sokiforce Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 Măi belea, dar de ce ne sfătuieÂşti să încălzim drumul? (heat the road)? poate omu face burn out din pasiune ;dar mai bine incalzesti drumu (heat) decit sa palesti drumu (hit) in vreo cazatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parapantistul Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 sia montat careva minere incalzite pe t.a.? Am eu manere incalzite, asa am cumparat-o. Sa stii ca fac toti banii, oricat ai plati pt ele pt ca le folosesti zilnic pe vreame ca asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
belea Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 (editat) poate omu face burn out din pasiune ;dar mai bine incalzesti drumu (heat) decit sa palesti drumu (hit) in vreo cazatura Draga Nick69, la intrebarea asta nu pot decit sa-ti raspund ca si Cocosila (din Morometii); in alta ordine de idei este vb. de o expresie care nu inseamna sa incalzesti asfaltu la propriu ci sa-l incingi ( si nu neaparat cu burnout ci cu multi km).Dar vb. aia, ''hai sa vorbim si noi ca ne plictisim''; mai bine zi unde spal lantu ca eu m-am plictisit frecind la el (da spalat ca lumea nu intinsa mizeria pe el); si-a adus careva vreo jucarie de spalat? Editat Octombrie 24, 2007 de belea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaca Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 in primavara o sa intru'' si eu in club deocamdata am domi asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 Salut, He he ... incep sa descopar slabiciunile unui transalp ... nu ii mai functioneaza indicatorul de viteza. Cablul nu e rupt ... pot presupune ca undeva in mecanismele (sau la roata sau la bord) de transfer al miscarii de rotatie de la roata la ceasul de bord s-a distrus unul dintre "plastice". V-ati intalnit vre-unul concret cu problema asta? ... in weekend as prefera sa sar peste faza de desfacut ambele capete ale cablului de kilometraj si investigat unde a crapat ceva ... ma cam tine timpul fi frigul. Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 Salut, He he ... incep sa descopar slabiciunile unui transalp ... nu ii mai functioneaza indicatorul de viteza. Cablul nu e rupt ... pot presupune ca undeva in mecanismele (sau la roata sau la bord) de transfer al miscarii de rotatie de la roata la ceasul de bord s-a distrus unul dintre "plastice". V-ati intalnit vre-unul concret cu problema asta? ... in weekend as prefera sa sar peste faza de desfacut ambele capete ale cablului de kilometraj si investigat unde a crapat ceva ... ma cam tine timpul fi frigul. Paul melcul trebuie sa fie. ultimul mi-a rezistat fix 350 km . am decis sa schimb si cablul. se pare ca melcul cedeaza pentru ca se gripeaza cablul. asa mi-a zis mecanicul care mi-a schimbat ultimul melc. dar pentru ca e cam scumput si cheltuielile mele sunt cam mari, cred ca o sa mai stau o luna cu el asa. mi-a venit cablul, da n-am melc. cablul e cam 40 de lei la louis, melcul cam 80 la honda bikes ("cam", pentru ca e in functie de cursul la euro). S-ar putea sa il comand cand imi recuperez banii de la asigurator (o am lovita si lipita cu scotch) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishulete Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 Fratilor tocmai mi-a sosit TA-ul ! Sunt in culmea fericirii ! Chiar daca nu am numere am dat cateva ture pe nishte drumuri mai dosnice. E nemaipomenita ! Dupa ce o inmatriculez voi mai posta niste impresii ! Asfalt/drum uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 mai copchii niste scrisuri ? stikere transalp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 mai bine zi unde spal lantu ca eu m-am plictisit frecind la el (da spalat ca lumea nu intinsa mizeria pe el); si-a adus careva vreo jucarie de spalat? daca ai sigurantza la lantz: scotzi lantul iei cam un litru de motorina, un lighean sau o oala si dai lantzul in doua, tzinand lantul cu doua degete de locul unde pliat in 2 torni motorina. Aceasta va curge peste toate zalele pana se scurge in lighean(torni cam 0.5 litri de motorina) si repeti procesul cu motorina murdara din lighean de 2-3 ori. Torni motorina proaspata pe lantz si ar trebui sa curga curata Metoda asta iti curatza foarte bine lantzul si nu iti fute. o-ringurile...daca bagi perie ai toate sansele sa belesti vreun o-ring din prea mult zel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 (editat) Salutare tuturor ! Pot sa spun cu mandrie si ENORMA fericire ca sunt proaspat posesor de TA ! Totul e bine si frumos, am schimbat toate consumabilele, uleiurile, am aditivat uleiul si combustibilul, etc etc dar am ajuns la un impas, si va cer ajutorul... La cricul lateral sunt 3 fire ce se conecteaza cu acesta... 