vintze Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Salutare, a reusit cineva sa cumpere de la Louis online? (cu cardul propriu). Ca eu am incercat si mi se spune ca nu pot onora comenzile in Romania pina nu se face plata completa in avans; dar treaba e ca nu- mi cere nimeni nr de card ca sa pot face plata.Deci probabil ca solutia ar fi sa platesc cu ordin de plata la banca si sa le trimit mail cu copia dupa ordin ( asa ma gindeam eu dar nu stiu exact, ci doar imi imaginez).Daca a reusit cineva pina acum poate imi da si mie niste detalii despre procedura. Pentru cei care vor sa imi spuna de magazinul din Vitan, ii anunt ca stiu de ei dar vroiam sa fac comanda pe cont propriu. si care-i smecheria? . te rupe la poshta+TVA. mai bine iei de la louis.ro... comisionul lor e mai mic decat transportul tau. singura chestie e ca nu poti beneficia de cardul ala, Louis si nu poti castiga playstation-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduPit Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Mersi foarte mult vintze pentru carene... Un gest extraordinar....putini oameni ca el... in weekend le voi monta....abia astept!!!! multa bafta...si...hai cu primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Eu tot ce am vrut de la Louis am comandat la Paula's Bikershop si am fost f multumit. Adaos 0, doar ca parca nu se pot comanda produsele la reducere daca nu ma insel. 60 km pana la Ploiesti e piece of cake! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Pai bine, mai, si noua nu ne zici ce si cum? Care e firma etc Ca si mie imi trebuie anvelopa pe spate E la firma unde lucrez eu... eu am luat la pretul de sub cumparare de la furnizor, pt ca am luat fara factura, si am negociat direct cu importatorul.. In mod normal pretul de vanzare este de 375 Ron pt Dunlop Trailmax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 (editat) E la firma unde lucrez eu... eu am luat la pretul de sub cumparare de la furnizor, pt ca am luat fara factura, si am negociat direct cu importatorul.. In mod normal pretul de vanzare este de 375 Ron pt Dunlop Trailmax scump domne, scump. dincolo era mai ieftin. da, halatu...? totusi, nu ai zis firma, o adresa ceva, un telefon, un id de mess, de icq..., ca si mie-mi trebuie guma noua pe spate, dar cred ca astept sezonul, acum investesc in cadouri Editat Decembrie 10, 2007 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 Salut, ...mai am fo douaj' de euro ... tin cura si m-am gandit ca ar prinde bine un bec Philips motovision Scuze pentru limbajul de academic ... mi se trage de la vremea care se arata saptamana aceasta in TM. La Transalp stiu ca e recomandat 60/55W halogen si pe asta standard il am. Are cineva Motovision (!?!??) si sunt imbunatatiri? ... vre-o idee de pe unde as putea gasi de cumparat...eu prin tm ard benzina? Din auzite face lumina mai galbena = mai vizibil noaptea si pe ploaie( ) Multumesc. A ... da' de nishte protectii antifrig din neopren pentru genunchi ati auzit pe undeva de cumparat? ... Multam si ...vreme buna! Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 Salut, ...mai am fo douaj' de euro ... tin cura si m-am gandit ca ar prinde bine un bec Philips motovision Scuze pentru limbajul de academic ... mi se trage de la vremea care se arata saptamana aceasta in TM. La Transalp stiu ca e recomandat 60/55W halogen si pe asta standard il am. Are cineva Motovision (!?!??) si sunt imbunatatiri? ... vre-o idee de pe unde as putea gasi de cumparat...eu prin tm ard benzina? Din auzite face lumina mai galbena = mai vizibil noaptea si pe ploaie( ) Multumesc. A ... da' de nishte protectii antifrig din neopren pentru genunchi ati auzit pe undeva de cumparat? ... Multam si ...vreme buna! Paul Salut, Despre becuri, vezi la pag.32. Protectii din Neopren, vezi la Cora, Carrefour, Metro, la sectorul sport ai mai multe variante, sau la Louis. