kinguh Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 (editat) Salutare. Care le are cu electronica? Am o problema la indicatorul de racire, am decuplat de la instalatia el. bobina de la indicator si acuma nu mai stiu sa le pun inapoi ca nu le-am notat si in plus trebuie corelata rezistenta bobinei cu temp apei si trebuie facuta o masuratoare si nu stiu unde. Stie careva ceva legat de chestiunea asta sau macar sa ma ajute cu o poza la cuplarea firelor la bobina sa restrang cautarile. Motoreta e xl 600v din '89 Multumesc. Editat Iunie 28, 2013 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catamenia Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Va salut. Voiam sa va intreb unde va faceti revizia la motor. MUltumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 (editat) Salut, postez in legatura cu consumul de ulei. Eu fac verificarea nivelului cum scrie in manual. O las sa mearga cateva mintute si verific nivelul dupa inca cateva minute. TA-ul meu xl600v-t daca merg in oras nu observ sa consume ulei. La un drum mai lung de 300 km de ex si mers moderat 60 localitate si 120 sa zicem pe DN, la o medie generalade 75km/h de ex consuma foarte putin ulei, prea putin sa imi faca griji. La un mers pe o distanta de 550km de ex cum am facut spre Grecia, am scos o medie de 64km/h pentru 550km in 8.5 ore de mers cu tot cu pauze. Estimez ca a consumat cam 100ml de ulei ca am uleiul intr-un pet de 0.5 de borsec E clar faptul ca consuma ulei cand merg la turatie mai mare pentru perioade mai mari de tmp. Problema e ca m-am intors din Grecia in regim de urgenta aseara ca sa nu ma prinda noaptea prin Bulgaria, nu am nimic cu ei dar au niste zone cu drumuri de tot rahatul. Nu am avut de ales si am plecat pe autostrada din Alexandroupolis la 16:25 si am ajuns cam la 22:30 acasa deci o medie de 91km/h pe >> drumul asta << Unde am putut sa merg cu 150/h am mers. Nivelul cand am ajuns acasa era peste cel minim. Estimez ca am completat cu vreo 250-300 ml pentru drumul de intoarcere. Eu am un mecanic la care sa apelez dar intai vroiam sa vad mai multe opinii pertinente. Eu pot sa merg "la consum" sa nu am probleme dar am nevoie de pareri. Uneori poate am nevoie sa merg mai tare si imi da neliniste consumul asta de ulei. Ce se poate face, e nevoie de segmentare urgenta de ex? Mentionez ca inca nu am masurat compresia de ex de cand am luat-o. Consuma cam 4.7l% daca merg la consum 5.1 -5.5 % la un mers peste limitele de viteza. Editat Iunie 30, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Ai două posibile cauze : simeringurile valvelor uzate sau segmenţii de ulei blocaţi. Le verifici şi eventual schimbi pe primele, faci atunci şi-o verificare a jocurilor, după care verifici dacă s-a modificat consumul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Nu umbla la motor. Multe TA-uri si AT-uri consuma ulei in turatii mari(6.500-7000 si peste ). Daca faci touring cu ea, completeaza in dimineata fiecarei zi lungi si o sa desfaci motorul abia pe la 2-300.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Ca să nu vă mai plângeţi de consumul de ulei : în aproape 6000km am completat cu 3 litri şi acum este iar sub nivelul minim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 (editat) Ca să nu vă mai plângeţi de consumul de ulei : în aproape 6000km am completat cu 3 litri şi acum este iar sub nivelul minim Ai două posibile cauze : simeringurile valvelor uzate sau segmenţii de ulei blocaţi. Le verifici şi eventual schimbi pe primele, faci atunci şi-o verificare a jocurilor, după care verifici dacă s-a modificat consumul de ulei. Nu umbla la motor. Multe TA-uri si AT-uri consuma ulei in turatii mari(6.500-7000 si peste ). Daca faci touring cu ea, completeaza in dimineata fiecarei zi lungi si o sa desfaci motorul abia pe la 2-300.000 km Cred ca stau bine cu consumul. TA-u; in mod normal nu trebuie sa consume ulei dar Honda aproba consum pana la 1L/1000km deci sunt in grafic cu 250-300 ml la 550km in regim de touring peste 7000rpm. O sa stau in continuare cu bidonul de ulei dupa mine sa nu patesc ca altii care au calat motorul. Editat Iulie 2, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 (editat) Salut O intrebare pt posesorii de 700V. ABS-ul e de serie sau e o dotare suplimentara? Acelasi lucru legat de CBS, daca are ca nici asta nu imi e foarte clar. Au fost introduse dintr-un anumit an sau sunt prezente din 2008? Nu e standard, e optiune extra. Exista modele cu si modele fara.Da, au aparut din 2008, dar ca optiune. Cele cu ABS erau ceva mai scumpe. Despre CBS habar nu am. Din ce stiu nu are CBS nici un model. Editat Iulie 2, 2013 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Salut, Saua merge la Buzau la Gabi. Sa o folosesti cu cel putin la fel de multa placere ca si mine! Numai bine, Paul Salut, Pt posesorii de XL650 interesati mai am ramase prin garaj: 1. Scut touratech - 90 eu Folosit, nelovit, pline ulei de la ungatorul de lant si de praf ca ie lene la cristi sa il curetze, - are prinderile originale si distantierele. http://www.transalp.ro/galerie/displayimage.php?album=167&pid=6825#top_display_media 2. Sa joasa honda (mai comoda decat shaua originala) - 80 euro in stare foarte buna