Bogdan03 Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 am observat acum, cand am schimbat al doilea melc, faptul ca melcul de plastic avea destul de roase canalele alea, ceea ce indica faptul ca altceva il uzeaza, probabil surubelul ala filetat din capatul cablului vitezometrului are o uzura si nu se mai pupa cu melcul oricum daca-mi mai pica o data renunt la vitezometru clasic si schimb bordul cu totul...cred...si renunt si la carena, cadru bord, tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 si renunt si la carena, cadru bord, tot... Adriane, dar ai un fix cu dezbracatu' AT-ului Legat de melcul ala, tin minte ca vazusem odata pe ebay la pret decent, facut din bronz sau stiu eu ce. E una dintre piesele facute cu gand la vandut consumabile probabil sau cine stie ce, cum aveam si eu tubuletele de alimentare din plastic, tot la o honda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 stie cineva...se potriveste discul de frana spate de dominator la un transalp din 99? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Discul de Dominator e mai mic decat cel de TA PD10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Adriane, dar ai un fix cu dezbracatu' AT-ului Legat de melcul ala, tin minte ca vazusem odata pe ebay la pret decent, facut din bronz sau stiu eu ce. E una dintre piesele facute cu gand la vandut consumabile probabil sau cine stie ce, cum aveam si eu tubuletele de alimentare din plastic, tot la o honda... pai e frustrant sa schimbi 2-3 melci in decurs de un sezon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 sarumana acu vazui si eu dominator : 220x105x5 transalp: 240x105x5 in schimb, vad ca e compatibil cel de honda CB 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yo Yo Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 attachment Asta-mi este ,,vaca''.Felicitari pentru intiativa .Ma batea gandul si pe mine ,dar a primat lenea.M-as bucura daca a-ti posta si vacile. Aveti idee cum,, se ajunge'' la filtrul de aer? L-am intrebat pe spd,iar dupa el el doar motorul si rotile n-ar fi trebuit sa le demontez... .Daca are dreptate,caut o alta capra,cu o alta denumire... Maine trebuie s-o duc in service(Honda) sa-i schimb kit-ul de lant,uleiul,filtrul de ulei...Imi da cu eroare ,la plata. Caut coburi. Aveti idee de-o sursa mai convenabila ca pret? Se pot monta jante din aliaj usor pe Transalp sau e o tampenie? Care ar fi urmatoarea motocicleta ? Salutare, Sunt si eu posesor de Transalp 650 iar treaba cu accesul la filtru e aer e cam asa, pe pasi.. 1 - se demonteaza seaua, 2 - se demonteaza partea ornamentala de plastic care ii da aspect la bord (4 suruburi), 3 - se indeparteaza putin carenele laterale (care in prealabil trebuie desfacute numai din suruburile de jos), tine cont ca sunt fixate de rezervor cu niste cleme tip dop, 3 - desfaci surubul de prindere al rezervorului, dupa care MARE MARE ATENTIE...il ridici putin, il spijini cu o bucata de lemn cat sa deconectezi firul de la sonda de niivel (are o mufa, ai sa o zaresti)), dupa care ai doua furtune ce trebuie demontate (le tragi in jos), dupa ce ai deconectate cele de mai sus, indepartezi rezervorul...il ridici putin de partea din spate dupa care tragi rezervorul in spate spre coada motocicletei. 4 - ai ajuns la capacul in care se afla filtrl de aer, ai sa vezi suruburile care tin capacul, le desfaci (surubelnita in cruce) si ai ajuns la filtru. PS. Eu am deconectat si furtunul de alimentare cu benzinade la rezervor, dar nueste absolut necesar. Mult succes... