Sari la conținut

Postări Recomandate

poftim 2 carti bune.

defapt Honda XL600 Transalp 86-01 Service Manual ENG.pdf este mai buna - pt cei care vor sa mai faca reparatii la moto, e completa

cartea lui haynes e buna pt intretinere mai mult.

odata zice 5 w, apoi atf fluid (Automatic transmission fluid)

cauta pe net honda transalp manual download

am incercat sa urc dar nu e bun netul.

poate pe mail as putea sa pun cartile, aici nu merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai cont da

nu imi dau astia acceptul.. de un an am dat cu inscriere... dala dracu de site.



http://www.filestube.com/bba18cf24fd3ccb303e9,g/Honda-XL600-Transalp-86-01-Service-Manual-ENG.html

http://rapidlibrary.com/files/honda-xl650v-xrv750-transalp-service-manual-haynes-pdf_ulzbwnmw8ci89on.html

 

gata

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transalp 600 PD06. Manualul ce vascozitate zice sa aiba uleiul de furca? Pe Louis.de scrie 15W, pe ta-deti scrie 5W. In manualele mele de TA nu gasesc.

Din propria experienta pot sa spun ca ce scrie in manuale pentru o mobra gen 600 PD O6 care are rulati ceva km nu mai este valabil legat de uleieul din furca . Si anume :dupa ceva timp ( km ) apare o uzura acolo in furca vrei nu vrei , degeaba pui tu ulei comform manualului ca vei vedea ca este cam moale furca , eu unul personal la un PD 10 din 99 40 mii km am pus ulei hidraulic , merge si cel de cutie ATF si am fost mult mai multumit decat cu Fork Oil 15w . Dar asta nu este neaparat o regula .

Foarte importanata este cantitatea daca mai retin bine 550 ml intr-o jamba .

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5W zice manualul, mersi Kinguh.

cu 5 W vei avea o furca moale precum c.....l , parerea mea , mai ales ca arcurile sunt obosite pe gropi va face bleoing bleoing :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta recomandam si de la Colea/Brasov, minim 10W pentru ulei hidraulic.

Cu 5W am mers eu pe XLV600, era placut pe offroad dar cam prea barca pe asfalt, te clatina ca barca la franare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta recomandam si de la Colea/Brasov, minim 10W pentru ulei hidraulic.

Cu 5W am mers eu pe XLV600, era placut pe offroad dar cam prea barca pe asfalt, te clatina ca barca la franare.

 

da intradevar.

eu unu merg cu cel din carte. pe drumurie noastre e f bun uleiul asta (prefer eu). mai nasol in curbe la viteze cand dai de denivelari, dar se poate preveni asta. In felul asta daca vrei sa mergi prin paduri sau la munte iti permite uleiul alegerea asta.

problema e cum ai zis la franare, nu mai este atat de eficienta in comparatie cu un ulei cu greutate, in jambe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pana in primavara trecuta aveam tot 5W. Am trecut pe 10W si la prima franare serioasa... un maidanez sinucigas, la ~100m de service, am vazut diferenta... in bine. Dar am mai vazut diferenta si cand am iesit pe un forestier... vorba vine forestier... un drum ce duce in campurile oamenilor, la iesirea dintr-un sat... plin de hartoape... Atunci vroiam sa am la loc 5W. Asa ca... uleiul schimba-l in functie ce faci mai mult cu motorul. Pt strada, pune 10W sau chiar 15W, dar pt coclauri... eu as zice sa nu pui mai vascos de 7.5W.

Ca tot veni vorba de uleiuri... se serviseaza amortizorul spate? Conform manualului, nu. Dar... suntem romani si ne bagam este tot. As inlocui si acolo uleiul cu unul ceva mai vascos, un 10W sau 15W.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Măi nu`mi aduc aminte dacă poate fi înlocuit uşor uleiul la amortizorul de TA, dar pentru alte intervenţii asupra amortizoarelor avem în Braşov meşeri pricepuţi, care s-au ocupat cu mare interes şi rezultat de amortizoare de AT ( cele cu gaz, reglabile ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai amortizorul e cat de cat ok. Mai are o f usoara unduire, face f putin ca barca daca e motorul gol. Plin cu bagaje nu mai face asa. Sau cu doua persoane. Asta nu pare a fi de la arc, ci de la amortizor, nu?. D'asta ma gandeam sa inlocuiesc uleiul cu unul mai vascos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai amortizorul e cat de cat ok. Mai are o f usoara unduire, face f putin ca barca daca e motorul gol. Plin cu bagaje nu mai face asa. Sau cu doua persoane. Asta nu pare a fi de la arc, ci de la amortizor, nu?. D'asta ma gandeam sa inlocuiesc uleiul cu unul mai vascos.

sa sti ca si arcul ala are o anumita viata , el tot decomprimandu-se si comprimandu-se ajunge ca acel metal sa nu mai aiba aceleasi proprietati elastice , oricum cred ca un ulei mai gros ar fi de ajutor , daca stai sa cauti cred ca vei gasi si arc de inlocuit , auzisem/vazusem undeva pe forum cum ca ar fi ceva baieti cred prin zona Brasovului care au mai repart in ceva uzina astfel de telescoape si au fost ok ....... incearca si tu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei amortizor bun, cauta unul rosu de TA 87-88(sau 89 model America). Nu trebuie sa cumperi neaparat tot amortizorul, poti lua doar arcul. O sa vezi ca este mult mai dur decat la TA-urile mai noi, pretensionat la 1/4 este echivalentul unuia negru pretensionat la 4/4. Un amortizor rosu, pretensionat la 2/4, este potrivit pentru doua persoane de 80 de kg si bagaj.

==========================

La cine pot repara un CDI si sa fiu sigur ca face treaba buna? Voi unde ati reprat ?

Totodata, cumpar suport CDI-uri, modelul care tine CDI-urile pe orizontala(TA-urile din '94 au asa). Daca stiti pe cineva care vinde, anuntati-ma si pe mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai verificat bujiile? Daca le-a venit vremea poti incurca lucrurile. Asa mi s-a intamplat mie si m-am convins cand am verificat bujiile si am vazut starea lor.

La cdi e imp. sa fie aerisite putin si sa nu suporte deloc vibratiile, nu am gasit o solutie viabila inca.

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

De vanzare:

Honda Transalp

Inmatriculata, motocicleta este intr-o stare de functionare ireprosabila, foarte bine intretinuta.
600cc
An de fabricatie 1994
45.500km
cauciucuri fata/spate, kit de lant DID, placute frana fata/spate, toate noi!
Nu are zgarieturi sau alte semne de lovituri, vopsea originala.
Se vinde cu 1950 euro, usor negociabil. Brasov.

Detalii aici: http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=8&p=2665#p2665

sau la tel: 0722.209.990

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare:

Honda Transalp

Inmatriculata, motocicleta este intr-o stare de functionare ireprosabila, foarte bine intretinuta.

600cc

An de fabricatie 1994

45.500km

cauciucuri fata/spate, kit de lant DID, placute frana fata/spate, toate noi!

Nu are zgarieturi sau alte semne de lovituri, vopsea originala.

Se vinde cu 1950 euro, usor negociabil. Brasov.

 

Detalii aici: http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=8&p=2665#p2665

sau la tel: 0722.209.990

 

daca nu te superi , acum ai scos-o din cutie , bafta la vanzare chiar arata bine la varsta ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...