http://www.transalp.ro/galerie/displayimage.php?album=166&pid=6819#top_display_media 3. amortizor spate wilbers - 100eu pt cine e curios pot pune specificatiile sau poze, putin folosit 4. semiaripa dreapta - noua si neagra - 40 eu 5. stop spate - 25eu merci, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bz90arn Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Nu e standard, e optiune extra. Exista modele cu si modele fara. Da, au aparut din 2008, dar ca optiune. Cele cu ABS erau ceva mai scumpe. Despre CBS habar nu am. Din ce stiu nu are CBS nici un model. Cele cu ABS au si CBS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Cele cu ABS au si CBS Multumesc frumos de raspuns. Ma gandesc sa inlocuiesc V-Strom-ul distrus intr-un accident cu cu Transalp de 700 in special datorita rotilor cu spite si CBS-ului. Stiu sigur ca cele cu ABS se pot recunoaste dupa senzorul de la roata fata pe partea stanga. Are cumva si un bec in bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Salut, Saua merge la Buzau la Gabi. Sa o folosesti cu cel putin la fel de multa placere ca si mine! Numai bine, Paul Multumesc, abia astept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bz90arn Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 (editat) Multumesc frumos de raspuns. Ma gandesc sa inlocuiesc V-Strom-ul distrus intr-un accident cu cu Transalp de 700 in special datorita rotilor cu spite si CBS-ului. Stiu sigur ca cele cu ABS se pot recunoaste dupa senzorul de la roata fata pe partea stanga. Are cumva si un bec in bord? DA, are martor in bord, acesta se stinga dupa punerea in miscare a motocicletei. Daca vrei sa cumperi xl700va, iti recomand sa mergi cu ea. Sunt modele la care "BAR WOBBLE" (si a mea) http://www.adventurebikerider.com/reviews/bike-reviews/discussions/review/id:360/ Spor, Editat Iulie 3, 2013 de bz90arn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Salut Mersi de info, am citit despre asta. Se simte in mers daca nu iei mainile de pe ghidon? Amortesc sau te dor mainile la mers intins de la plin la plin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc Marquez Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 (editat) Salutare, am postat acest anunt in speranta unui sfat in privinta unei oferte cat mai bune. Ma poate ajuta cineva sa-mi rezolv aceasta problema? Multumesc. Editat Iulie 3, 2013 de Cucciolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 hola, un prieten in cluj cauta o fisa de bujie pentru un transalp din 93. e vorba de cea de pe cilindrul din spate-sus. stie cineva daca are cineva sau de unde isi poate lua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Salve! Vreau un filtru de aer pt. PD06 (92 a mea) sa incerc modificarea cu burete. Transalpisti din TM care ma pot ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 Pentru cei cu probleme la axul secundar: http://bloggis.se/Tramsvalp/85103 Daca uzura este foarte mare, se gasesc solutii pentru jocuri mai mari dar va trebui sa intrebati la o reprezentanta SKF/Loctite. Stiu ca era ceva solutie pentru echipamente industriale cu imbinari prin caneluri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Ca să nu vă mai plângeţi de consumul de ulei : în aproape 6000km am completat cu 3 litri şi acum este iar sub nivelul minim Am venit de la mare pe autostrada, i-am dat constant 140-165 toata autostrada si mi-a papat doar 450-500 ml de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 "Doar" . In 4000 de km nu mi a consumat ulei in mod sesizabil, dar in 350 de km de forja (acul mai mult in rosu) a papat aprooape jumatate de litru. In consecinta, mi am adaptat stilul de mers si rar ajung la 6000 de turatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 Din pacate linkul asta recomandat de voi nu mai e valabil. http://www.nikmotto.ro/magazin/articles.php?article_id=64 . Alta sursa care vinde gume Vee Ruber daca stiti, va raman dator. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 Din pacate linkul asta recomandat de voi nu mai e valabil. http://www.nikmotto.ro/magazin/articles.php?article_id=64 . Alta sursa care vinde gume Vee Ruber daca stiti, va raman dator. Numai bine! Deci Vee rubber nu mai recomand acum dupa 5000km parcursi chiar daca acum ceva posturi am recomandat. Nu stiu daca mai merg 4000 si o sa am slickuri. O sa trec pe Michelin Anakee 3 ca am auzit ca tin un pic mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snapshoot Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Salut. A venit vremea sa schimb si eu gumele ce imi recomandati sa aleg intre Michelin-Anakee, Metzeler-Tourance, Pirelli-Scorpion Trail. A comandat cineva de pe site-ul asta http://www.mynetmoto.com/ ? Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Din punctul meu de vedere cele mai reusite cauciucuri de strada sunt anakee. Nu am avut pirelli ince celalate doua le-am avut pe mobre si anakee au fost cele mai stralucite. acum folosesc heidenau k60 si imi plac, parca nu simt la fel contactul ca asfaltul ca si cu anakee dar am reusit sa zgarii scaritele , pe ud am mers f cuminte cu ambele. sa vad cum se uzeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 /index.php?/topic/699537-ajutor-alegere-motocicleta/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.