Sari la conținut

Postări Recomandate

E mult de explicat...te poti uita pe o schema si te lamuresti. Ideea e ca e ca daca nu umbli acolo nu are cum sa sara din diverse motive. Sper sa nu o iei in nume de rau...nu asta urmaresc pe acest forum.

 

n-are nici o treaba distributia.

daca nu ai desfacut distributia ar trebui sa mearga bine. tre sa ai jocuri de intra lingura de lemn sa nu mai functioneze.

 

chestii clare care influienteaza in modul cum ai zis :

diafragmele vacumative- daca le-ai inlocuit sa ai grija sa le pui bine pe scaunul lor si sa nu se rupa la asamblare.

cdi - poti sa cauti cu altele.. modelul din 93 nu are 2 cdiuri? din 96 parca e shcimbat cu 1 unitate tci.

si montarea gaturilor de cauciuc pe carburator - sa fii sigur ca nu trage aer fals. pune niste WD pe gaturi cand le montezi si cand strangi colierele apasate cu mana bine bine pe cutia de aer de deasupra carburatorului sa se aseze pana la capat , ca din ce am observat daca nu ma apas bine pe cutia de aer nu se aseaza guma bine pe gatul carburatorului.

 

la cdi incerca sa il pornesti cu cate 1 cdi individual sa vezi daca e vreo diferenta intre ele - ar fi greu sa se strice amble in acelasi mod, ai putea sparge carcasa de plastic sa vezi daca ai lipituri desfacute, asa am facut la a mea din 89 si a mers fara probleme apoi.

...bujii noi, verificat fisele sa dea scanteie, compare scanteile intre ele sa nu fie diferente de intensitate.

filtru nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

n-are nici o treaba distributia.

daca nu ai desfacut distributia ar trebui sa mearga bine. tre sa ai jocuri de intra lingura de lemn sa nu mai functioneze.

 

chestii clare care influienteaza in modul cum ai zis :

diafragmele vacumative- daca le-ai inlocuit sa ai grija sa le pui bine pe scaunul lor si sa nu se rupa la asamblare.

cdi - poti sa cauti cu altele.. modelul din 93 nu are 2 cdiuri? din 96 parca e shcimbat cu 1 unitate tci.

si montarea gaturilor de cauciuc pe carburator - sa fii sigur ca nu trage aer fals. pune niste WD pe gaturi cand le montezi si cand strangi colierele apasate cu mana bine bine pe cutia de aer de deasupra carburatorului sa se aseze pana la capat , ca din ce am observat daca nu ma apas bine pe cutia de aer nu se aseaza guma bine pe gatul carburatorului.

 

la cdi incerca sa il pornesti cu cate 1 cdi individual sa vezi daca e vreo diferenta intre ele - ar fi greu sa se strice amble in acelasi mod, ai putea sparge carcasa de plastic sa vezi daca ai lipituri desfacute, asa am facut la a mea din 89 si a mers fara probleme apoi.

...bujii noi, verificat fisele sa dea scanteie, compare scanteile intre ele sa nu fie diferente de intensitate.

filtru nou

Cam tot ce ai scris mai sus am verificat...mai putin cdiurile. Inainte sa ma apuc sa le desfac as face o proba cu unele bune.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ceva nou la transalpul meu, s-a oprit in mers aparent de la cric :) Inspectand mai atent un fir verde facea scurt la firul galben si imi oprea motorul. Noroc ca am concediu si am avut timp si am rezolvat cu niste contacte de la alimentare de floppy disk, pistol cu silicon, pistol de lipit tuburi termice si am atasat poze (scuze de calitatea lor)

 

Si am indreptat si cricul cu ocazia asta (la cald) Avea joc foarte mare mare in surubul de prindere din cauza ca era stramb. Presupun ca din cauza ca juca prea mult s-a rupt in timp si firul senzorului....