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Salut. Cine stie prin Tm pe cineva care imi poate vinde si monta o evacuare din carbon, pentru mobra mea, TransAlp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 (editat) Vand disc frana spate RMS, nou pentru Transalp xl 650 v. Pret 350 lei. Lasati PM, Multumesc! Mai am si unul aproape nou, grosime 5mm, diametrul exterior 240mm pret 150 lei. Editat Septembrie 18, 2015 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinush Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 (editat) Salut. Vreau sa montez pe transalp SCOTTOILER E-SYSTEM V2 . Cei de la Louis imi spun ca se poate monta la ori ce motocicleta. Are cineva asa ceva sa imi poate spuna si mie daca este multumit sau nu? Editat Septembrie 20, 2015 de costinush Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 (editat) Salut. Vreau sa montez pe transalp SCOTTOILER E-SYSTEM V2 . Cei de la Louis imi spun ca se poate monta la ori ce motocicleta. Are cineva asa ceva sa imi poate spuna si mie daca este multumit sau nu? Si eu am vrut sa-mi pun din asta dar am renuntat la el. In final mi-am pus unul manual, luat acum 3 ani de pe net cu 100 lei. Sunt multumit de el. Dau 2 apasari manual la 100 km si lantul e si acum ca nou. Nu recomand asa ceva. Iti ungi lantul cand vrei tu nu cand vrea ,,scula". Folosesc ulei de drujba, ulei de uns lantul. E perfect, nu adera praful si alte mizerii de el. tU l faci ce vrei dar dupa mine nu merita investitia. Cel manual tot treaba asta o face, cu brio. Cam asa arata! Editat Septembrie 20, 2015 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinush Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 La asta nu m-am gandit, chiar ai dreptate. Multumesc mult de informatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Si eu am vrut sa-mi pun din asta dar am renuntat la el. In final mi-am pus unul manual, luat acum 3 ani de pe net cu 100 lei. Sunt multumit de el. Dau 2 apasari manual la 100 km si lantul e si acum ca nou. Nu recomand asa ceva. Iti ungi lantul cand vrei tu nu cand vrea ,,scula". Folosesc ulei de drujba, ulei de uns lantul. E perfect, nu adera praful si alte mizerii de el. tU l faci ce vrei dar dupa mine nu merita investitia. Cel manual tot treaba asta o face, cu brio. Cam asa arata! plus vote! Eu folosesc o periuta de dinti uzata (in prealabil pt. scos gunoaie abrazive gen nisip) si ung prin picurare cu o seringa de 10ml ori de cate ori lantul o cere. Evident suspend pe central si invart roata cu mana cat sa vada ochiu ce si cum trebuie facut. » Post actualizat in 20 Sep 2015 18:00 Adriane, dar ai un fix cu dezbracatu' AT-ului Legat de melcul ala, tin minte ca vazusem odata pe ebay la pret decent, facut din bronz sau stiu eu ce. E una dintre piesele facute cu gand la vandut consumabile probabil sau cine stie ce, cum aveam si eu tubuletele de alimentare din plastic, tot la o honda... Am ajuns in prostia mea "ca un cane turbat" si eu evident la un nene artist in strungarie ca sa... melc de bronz. Ca deh, de unde sa-i duc omului plastic de facut pinioane? Dat fiind ca era un bun meserias si nu un cioflingar m-a intrebat de unde-i pinionul ala si daca-i pot aduce pinionul pereche din ansamblu. Surpriza!: A refuzat sa-mi faca din material metalic moale desi avea la indemana. Mi-a zis ca de vreau sa ma arunc in cap(cu alte cuvinte) prin eventuala blocare a rotii el nu ma va ajuta la asta. Am varat frumos coada intre picioare, fundul pe sea si am mai halit din inertie un melc OEM. Apoi am renuntat la beneficiile vitezometrului dupa cum probabil am mai spus-o p-aci. Asadar grija la fake-melci ca nu-i chiar de joaca. Aia de plastic sunt facuti sa ajunga pilaf daca angrenajul nu este bine intretinut dar sa nu existe posibilitatea sa ne puna viata in pericol. Presupun ca oricare dintre noi cu ceva studii in inginerie mecanica poate da argumente in plus pe tema asta. Sa calariti bine ca orice donator de orgasme respectabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zetu' Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 (editat) Salut, Am racait pe Facebook o perioada si nu am gasit un grup dedicat Honda Transalp Romania ... asa ca am facut unu. Stiu ca nu toata lumea e fan Facebook si ca avem deja acest forum si cel de pe transalp.ro, dar din puntul meu de vedere primesti mult mai usor notificari, vezi postari mai ales atunci cand esti in miscare. Adresa grupului : https://www.facebook.com/groups/1624778971122992/ Editat Septembrie 27, 2015 de zetu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 Este grupul Transalp.ro pe facebook. