Unchiu' Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Dupa ceea ce spui tu...lantul ala este foarte larg, nu ai facut tensionarea dupa montaj, gresit si faptul ca i-ai aplicat degresare din prima, trebuia sa lasi vaselina de fabrica pe el, dar nu este o crima asta. Ca recomandare as putea sa iti spun sa il dai jos totusi de pe cricul central si sa ii reglezi intinderea ...in rest, cum a spus si colegul raoul...."Chill"..."asa face ele" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pion Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Cred ca am cautat sa inventez o problema acolo unde nu era.Le multumesc celor care mi-au raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi_cc Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Manualul spune Ngk cpr8ea-9 SAU Denso u24epr9 cu gap de 0.8-0.9.O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Manualul spune Ngk cpr8ea-9 SAU Denso u24epr9 cu gap de 0.8-0.9.O zi buna In manual da bujiile standard. Cu iridiu am gasit asa. http://www.ebay.co.uk/itm/NGK-Iridium-IX-Spark-Plug-HONDA-XL700V-Transalp-Incl-ABS-680cc-08-CR8EIX-/181440551908?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item2a3eb31be4 http://fmracing.ro/bujii-ngk-moto-ktm-yamaha-honda-suzuki/1563-bujie-iridium-ngk-cr8eix.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho25 Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Donez actibildurile de pe carene pentru TA 600 (2 x Rally touring si 2 x Honda Transalp albastre. De asemeaea 2 pentru TA 650, 2000-2006. Horea 0740140820 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Cred ca am cautat sa inventez o problema acolo unde nu era.Le multumesc celor care mi-au raspuns. In filmuletu tau lantul nu este deloc tensionat. Cu kit-ul nou nu trebuie sa stea intinzatoarele acolo ci toocmai in partea opusa » Post actualizat in 16 Dec 2014 17:29 In filmuletu tau lantul nu este deloc tensionat. Cu kit-ul nou nu trebuie sa stea intinzatoarele acolo ci toocmai in partea opusa Am gresit in a doua parte, e bine axul cu intinzatoarele maxim desfacute (desfiletate) atunci cand urci kit-ul nou, ca apoi pe masura ce apare uzura-n zale alungirea sa o compensezi prin strangerea lor. Problema ta cred ca este achizitia unui lant mai lung decat aveai nevoie si/sau un pinion mai mic. Vezi ca exista un tabel in carte cu kit-ul necesar in functie de editia de motoreta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pion Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Dupa cum am spus nu era nici o problema.Lantul facea asa pentru ca motorul era pe cricul central si nu era tensionat ca la carte.Eu postasem filmuletul fara sa-i fac o proba la drum fiind nedumerit de felul in care se manifesta.Dupa ce am dat o tura am vazut ca totul e mai mult decat OK,fara suturi sau alte zgomote nefiresti.In concluzie..........mult zgomot pentru nimic(sau poate ca o sa-i foloseasca cuiva....candva). P.S. Lantul este DID x-ring 525,118 zale si pinioanele 15 cu 47(nu 48 ca din fabrica) tot525. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moskhon Postat Ianuarie 1, 2015 Share Postat Ianuarie 1, 2015 Donez actibildurile de pe carene pentru TA 600 (2 x Rally touring si 2 x Honda Transalp albastre. De asemeaea 2 pentru TA 650, 2000-2006. Horea 0740140820 Mai sunt disponibile cele pentru TA 650? daca da , ce culoare sunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 (editat) Donez actibildurile de pe carene pentru TA 600 (2 x Rally touring si 2 x Honda Transalp albastre. De asemeaea 2 pentru TA 650, 2000-2006. Horea 0740140820 Salutare, daca mai sunt disponibile cele de 650 as avea nevoie de ele , vreau sa vopsesc ''vacuta'' camuflaj, acum este verdele ala ciudat model 2000. O zi buna. Editat Ianuarie 5, 2015 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Nu are cineva de vanzare acel capacel, care il dai jos cand pui motorul la punct? Desi am folosit ”instrument potrivit” am reusit sa olaresc acel capacel, si m-am chinuit sa fac jocurile impingand cate un pic motoreta pentru a o aseza la punct. A fost o adevarata distractie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Nu are cineva de vanzare acel capacel, care il dai jos cand pui motorul la punct? Desi am folosit ”instrument potrivit” am reusit sa olaresc acel capacel, si m-am chinuit sa fac jocurile impingand cate un pic motoreta pentru a o aseza la punct. A fost o adevarata distractie O sui pe cricul central, o bagi in a 5-a si invarti roata cu mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 pune o poza,cred ca am eu. Scuze ca am raspuns atat de greu........Serviciul...........nu am reusit sa fac poza, dar e foarte simplu de aflat........e pe partea stanga a motocicletei, pe capacul de aluminiu unde se afla alternatorul. Are dimensiunea unui banut de 50 si in milocul ei, e loc de cheie inbus. Multumesc anticipat. 