phreak_or Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 + 1 pt. Cosmin Biris. De la el am avut Dominatorul. A fost foarte corect cu mine. Eu am mers cu Honda Dominator, cu pasagera, genti laterale & topcase, prin o gramada de locuri: Transalpina, Transfagarasan, Apuseni, Ceahlau etc. fara probleme deosebite. Motorul ala avea 38 de cai. Si in ziua de azi il tineam daca nu ar fi vibrat ca un monocilindru (este monocilindru) Acum, la scurt timp dupa ce am luat un TA 650 pot sa iti spun ca mi se pare genial. Nu vibreaza semnificativ, trage la orice turatie, la 120 km/h poti sa depasesti linistit. Si foarte important: dupa prima zi de calarit, dupa 2 ani de pauza, 230 km pe ploaie, am ajus acasa si s-a urcat si doamna sa facem o tura prin oras ca ii era dor. Nici nu s-a simtit pe moto, nici la cum trage nici la centru de greutate. Nu m-am balanganit la fiecare semafor Apropo, am facut si consumul, plin-plin, 4.7 l/100 km, in conditiile in care am pierdut 1.5 ore in Cluj in aglomeratie maxima. Eram singur, cu un topcase aproape gol. Sa nu ma intelegi gresit, am avut si moto mai puternica, GPX600 (75-80 cai) care era un animal. Atata doar ca am realizat repede ca nu e de mine. Accelera mobra aia ca nebuna, si te impingea mereu sa tragi de gaz. Mai departe trebuie sa deci tu ce crezi ca ti se potriveste. » Post actualizat in 10 Jun 2016 08:31Oameni buni, stiti de unde pot cumpara prinderi gen pt. parbriz? Tubul ala de cauciuc cu o piulita in el... Sau merita mai mult sa ma gandesc la alte variante (surub - oring -piese- oring - saiba - piulita cu autoblocare) In mod special pt parbriz ma intereseaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 ati schimbat burdufurile de cauciuc de la jug superior? ma refer la cele care prind suportul de ghidon inferior de jug am un joc de toata frumusetea acolo sau ceva alternativ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Si eu am joc la bucsele alea. Am desfacut ghidonul si am pus cate 2 saibe de diametru interior de 20mm. Teoretic se pot schimba,dar de cand nu mai sunt meseriasi,slabe sanse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Si eu am joc la bucsele alea. Am desfacut ghidonul si am pus cate 2 saibe de diametru interior de 20mm. Teoretic se pot schimba,dar de cand nu mai sunt meseriasi,slabe sanse. adica asa? http://tecnica.transalp.it/fai-da-te/telaio/129-gioco-manubrio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Salutare. Vreau sa masor rezistenta din fisa. Cum desfac fisa de pe cablu? Nu se desfileteaza la capatul cu fisa? Sau la capatul cu bobina? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Fisa = cablul. La un capat e bobina si la celalalt e pipa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Am gasit membrane carburator facute de cineva din Cluj. A cumparat cineva de la el? Sunt ok? Anuntul e cu 160 ron/ 2 buc + ceva lipici pt montaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Am gasit membrane carburator facute de cineva din Cluj. A cumparat cineva de la el? Sunt ok? Anuntul e cu 160 ron/ 2 buc + ceva lipici pt montaj... eu membranele sunt ok vin si cu instructiuni de montaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 eu am pus anul trecut si duap 2100km sunt ok, deci pana acum multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Am nevoie de un filtru uzat, folosit, de aer pentru transalp 600, pentru un proiect, si nu l-as folosi pe al meu, ca e inca in stare buna. Are cineva de dat? Mulumesc Sau de vandut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Salut. Inca nu ai gasit? Iti trimit eu unul, dar trebuie sa suporti cheltuielie de transport, prin Posta, ca este mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Salut. Inca n-am gasit . Mersi mult. Iti trimit adresa prin pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EmilT Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 (editat) Salut, Sunt incepator, proaspat posesor de cat.A si sunt tare interesat de un Transalp. Am gasit unul la superoferta, dar nu stiu ce sa zic, de aia apelez si la sfatul vostru. Este vorba despre un Transalp din '92, arata bine (in poze), dar a fost tinut in garaj, nepornit-neumblat timp de 1 an. Proprietarul vrea pe el 4000 RON (aprox. 