Korben Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 da, sub ghidon acolo sunt de fapt DOUA piulite una sub jug, direct pe rulment, cea de 26 care se strange (vorba vine) cu 3-4 Nm si cea de 26, deasupra jugului, de 24, care se strange la 100 Nm dar tu vrei sa strangi ce ai desfacut, sau vrei doar sa verifici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 (editat) laser pro duro e la mine )) produro asta vreau sa il aud si eu montat. Am fost curios si mi-am dorit la maxim cat am avut transalpul - dar pt 650 nu am reusit nicicum sa gasesc(si a trebuit sa ma multumesc cu un leovince X3 micutz si dragutz) - superbe rateurile pe decelerare. numai bine, paul Editat August 19, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 (editat) )) produro asta vreau sa il aud si eu montat. Am fost curios si mi-am dorit la maxim cat am avut transalpul - dar pt 650 nu am reusit nicicum sa gasesc(si a trebuit sa ma multumesc cu un leovince X3 micutz si dragutz) - superbe rateurile pe decelerare. numai bine, paul Din pacate la mine nu il vei auzi, l-am dat jos si am reinstalat toba originala de Africa Twin Nu am argumente concrete, decat subiectivismul, mie mi s-a parut ca nu trage bine cu Laserul si am impresia ca de fapt este pentru Transalp De aceea o si vand Editat August 19, 2013 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Din pacate la mine nu il vei auzi ... ... pai poate ma ajuta Raul sa imi satisfac curiozitatile numai de bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 As vrea sa verific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 As vrea sa verific. daca tot desfaci sa verifici cred ca poti sa schimbi si rulmentii (cilindrici!) + simeringuri - si dupa aia nu mai ai dubii defel. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yu_li_yan Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Salutari! Am spart sticla de la oglinda stanga. Cum as putea sa o "fac la loc" - Se poate monta sticla noua? sau trebuie sa caut alta oglinda in loc. Transalp-ul e XL600V din 1992. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Salutari! Am spart sticla de la oglinda stanga. Cum as putea sa o "fac la loc" - Se poate monta sticla noua? sau trebuie sa caut alta oglinda in loc. Transalp-ul e XL600V din 1992. Iei oglinda noua, e 45 de lei sau faci cum am facut eu. Solutia a fost ca de anii 80 dar daca asta te pasioneaza... Aveam o oglinda in plus, cu plasticul rupt, care nu mai statea in bila. E prima data cand fac asa ceva dar a mers. am incalzit la aragaz marginile de la aia cu geamul bun si am scos usor oglinda am incalzit usor plasticul de la oglinda sparta la aragaz (fara sa topesc nimic) si am bagat usor oglinda buna fara sa indoi sau sa topesc marginile de plastic am mai incalzit putin marginile si le-am apropiat bine de sticla pentru ca erau dilatate prea mult dupa ce am bagat oglinda la loc. Rezultatul e bun, nu se cunoaste diferenta, am lucrat vreo 20 de minute la ea maxim. Am avut norocul ca aveam un geam bun, nu stiu unde gasesti asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Imi poate spune si mie cineva unde se afla mufa de la "pulse generator" de la un XL650V-Y (2000)? E cumva mufa neagra de deasupra de baterie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Enjoy https://docs.google.com/file/d/0BwYQrJT16ogVN3NaNVpld1V3VjA/edit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Multumesc, dar din pacate nu ma ajuta... nu contine decat in doua locuri informatii despre piesa aia, iar eu stiu deja schita tehnica a ei, doar ca nu stiu exact care mufa ii corespunde in realitate (cum arata si unde o gasesc, mai exact). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 am si eu o problema. Dupa aproape 10 000 km a aparut si la mobra mea o problema. Idea este ca la viteza mica (treapta intaia turatie pana in 4000) se aude un sunet foarte ciudat care cred ca vine de la lant ca si cum ar sari sau s-ar bloca. Idea e daca o ridic pe cricul central si invart de roata spate merge bine cam 80% din tura si apoi lantul se intinde foarte tare in partea de sus si este foarte lasat in partea de jos. Lantul nu l-am schimbat pana acum si nu stiu ce varsta are (italianu de la care am luat-o nu cred ca l-a schimbat). Ce as putea sa ii fac fara sa bag banii intr-un lant nou? Mai am loc unde sa il intind cam junate din distanta si nu pare sa fie uzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Uzat inegal si niste zale blocate bonus. I-a venit vremea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 e clar zgomot de la lant, dar... l-ai uns vreodata? daca are zale blocate trebuie inlocuit din moment ce nu stii istoricul motocicletei schimba tot kitul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Nu ai ce sa-i mai faci, e uzat inegal si eventual are zale blocate. Lant nou,iti recomand DID. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 (editat) l-am uns la fiecare plin de rezervor, cateodata si mai des. Am tot timpul in top case solutii de la motul de curatat si uns. Deci schimb ... de unde iau un DID ieftin? Editat Septembrie 2, 2013 de Mihaif2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ativix Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 Salut ! Care din voi are timp sapt asta sa vina sa isi dea cu parerea legat de doua transalp-uri ? Daca le aveti si cu mecanica , cu atat mai bine . A da , in Bucuresti sunt cele doua pretendente. Multam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 l-am uns la fiecare plin de rezervor, cateodata si mai des. Am tot timpul in top case solutii de la motul de curatat si uns. Deci schimb ... de unde iau un DID ieftin? nu exista asa ceva, DID are pretul lui, la fel si Regina, marcile preferate de Louis in ce metropola activezi? poate primesti indicatii mai usor despre magazinele moto din jurul tau Daca nu, cauta online, gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 (editat) Salut ! Care din voi are timp sapt asta sa vina sa isi dea cu parerea legat de doua transalp-uri ? Daca le aveti si cu mecanica , cu atat mai bine . A da , in Bucuresti sunt cele doua pretendente. Multam . Bai te ajut eu daca vrei. Nu sunt cel mai bun in domeniu dar pot ajuta cu ceva. Daca nu gasesti pe cineva da un semn. Am treaba cu mecanica - am terminat facultatea de mecanica. Am transalp de 1 an. Editat Septembrie 10, 2013 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Fiind in cautare de crash-baruri pentru Transalpul meu de 650, am gasit unele care sunt rezistente, arata bine, au si optiune la lansarea comenzii de a adauga niste urechi pentru eventuale genti si / sau pentru proiectoare. http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=169&t=3691 M-am inscris pe forumul lor, am luat legatura cu el si mi-a spus ca pretul este de 90 euro varianta standard. Daca se vrea cu urechi pentru genti - suplimentar 5 euro, cele pentru proiectoare tot 5 euro. Singurul impediment este ca producatorul este din Polonia, dar termenul de livrare este de maxim o luna, ceea ce intrece pe producatorii nostri din Romania care dau termen "la iarna". Eu sunt pe cale sa dau comanda, livrarea va fi in octombrie. O sa va scriu dupa ce le primesc si le montez. Nu fac reclama ascunsa, nu am nimic de castigat din asta, doar sper sa vin in ajutorul colegilor care au nevoie si s-au lovit de lipsa de timp si interes a fabricantilor de la noi din tara. Plata poate fi facuta si prin Paypal. Cine e interesat sa-mi lase PM si ii dau datele polonezului. Tibi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Eu mi-am luat de la HEED: http://www.heed.com.pl/ si par foarte solide (n-am avut ocazia sa le "testez" inca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Salut, maine imi schimb si eu kitul de lant si ambreiajul. Sunt foarte entuziasmat de rezultat mai ales ca pun pinion de 16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Fiind in cautare de crash-baruri pentru Transalpul meu de 650, am gasit unele care sunt rezistente, arata bine, au si optiune la lansarea comenzii de a adauga niste urechi pentru eventuale genti si / sau pentru proiectoare. http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=169&t=3691 M-am inscris pe forumul lor, am luat legatura cu el si mi-a spus ca pretul este de 90 euro varianta standard. Daca se vrea cu urechi pentru genti - suplimentar 5 euro, cele pentru proiectoare tot 5 euro. Singurul impediment este ca producatorul este din Polonia, dar termenul de livrare este de maxim o luna, ceea ce intrece pe producatorii nostri din Romania care dau termen "la iarna". Eu sunt pe cale sa dau comanda, livrarea va fi in octombrie. O sa va scriu dupa ce le primesc si le montez. Nu fac reclama ascunsa, nu am nimic de castigat din asta, doar sper sa vin in ajutorul colegilor care au nevoie si s-au lovit de lipsa de timp si interes a fabricantilor de la noi din tara. Plata poate fi facuta si prin Paypal. Cine e interesat sa-mi lase PM si ii dau datele polonezului. Tibi Salut Tibi! M-ar interesa si pe mine crash barurile astea. fara dotarile de prindere. Eu vin prin Ro in 3 octombrie. Pot sa-ti trimit atunci banii, Eventual prin money gram. Transportul cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Adresa de mail a polonezului care produce crash-barurile este: rafost8@wp.pl Cel mai bine este sa iei legatura cu el si afli toate detaliile. Cautand pe google dupa adresa de mail ai sa gasesti referinte pozitive despre el si despre ceea ce produce. Tibi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 (editat) Salut, maine imi schimb si eu kitul de lant si ambreiajul. Sunt foarte entuziasmat de rezultat mai ales ca pun pinion de 16 Mi-a scazut consumul la 5% in regim combinat de mers in oras si in afara. Nu am menajat-o deloc in oras cu plecari furioase de la semafor. In afara cel mai mult i-am dat 160 sa vad daca inca mai poate cu pinionul nou de 16. La 160 statea la 7500 rotatii deci cred ca putera si mai mult dar nu am insistat. La 125/h avea cam 5500 rpm si cam asta o sa fie viteza maxima de croaziera si de consum la drum lung. Acum am raportul de 16 cu 47. Ar mai fi fost o combinatie de viteza un pic mai buna de 15 cu 42 dar speculez ca ar fi un pic cam prea mult pentru un TA 600 Editat Septembrie 14, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.