1. verde 2. alb cu verde 3. galben cu negru Ele indica pozitia coborata sau ridicata a cricului printr-un beculet de culoare galbena cu inscriptia "S" ( stationare ) prezent pe bordul motocicletei. Nu e mare stintza; ca le pot lega pe toate la olalta si plec la drum fara probleme, dar este enervant... ma "seaca" ca nu este totul in perfecta stare de functionare Am scos cele 2 mufe ce se fixau de la fire in suportul cricului , una e: a ) culoare rosie b ) culoare galbena Deci, doua fire se conecteaza la o mufa, si ramane unul singur la alta mufa. Nu mai stiu care unde venea in suport, care era la stanga si care era la dr.... Puteti sa trageti repede cu ochiul la motocicleta voastra si sa imi dati o mana de ajutor? in catalogul Heynes nu am gasit nimic care sa ma ajute... asa-i ca pare un test grila? nu ma supar daca il rezolvati ca pe un test grila va multumesc mult! Numai bine ! Eduard Editat Octombrie 27, 2007 de Lee_e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 Salutare tuturor ! Pot sa spun cu mandrie si ENORMA fericire ca sunt proaspat posesor de TA ! Totul e bine si frumos, am schimbat toate consumabilele, uleiurile, am aditivat uleiul si combustibilul, etc etc dar am ajuns la un impas, si va cer ajutorul... La cricul lateral sunt 3 fire ce se conecteaza cu acesta... 1. verde 2. alb cu verde 3. galben cu negru Ele indica pozitia coborata sau ridicata a cricului printr-un beculet de culoare galbena cu inscriptia "S" ( stationare ) prezent pe bordul motocicletei. Nu e mare stintza; ca le pot lega pe toate la olalta si plec la drum fara probleme, dar este enervant... ma "seaca" ca nu este totul in perfecta stare de functionare Am scos cele 2 mufe ce se fixau de la fire in suportul cricului , una e: a ) culoare rosie b ) culoare galbena Deci, doua fire se conecteaza la o mufa, si ramane unul singur la alta mufa. Nu mai stiu care unde venea in suport, care era la stanga si care era la dr.... Puteti sa trageti repede cu ochiul la motocicleta voastra si sa imi dati o mana de ajutor? in catalogul Heynes nu am gasit nimic care sa ma ajute... asa-i ca pare un test grila? nu ma supar daca il rezolvati ca pe un test grila va multumesc mult! Numai bine ! Eduard S-ar putea ca urmatorul tau topic sa fie "de ce nu porneste motoru".Treci peste intrerupatorul ala de la cric daca nu vrei sa ai probleme mai tarziu.Poti sa lipesti un sticker cu RIDICA CRICUL langa cheie daca eshti uituc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 "S" vine de la Side Stand nu de la stationare pe romaneste. Uite acum m-am uitat la motocicleta (a mea e '91) si nu are nici un fel de mufa la cric, firele (care sunt izolate toate la un loc si nu vad cate sunt) intra direct in comutatorul de pozitie al cricului. Oricum, ala pe langa beculetul galben iti si opreste motorul daca vrei sa bagi in viteza cand cricul este jos, sau daca esti in viteza si lasi cricul jos. (asa face la mine) Nu pot urmari unde duce firul pentru ca se duce undeva sub sa si chiar nu pot demonta ca ploua cu galeata. Daca ai doua mufe nu inteleg de ce nu o pui pe fiecare in cea mama corespunzatoare, de obicei o mufa nu prea se potriveste in cealalta... Si chiar daca le pui invers, (cu toate ca ma indoiesc ca ar intra) cel mai rau lucru care sa se intample ar fi sa nu porneasca motocicleta, si daca-i asa le pui invers. Ai 2 mufe, 2 posibilitati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 (editat) S-ar putea ca urmatorul tau topic sa fie "de ce nu porneste motoru".Treci peste intrerupatorul ala de la cric daca nu vrei sa ai probleme mai tarziu.Poti sa lipesti un sticker cu RIDICA CRICUL langa cheie daca eshti uituc fi serios, de la asa ceva nu are cum sa nu porneasca mai tarziu motocicleta.. e o conectare de la un led.. atata tot. Si nu imi place oricat de neimportant ar fi sa il las aiurea acolo. Daca il pot repara, de ce sa nu il repar?! @ Belbody, sunt 2 mufe si 3 fire, toate sunt scoase din aranjamentul initial...cele 2 firele au fost taiate din cele 2 mufe, iar cele 2 mufe au fost scoase din suportul de la cric. Daca nu stie nimeni cred