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skywallker Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Salut tuturor!!! Am achiziționat și eu o vacă transalpă 650 din 2005 și are bordul cam spart. Caut și eu un bord pentru ea sa o fac dinou frumoasa și folositoare. Chiar dacă aveți unu defect dar e buna sticla și kilometrajul, ea ar aprecia asta. Din doua fac unu.... 0732113516 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Salut, intereseaza pe careva filtru aer sport refolosibil k&n ?http://olx.ro/oferta/filtru-aer-sport-refolosibil-k-n-honda-transalp-honda-africa-twin-ID4ItUs.html Filtrul e in stare buna trebuie sa-l spal. Il vand pentru ca am trecut pe filtru de hartie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintilie alexandru Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Da de ce il vinzi? Nu esti multumit de el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Da de ce il vinzi? Nu esti multumit de el? il vand pentru ca nu il mai folosesc de cateva luni, nu mai am nevoie de el si cand il foloseam, din cauza ca este un filtru sport, nu puteam sa ma abtin sa bag mana in gaz si nu e bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Cati km are filtrul? Nu vreau sa iti stric bussinessu dar unul nou cu tot cu spray curataare si ulei e f aproape ca pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 il vand pentru ca nu il mai folosesc de cateva luni, nu mai am nevoie de el si cand il foloseam, din cauza ca este un filtru sport, nu puteam sa ma abtin sa bag mana in gaz si nu e bine transalpul are gaz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9limits Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 No bun, sarbatorile vin, vinul fierbe, si incet incet vreau sa pregatesc translapu de iarna.Nu de hibernat, de inhamat.Prin urmare rog niste domni mai cu experienta sa povesteasca un pic despre ce cauciucuri de iarna tind sa stea mai mult sub motor decat in lateral.Pana acum cel mai hotarat sunt pe Metzeler-urile astea http://heidenau.ro/cauciucuri-heidenau?page=shop.browse&category_id=493dar astia zic ca ar fi si alternative http://www.anvelopeimport.ro/produse/155--anvelope-moto/filtru-4%5E1%5EIarna%5E%5E3%5E21%5E21 » Post actualizat in 01 Oct 2015 15:38Pana acum cel mai hotarat sunt pe Metzeler-urile astea http://heidenau.ro/cauciucuri-heidenau?page=shop.browse&category_id=493 Imi statea pe limba tourance-ul. heidenau am vrut sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 Cati km are filtrul? Nu vreau sa iti stric bussinessu dar unul nou cu tot cu spray curataare si ulei e f aproape ca pret posteaza link ca nu te cred » Post actualizat in 01 Oct 2015 15:57 cateva linkuri gasite de mine http://motodiscount.ro/HA-6089 http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3248_344_2928_283&products_id=3775 si asta este pretul cerut de mine http://olx.ro/oferta/filtru-aer-sport-refolosibil-k-n-honda-transalp-honda-africa-twin-ID4ItUs.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 http://www.amazon.de/gp/offer-listing/B000E2AMP2/ref=sr_1_2_olp?ie=UTF8&qid=1443769086&sr=8-2&keywords=K+N+LUFTFILTER+HONDA+TRANSALP+600&condition=new https://www.louis.de/artikel/k-n-dauerluftfilter-fuer-honda-xl-600-v-transalp/10050166?filter_bike_id=0281&list=108805558 pe louis vazusem in trecut si cu ulei si spray curatare.Acum e doar filtrul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Aveti idee daca rotile de pe un Transalp 2003 se potrivesc pe un PD10 din 1997? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.