Sari la conținut

Postări Recomandate

Oameni buni... va rog sa imi dati si mie un sfat:

Ce gume sa iau?

Am gasit Mitas E07 la 415 lei perechea? Sunt bune de ceva? Pana acum nu am avut Mitas decat pe stivuitor :)) si s-au uzat repede.

Merg mult incarcat, si cu pasagera, si ies ocazional de pe asfalt, fara noroaie ce-i drept, dar forestierele imi plac.

 

Deci ceva ieftin bun si mult? Voi ce folositi?

Salut, eu am Michelin Anakee 2 si pe asfalt sunt foarte multumit de ele. Mers cu pasager 90% asfalt si 10% macadam zici ca e "cuita" de pamant. Cand am dat de noroi/frunze aluneca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor de raspunsuri si La Multi Ani!!!

Dupa ce am citit cam tot ce era pe primele 3-4 pagini de google, evident despre cateva modele, am cumparat Mitas E07. Par sa fie foarte bine vazute, mai ales dupa 2013-2014, si oameni cu mobre mari, gen BMW 1200 GS si KTM 990 zic ca spatele tine vreo 18 000 - 19 000 km, si fata ar mai avea o idee pana la uzura maxima.

Pana la urma, o sa incerc si o sa vad. Daca nu o sa imi placa, probabil va urma K60 scout. Dar sper sa ma tina vreo 2 sezoane gumele astea. Oricum, ca pret mi se pare imbatabil. Am luat perechea cu 415 lei. Fata de alte gume asta mi-a lasat loc in buget sa imi iau si camere ranforsate.

Pana la urma, in cel mai rau caz, voi reveni la Metzeler Tourance. Chiar daca atunci cand ies de pe asfalt nu prea fac mare branza cu ele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat si DOT-urile. Sunt dupa cum urmeaza:

130/80 - 17 DOT 3716 - deci septembrie 12-18 2016

90/90 - 21 DOT 4016 - deci octombrie 3-9 2016

 

Oricum erau -15 grade cand m-am intalnit cu curierul. Si cat am putut le-am apasat cu mana, cu unghia... si nu erau beton. Mai departe o sa vad dupa ce le montez si apoi sa vina vremea buna...

 

Fata de pretul de pe site-ul Mitas Ro, si fata de Chemtraders sunt mai ieftine. De altfel, cam fata de orice site mi s-a parut cel mai bun pret. Plus ca am mai luat de la ei 2 Metzeler Tourance acum cativa ani si totul a decurs bine si repede.

 

Pentru carcotasi va anunt ca nu am nici o legatura cu ei. Pentru mine e a 2-a oara cand cumpar de acolo si atat.

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am luat de la https://anvelopemoto.eu/set-mitas-e-07-ro/

Mai mult de 12 luni nu cred sa aiba.

O sa verific si DOT-ul.. pana acum nu am apucat. trebuie sa ma uit cum "decodez" ce scrie acolo.

Mersi de info :) am comandat si eu. Michelin Sirac . Sper sa nu ma sune magazionerul sa-mi spuna ca nu mai au . Cu reducerile le exagereaza. Fata de ce am gasit pe net, aceiasi oferta difera cu maxim 80-100 lei. Am gasit si mai ieftina oferta cu 15 lei.

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere.

Stim deja ca e la moda sa faci reduceri dupa ce majorezi preturile. Sau doar sa scrii ca e pretul redus. Dar ideea e ca au preturi bune si fac treaba, se misca repede. Doamna care m-a sunat, la 2 ore dupa ce am pus comanda, mi-a explicat ca una dintre camerele pe care le-am comandat e dimensiune mai mica, si mi-a recomandat sa o schimb cu alta.

Ce-i drept, la Heidenau pe site sunt mai ieftine decat la anvelopemoto.eu. In schimb la Mitas, nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

 

cumpar protectie de plastic pentru frana fata la un transalp 600 cu 1 sg disc.

prea multa mazga se pune pe etrier si se blocheaza pistonasele si sa zgarie, degeaba sunt de inox..nu face diferenta.

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da faza e ca am pus pistonase de inox sa nu mai am probleme si tot se blocheaza fata din cauza oxidului si a mizeriei. chestia e ca de la multa sare se face treaba asta. aluminiul de la etrier nu mai are nici o protectie, e mancata toata si oxideaza usor suprafata. asta e problema... da oricum am sa shcimb fata cu o alta suspensie cu alt etrier, poate ala o sa fie ok.. oi vedea saptamana viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot veni vorba.....inca nu m-am dumirit nici acum. La TA-urile cu un singur disc pe fata e normal sa tina frana mai putin decat la cele cu 2 discuri, sa nu poti bloca roata fata chiar daca tragi de maneta cu toata forta? Ca eu m-am invatat asa cu ea, am mers ani intregi batraneste, si cand m-am urcat pe una cu 2 discuri am avut o revelatie despre cum trebuie sa fie o frana.

 

Cu ce as putea sa incep? Schimbat placute ca poate sunt prea tari? Sau direct cu kit reparatie pompa frana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

momentan am 2 discuri si pompa originala si merg cu ea. si da are frana buna rau, cu cauciucuri aderenta face diferenta!

 

voi pune o suspensie cu un sg disc - etrier si disc original transalp cu placute GG (HH contin cupru si fuck discurile repde, da-s bune rau la franare, si urla ca dracu..)

voi avea o pompa de la un vtr 1000 (asa a venit, plm) . am avut un transalp cu pompa de la Kawasaki zzr.

am sa pun aici diferenta.

 

o pompa cu diametru mai mic ar merge ca va face o presiune mai mare in instalatie + furtune de otel sa nu se deflecte de la presiune( furtul nu ridica eficienta asa mult...)

 

ce-a mai efifienta solutie este un disc mai mare.

da poti cauta o pompa diferita de la o vitezana.

 

kitul de reparatie n-ar trebui sa rezolve ceva, atat timp cat nu curge lichidul nu are de ce sa scada presiunea din instalatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da faza e ca am pus pistonase de inox sa nu mai am probleme si tot se blocheaza fata din cauza oxidului si a mizeriei. chestia e ca de la multa sare se face treaba asta. aluminiul de la etrier nu mai are nici o protectie, e mancata toata si oxideaza usor suprafata. asta e problema... da oricum am sa shcimb fata cu o alta suspensie cu alt etrier, poate ala o sa fie ok.. oi vedea saptamana viitoare.

 

Blocarea pistonaselor nu se face in principal din cauza depunerii de jeg pe ele, ci datorita oxidului ce se formeaza sub garnituri. Rezulta ca pistonasul este "strans" mult mai tare si nu mai revine dupa eliberarea manetei de frana. Scoate garniturile de la etrier cu grija sa nu le distrugi apoi curata foarte bine canalele unde se aseaza acestea. Speli bine cu apa, sufli cu aer comprimat, apoi ungi garniturile curate cu lichid de frana si le montezi la loc. Asta ar trebui sa iti rezolve problema blocajului.

 

 

kitul de reparatie n-ar trebui sa rezolve ceva, atat timp cat nu curge lichidul nu are de ce sa scada presiunea din instalatie

 

Daca pistonasul din pompa nu mai e bun, lichidul de frana refuleaza inapoi in recipient, deci presiunea in etrier scade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat in weekend. le-am curatat bine, merge bine.da mai incolo o sa se faca la loc....

 

da asa-i, la garnituri acolo apare, corect!

 

crec ca doar din cauza primei garnituri - are care are arcul pe ea, ca pistonul in sine nu are frecari cu altceva, e centrat de gume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...