ca ma apuc sa fac ecuatii de probabilitatea mai va aduceti aminte de la scoala? eu nu.. dar probabil o sa fac babeste Am atasat o poza ca sa va dati seama mai usor despre ce este vorba Editat Octombrie 28, 2007 de Lee_e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 La mine nu e asa, in nici un caz. Dijmarescu are dreptate, daca te joci cu firele alea s-ar putea sa nu-ti mai porneasca motocicleta, contactul ala de la cric nu are rolul numai de a-ti aprinde becul in bord ci si de a-ti taia aprinderea cand cricul este pus si cutia de viteze NU este pe Neutral. Un fir este sigur masa, unul duce la becul din bord si unul duce la CDI si taie aprinderea. Problema este ca cine le-a taiat nu le-a taiat degeaba, probabil nu pornea motocicleta deloc si le-a taiat si a rezolvat problema , pentru ca: aprinderea se opreste cand firul care duce la CDI este pus la masa... de aici deducem ca probabil comutatorul este defect, mentine contact pemanent indiferent daca este apasat sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 La mine nu e asa, in nici un caz. Dijmarescu are dreptate, daca te joci cu firele alea s-ar putea sa nu-ti mai porneasca motocicleta, contactul ala de la cric nu are rolul numai de a-ti aprinde becul in bord ci si de a-ti taia aprinderea cand cricul este pus si cutia de viteze NU este pe Neutral. Un fir este sigur masa, unul duce la becul din bord si unul duce la CDI si taie aprinderea. Problema este ca cine le-a taiat nu le-a taiat degeaba, probabil nu pornea motocicleta deloc si le-a taiat si a rezolvat problema , pentru ca: aprinderea se opreste cand firul care duce la CDI este pus la masa... de aici deducem ca probabil comutatorul este defect, mentine contact pemanent indiferent daca este apasat sau nu. Bineinteles ca nu este doar un beculet, si stiu ca imi opreste motorul cand il bag in viteza, dar vruiam sa stiu macar cum vin firele la voi sa incerc sa remediez problema. daca nu merge, macar am incercat. Oricum nu este nimic de stricat acolo, pt ca ele oricum sunt conectate toate la olalta si ar fi facut scurt pana acuma. Daca nu aveti idee cum sunt legaturile nu este nimic, va multumesc ca macar ati incercat sa imi dati o mana d ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 Parerei pro-contra la un Transalp de 400cmc an 1994. Am gasit unul (se pare import din Japa) arata excelent dar ce fac cu piese pentru motor daca apar probleme? Merita luat, sau nu... Eu zic ca nu. Piesele sunt o mare problema, din cate stiu reprezentanta nu poate aduce nimic pt modelele destinate pietei japoneze. Ref la firele de la cric mi-am batut si eu capul cu ele, la mine se aprinde becul fain-frumos dar nu se opreste motorul daca bag in viteza fara sa ridic cricul. Aveam si ceva scheme dar nu i-am dat de cap si am renuntat in final - si mie mi-ar fi placut sa fie 100% ca de la mama lui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 Eu zic ca nu. Piesele sunt o mare problema, din cate stiu reprezentanta nu poate aduce nimic pt modelele destinate pietei japoneze. Ref la firele de la cric mi-am batut si eu capul cu ele, la mine se aprinde becul fain-frumos dar nu se opreste motorul daca bag in viteza fara sa ridic cricul. Aveam si ceva scheme dar nu i-am dat de cap si am renuntat in final - si mie mi-ar fi placut sa fie 100% ca de la mama lui! si eu am aceeasi problema. dar asta e. n-am plecat niciodata cu el lasat, probabil si pentru ca vad becul asa. da bujiile, de care buji sa-mi cumpar? sunt ca la masina? sau... trebuie tot comanda si alte chestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 La mine nu e asa, in nici un caz. Dijmarescu are dreptate, daca te joci cu firele alea s-ar putea sa nu-ti mai porneasca motocicleta, contactul ala de la cric nu are rolul numai de a-ti aprinde becul in bord ci si de a-ti taia aprinderea cand cricul este pus si cutia de viteze NU este pe Neutral. Un fir este sigur masa, unul duce la becul din bord si unul duce la CDI si taie aprinderea. Problema este ca cine le-a taiat nu le-a taiat degeaba, probabil nu pornea motocicleta deloc si le-a taiat si a rezolvat problema , pentru ca: aprinderea se opreste cand firul care duce la CDI este pus la masa... de aici deducem ca probabil comutatorul este defect, mentine contact pemanent indiferent daca este apasat sau nu. Ma refeream la faptul ca odata si odata intrerupatorul de la cric o sa se strice(umiditate etc)...Fac