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 Salut, Despre becuri, vezi la pag.32. Protectii din Neopren, vezi la Cora, Carrefour, Metro, la sectorul sport ai mai multe variante, sau la Louis. Bafta Salut, Merci mult ... gasit MotoVision la Ciclop TM(de la Meteor) ...38RON. Montez diseara. Merci de info. Vreme buna, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 Salut, Merci mult ... gasit MotoVision la Ciclop TM(de la Meteor) ...38RON. Montez diseara. Merci de info. Vreme buna, Paul Sa imi zici si mie te rog dupa ce il montezi diferentza de luminare, sunt curios. Daca e diferentza sesizabila - mare, imi montez si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 Sa imi zici si mie te rog dupa ce il montezi diferentza de luminare, sunt curios. Daca e diferentza sesizabila - mare, imi montez si eu Citeste si tu la pag.32 (sau de la pag.32 incoace) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 Citeste si tu la pag.32 (sau de la pag.32 incoace) . Salut, O parere pozitiva in plus nu strica ... face lumina mai alba si spotul este mai dens ... inca nu am iesit in intuneric total afara din oras pentru ca eram imbracat subtirel aseara si ma cam tragea vantul si prin oras ...insa eu zic ca merita doar si dupa diferentele astea ... http://www.nam.lighting.philips.com/us/aut.../motovision.php ... acum nu stiu daca chiar cu procentele alea sunt imbunatatiri insa sunt cu siguranta ... Dovada sigura: am primit cateva flash-uri ca imi bate faza scurta cam tare de la cei din masini sau cei de la semafor din fata mea se tragea mai in fata ca le batea lumina de la far in oglinzi ... inaltimea la spot am reglat-o absolut la fel ca la becul anterior. M-am chinuit ca un idiot ... conform stilului am citit manualul dupa montare si ca sa dau jos becul am inceput pe sus ... nu aveam prea multa lumina in garaj si in plus venea de sus lumina de la bec ... am dat jos aparatoarea de pe bord, bordul si parbrizul ... dupa aia a iesit becul ... dupa ce am citit manualul trebuia de jos in sus adica data jos DOAR aparatoarea aceea de plastic antinoroi ce e prinsa in doua suruburi de zece pe furca. Eu zic ca a meritat banii. Vreme buna, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Decembrie 13, 2007 Autor Share Postat Decembrie 13, 2007 si eu am tot motovision si sunt f multumit de el. am mers si noptea pe coclauri si batea f bine. lumina e placuta ushor galbena. eu ma gandeam la xenon pt anul ce vine dar sunt tare nelamurit de ce e la noi. practic nu gasesti ce cauti si cand intrebi vanzatorul despre specificatii ti se raspunde doar ca e model 2007, cele mai bune si ca nu dau eraore de bec ars in calculator... pe scurt ma gandeam la un kit de xenon care sa-l impart in 2 cu cineva. ca specificatii sa aibe 5500K, 55W. Tare nelamurit sunt cu Move, adica becul culiseaza electromagnetic cand comuti pe faza lunga. Alta kestie e ca nu se mai pot de flash-uri. Ma rog... voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Motovision mi-am pus si eu dar lumina pare mai putina decat la ce am avut inainte (Osram sau Tungsram, Megalight or smth). Nu e galbena, da niste reflexe portocalii in oglinda farului care cica te-ar face mai vizibil, oricum ceilalti il vad "altfel", dar lumina propriu zisa e alba. M-am gandit si eu la xenon dar nu as mai investi ca sper sa upgradez... Motovisionul l-am luat de la Augsburg si as zice ca pretul era cu 2 in fata nu cu 3 dar nu mai tin minte exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crivat Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Ahoy tuturor fanilor TA. MA alatur si eu clanului, cu un TA din 99, editia aniversara. Pe 2 roti cu motor sunt "verzishor", pe 4 ma dau din clasa 1.. Imi place la culme motoru' asta, desi cu mine (187/120kg) si inca un pasager nu mai sare la distractie chiar surprinzator. Ceea ce-mi palce insa cel mai mult la el e sentimentul de indestructibilitate. m-am si varsat cu al oleaca, o carena trebuie sudata (si crashbar montat ) dar in rest e ok. la vara cred ca urmeaza o enrushinare de vreo 6-7000 km prin europa si atunci o sa pot zice mai multe. deocamdata ma simt de parca transalp ar fi fost facut pentru mine bafta si spor tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 si eu am tot motovision si sunt f multumit de el. am mers si noptea pe coclauri si batea f bine. lumina e placuta ushor galbena. eu ma gandeam la xenon pt anul ce vine dar sunt tare nelamurit de ce e la noi. practic nu gasesti ce cauti si cand intrebi vanzatorul despre specificatii ti se raspunde doar ca e model 2007, cele mai bune si ca nu dau eraore de bec ars in calculator... pe scurt ma gandeam la un kit de xenon care sa-l impart in 2 cu cineva. ca specificatii sa aibe 5500K, 55W. Tare nelamurit sunt cu Move, adica becul culiseaza electromagnetic cand