raoulserban Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Uaaa, daia vinzi mobra . Cand face zgomotul? Pe loc, in mers, doar in sarcina. Din ce zona se aude? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Raspunsss...gresit! Nu de aia o vand. Se aude in timpul mersului, in sarcina cu sau fara pasager. Am pus-o si pe cricul central iar roata din fata este infranata, parca nici jumate de tura nu se invarte cand trag de ea; n-am avut inca timp sa desfac roata si sa scot rulmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Pistonasul de la etrier gripat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 e vorba de un sunet destul de tare, deranjant...nu ca o frecare de placute pe disc. na, maine voi da o tura fara casca, lejer in treapta a doua si sper sa depistez de unde vine "huruitul". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Scoate roata din furca vezi daca se invart rulmentii lejer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Vitezometrul si kilometrajul functioneaza? Daca nu, problema poate fi de la melcul respectiv, poate e gripat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 melcul si kilometrajul functioneaza...asa cum am zis ieri, azi ma plimb fara casca prin curtea fabricii apoi o bag la caldura si desfac roata fata, ceva tot are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Daca ai central si o trusa de chei scoti roata in 5 minute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 În 5 minute investighează tot la roată şi-o pune înapoi pe motocicletă. În loc să mai dau o tură, aş desface-o din prima. Auzi, să nu se învârtă roata. Păi atunci la ce-o mai ţi? Dă-o jos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 În 5 minute investighează tot la roată şi-o pune înapoi pe motocicletă. În loc să mai dau o tură, aş desface-o din prima. Auzi, să nu se învârtă roata. Păi atunci la ce-o mai ţi? Dă-o jos! Bine mai Minitehnicus Lasa omu'sa invete singur, din propria experienta, sa se izbesca de cruda realitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Bine mai Minitehnicus Lasa omu'sa invete singur, din propria experienta, sa se izbesca de cruda realitate. Nu-i frumos. Aratati "copiilor" calea cea dreapta si aveti rabdarea de a nu le-o impune. Asa se castiga respectul. Si-apoi, dupa ce da bine cu mecla de pragul de sus si de jos de cateva ori.. cine sa mai inteleaga ce-i arati tardiv de tarziu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 am revenit...am dat jos roata si am invartit cu degetul rulmentii si nu am simtit nimic suspect, merg fin si continuu, am simtit si acea teva dintre ei sau distantier. Pe urma am montat roata si am dat o tura pe niste stradute, iar la un moment dat iar am auzit acel huruit. Am bagat mobra in hala si am desfacut pedala de schimbator si acel capac, am curatat pe interior capacul ca era plin de nisip si alte impuritati( era mizerie adunata acolo cam de un deget), dupa care am pus pedala inapoi si am mai mers la o tura si atunci nu am mai auzit decat lantul. Ce mai vreau sa precizez e ca dintii pinionului mic sunt uzati in partea din spate, pe cand ala mare nu e uzat. Oare pinionul sa fie cauza? Sambata cand eram cu pasager, intr-una a huruit, 80 de kilometri! La relanti se aude doar motorul, nicidecum alte batai sau sunete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Vineri dupa amiaza sunt acasa. Daca vrei hai cu el pana la mine la garaj. Sau lasa-mi pe PM un numar de telefon si te sun in timpul zilei. Poate ajung eu la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Am bagat mobra in hala si am desfacut pedala de schimbator si acel capac, am curatat pe interior capacul ca era plin de nisip si alte impuritati( era mizerie adunata acolo cam de un deget), dupa care am pus pedala inapoi si am mai mers la o tura si atunci nu am mai auzit decat lantul. mai omule, cateva posturi mai sus ziceai de roata din FATA Hotaraste-te Sau lasa naibii forumul ca ne zapacesti pe toti, du-te la Cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Opreşte-te din urât Korben, răule ! S-o fi înşelat omu ( ce faină e asta, să te înşeli singur. Cu mână stângă ) şi i s-a părut că vine de la roata faţă. Oricum nu înţeleg ce a făcut, ce n-a făcut, dar n-a specificat să fi rezolvat problema înfrânării roţii. Deci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 am facut doar ce am mentionat mai sus nu am depistat problema am gasit o solutie: am sa merg intr-o roata, sper sa nu va mai "zapacesc de cap"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 am facut doar ce am mentionat mai sus nu am depistat problema am gasit o solutie: am sa merg intr-o roata, sper sa nu va mai "zapacesc de cap"! Bun. Dar care roata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Salutare tuturor, Am de vanzare daca intereseaza pe cineva un Transalp 650 din 2002. Ca extra are innaltatoare si prinderi pt genti laterale. Are sub 40 000km si din punct de vedere tehnic totul e perfect. Pretul este de 1950euro Marius 0721089499 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 O poza face cât 1000 cuvinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 O poza face cât 1000 cuvinte Iar daca ai un set de poze bune cu acelasi subiect deja sunt sanse mari sa scrii o carte. Sau sa joci una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Asa este...si togmai pentru ca nu am un set de poze calumea momentan nu am pus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Asa este...si togmai pentru ca nu am un set de poze calumea momentan nu am pus Atunci este o oportunitate pt un set cald, o carte de atualitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 (editat) Am o problema foarte probabil cu "bank angle sensor". Motocicleta nu porneste si farul nu fuctioneaza decat cu gidonul virat, fix invers fata de cum ar trebui sa fie. A intampinat cineva o problema asemanatoare? Se pot lega oare pe direct cablurile ca sincer, nu ii vad nici un rost la acel senzor. E vorba de un XL 700 din 2008. Sigur e de la senzorul asta? Eu parca stiu ca "bank angle sensor" nu are treaba cu ghidonul ci cu inclinarea mobrei, si anume taie alimentarea pompei de benzina cand mobra e culcata pe o parte. Mai degraba imi suna a ceva fir desprins in contact, asa ca spune-mi daca i-ai dat de cap, asa preventiv. Editat Ianuarie 25, 2014 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 (editat) oare o mai patit careva sa nu mearga turometrul, ieri mergea azi am dat jos carenele ( imi curgea lichid racire ) si cad l-am porni nu mai fuctiona ..mam uitat la sigurante ,mufe miscat tot pe la bord si nimic ....o ideie ce sa mai verific si unde pt transalp 600 (an 1998) ....multumesc anticipat Editat Februarie 2, 2014 de fairplaybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Oficial am incheiat povestea cu Mod-ul Alpului. Multumit de rezultat sunt. Loc de mai bine?...intotdeauna! am sa-i mai fac cateva mici upgrade-uri, gen scarite mai late, un ghidon mai acatari, niste protectii la maini si oi mai vedea eu ce si cum functie de cum se arata viitorul si cum era vorba intr-un banc, nu vreau nimic , vreau doar sa ma laud , iaca niste pozne mai aiurea ca nu am avut decor si spatiu ps: Feedback-ul de orice natura e binevenit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.