Crivascu Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Cu mare placere!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 DSCF2557.jpg ui ce fain a reconditionat nenea asta hondita Cam cocalaristic cu auriul ala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Subaru gold nu e cocalaristic, daca nu i a iesit nuanta ce sa i faci » Post actualizat in 12 Aug 2014 10:46 Subaru gold nu e cocalaristic, daca nu i a iesit nuanta ce sa i faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Ba este, cand e in exces Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Apropo de galbenul ala aururolacic parerea mea este ca mai degraba culorile stridente/ vii te fac "prezent" intre conservari si nicidecum sound-ul tobelor sau modul de a le guita din gaz. Odata candva cu o nipra care avea tevi de tun(seci) pe post de tobe si care vibra usile la conserve la mai putin de 20m eram invizibil, pe cand acum cu transalpu' asta albastru cerneala (integral) sunt enervant si daca le stau cuminte in oglinzile retrovizoare. Pe de alta parte conservarii nu-si fac capusorul girofar incercand sa afle de unde vine sunetul ala deosebit, pe cand ochiul in mod inconstient (cata vreme esti strident de vizibil) te plaseaza in creierul lui, in putinul spatiu disponibil acolo, exact in locul in care te afli in spatiu si timp alaturi de el pe harta din imediata apropiere a minunatei sale conserve. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 hai ma n o mai ardeti asa circotas in poza respectiva nu i nimic in exces si nici cocalaristic. si dominatoru si africana au jante aurii stoc si arata bine iar transalpu din poza este facut exceptional. da, de, asa i cind vulpea nu ajunge la struguri Jantele si ghidonul, ca sa te completez. Dar doar atat. La sel cum la Subaru s-au facut doar jantele aurii, nu si oglinzile, barile sau mai stiu eu ce. Culoarea asta nu da bine in exces, asa cum am spus mai sus, e prea tiganesc. Dar na... printre noi mai sunt si persoane cu gusturi manelistice, lor s-ar putea sa le placa. Cat priveste strugurii.... am o vie intreaga, nu ravnesc la altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Salutare, am intrat in posesia unui Transalp 700 din 2008 si ma intriga faptul ca in treapta a 5-a la 5000 rpm am doar 115 km/ h. Daca tragi de gaz se duca lejer si mai departe dar nu mai este comod pentru motor nici ptr mine plus ca si consumul are de suferit .Asa este raportul la Transalp-urile noi sau s-o fi umblat la raportul de pinioane de vechiul proprietar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Poi...daca nu zici ce rapoarye ai ca sa le comparam cu ce zice enciclopedia bikez online.,.nu ne prea putem da seama da... de fel transalpu, de la.mama lui e gandit ca atunci cand ai acele perpendiculare pe bord i si paralele si acolo e cruise mode max Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Salutare, am intrat in posesia unui Transalp 700 din 2008 si ma intriga faptul ca in treapta a 5-a la 5000 rpm am doar 115 km/ h. Daca tragi de gaz se duca lejer si mai departe dar nu mai este comod pentru motor nici ptr mine plus ca si consumul are de suferit .Asa este raportul la Transalp-urile noi sau s-o fi umblat la raportul de pinioane de vechiul proprietar ? Comfortu' se termina cam deodata cu legalitatea observ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 (editat) Nu merge smecheria cu acele ca are afisaj digital . C-am asa e si la mine pana la 120 e ok, dupa trebuie sa tragi mai tare de acceleratie. Nu as putea sa bag mana in foc ca la 5000 rpm am chiar 115, insa raportul pinion/foaie e 15/47 din fabrica. Da jos protectia de la pinion, numara dintii si ai aflat. Editat August 18, 2014 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Cam asa e cu viteza la transalp nu ti face griji. La ta din 2000 la 5000 de ture ai cam 110 km/ h. Deci doar că a crescut capacitatea motorului cu 50 cm nu poate creste prea mult si viteza de croazieră. De altfel am avut si varadero si din pctul de vedere al comoditatii si al consumului....tot pe la 110 trebuia sa l tii...doar ca avea rezerva de putere mare...nu te asteapta la prea mare viteza la ta nu e facut ptr asa ceva. » Post actualizat in 19 Aug 2014 05:40 Varadero la 110 avea putin peste 4000 ture. » Post actualizat in 19 Aug 2014 05:45 Pana si v strom de 650 cu 6 trepte tot 110 la 5000 ture are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 salut. de unde pot face rost de cele 2 saibe care sunt in carcasa melcului de km? pentru TA din 98, se gasesc si noi? sau daca are cineva pe acasa... am cumparat melc nou si am