comuti pe faza lunga. Alta kestie e ca nu se mai pot de flash-uri. Ma rog... voi ce ziceti? Cred ca o sa incerc un bec xenon General Electric SuperBlue la 55ah la 29 lei, ce se vinde si la bucata Da o lumina ma linistitoare noaptea, nu te dor ochii ( aproape adormi pe drum de placere ) Cautati mai mult prin orasele de unde sunteti, sigur gasiti ceva bun, nu neaparat moto, cele auto sunt in general mai ieftine si sunt la fel de bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkriver Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Nu-mi merge kilometrajul, probabil e dus fie melcul, fie cablul de kilometraj. A mai desfacut vreunul dintre voi un melc? Se poate da jos fara sa demontez roata, sau trebuie neaparat si roata scoasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Nu-mi merge kilometrajul, probabil e dus fie melcul, fie cablul de kilometraj. A mai desfacut vreunul dintre voi un melc? Se poate da jos fara sa demontez roata, sau trebuie neaparat si roata scoasa? A mai scris la pagina 55 sau 56 @IvanP despre melc. Eu stiu ca este facut din material plastic si se uzeaza destul de repede daca nu este uns cum trebuie sau daca... cine stie ce se intampla acolo. La a mea merge inca si nu cred ca a fost schimbat vreodata. . Da, ca sa inspectezi sau sa schimbi melcul trebuie sa demontezi roata. Ai mare grija la cele 4 prezoane mici cu care este prins axul rotii in partea dreapta, daca strangi piulitele prea tare le poti rupe imediat. Regula la montare este urmatoarea: se strang intai piulitele de pe prezoanele de sus, apoi cele de pe prezoanele de jos, NU in cruce. Strangerea se face usor, cu bun simt, merge si fara cheie dinamometrica... Nu trebuie strans cu forta mare sau cu o cheie cu coada prea lunga. Repet, daca se strang "ghiolbaneste" se rup imediat! Nu trebuie sa va fie frica ca o sa ramaneti fara roata pe drum! Daca se scoate de tot placuta tinuta de prezoane care preseaza axul, cand se pune la loc trebuie avut grija cum se pune, are o sageata pe ea, cand se monteaza sageata trebuie sa fie orientata in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin25de Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 A mai scris la pagina 55 sau 56 @IvanP despre melc. Eu stiu ca este facut din material plastic si se uzeaza destul de repede daca nu este uns cum trebuie sau daca... cine stie ce se intampla acolo. La a mea merge inca si nu cred ca a fost schimbat vreodata. . Da, ca sa inspectezi sau sa schimbi melcul trebuie sa demontezi roata. Ai mare grija la cele 4 prezoane mici cu care este prins axul rotii in partea dreapta, daca strangi piulitele prea tare le poti rupe imediat. Regula la montare este urmatoarea: se strang intai piulitele de pe prezoanele de sus, apoi cele de pe prezoanele de jos, NU in cruce. Strangerea se face usor, cu bun simt, merge si fara cheie dinamometrica... Nu trebuie strans cu forta mare sau cu o cheie cu coada prea lunga. Repet, daca se strang "ghiolbaneste" se rup imediat! Nu trebuie sa va fie frica ca o sa ramaneti fara roata pe drum! Daca se scoate de tot placuta tinuta de prezoane care preseaza axul, cand se pune la loc trebuie avut grija cum se pune, are o sageata pe ea, cand se monteaza sageata trebuie sa fie orientata in sus. Desfaci mufa de la cablu/ melc si invirti cu mina sa vezi cum este cu cablul, daca este de la melc il desfaci si vezi ce este cu roata dintata din plastic, daca e uzata numai pe o parte mai bagi niste saibe sau cureti si pui una noua (cod piesa: 44806-KF0-000). Se pare ca se potriveste melcul de la XL500R, si acela este cu roata dintata metalica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Decembrie 17, 2007 Autor Share Postat Decembrie 17, 2007 si ca sa intregesc si eu acest ghid de service adhoc iti mai zic ca poate sa fie din saiba care ramane pe butucul rotii. e din metal si are 2 urechi care angreneaza tot mecanismul din plastic. eu acolo am avut buba, am mai cracanat putin acele urechi ca sa prinda mai bine in sistemul meclat. acum merge fara probleme de 5000 km bafta! --- Mesaj completat în 17 Dec 2007 09:56 -------------btw la service... ca tot e iarna si nu pot sa o calaresc din cauza zapezii... ma gandeam sa-mi fac de lucru la ea asa ca va intreb daca a vezut cineva cum arata suspensia din spate desfacuta ce are in ea si daca exista upgrade-uri la ea. la furca