0762696202 da un bp si te sun eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 capacul de aluminiu unde se afla alternatorul. Are dimensiunea unui banut de 50 si in milocul ei, e loc de cheie inbus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 capacul de aluminiu unde se afla alternatorul. Are dimensiunea unui banut de 50 si in milocul ei, e loc de cheie inbus. Ahaaaa, sa nu mai zici de mine ca sunt chitibusar ....pungasule ....ti-ai reconditionat/revopsit capacele motorului, bravo ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 Pedro, Nu ma pot abtine sa nu comentez Ai vopsit capacele cu tot cu doapele alea cu filet? Daca da, o sa se desfaca si mai greu decat in mod normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 capacul de aluminiu unde se afla alternatorul. Are dimensiunea unui banut de 50 si in milocul ei, e loc de cheie inbus. capacul de aluminiu unde se afla alternatorul. Are dimensiunea unui banut de 50 si in milocul ei, e loc de cheie inbus. acela e capacelu de care am nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauru' Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 Bricolaj de iarna. Azi am vizitat Transalpul la garaj. Din plictiseala m-am gandit sa ii refac filtrul de aer. Am achizitonat un filtru de aer de dacie, din ala tubular, am scos hartia veche din filtru si am curatat siliconul cu o dalta de lemn ascutita, , am scos partea superioara, , am taiat filtrul de dacie la dimensiuni putin mai mici decat lungimea filtrului (aprox. 2 mm), , am incarcat cu silicon capetele de filtru(partea de jos si partea superioara), , , am montat partea superioara a filtrului si am lasat la uscat. Voila: Costuri 10 RON filtrul de dacie. Siliconul este universal, am avut prin casa. Mentionez ca filtrul de dacie are mai multe pliuri decat cel original. Eu am mai scos 15. Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 (editat) Frumos lucrat filtrul! Si eu am fost harnic azi. Am facut doua cabluri groase pentru mansoane incalzite. Le-am pus la un capat reglete si la celalalt papuci rotunzi. Cablurile Le-am tras pana la juguul superior pe sub rezervor. Cei care au facut manetele incalzite au gresit plasticul care trage de cablurile de acceleratie si a trebuit sa il iau la pila. Maine le montez si daca o sa fie 8 grade cat scrie pe yahoo weather dau si o tura. Editat Ianuarie 17, 2015 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pion Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Nu stiu ce ulei are in furca dar eu i-as pune un 7.5 sau chiar 10w ca prea este "barca".La modelul 650 parca-mi aduc aminte ca se foloseste 5w si de aceea intreb....de vina este uleiul sau lipsa lui? desi nu cred ca lipseste pentru ca nu am vazut niciodata scurgeri.Am luat aceasta hotarare pt. ca am vazut urme de crash bar pe aripa.Daca a folosit cineva ulei mai "tare" decat 5w sa-mi spuna care sunt senzatiile.Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Mai bine arcuri mai tari decat incetinirea amortizarii. Nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Eu am pus ulei cu vascozitate mai mare. Si mi a intarit furca de imi clantane dintii pe asfalt . Metaforic vorbesc Discutia despre amortizoare, bound/rebound e complexa si din ce am cetit si vazut...depaseste valoarea mobrelor, insa si efectele sunt spectaculoase. Variante de luat in calcul pt o amortizare fata buna ar fi: Arcuri progresive Un ulei cu o vascozitate potrivita riderului Supape ricor Apropo, citeam pe adv despre ST1200 si un nenica ce a modificat-o serios. Apoi nenea a mers la atelier specializat unde functie de solicitarea amortizoarelor avea de ales intre profilul sarmei de arc (patrat sau rotund) nr de spire si alte balarii de te baga in ceata » Post actualizat in 21 Jan 2015 19:38 Ps: fata trebuie echilibrata cu spatele » Post actualizat in 21 Jan 2015 19:39 Pps: varsta uleiului , lipsa lui duc la senzatia de barca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Puneti prea mare accent pe ulei. Uleiul are rol de amortizare, nu de preluare a socurilor. Arcurile se aleg sa se potriveasca riderului, nu uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pion Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Nu cred ca sunt prea multi cei care au schimbat arcuri si au montat nu stiu ce supape la furca deja gândita si razgandita de cei de la honda.Întrebarea era daca ajuta sau nu la întărirea furcii un ulei cu vâscozitatea mai mare decât cea stas.In ce consta echilibrarea suspensiei fata cu cea spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Va salut. Azi a fost vreme faina si am vrut sa scot mobra la o tura, nepornita fiind de la inceputul lui noiembrie. Am montat bateria pe ea, am golit carburatoarele (robinetul la rezervor fiind inchis), apoi le-am umplut cu benzina proaspata din rezervor. Am dat la buton, nimic (cu socul la maxim si un pic de acceleratie - ca asa e obisnuita). Am mai dat, a mirosit a benzina. Am mai dat, a facut un rateu in toba. Si nimic. Iar ma dat, nimic. Nu a dat nici macar o scanteie, un buf macar. Cand am lasat-o azi toamna totul era in regula, pornea bine, la rece, la cald. Am incercat sa scot bujiile gandindu-ma ca s-a inecat. Dar nici o sansa sa pot cu cheie normala de bujii. Ce parere aveti, e doar inecata, nu? Ar trebui sa scot bujiile, sa le curat, nu? Cheie de bujii pentru transalp nu are cineva de vanzare? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9limits Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Incepe cu lucrurile de baza: - electromotorul merge? invarte, sau doar caraie sec? ca daca doar caraie, e goala bateria.- scoate o fisa de bujii si vezi daca face scanteie cand incerci sa pornesti. poate ai uitat kill-switch-ul pe off - asigura-te ca ai benzina in rezervor si ca ai robinetu deschis (am patit la un moment dat...) daca nu reusesti, cheie bujii: http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3248_344_2928_282&products_id=2699daca erai p-aproape aveam eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.