cstelia Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 (editat) Cum o ssa ajung din nou acasa as vrea sa continui modificarile la Alp. Ce furca fata se imbumba fara modificari masive? De Africa Twin sau XR 600/650 Editat Octombrie 5, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 am scos la iernat mai devreme consoarta: /index.php?/topic/732089-dezmembrez-honda-transalp-rally-pd06-1996/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 decat sa o faci bucati mai bine cumperi alt motor sau investesti in reparatia unuia Anyway...arata bine mobra...ii lipseste o bascula de AT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 decat sa o faci bucati mai bine cumperi alt motor sau investesti in reparatia unuia Anyway...arata bine mobra...ii lipseste o bascula de AT cred ca vrea ceva mai usor si mai vanos, poate un 690, 530 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 17, 2015 Share Postat Octombrie 17, 2015 Nevoit sa mut mobra am pornit bidiviul dupa alte 5luni. Anyway...problema e repetitiva si se mabifesta cu precadere dupa perioade f.lungi de pauza. Motocicleta porneste relativ usor, doar intr-un singur cilindru, turometrul e mort ca dupa 10-15min sa o ia si al doilea cilindru si turometrul sa prinda viata. Toate degetele arata catre cdi. Pana reusesc sa desfac si sa scot cdi urile...teoretic care ar fi problema lor(tind sa exclud lipitura rece/fisurata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9limits Postat Octombrie 17, 2015 Share Postat Octombrie 17, 2015 Inainte sa crapi/schimbi cdi merita sa bagi niste contact cleaner pe la mufele cdi-ului, in particular ala din fata care-i legat de turometru. Posibil sa faca ceva oxid p-acolo, si nu stiu, sa dureze pana face arc. Spor la surubelit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Salutare! O aripa fata de Transalp 650 (PD 10) care stiti ca are de vanzare dati de stire. Pe net pana acum nimic de la second hand. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dakid Postat Octombrie 24, 2015 Share Postat Octombrie 24, 2015 Cred ca merge si arpa de TA 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai1963 Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 Salutare lume ! Ve rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi. Mi-am luat un Transalp din '97 , cu 56.000 la bord, adus din Germania. Am verificat ulei ,frane, incarcare baterie si am facut ceva ture de proba, atat pe autostrada cat si pe padure. Mentionez ca anterior am avut ( timp de 6 ani) un Dominator din '91. Intrebarea este : ce ar mai trebui sa verific, ce piese au nevoie de atentie mai speciala ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 Pus un cooler de pc pe releul de încărcare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 Cum se poate pune cooler pe releu la pd10? Nu e loc de rezervorul la lichid frana. Unde sa-l mutam pe ala? Intreb ca si io am vrut sa pun ventilator, dar m-am lovit de problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 Sorry,era doar o idee,am uitat ca la alp vine rezervorul acolo. Ar merge mutat sub solenoid,prins de șurubul de la platbanda care tine bateria. Pare destul loc acolo,dar trebuie văzut ce faci cu furtunul de frână sa nu stea nici ăla aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 raoulserban Cel mai simplu ca sa vezi daca e de la cdi pe cilindrul care nu merge (presupun spate -- daca are legatura cu turometrul) trage fisa si vezi daca pacane...sau pune o bujie in ea si vezi daca da scanteie (sa o pui si la masa!) Daca merge (si ma astept ca asa sa fie) nu e de la CDI Am vazut ca se mai intampla uneori si la africa si la transalp sa porneasca intr un cilindru dupa ceva vreme! Sincer cauza nu am gasit o nici eu pana acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 Era o întrebare legată de roţi: roata faţă de RD11 merge pusă pe PD10, cea de spate nu ştiu sigur dacă sunt aceleaşi dimensiuni la bucşi şi ax, dar nu văd de ce să le fi schimbat. raoul: Dacă vrei o furcă mai nesimţită, vezi cea de DR650. De verificat la proaspătul Transalp: curăţat şi uns melcul de kilometraj şi toate cablurile ( nu şi cele electrice ), verificat mufa trifazată de la releul de încărcare. Pentru ventilator pe releul de încărcare: mai bine mutaţi-l în partea stângă, chiar la gura de intrare a filtrului de aer. Ajung cablurile originale până acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 Sorry,era doar o idee,am uitat ca la alp vine rezervorul acolo. Ar merge mutat sub solenoid,prins de șurubul de la platbanda care tine bateria. Pare destul loc acolo,dar trebuie văzut ce faci cu furtunul de frână sa nu stea nici ăla aiurea. Eram curios sa aflu o idee, sa vad efectiv o poza cum au montat acolo ventilator, cei cu pd 10. Si eu l-am mutat pe partea cealalta, dar parca mai bine as fi pus un ventilator pe el acolo unde era, pentru ca, cutia de unde trage aer filtrul e destul de inchisa, cam deloc ventilata, spre deosebire de interiorul carenei din dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 Johny77, n-am facut,am facut la africana asa,doar ca acolo e mai mult loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 am inteles, dar daca a facut cineva asa ceva la pd 10, rog sa puna o poza sau sa explice cum. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 am inteles, dar daca a facut cineva asa ceva la pd 10, rog sa puna o poza sau sa explice cum. multumesc. am facut eu dar numai sambata merg la garaj si pot face poza am pus unu mic si ii legat pe pozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 bine atunci. astept poza. mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai1963 Postat Octombrie 29, 2015 Share Postat Octombrie 29, 2015 Melcul de la roata fata este ok , verificat si uns. Cu releul de incarcare am o nelamurire. Motocicleta asta a facut ceva ture prin Maroc, pe timp de vara , iar releul este tot la locul lui. Nu cumva supraincalzirea lui este mai mult o poveste ? Sa pui peste sau langa el un ventilator de calculator este realizabil dar cum rezista la apa o improvizatie de genul asta ? Deocamdata il las asa cum l-a facut tata lui japonez. Multumesc tuturor pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Octombrie 29, 2015 Share Postat Octombrie 29, 2015 donez un manual de transalp 600. predare in Tm personal, in alta parte...vedem noi cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Octombrie 29, 2015 Share Postat Octombrie 29, 2015 Manual service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 Poza cu cooleru pe releu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 Multumesc @fairplaybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 (editat) Stiti ca am avut un eveniment neplacut soldat cu avarierea mea si a motocicletei. As putea pune o furca fata si o roata cu un singur disc? Cum as putea adapta frana? S ar potrivi si telescoapele de 650? » Post actualizat in 01 Nov 2015 16:37 » Post actualizat in 01 Nov 2015 18:33 A mea era un PD 10 cu 2 discuri pe fata. Editat Noiembrie 1, 2015 de Kevinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.