RomiC Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Care-s cele mai durabile cauciucuri de strada, pentru Transalp? Am citit ca Anakee 2 tin mai mult decat Tourance. Este ceva peste Anakee 2? Unde ai gasit preturile cele mai bune pentru cele doua marci de cauciucuri ? Trebuie sa fac schimbarea si inca nu-s decis daca sa fie Anakee sau Tourance Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Cel mai probabil la http://anvelopemoto.eu , am tot aruncat ochii în stânga şi-n dreapta, dincolo găseam faţa mai ieftină, în partea ailaltă spatele mai ieftin, dar împreună de la aceaşi tarabă ieşeau mai scump decât la site-ul menţionat. Când mi-am cumpărat setul de TKC80 am ieşit totuşi mai ieftin cu 1 leu la www.motor-inn.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Unde ai gasit preturile cele mai bune pentru cele doua marci de cauciucuri ? Trebuie sa fac schimbarea si inca nu-s decis daca sa fie Anakee sau Tourance http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cfm/ActiveTab/shopping/ActiveLink/1/Search/2/motorcycle/137/motorcycle_ccm_group/4/motorcycle_model/4648/StartRow/0/motorradreifen.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 De cele mai multe ori ieşi mai scump la Mynetmoto , degeaba vă amăgesc preţurile de pe site. 35€ pentru transport nu-i de ici-colo. Mynetmoto ( preţ cu tot cu transport ) : set Tourance 170€ ( 740 lei ), set Anakee2 180€ ( 780 lei ) Anvelopemoto.eu ( preţ cu tot cu transport ) : set Tourance 167€ ( 725 lei ), set Anakee2 164€ ( 717 lei ) // iar aici am calculat cu spatele de 130/80-17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RomiC Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 (editat) pai vezi ca eu port numar mai mic pe spate 120 x 90 x 17 asa ca vezi cum socotesti ca te scot la tabla si te ascult . ce am gasit eu ; anvelopemoto . eu / tourance :90x90x21/56S -302.82 ron (tva inclus) 120x90x17/56S- 381.81ron (tva inclus) daca gasiti preturi mai bune da-ti un semn Editat Ianuarie 21, 2013 de RomiC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 http://piesemoto.achimoto.ro/anvelope/17-inch/120-90/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Nea' Kato, ai citit tot ? Nu-s preţuri mai bune la Achimoto, nu de data asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 bine bre, asa o fi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Să nu fie cu supărare, rogu-te ! Doar am susţinut cererea înaintată de catre RomiC . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Transalp 600 PD06. Manualul ce vascozitate zice sa aiba uleiul de furca? Pe Louis.de scrie 15W, pe ta-deti scrie 5W. In manualele mele de TA nu gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Nici, nici. Foloseşte 10W şi-o să fie bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Asa tineam si eu minte. Imi poti spune te rog in ce manual ai gasit si la ce pagina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 poftim 2 carti bune. defapt Honda XL600 Transalp 86-01 Service Manual ENG.pdf este mai buna - pt cei care vor sa mai faca reparatii la moto, e completa cartea lui haynes e buna pt intretinere mai mult. odata zice 5 w, apoi atf fluid (Automatic transmission fluid) cauta pe net honda transalp manual download am incercat sa urc dar nu e bun netul. poate pe mail as putea sa pun cartile, aici nu merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 http://transalp.ro/download/category/2-manuale.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) daca ai cont da nu imi dau astia acceptul.. de un an am dat cu inscriere... dala dracu de site. http://www.filestube.com/bba18cf24fd3ccb303e9,g/Honda-XL600-Transalp-86-01-Service-Manual-ENG.html http://rapidlibrary.com/files/honda-xl650v-xrv750-transalp-service-manual-haynes-pdf_ulzbwnmw8ci89on.html gata Editat Ianuarie 26, 2013 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Aici se discută pe forumulul Transalp România despre uleiul din furca faţă : http://www.transalp.ro/forum/schimb-ulei-furca-t329.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) Transalp 600 PD06. Manualul ce vascozitate zice sa aiba uleiul de furca? Pe Louis.de scrie 15W, pe ta-deti scrie 5W. In manualele mele de TA nu gasesc. Din propria experienta pot sa spun ca ce scrie in manuale pentru o mobra gen 600 PD O6 care are rulati ceva km nu mai este valabil legat de uleieul din furca . Si anume :dupa ceva timp ( km ) apare o uzura acolo in furca vrei nu vrei , degeaba pui tu ulei comform manualului ca vei vedea ca este cam moale furca , eu unul personal la un PD 10 din 99 40 mii km am pus ulei hidraulic , merge si cel de cutie ATF si am fost mult mai multumit decat cu Fork Oil 15w . Dar asta nu este neaparat o regula . Foarte importanata este cantitatea daca mai retin bine 550 ml intr-o jamba . Editat Ianuarie 26, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 5W zice manualul, mersi Kinguh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 5W zice manualul, mersi Kinguh. cu 5 W vei avea o furca moale precum c.....l , parerea mea , mai ales ca arcurile sunt obosite pe gropi va face bleoing bleoing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RomiC Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Asta recomandam si de la Colea/Brasov, minim 10W pentru ulei hidraulic. Cu 5W am mers eu pe XLV600, era placut pe offroad dar cam prea barca pe asfalt, te clatina ca barca la franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 10 W, 550 ml de jamba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 5W zice manualul, mersi Kinguh. apropos ai cumparat si semeringurile noi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Asta recomandam si de la Colea/Brasov, minim 10W pentru ulei hidraulic. Cu 5W am mers eu pe XLV600, era placut pe offroad dar cam prea barca pe asfalt, te clatina ca barca la franare. da intradevar. eu unu merg cu cel din carte. pe drumurie noastre e f bun uleiul asta (prefer eu). mai nasol in curbe la viteze cand dai de denivelari, dar se poate preveni asta. In felul asta daca vrei sa mergi prin paduri sau la munte iti permite uleiul alegerea asta. problema e cum ai zis la franare, nu mai este atat de eficienta in comparatie cu un ulei cu greutate, in jambe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Eu pana in primavara trecuta aveam tot 5W. Am trecut pe 10W si la prima franare serioasa... un maidanez sinucigas, la ~100m de service, am vazut diferenta... in bine. Dar am mai vazut diferenta si cand am iesit pe un forestier... vorba vine forestier... un drum ce duce in campurile oamenilor, la iesirea dintr-un sat... plin de hartoape... Atunci vroiam sa am la loc 5W. Asa ca... uleiul schimba-l in functie ce faci mai mult cu motorul. Pt strada, pune 10W sau chiar 15W, dar pt coclauri... eu as zice sa nu pui mai vascos de 7.5W. Ca tot veni vorba de uleiuri... se serviseaza amortizorul spate? Conform manualului, nu. Dar... suntem romani si ne bagam este tot. As inlocui si acolo uleiul cu unul ceva mai vascos, un 10W sau 15W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Măi nu`mi aduc aminte dacă poate fi înlocuit uşor uleiul la amortizorul de TA, dar pentru alte intervenţii asupra amortizoarelor avem în Braşov meşeri pricepuţi, care s-au ocupat cu mare interes şi rezultat de amortizoare de AT ( cele cu gaz, reglabile ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.