pariu ca la la el deja nu merge si cineva le-a pus pe direct.Lasa omu` sa aiba activitate daca nu intelege...eu am patzit-o si m-am invatzat minte sa deconectez cricul.Cati cu BMW au patit-o,d`aia majoritatea le deconecteaza Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 (editat) Ma refeream la faptul ca odata si odata intrerupatorul de la cric o sa se strice(umiditate etc)...Fac pariu ca la la el deja nu merge si cineva le-a pus pe direct.Lasa omu` sa aiba activitate daca nu intelege...eu am patzit-o si m-am invatzat minte sa deconectez cricul.Cati cu BMW au patit-o,d`aia majoritatea le deconecteaza Bafta Am facut combinar de 3 elemente luate cate 2 si... si? si AM REZOLVAT PROBLEMA ! Nu a fost nimic complicat, a trebuit doar sa fac vreo 3 incercari pana am dat de combinatia reusita Oricum va multumesc ca ati incercat sa ma descurajati, asta ma motiveaza si mai tare si am rezultate mai pozitive Numai bine! Editat Octombrie 29, 2007 de Lee_e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Cati cu BMW au patit-o,d`aia majoritatea le deconecteaza BMW si Transalp sunt 2 chestii diferite nu zic ca una e mai buna decat alta, dar la Transalp nu prea se strica intrerupatorul de la cricul lateral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 BMW si Transalp sunt 2 chestii diferite nu zic ca una e mai buna decat alta, dar la Transalp nu prea se strica intrerupatorul de la cricul lateral Se pare ca TA-ul meu a fost atunci un caz izolat...sau poate din cauza abuzului excesiv Nu intzelege gresit,fiecare-si intretine scula dupa necesitati...Eu unu` le simplific cat mai mult ,chestie personala deh,functional nu perfect Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 BMW si Transalp sunt 2 chestii diferite nu zic ca una e mai buna decat alta, dar la Transalp nu prea se strica intrerupatorul de la cricul lateral Pot sa confirm, a mea e din '91 si implineste zilele astea 75000Km, si intrerupatorul de la cric tot merge. Merg toate cele, numai comutatorul de la maneta de ambreiaj e anulat, da' nu mi-am batut capul sa vad ce si cum. In rest toate cacatelele "fuctioneste" pe baba mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 (editat) melcul trebuie sa fie. ultimul mi-a rezistat fix 350 km . am decis sa schimb si cablul. se pare ca melcul cedeaza pentru ca se gripeaza cablul. asa mi-a zis mecanicul care mi-a schimbat ultimul melc. dar pentru ca e cam scumput si cheltuielile mele sunt cam mari, cred ca o sa mai stau o luna cu el asa. mi-a venit cablul, da n-am melc. cablul e cam 40 de lei la louis, melcul cam 80 la honda bikes ("cam", pentru ca e in functie de cursul la euro). S-ar putea sa il comand cand imi recuperez banii de la asigurator (o am lovita si lipita cu scotch) Salut, Melcul, melcul ... e in sistemul de la roata sau undeva in bord? ... in general se sparge sau pur si simplu are nehste dintzi prea uzati... sa stiu ce caut! .. eu asa mi-l inchipui ... plastic ca un surub fara sfarsit cu dintzi. Daca cablul de kilometraj ar fi gripat probabil ar trebui sa se rezolve cu un uns ma gandesc ... desi sa se gripeze dupa 10 mii km mi se pare nepotrivit. A! ... in Timisoara de pe unde va luati piese pentru TRANSALP? Vedem, timp sa fie! Merci, Paul Editat Octombrie 30, 2007 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fade2black Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Man, Vezi cu vreo 3 pagini in urma am postat eu o poza si detalii despre operatiune. Piesa o iei de la honda-bikes.ro cu 80 Lei si toata operatiunea de schimbare iti ia 30 minute. Fade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Man, Vezi cu vreo 3 pagini in urma am postat eu o poza si detalii despre operatiune. Piesa o iei de la honda-bikes.ro cu 80 Lei si toata operatiunea de schimbare iti ia 30 minute. Fade Merci, Fade ... la obiect ... am rerecitit vre-o cinci pagini de forum da' l-am gasit pana la urma ... cand am vazut poza cu roata data jos ... am gandit ca nu se poate ... tre sa fie accesibil si fara dat roata jos. ghinion in gandire ... am ajuns acasa si studiat situatia ... cablul se invarte frumos ... melcul daca tii de lamela aia un pic cu degetul nu forteaza prea tare in deget ... e dus melcul. o sa ma uit pe site-u recomandat de tine sa il comand ... sper sa aiba si care tin mai mult de 350 de km cum zicea cineva pe aici! Merci de ajutor si s-auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.