gasit carcasa goala, si stiu ca imi mai trebuie cele 2 saibe. multumesc. » Post actualizat in 21 Aug 2014 07:39Acum mi-a spus cineva ca melcul de la transalp cu un disc pe fata nu potriveste la transalp cu 2 discuri fata. Asa este? daca da, atunci l-am luat degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Salut, recunoaste cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 No acum să strige proprietarul cheii, să o ia înapoi Aţi ajuns cu bine acasa de la întâlnire ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Da multumesc, ne-am oprit la ocna sibiului pentru o noapte si apoi acasa. La urmatoarea intalnire poate ne vedem si o inapoiez » Post actualizat in 21 Aug 2014 16:22Nu stiu cum il cheama pe om dar il recunosc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Hai noroc, Arunc o intrebare... A venit timpul sa ii pun alt acumulator la motoreta, transalp 600. Ce baterii ati pus voi, care ati schimbat recent, anul asta sau anul trecut....As vrea AGM ca e tehnologia asta noua mai buna, nu as pune clasica ca se mai scurge din cand in cand cand e inclinata la 90 de grade...na ma dau tare pe curbe . Nu prea gasesc pe dimensiuni, japonezii au pus cutia de la baterie odata turnata cu carcasa filtrului de aer, cam aiurea constructiv...da ma rog. Am gasit pe dimenensiuni de la yuasa gel si rombat(150 ron), dar nu stiu ce-s de astea, sa nu dea buleala dupa cateva luni, mai ales ca vine si iarna. As ramane la varta ca e multumitoare, si am gasit si garantie de la 1 la 2 ani pe la 200 ron, destul de ok zic eu. Multam de raspunsuri care o da unu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Am pus eu Varta 12V cu 14A si e ca turnata in locasul ala. In carte da 12 cu 12 dar deh... io mai ies si iarna destul de frecvent. Ia in seama garantia fiindca tendinta vanzatorilor este de numai 6 luni pentru moto (verifica). Si mai este ceva: atentie la polaritate sa nu fie inversa (asezarea bornelor pe carcasa). Cel mai bine o montezi la ei(moca) incluzand si masurarea incarcarii sau macar personal in fata magazinului(de n-au un service) sa nu fie pe dos bornele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 AGM are nevoie de incarcare la tensiune stabila. De mers merge, poate tine cu 1-2 ani mai putin decat ar trebui dar asta e. Gel stiu ca e mai pretentioasa la incarcare dar si asta merge. Alea clasice pe acid sunt foarte bune, nu fac mizerie daca au furtunul pus. Yuasa e echipare de fabrica pe japoneze, e peste Varta si Bosch (care acum sunt facute in China). O Yuasa pe acid daca o incarci iarna te tine 8-9 ani. Daca iti bati joc de ea, 4-5 ani. Rombat de moto sunt aduse din China. Nu stiu cum sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 AGM are nevoie de incarcare la tensiune stabila. De mers merge, poate tine cu 1-2 ani mai putin decat ar trebui dar asta e. Gel stiu ca e mai pretentioasa la incarcare dar si asta merge. Alea clasice pe acid sunt foarte bune, nu fac mizerie daca au furtunul pus. Yuasa e echipare de fabrica pe japoneze, e peste Varta si Bosch (care acum sunt facute in China). O Yuasa pe acid daca o incarci iarna te tine 8-9 ani. Daca iti bati joc de ea, 4-5 ani. Rombat de moto sunt aduse din China. Nu stiu cum sunt. Varta se face la Ploiesti nu in china, colea-n parcu industrial... La 5 Km de locul din care am cumparat-o eu http://www.johnsoncontrols.com/content/us/en/products/power_solutions/products/powersports.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 imi recunosc manopera cu cheia, ma bucur ca ai ajuns acasa cu bine, hai sa bem o bere cand ne-om intalni si o fi bine!!! Drumuri bune sa ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Pana la urma mi-am luat un el clasico, tot aleas bune. Acu mai ramane sa o incarc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 ma gandesc daca sa fac drumul asta anul asta http://goo.gl/XKYwdR se mai baga cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Turul campenesc al Romaniei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Eu plec weekendul asta intr-o tura asemanatoare (dar nu prea ). Putin prea diferite traseele si e cam din scurt, deci bafta si asfalt cat mai uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Salut domnilor,poate ma ajuta si pe mine cineva...Am un TA 650rd11 din 2004 si am inpresia ca nu mai trage cum trebuie,adica,daca sunt singur pe el(eu avînd în jur de 80 kg),zboară,dar daca ne suim doi pe el,deja cam gafaie,nu mai pomenesc de bagaje....adica fara.Cam ce credeti ca ar fi?Am inteles ca ar putea fi limitat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.