exista upgrade-uri? de ce intreb... pentru ca eu am ajuns la motor de la bicicleta, bicicleta mea e de coborare si valoreaza de noua 3000 euro asa ca am componente foartwe bune pe ea. la biciclete exista nenumarate optiuni la furci de la 100 de euro la 7-800 depinde ce vrei sa faci cu ea si cat de mult se poate personaliza comportarea ei avem de la reglarea comportamentul in compresie revenire si chiar comportamente diferite functie de tipul shocurilor absorbite. la fel si la sistemul din spate care are in plus un mic rezervor pt extessia gazului la care se poate modifica volumul. interersant nu? exista asa ceva si pentru mobrele noastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Decembrie 17, 2007 Admin Share Postat Decembrie 17, 2007 Amortizorul spate e monobloc, nu se desface. Poti sa te joci cu surubul te pretensionare eventual, sau sa schimbi amortizorul cu totul - pui ceva Ohlins, etc. Pentru fata ai mai multe posibilitati: - arcuri progresive - cantitati/vascozitati diferite de ulei de furca - alta furca -- nu merita, bataie de cap mare la prinderi ma gandeam sa-mi fac de lucru la ea asa ca va intreb daca a vezut cineva cum arata suspensia din spate desfacuta ce are in ea si daca exista upgrade-uri la ea. la furca exista upgrade-uri? de ce intreb... pentru ca eu am ajuns la motor de la bicicleta, bicicleta mea e de coborare si valoreaza de noua 3000 euro asa ca am componente foartwe bune pe ea. la biciclete exista nenumarate optiuni la furci de la 100 de euro la 7-800 depinde ce vrei sa faci cu ea si cat de mult se poate personaliza comportarea ei avem de la reglarea comportamentul in compresie revenire si chiar comportamente diferite functie de tipul shocurilor absorbite. la fel si la sistemul din spate care are in plus un mic rezervor pt extessia gazului la care se poate modifica volumul. interersant nu? exista asa ceva si pentru mobrele noastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 mai vin si eu cu o intrebare de junior in ale transalpului , ca de 3-4 luni de cand il am ,iarna fiind nu am reusit sa merg foarte mult cu el . In viteza a 3-a de exemplu pe la 5500 6000 rpm am doar 60 kmh si parca fuge mult prea repede in ture dar kilometrajul abia se urneste ....am ambreiajul dus sau poate doar nu e reglat bine SAU asta e tot ce poate motorul ....ca nu m-am mai dat cu un alt transalp sa fac diferenta ........ later edit: exista un transalpist in bucuresti atat de amabil sa se intalneasca cu mine sau sa-l iau cu masina si sa-l aduc la curte sa imi zica si mie ce si cum e cu baba mea ? as fii mai mult decat recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 (editat) Iarna de 3-4 luni?! Tu in ce Bucuresti stai? Teoretic daca scapa ambreiajul nu o face liniar, cel putin la mine asa era... Scapa imediat dupa schimbarea vitezei sau pe la turatia de cuplu maxim cand acceleram puternic. Nu stiu daca gasesti undeva viteza maxima pt fiecare treapta sau cea corespunzatoare pe mia de ture dar poti calcula. In ce zona stai? Desi pe cancerul si mazga de-afara greu de probat... Editat Decembrie 19, 2007 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 Iarna de 3-4 luni?! Tu in ce Bucuresti stai? Cred ca omul a vrut sa spuna ca pana sa se obisnuiasca cu motoru' a venit iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 In viteza a 3-a de exemplu pe la 5500 6000 rpm am doar 60 kmh si parca fuge mult prea repede in ture dar kilometrajul abia se urneste ....am ambreiajul dus sau poate doar nu e reglat bine SAU asta e tot ce poate motorul ....ca nu m-am mai dat cu un alt transalp sa fac diferenta ........ Ca regula generala, eu stiam asa: Daca la turatie mare ai senzatia ca viteza de deplasare nu creste concomitent cu turatia motorului, atunci inseamna ca ambreiajul patineaza si trebuie sa-l inlocuiesti. Posibil sa ma insel, dar asta mi-au spus si mie altii mai luminati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelemenjjanos Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Scuze ca intrerup discutia. As avea 2 intrebari 1-ce ulei sa bag in TA primavara asta Motul 20w40 e ok? si de unde merita luat. 2-caucicul de fata desi nu pare uzat pe umed alunca destul de tare. Tre s-o schimb. Ce sa-mi iau si de unde? imi trebuie 90% asfalt 10% offroad(drumuri forestiere). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.