDI-urile pe orizontala(TA-urile din '94 au asa). Daca stiti pe cineva care vinde, anuntati-ma si pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 la cdi ar fi problema cu lipiturie. Daca ai problema asta o rezolvi usor cu cutit si cu un pistol de lipit in ordinea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Stiu dar la CDI-ul meu nu este din lipituri. Le-am refacut si se prezinta la fel - functioneaza 15 minute, apoi ...Este ceva componenta din interior care trebuie inlocuita, nu ma pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 (editat) ai verificat bujiile? Daca le-a venit vremea poti incurca lucrurile. Asa mi s-a intamplat mie si m-am convins cand am verificat bujiile si am vazut starea lor. La cdi e imp. sa fie aerisite putin si sa nu suporte deloc vibratiile, nu am gasit o solutie viabila inca. Editat Ianuarie 29, 2013 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Am schimbat CDI-ul si s-a rezolvat dar vreau sa-l repar pe cel vechi. Nu cred ca are rost sa le protejezi asa mult, o platbanda sau un suport de TA '94 e tot ce au nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 De vanzare: Honda Transalp Inmatriculata, motocicleta este intr-o stare de functionare ireprosabila, foarte bine intretinuta.600ccAn de fabricatie 199445.500kmcauciucuri fata/spate, kit de lant DID, placute frana fata/spate, toate noi!Nu are zgarieturi sau alte semne de lovituri, vopsea originala.Se vinde cu 1950 euro, usor negociabil. Brasov. Detalii aici: http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=8&p=2665#p2665 sau la tel: 0722.209.990 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 De vanzare: Honda Transalp Inmatriculata, motocicleta este intr-o stare de functionare ireprosabila, foarte bine intretinuta. 600cc An de fabricatie 1994 45.500km cauciucuri fata/spate, kit de lant DID, placute frana fata/spate, toate noi! Nu are zgarieturi sau alte semne de lovituri, vopsea originala. Se vinde cu 1950 euro, usor negociabil. Brasov. Detalii aici: http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=8&p=2665#p2665 sau la tel: 0722.209.990 daca nu te superi , acum ai scos-o din cutie , bafta la vanzare chiar arata bine la varsta ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.