Sari la conținut

Postări Recomandate

Transalp 600, 1991. Pe butucul spate am rulmenti NTN 6203LU JAPAN si pinionul spate are NSK 6204DU JAPAN.

Cine este producatorul OEM, NTN sau NSK?

 

Simeringurile OEM cine le face?



================

Se pare ca ambii rulmenti sunt cei originali (170.000 km), butucul are NTN si pinionul are NSK.

Butuc: NTN: http://www.cmsnl.com/honda-xl600v-transalp-1991-italy_model6556/bbrg-rad-ncom_961506203010/#.UgvNpm1I81Q

Pinion, NSK: http://www.cmsnl.com/honda-xl600v-transalp-1991-italy_model6556/bbrg-rad-ncom_961506204010/#.UgvN2m1I81Q

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transalp 600, 1991. Pe butucul spate am rulmenti NTN 6203LU JAPAN si pinionul spate are NSK 6204DU JAPAN.

Cine este producatorul OEM, NTN sau NSK?

 

Simeringurile OEM cine le face?

 

================

Se pare ca ambii rulmenti sunt cei originali (170.000 km), butucul are NTN si pinionul are NSK.

Butuc: NTN: http://www.cmsnl.com/honda-xl600v-transalp-1991-italy_model6556/bbrg-rad-ncom_961506203010/#.UgvNpm1I81Q

Pinion, NSK: http://www.cmsnl.com/honda-xl600v-transalp-1991-italy_model6556/bbrg-rad-ncom_961506204010/#.UgvN2m1I81Q

i-am schimbat si eu saptamana trecuta pentru ca nu stiam cand sau daca au fost schimbati vreodata de fostii propietari

 

am pus kyoto si pe fata si pe spate detalii aici http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=index&cPath=113_221

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

 

exista cineva din bucuresti care are 5 minute libere intr-o zi sa ma ajute si pe mine sa-mi fac o parere despre un transalp 600? ma tot bate gandul sa-mi iau unul (e una din optiuni) dar nu am apucat sa cunosc motocicleta mai indeaproape.

 

multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te pot ajuta eu, o poti vedea in zona 13 septembrie, dar trebuie sa stabilim intalnirea din timp.

 

 

Are cineva de vanzare o pedala pt schimbatorul de viteze? Transalp 99.

Sau ma poate ajuta cneva cu o sursa de unde pot cumpara o pedala care se pliaza in cazul unei caderi?

 

multumesc frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi pimpui Transalpul, motiv pentruc are sunt in cautare de urmatoarele:

-Toba esapament

-scut motor

Toate trebuie sa se imbine frumos cu designul motocicletei. ideal ar fi un scut de AT rd03 si un laser produro

 

 

PS: recomand ca la rulmenti si la simeringuri sa nu aruncati bani pe OEM, se gasesc la un sfert din pret piese de acceasi calitate la magazinele de specialitate(rolling, bady, etc)

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100 Nm

Piulita e de 24 mm

Cea de sub jug e de 26, cuplul e de 3 (trei) Nm



Ce te-ar coafa ins chimbul Laser-ului?

Niste bani ar fi cel mai bine

De ce nu am numarul tau de telefon?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, sub ghidon

acolo sunt de fapt DOUA piulite

una sub jug, direct pe rulment, cea de 26 care se strange (vorba vine) cu 3-4 Nm si cea de 26, deasupra jugului, de 24, care se strange la 100 Nm

 

dar tu vrei sa strangi ce ai desfacut, sau vrei doar sa verifici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

laser pro duro e la mine ;)

:)))

produro asta vreau sa il aud si eu montat.

Am fost curios si mi-am dorit la maxim cat am avut transalpul - dar pt 650 nu am reusit nicicum sa gasesc(si a trebuit sa ma multumesc cu un leovince X3 micutz si dragutz) - superbe rateurile pe decelerare.

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))

produro asta vreau sa il aud si eu montat.

Am fost curios si mi-am dorit la maxim cat am avut transalpul - dar pt 650 nu am reusit nicicum sa gasesc(si a trebuit sa ma multumesc cu un leovince X3 micutz si dragutz) - superbe rateurile pe decelerare.

numai bine,

paul

Din pacate la mine nu il vei auzi, l-am dat jos si am reinstalat toba originala de Africa Twin

Nu am argumente concrete, decat subiectivismul, mie mi s-a parut ca nu trage bine cu Laserul si am impresia ca de fapt este pentru Transalp

De aceea o si vand

post-9870-0-78803600-1376942996_thumb.png

Editat de Korben
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa verific.

daca tot desfaci sa verifici cred ca poti sa schimbi si rulmentii (cilindrici!) + simeringuri - si dupa aia nu mai ai dubii defel.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Am spart sticla de la oglinda stanga. Cum as putea sa o "fac la loc" - Se poate monta sticla noua? sau trebuie sa caut alta oglinda in loc.

 

Transalp-ul e XL600V din 1992.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Am spart sticla de la oglinda stanga. Cum as putea sa o "fac la loc" - Se poate monta sticla noua? sau trebuie sa caut alta oglinda in loc.

 

Transalp-ul e XL600V din 1992.

 

Iei oglinda noua, e 45 de lei sau faci cum am facut eu. Solutia a fost ca de anii 80 dar daca asta te pasioneaza... Aveam o oglinda in plus, cu plasticul rupt, care nu mai statea in bila. E prima data cand fac asa ceva dar a mers.

  • am incalzit la aragaz marginile de la aia cu geamul bun si am scos usor oglinda
  • am incalzit usor plasticul de la oglinda sparta la aragaz (fara sa topesc nimic) si am bagat usor oglinda buna fara sa indoi sau sa topesc marginile de plastic
  • am mai incalzit putin marginile si le-am apropiat bine de sticla pentru ca erau dilatate prea mult dupa ce am bagat oglinda la loc.

Rezultatul e bun, nu se cunoaste diferenta, am lucrat vreo 20 de minute la ea maxim. Am avut norocul ca aveam un geam bun, nu stiu unde gasesti asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, dar din pacate nu ma ajuta... nu contine decat in doua locuri informatii despre piesa aia, iar eu stiu deja schita tehnica a ei, doar ca nu stiu exact care mufa ii corespunde in realitate (cum arata si unde o gasesc, mai exact).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema. Dupa aproape 10 000 km a aparut si la mobra mea o problema. Idea este ca la viteza mica (treapta intaia turatie pana in 4000) se aude un sunet foarte ciudat care cred ca vine de la lant ca si cum ar sari sau s-ar bloca. Idea e daca o ridic pe cricul central si invart de roata spate merge bine cam 80% din tura si apoi lantul se intinde foarte tare in partea de sus si este foarte lasat in partea de jos. Lantul nu l-am schimbat pana acum si nu stiu ce varsta are (italianu de la care am luat-o nu cred ca l-a schimbat).

Ce as putea sa ii fac fara sa bag banii intr-un lant nou? Mai am loc unde sa il intind cam junate din distanta si nu pare sa fie uzat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...