890 EURO). Daca ma hotarasc sa-l iau, trebuie sa ma duc dupa el sa-l aduc acasa, aprox. 180 km. Ca sa-l aduc acasa, proprietarul mi-a zis ca trebuie sa-i schimbe obligatoriu uleiul si filtrul de ulei, ca restul consumabilelor sunt in regula. Ajutati-ma cu un sfat va rog. Cum sunt modelele din '92? O sa arunc pe apa sambetei 1000 EURO? Ce trebuie schimbat urgent daca ar fi sa-l iau si sa-l aduc acasa, cei 180 km? Multumesc anticipat. Editat Iunie 15, 2016 de EmilT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Salut! Din punctul meu de vedere, daca are ulei, are antigel, si porneste si merge ok, poti sa te urci pe el sa mergi 180 km fara probleme. Evident, cu conditia ca inainte sa mai faci alte drumuri sa ii faci o revizie. Eu am luat recent un TA650 si am venit cu el vreo 230-240 km, plus inca vreo 150 prin imprejurimi. (Omul zicea ca a schimbat recent uleiul). Acum este desfacut si l-am luat la verificat: joc supape, curatat carburatoare (cu ocazia asta am constatat ca am o membrana sparta, le-am schimbat amandoua, am schimbat uleiul, antigelul, am curatat filtrul de aer (cu toate ca arata ca nou), urmeaza sincronizare carburatoare, si apoi sa ii pun plasticele la loc. Mai am placute si lichid de frana de schimbat. Aici depinde mult de tine. Daca mergi doar drumuri scurte, prin zone populate, sau in grupuri de minim 3 moto. Poti sa ii schimbi doar uleiul si filtrele, sa te asiguri ca ai placute ok si sa mergi. Mie imi place sa merg la drumuri mai lungi, de multe ori singur si la munte (fara acces, fara semnal...) Asadar vreau sa ma pot baza pe utilaj. In rest. Du-te sa-l vezi, daca e ok, porneste acceptabil de usor si nu scoate fum si nu face galagie suie-te pe el si du-l acasa. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Salut! Din punctul meu de vedere, daca are ulei, are antigel, si porneste si merge ok, poti sa te urci pe el sa mergi 180 km fara probleme. Evident, cu conditia ca inainte sa mai faci alte drumuri sa ii faci o revizie. Eu am luat recent un TA650 si am venit cu el vreo 230-240 km, plus inca vreo 150 prin imprejurimi. (Omul zicea ca a schimbat recent uleiul). Acum este desfacut si l-am luat la verificat: joc supape, curatat carburatoare (cu ocazia asta am constatat ca am o membrana sparta, le-am schimbat amandoua, am schimbat uleiul, antigelul, am curatat filtrul de aer (cu toate ca arata ca nou), urmeaza sincronizare carburatoare, si apoi sa ii pun plasticele la loc. Mai am placute si lichid de frana de schimbat. Aici depinde mult de tine. Daca mergi doar drumuri scurte, prin zone populate, sau in grupuri de minim 3 moto. Poti sa ii schimbi doar uleiul si filtrele, sa te asiguri ca ai placute ok si sa mergi. Mie imi place sa merg la drumuri mai lungi, de multe ori singur si la munte (fara acces, fara semnal...) Asadar vreau sa ma pot baza pe utilaj. In rest. Du-te sa-l vezi, daca e ok, porneste acceptabil de usor si nu scoate fum si nu face galagie suie-te pe el si du-l acasa. Bafta! si sa nu fie lovit.... » Post actualizat in 16 Jun 2016 11:18 Salut, Sunt incepator, proaspat posesor de cat.A si sunt tare interesat de un Transalp. Am gasit unul la superoferta, dar nu stiu ce sa zic, de aia apelez si la sfatul vostru. Este vorba despre un Transalp din '92, arata bine (in poze), dar a fost tinut in garaj, nepornit-neumblat timp de 1 an. Proprietarul vrea pe el 4000 RON (aprox. 890 EURO). Daca ma hotarasc sa-l iau, trebuie sa ma duc dupa el sa-l aduc acasa, aprox. 180 km. Ca sa-l aduc acasa, proprietarul mi-a zis ca trebuie sa-i schimbe obligatoriu uleiul si filtrul de ulei, ca restul consumabilelor sunt in regula. Ajutati-ma cu un sfat va rog. Cum sunt modelele din '92? O sa arunc pe apa sambetei 1000 EURO? Ce trebuie schimbat urgent daca ar fi sa-l iau si sa-l aduc acasa, cei 180 km? Multumesc anticipat. Nu merita - ia Pegaso ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumcostea Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Salutare. Revin pentru a va cere niste pareri. Am gasit un Transalp din 1999 cu 70 de mii de km in bord, cu urmatoarele accesorii: top case +side cases givi, crash bar, si parbriz givi + originalul. Pretul e umpic marisor supa supele unor prieteni mai avizati decat mine....dar depinde si de starea motorului. E la 2 mii euro.O sa-l vad probabil maine si vroiam sa va intreb la ce trebuie sa fiu atent. Km nu sunt cam multi? ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marus Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Pretul o fi un pic marisor dar din cate spui are cam toate accesoriile si daca e si intr-o stare buna te scuteste de multe cheltuieli ulterioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Unde mai pui ca daca are kilometrii "cinstiti" si este intretinuta corespunzator, are toate sansele sa te tina mai mult decat una adusa din strainatate (cu kilometrii cel putin "ciudati") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumcostea Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 imi dati si niste sfaturi referitor la ce e foarte important sa ma uit cand o verific? mentionez ca nu prea am experienta si m-am ars cu primul motor cumparat care avea cuzinetii varza...si l-am dezmembrat la 2 luni de la cumparare..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 La cuzineti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 intrebarile astea sunt ca si cum vechii posesori de Transalp ar fi niste zei ai mecanicii, si-ar da seama chiar si dintr-un filmult de pe youtube de de starea unei motociclete. Ete na. Suntem si noi posesori simpli, care ne-am lovit de o problema sau alta, dar cam atat. Vrei sa fii cel putin 90% sigur ca iei ceva bun? Ia cu tine un mecanic cu experienta (dar chiar si ei se pot pacali cateodata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marus Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Pai tocmai pentru ca ne-am lovit de o problema sau alta ne intreaba si el, nu-i nimic rau in asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumcostea Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 @ Mircea - nu sunt un idealist si nu ma astept sa mi se astearna pe tava solutiile perfecte. Insa cu siguranta uni dintre posesorii de transalp si-au dat seama intre timp cam ce probleme generale pot exista. la GS-ul anterior toata lumea stia spre exemplu ca motoarele au o problema la ambielaj si se nenorocesc cuzinetii de pe stanga. Eu am aflat doar dupa ce-am cumparat pentru n-am fost suficient de inspirat sa intreb pe un forum. Dupa ce l-am dezmembrat toama lumea vroia ambielajul.....deci clar e o problema acolo. Ma gandesc si eu, ca poate o avea si Transalpul ceva de genu. da rugina mai repede intr-un anume loc.....se uzeaza inexplicabil ceva garnituri..... etc.Intreb, ca orice om care nu stie si are nevoie de informatii. Cine ma poate ajuta are toata aprecierea si multumirea mea, si cine nu-mi stie sau nu-mi poate oferi informatii - nu le ofera. e atat de simplu. Pe de alta parte, evident ca m-am gandit sa merg cu un mecanic.....dar momentan jobul nu-mi permite sa fiu in localitate decat sambata si duminica (sucks, i know) si nici un mecanic nu vrea sa-si iroseasca o zi de weekend sa vina cu mine....contra cost, evident.Asadar Mircea, daca te-ai lovit de anumite probleme si mi le poti impartasi si mie iti multumesc de pe acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Deci....nu au probleme grave cunoscute. cdi-urile se mai duc la modelele pana in 96, si se mai buseste releul de incarcare daca nu-i pui ventilator ca sa-l racesti. Dar astea nu se pot vedea la o simpla proba. In rest, ca la orice motor: sa nu bata, sa nu aiba jocuri in rulmenti, sa nu fie lovit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Deci....nu au probleme grave cunoscute. cdi-urile se mai duc la modelele pana in 96, si se mai buseste releul de incarcare daca nu-i pui ventilator ca sa-l racesti. Dar astea nu se pot vedea la o simpla proba. In rest, ca la orice motor: sa nu bata, sa nu aiba jocuri in rulmenti, sa nu fie lovit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.