post-67547-0-09245900-1474983998_thumb.jpg

post-67547-0-89714200-1474984013_thumb.jpg

post-67547-0-70483300-1474984018_thumb.jpg

post-67547-0-22419000-1474984023_thumb.jpg

post-67547-0-87309500-1474984029_thumb.jpg

post-67547-0-52356200-1474984036_thumb.jpg

post-67547-0-66183800-1474984044_thumb.jpg

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva nou la transalpul meu, s-a oprit in mers aparent de la cric :) Inspectand mai atent un fir verde facea scurt la firul galben si imi oprea motorul. Noroc ca am concediu si am avut timp si am rezolvat cu niste contacte de la alimentare de floppy disk, pistol cu silicon, pistol de lipit tuburi termice si am atasat poze (scuze de calitatea lor)

 

Si am indreptat si cricul cu ocazia asta (la cald) Avea joc foarte mare mare in surubul de prindere din cauza ca era stramb. Presupun ca din cauza ca juca prea mult s-a rupt in timp si firul senzorului....

Bine ca i-ai dat cap, bine de stiu :)

 

In alta ordine de idei, am tot rascolit netul pt.o solutie la protectia pt. vant: cu deflector, fara el, doar cu parbriz touring...etc, dar nu am o concluzie clara. Ce recomdantati din experienta voastra?

 

Eu am parbriz touring (Givi) dar l-am dat jos, imi dadea vantul exact in casca. Cel original mi-l da in piept si pt. moment parca e mai "ok" asa. Mentionez ca am 1.81m.

 

merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1,82 cm eu nu am reusit sa gasesc nici o solutie eficienta, pozitia e dreapta si bordul e jos, orice parbriz ("touring") cu sau fara deflector, e tot mai rau.

Am incercat chiar foarte multe (bani aruncati) si pana la urma am taiat si am lasat un ciot de parbriz care sa imi arunce aerul in zona abdomen/piept, astfel incat capul sa fie ferit de turbulentele insuportabile.

Suntem prea inalti pentru tipul asta de motocicleta, ori luam altceva, dintr o clasa superioara, ori renuntam la ideea cu protectia la vant.

Mentionez ca prin protectie la vant eu inteleg, in mod special, protejarea capului de curent/turbulente, astea sunt cele ce ma deranjeaza cel mai tare, picioare, piept, burta etc. sunt pe planul doi, oricum echipamentul protejeaza destul corpul, dar cu auzul e problema in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca i-ai dat cap, bine de stiu :)

 

In alta ordine de idei, am tot rascolit netul pt.o solutie la protectia pt. vant: cu deflector, fara el, doar cu parbriz touring...etc, dar nu am o concluzie clara. Ce recomdantati din experienta voastra?

 

Eu am parbriz touring (Givi) dar l-am dat jos, imi dadea vantul exact in casca. Cel original mi-l da in piept si pt. moment parca e mai "ok" asa. Mentionez ca am 1.81m.

 

merci!

numai pot edita, am gasit la pagina 127

» Post actualizat in 29 Sep 2016 08:41

La 1,82 cm eu nu am reusit sa gasesc nici o solutie eficienta, pozitia e dreapta si bordul e jos, orice parbriz ("touring") cu sau fara deflector, e tot mai rau.

Am incercat chiar foarte multe (bani aruncati) si pana la urma am taiat si am lasat un ciot de parbriz care sa imi arunce aerul in zona abdomen/piept, astfel incat capul sa fie ferit de turbulentele insuportabile.

Suntem prea inalti pentru tipul asta de motocicleta, ori luam altceva, dintr o clasa superioara, ori renuntam la ideea cu protectia la vant.

Mentionez ca prin protectie la vant eu inteleg, in mod special, protejarea capului de curent/turbulente, astea sunt cele ce ma deranjeaza cel mai tare, picioare, piept, burta etc. sunt pe planul doi, oricum echipamentul protejeaza destul corpul, dar cu auzul e problema in timp.

Ai incercat si deflectorul de la Puig? Mi se pare f. mic...85mm, dar poate ajuta peste cel de la Givi.

 

http://motorai.ro/parbrize-moto/winddeflector-for--product--10006546

Editat de dorinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca i-ai dat cap, bine de stiu :)

 

In alta ordine de idei, am tot rascolit netul pt.o solutie la protectia pt. vant: cu deflector, fara el, doar cu parbriz touring...etc, dar nu am o concluzie clara. Ce recomdantati din experienta voastra?

