lucescuciprian Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 oricum sunt puse pe faza lunga, e suficienta faza lunga sa orbesc oamenii, proiectoarlee sunt doar bonus la orbire ca sa zic asa deci nu folosesc proiectoarele cand dau de lume pentru ca nu folosesc nici faza lunga Am inteles, atunci e perfect, o sa fii multumit de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Proiectoarele comandate de tine nu au specificatii care corespund cu realitatea. Mi-am comandat si eu si le-am masurat. Au led-uri cu consum electric de 6W/proiector, deci undeva 4-500 de lumeni intensitate luminoasa. Pentru a scapa de condens, fie bagi silicagel si-l schimbi periodic, fie dai o gaura de aerisire max. 1.5mm care la instalare sa fie orientata spre in jos. Pentru a scapa de functii, trebuie schimbat modulul electronic cu totul. Eu de 1 an intentionez sa-mi iau leduri de 15w/bucata si sa le fac driver-ul cu ceva gen LT3478, datasheet aici: http://cds.linear.com/docs/en/datasheet/34781f.pdf ...] Mi-am comandat si eu de la chinezi tot asa ceva. LINK Astept sa ajunga sa vad cum le pot monta. [...] Mai vreau sa fac cumva sa scap de stroboscop. Cele comandate de mine au 3 functii (fazalunga, faza scurta, si stroboscop). [...] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Arata bine, felicitari! Daca franezi cu roata virata, nu loveste in proiectoare? Mi-am comandat si eu de la chinezi tot asa ceva. LINK Astept sa ajunga sa vad cum le pot monta. Ai izolat cumva suplimentar proiectoarele? Am citit in cateva locuri ca mai intra apa in ele si se prajesc. Mai vreau sa fac cumva sa scap de stroboscop. Cele comandate de mine au 3 functii (fazalunga, faza scurta, si stroboscop). Le astept si voi vedea... Vezi ca gasesti pe net cum se face modificarea pentru anulare moduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Vezi ca gasesti pe net cum se face modificarea pentru anulare moduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Da. Banuiesc ca nu sunt chiar asa minunate cum scrie acolo. Doar daca iau de la un producator de renume, costa de 5-10 ori cat costa cele chinezesti. Cu condensul... nu stiu inca. O sa vad cum se vor comporta, dar probabil e o problema.... doar cam toate farurile au orificii de aerisire. M-am uitat si am citit despre cum s-ar putea anula modurile.... google e prietenul nostru. Atata doar ca citind suficient am ajuns la concluzia ca se schimba destul de des modul in care sunt dispuse componentele pe placa, sau poate chiar se utilizeaza alt driver, in functie de producator/ perioada. E un detaliu pe care il voi constata cand pot sa le iau la mana. Parca decat sa bag silicagel (nici nu stiu de unde sa iau inafara de ambalaje ale unor produse noi), parca mai bine as lua un furtun subtire, dat o gaura la partea de sus, si tras furtunul undeva in spate, orientat in jos. (ca la faruri de altfel). Poate asa ar fi suficient ventilat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Gaura se da in partea cea mai de jos, ca apa acumulata din condens sa se scurga sub efectul gravitatiei. Condensul apare doar la diferentele de temperatura intre interior si exterior, de genul au functionat cateva ore, s-au incalzit, apoi le stingi, dar mai raman calde o perioada din cauza inertiei termice a materialului. Farurile au gaura de scurgere tot in partea de jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dole Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 Caut pinion fata de 14. Stie cineva unde pot gasi, sau de pe ce modele se potriveste? Am gasit. Daca ajuta pe cineva, sunt pe unixauto.ro. Afam cu 103 lei sau RK cu 91 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 Salut, are cineva asa ceva din imtamplare? http://www.partzilla.com/parts/detail/honda/HP-91315-ME9-003.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 29, 2017 Share Postat Aprilie 29, 2017 Au ajuns si proiectoarele, placile electronice sunt diferite fata de ce am vazut pe net pana acum. Am rezolvat problema stroboscopului punand un rezistor de 10kOhm 1W pe condensatorul C4. Acum memoria este de ~2 secunde, consumul nu s-a schimbat aproape de loc (5.75 W- 5.8W) Par sa lumineze bine, mai multe o sa vad dupa ce le montez pe mobra. Au din constructie gauri de scurgere, dar totul este acoperit cu un lipici, si toate imbinarile cu garnituri etc. Ca sa fie waterproof. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 29, 2017 Share Postat Aprilie 29, 2017 Ce model ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 29, 2017 Share Postat Aprilie 29, 2017 Salut, Am si eu o intrebare, poate ca o sa fie destul de "stupida" dar totusi mai bine intreb decat sa imi para rau ulterior Detin un Xl700V, schimbat proaspat lantul si pinioane, mi-am lasat un joc de aproximativ 3cm la, lant. Intrebare mea aste (Alta intrebare ) Daca duc un pasager si combinat ar fi undeva la un 200Kg+ , la denivelari mai pronuntate cand lucreaza amortizorul mai mult, exista riscul ca practic sa se "deplaseze" bascula(stiu, bascula e fixata in cadru, dar parca totusi am nelamuriri) in asa fel incat sa imi intinda prea tare lantul? Sau nu are nimic de a face ? Va multumesc ! O metoda mai laborioasa dar sigura ar fi sa pui mobra pe cricul central sau pe un stander/buturuga. Apoi demontezi oasele din partea de jos a amortizorului. Ridici roata spate pana cand pinionul de atac, axul basculei si axul rotii spate vor fi coliniare. Asta e pozitia cand lantul are intinderea maxima. In pozitia asta il reglezi astfel incat sa fie perfect intins dar sa nici nu aiba tensiune in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 Salut, Am si eu o intrebare, poate ca o sa fie destul de "stupida" dar totusi mai bine intreb decat sa imi para rau ulterior Detin un Xl700V, schimbat proaspat lantul si pinioane, mi-am lasat un joc de aproximativ 3cm la, lant. Intrebare mea aste (Alta intrebare ) Daca duc un pasager si combinat ar fi undeva la un 200Kg+ , la denivelari mai pronuntate cand lucreaza amortizorul mai mult, exista riscul ca practic sa se "deplaseze" bascula(stiu, bascula e fixata in cadru, dar parca totusi am nelamuriri) in asa fel incat sa imi intinda prea tare lantul? Sau nu are nimic de a face ? Va multumesc ! Incearca sa reglezi intinderea lantului asa cum zice la carte. 4cm. Poti sa lasi si un pic mai mult, gen 5 cm, dar va trebui sa il mai intinzi mai frecvent pentru a nu il lasa prea larg pe masura ce se uzeaza. Bascula trece de pozitia unde lantul este cel mai intins si daca mergi singur. Chiar daca atunci cand doar stai pe mobra, nu pare, la o groapa, sau valuri pe drum, se va deplasa suficient cat sa intinda maxim lantul. Ce model ai luat? Asa cum am scris si mai sus, aici e link-ul: https://www.aliexpress.com/item/2pcs-125W-12V-3000LM-U5-LED-Transform-Spotlight-Motorcycle-Headlight-Aluminum-Alloy-Material-High-Brightness-Easy/32771142448.html?spm=2114.13010608.0.0.2kuXZm Pentru montat pe mobra voi folosi alte coliere decat cele cu care a venit. Am luat coliere pt teva, cu mansoane de cauciuc. Avantajul de care am nevoie este sa pot roti toata lampa fata de axul surubului de prindere al colierului. Vezi ca proiectoarele astea nu au LED-uri CREE, si nici nu sunt de firma. Eu m-am uitat pentru ceva mai ieftin. Cele care au LED CREE costa vreo 20-25 USD bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Incearca sa reglezi intinderea lantului asa cum zice la carte. 4cm. Poti sa lasi si un pic mai mult, gen 5 cm, dar va trebui sa il mai intinzi mai frecvent pentru a nu il lasa prea larg pe masura ce se uzeaza. Bascula trece de pozitia unde lantul este cel mai intins si daca mergi singur. Chiar daca atunci cand doar stai pe mobra, nu pare, la o groapa, sau valuri pe drum, se va deplasa suficient cat sa intinda maxim lantul. Asa cum am scris si mai sus, aici e link-ul: https://www.aliexpress.com/item/2pcs-125W-12V-3000LM-U5-LED-Transform-Spotlight-Motorcycle-Headlight-Aluminum-Alloy-Material-High-Brightness-Easy/32771142448.html?spm=2114.13010608.0.0.2kuXZm Pentru montat pe mobra voi folosi alte coliere decat cele cu care a venit. Am luat coliere pt teva, cu mansoane de cauciuc. Avantajul de care am nevoie este sa pot roti toata lampa fata de axul surubului de prindere al colierului. Vezi ca proiectoarele astea nu au LED-uri CREE, si nici nu sunt de firma. Eu m-am uitat pentru ceva mai ieftin. Cele care au LED CREE costa vreo 20-25 USD bucata. Triunghiul format intre axul pinionului de trectiune, axul rotii spate si guguloiul articulat numit "oase" ala de prinde bascula in sasiu/ cadru; transpus in geometria euclidiana iti spune clar cat sa te joci sau nu cu intins lantul. Restul e poveste cum bine zicea un filozof in viata. Oricum lantul se lungeste prin uzura si e bine sa-l tii din reglaj spre scurt in limitele admise, fiindca de n-ai timp sa-l bagi in seama o vreme el tot "creste"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Salutare grup, după14 ani de motociclit din care 9 pe Diversion, poposesc pe aici cu un TA din 99, de care sunt super încântat, deocamdată facem cunoștință... Îmi place V 2-ul, poziția în șa, felul cum mă scoate din viraj cuplul motor, ghidonul larg... În fine, e exact ce îmi doream! Bonus, înghite cu nonșalanță drumuri execrabile, dar care mereu duc către locuri superbe, pe scurt, România! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Vezi ca ai pana pe spate Sa-l calaresti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Hehe! Mulțumim nenea! Mă voi conforma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Creambigman Postat Mai 6, 2017 Share Postat Mai 6, 2017 Salutare, are cineva o pereche de manere pentru pasager ? Arunc o bere inspre el pe langa cost evident. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 (editat) Ca astea (de care se tine tipa din spate)? Editat Mai 9, 2017 de emircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Creambigman Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 Ca astea (de care se tine tipa din spate)? Nu vad imaginea. Este vorba de acestea : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 14, 2017 Share Postat Mai 14, 2017 Buuun! Prima tură mai lungă (cam 350 km) pe drumuri județene (Arad - Lipova - Bata - Săvârșin - Julița - Gurahonț - Vârfurile și retur), drumuri virajate, porțiuni cu serpentine, asfalt mai bun sau mai puțin grozav. Traseul este genial, am evitat DN 7-le plin de tiruri și trafic de tot felul (în afară de vreo 8 km Săvârșin - Julița), am trecut prin sate frumoase, păduri care acum după ploile astea îți dau oxigen cu compresorul, vaci, bivoli, oi, câini, căruțe, tot tacâmul! TA-ul este superb! După 9 ani pe Diversion reînvăț să merg cu motorul, felul cum șe lasă și se cere apăsat pe interiorul virajului, ca mai apoi să-ți ofere un cuplu de tractor la ieșire din viraj e ca un bilet la carusel! Recunosc că în ultima vreme devenisem un motociclist blazat, feelingul nu mai era acolo, plus că redescoperisem bicicleta, dar de cănd toarce v 2-ul sub mine s-a schimbat total ecuația! Plusuri - poziție condus, motor, cu tot ce ține de el - funcționare, sound, cuplu, frână motor, etajare cutie, suspensii, frâne - PD 10 e cu 2 discuri față și al meu are furtunuri oțelite. Minsusri - tot legat de poziție, ghidonul e puțin prea depărtat (e aftermarket, dar respectă forma originalului), protecție vânt în zona căștii - sunt limitări constructive, totuși se stă cu spatele aproape vertical, deși am parbriz touring Givi. Per total, i got my smile back (și eu și soția), este exact ce îmi doream, mi se pare cea mai logică alegere pt. condițiile noastre, iar la banii ăștia le cam face bine pe toate! A, și mi-a consumat 4.5%! Eu zic că e bine... PS : l-am dotat și cu topcase Oxford de 44 l(încap 2 căști integrale), găsit în magazin în Arad. j Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Peste 2 ani vii la mine sa cumperi Africana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Montează risere de 3-4 cm, dacă îţi permit cablurile şi va fi altceva. Testat deja pe Vstrom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 salutare, am un prieten cu un transalp de prin 2003 cred si incepe sa-i faca tot mai urat pornirea din cauza H.I.S.S. - ului. Voi v-ati intalnit cu problema asta? ce rezolvari ati avut? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Montează risere de 3-4 cm, dacă îţi permit cablurile şi va fi altceva. Testat deja pe Vstrom. S-a rezolvat! E altă viață! Mulțumim nenea Korben! PS. M-am dat un pic cu un Shadow 750 și mi-au ieșit gărgăunii chopperistici din cap (după alte două experiențe similare cu o Viroagă și un Vulcan 800 mai demult). Pur și simplu nu e pentru mine! Mi se pare că faci wrestling în timp ce te dai cu motorul...în fine, ador (noua) poziție pe TA. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 (editat) salutare, am un prieten cu un transalp de prin 2003 cred si incepe sa-i faca tot mai urat pornirea din cauza H.I.S.S. - ului. Voi v-ati intalnit cu problema asta? ce rezolvari ati avut? multumesc Salut, Si eu am patit problema asta, uneori nu citeste cheia, ramane ledul aprins. O data chiar am stat 15 min fara sa pot face nimic...posibil din cauza caldurii ( a stat multa vreme in soare vara trecuta). Ca si rezolvare, mi s-a zis sa schimb cheia. Dar am doar una asa ca o sa incerc copierea ei. Eliminarea HISS nu e o varianta, costa foarte mult... Incearca si pe alte forumuri din alte tari, poate gasesti ceva mai relevant. Editat Mai 16, 2017 de dorinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.