 

Eu am parbriz touring (Givi) dar l-am dat jos, imi dadea vantul exact in casca. Cel original mi-l da in piept si pt. moment parca e mai "ok" asa. Mentionez ca am 1.81m.

 

merci!

plexiglas 3mm format la pistol cu aer cald, 4 gauri pe parbrizul original, distantoare de cauciuc (merg cele de pe suruburile autoforante pentru acoperis de tabla).57 cm, adio vant in casca. Am 1,80. La iarna poate imi fac unul intreg. Asta a fost asa pe fuga facut.

post-23049-0-19631100-1475185337_thumb.jpg

post-23049-0-72031800-1475185354_thumb.jpg

post-23049-0-96170400-1475185367_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plexiglas 3mm format la pistol cu aer cald, 4 gauri pe parbrizul original, distantoare de cauciuc (merg cele de pe suruburile autoforante pentru acoperis de tabla).57 cm, adio vant in casca. Am 1,80. La iarna poate imi fac unul intreg. Asta a fost asa pe fuga facut.

57 cm in total, masurat de jos pana sus, nu ?

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu ceva informatii in legatura cu Transalpul de 700!?! Mai ales posesorii...

In primul rand cum se comporta,consum,fiabilitate, plusuri si minusuri. Am avut PD10 .Mai are vreo legatura cu modelele anterioare?

Intr-un cuvant..."merita achizitia"!?! :)

 

Mersi!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transalpu de 700 este ca si vstromu ii place pe asfalt si un forestier usor ,cursa suspensiilor este mai mica vs old transalp ,de consumat nu consuma mai putin ca si pd 10 si nici nu simti nustiuce putere mai mare ,plastice eftine china peste tot , aceleasi frane ca si pd 10 ( mai putin cel cu abs ) eu unu am avut ocazia sa schimb translpu pd 10 cu cel de 700 la aceiasi bani dar pt mine nu se merita si nu mi se potriveste deloc fiindca imi place noroiul....bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca incepe sezonul rece, si nu toata lumea are pinlock, am incercat solutia cu gel de barbierit pe viziera. Super multumit! Cureti viziera de praf, dai cu gel pe interiorul la viziera, stergi cu un servetel (mai multe) pana e viziera curata si atat (viziera nu se mai spala cu apa sau altceva dupa).

Motocicleala placuta si sa speram ca mai tine vreamea cu noi macar 2-3 saptamani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni ? :(

Nu bag mana in foc, dar asta am gasit: EFP-011, A04CZ (Ford Festiva, Suzuki, Mitsubishi). Informatia e de la nemtii astia http://krad-vagabunden.de/unsere-motorr%C3%A4der/tips-erfahrungsbericht-transalp/benzin-pumpe-filter/ ce fac aprecierea Transalpului dupa 100000 de km.

De curiozitate, cati km ai pe odometru ca sa stiu si eu la ce sa ma astept.

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

73000 km. T30 asta l-am gasit si eu cam peste tot unde am mai citit.De la highflowfuel.com am primit raspunsul ca 99% e vorba de HFP-382S. Om vedea. Maine golesc rezervorul si dau jos pompa.

Eu am 43000 km, asa ca stau linistit dar cu urechile ciulite. Se mai aude un danganit in rezervor de la plutitor. Am scos totul afara si m-am uitat, dar nu am ce sa ii fac, e un nit sau ceva de genul slabit.

HFP-382S e pompa ce inlocuieste pompa de fabrica din cate imi dau seama. Uite aici inca una poate te ajuta, dar din nou nu bag mana in foc, e de pe net - http://www.pompa-paliwa.pl/pl/p/pompa-paliwa-HONDA-XL700V-HONDA-XL-700V-HONDA-TRANSALP-2008-OE-UC-T30HU12-,16700-MFF-D01/6392

Daca afli cu certitudine modelul pompei originale te rog sa imi spui, ca sa notez undeva asa, in caz ca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care stie ce handguarduri cu insertie de metal se potrivesc pe transalpul de 600? pt bara de fi 22mm exterior si 20mm interior? e subtire ghidonu.. nu stiu de unde sa iau...am avut chinezarii si le-am adaptat cumva si tineau acolo.. dar nu era extra.

si pe unde ma mai uit nu gasesc deva specific pentru transalp

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...