florinelu07 Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Nu ma plang... si a vazut ceva offroad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 o sa-ti dau in privat un copy paste la ce am scris pe transalp.ro lui Flavius cu modificarile aduse cricului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Stie cineva codul de culoare pentru vopseaua jantelor argintii ? » Post actualizat in 23 Jun 2017 12:18Cred ca am gasit NH400M 0269 Cynos Grey Metallic / NH-400 M https://www.twowheelparts.nl/en/paint/colorpaint/honda/ » Post actualizat in 24 Jun 2017 16:41Am folosit alt cod culaore, cica acela de mai sus pe care l-am gasit pe net, era mai mult pe negru. Si rezultatele mai jos. » Post actualizat in 24 Jun 2017 16:47Scuze de greseli, nu se poate edita daca dai coment la postare veche. Am folosit alt cod de culoare. Cica acela de mai sus NH400M pe care l-am gasit pe net era mai mult pe negru. Rezultatul mai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 A venit si la mine vremea (cred) sa-mi schimb CDI-ul (sau urile). De-aia, ca sa nu dau o gramada de bani si sa vad ca, de fapt, era din alta parte, intreb pe aici. Modul de manifestare la mine mi se pare ilogic. Moto merge bine dar, dupa un timp (cam 30 min), cand se incalzeste, incepe sa mearga in suturi, parca nu mai trage (pistonul 1 merge, pistonul 2 cand merge, cand nu)..Dupa inca 2-3 min pistonul 2 cedeaza de tot, si zici ca sunt pe scuter. Daca opresc si pornesc imediat motorul, isi revine pentru inca 500m, merg inca 2 semafoare normal, apoi iar moare incetul cu incetul pistonul 2. Mi se pare ilogic pentru ca acolo e vorba de lipituri reci, deci la incalzire ar trebui sa mearga bine, si sa faca probleme cand e rece, nu? Am incercat relipirea contactelor din CDI-ul de pe pistonul buclucas, dar se pare ca tot se manifesta problema. Si nu tot timpul, ci cand are chef. Am iesiri cand merge bine, iesiri cand cedeaza repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 A venit si la mine vremea (cred) sa-mi schimb CDI-ul (sau urile). De-aia, ca sa nu dau o gramada de bani si sa vad ca, de fapt, era din alta parte, intreb pe aici. Modul de manifestare la mine mi se pare ilogic. Moto merge bine dar, dupa un timp (cam 30 min), cand se incalzeste, incepe sa mearga in suturi, parca nu mai trage (pistonul 1 merge, pistonul 2 cand merge, cand nu)..Dupa inca 2-3 min pistonul 2 cedeaza de tot, si zici ca sunt pe scuter. Daca opresc si pornesc imediat motorul, isi revine pentru inca 500m, merg inca 2 semafoare normal, apoi iar moare incetul cu incetul pistonul 2. Mi se pare ilogic pentru ca acolo e vorba de lipituri reci, deci la incalzire ar trebui sa mearga bine, si sa faca probleme cand e rece, nu? Am incercat relipirea contactelor din CDI-ul de pe pistonul buclucas, dar se pare ca tot se manifesta problema. Si nu tot timpul, ci cand are chef. Am iesiri cand merge bine, iesiri cand cedeaza repede. Daca inversezi problema ramane identica dar pe celalat cilindru? Poate ai surprize si cu bobina de inductie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Va salut pe toti, sunt nou posesor de Transalp, as vrea sa ma ajutati cu cateva raspunsuri... 1....ce ulei im recomandati daca motorul este din 1998 si are 51 .000 km, cat ulei intra in motor, mentionez ca pana acum a mers pe Rokoil, si daca este adevarat ca acest motor ar consuma ulei cam 200 g la mia de km, ca impresie in prima zi dupa 26- km pe motor ruleaza impecabil....sunt incantat ...va multumesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Salut! in mod normal, cu scimb de filtru intra maxim 2.5 litrii ulei. Deci iti trebuie 3 litrii, si completezi pana e la nivel. De consumat ulei... nu e musai. Depinde cum mergi cu el. Dar ca si la orice motor e bine sa verifici din cand in cand nivelul uleiului.... In alta ordine de idei... as avea si eu o dilema. La TA 650 e normal sa am vibratii destul de serioase intre 4200 rpm si 5000 rpm? Ma deranjaza in mod special pt ca in a 5-a pe acolo ar fi viteza ideala de mers la un drum mai lung.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 imi cer scuze...260 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Salut! in mod normal, cu scimb de filtru intra maxim 2.5 litrii ulei. Deci iti trebuie 3 litrii, si completezi pana e la nivel. De consumat ulei... nu e musai. Depinde cum mergi cu el. Dar ca si la orice motor e bine sa verifici din cand in cand nivelul uleiului.... In alta ordine de idei... as avea si eu o dilema. La TA 650 e normal sa am vibratii destul de serioase intre 4200 rpm si 5000 rpm? Ma deranjaza in mod special pt ca in a 5-a pe acolo ar fi viteza ideala de mers la un drum mai lung.... Si al meu vibreaza (in scarite se simte) la 4000, dar in tr. 3 si 4 » Post actualizat in 26 Jun 2017 19:06 Este un prag de cateva sute rpm dupa care ii trece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Daca inversezi problema ramane identica dar pe celalat cilindru? Poate ai surprize si cu bobina de inductie. Zic eu pistonul 1 si pistonul 2....dar nu stiu fix care merge si care nu. Iar motorul e fierbinte tot, ca se manifesta doar cand se incalzeste. Intrebarea ramane: asa se manifesta o lipitura rece la CDI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Salut. Caut sa cumpar capacul metalic in ce sta melcul de kilometraj. al meu este defect. Modelul este un Pd10'97. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Zic eu pistonul 1 si pistonul 2....dar nu stiu fix care merge si care nu. Iar motorul e fierbinte tot, ca se manifesta doar cand se incalzeste. Intrebarea ramane: asa se manifesta o lipitura rece la CDI? ar putea fi, dar ar putea sa nu fie.... fa mai degraba o masuratoare la bobinele de inductie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 Zic eu pistonul 1 si pistonul 2....dar nu stiu fix care merge si care nu. Iar motorul e fierbinte tot, ca se manifesta doar cand se incalzeste. Intrebarea ramane: asa se manifesta o lipitura rece la CDI? Incearca sa izolezi mai mult problema.... Poate sa fie intr-adevar si de la CDI dar nu numai. Cum stai cu partea de carburatie? Cum inchid galeriile de admisie pe carburatoare/ airbox? Sa nu ai vre-un furtun fisurat, care la cald se poate deschide mai mult.... Experientele mele: CDI Honda Dominator - la rece aproape mereu mergea ok, cum se incalzea si se dilatau toate piesele in CDI incepea sa faca figuri - ala e monocilindru deci pur si simplu nu mai mergea... reparatia a constat in taierea "capacului" de pe CDI si refacerea tuturor lipiturilor (cu o lupa se puteau vedea majoritatea cum erau fisurate) Opel Astra F 1.6 (injectie) - Mergea destul de bine, dar dupa ce se incalzea nu vroia sa treaca de o anumita turatie - cateodata 2000 rpm, altadata 4000 rpm, senzatia cand accelerai era cretina, practic intra in frana de motor in loc sa accelereze.... Dupa multe povesti si discutii si pompe/ senzori... am ajuns sa schimb un filtru de benzina care era aproape blocat. Cu toate ca era de vreo 2000 km pe masina. Deci ajung la aceeasi vorba. Incearca sa izolezi problema. Fa cate un lucru odata si vezi cum afecteaza lucrurile. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 Multan de info. Airbox sigur nu e, ca l-am dat jos acum o saptamana ca sa schimb furtunele de benzina ce duc la carburators, plus filtrul de benzina. Si facea si inainte de schimb si dupa. Plus ca, in momentul in care merge intr-un singur piston, doar opresc motorul pt 2 secunde si-l repornesc si,si isi revine pt inca 500 metri. Asta imi suna a defect electronic. Imi poate spune cineva cum masor bobina de inductie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 La TA cu 2 CDI-uri, unul comanda si turometrul. Daca turometrul merge cand motorul functioneaza intr-un singur piston, incearca sa schimbi CDI-urile intre ele si vezi daca mai merge turometrul, In caz ca merge turometrul in ambele cazuri - atunci problema nu e de la CDI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 Multam, informatie super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 Multan de info. Airbox sigur nu e, ca l-am dat jos acum o saptamana ca sa schimb furtunele de benzina ce duc la carburators, plus filtrul de benzina. Si facea si inainte de schimb si dupa. Plus ca, in momentul in care merge intr-un singur piston, doar opresc motorul pt 2 secunde si-l repornesc si,si isi revine pt inca 500 metri. Asta imi suna a defect electronic. Imi poate spune cineva cum masor bobina de inductie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 La TA cu 2 CDI-uri, unul comanda si turometrul. Daca turometrul merge cand motorul functioneaza intr-un singur piston, incearca sa schimbi CDI-urile intre ele si vezi daca mai merge turometrul, In caz ca merge turometrul in ambele cazuri - atunci problema nu e de la CDI. O recomandare pertinenta. Asa am facut la un amic care are pd06. Un CDI era fierbine de frigeai oo pe el, iar turometrul mergea. Cand am schimbat intre ele CDIurile, s-a dovetit ca la cel defect nici turometrul nu mai mergea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iunie 29, 2017 Share Postat Iunie 29, 2017 Am facut site pentru carene, daca vrea cineva la fel, mai material. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Iunie 29, 2017 Share Postat Iunie 29, 2017 Am facut site pentru carene, daca vrea cineva la fel, mai material. Imi poti spune din ce material sunt facute (par a fi din aluminiu) si de unde l-ai luat ? Am nevoie pentru un proiect la o masina si vreau ceva mai mult material. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iunie 29, 2017 Share Postat Iunie 29, 2017 Materialul este otel si a fost nevoie sa tai ochiurile plasei cu un cleste zdravan. S-au facut niste lucrari la cladirea de birouri unde lucrez si am obtinut niste material. Nu am idee de unde a fost achizitionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Eu am folosit plasa de aluminiu(am gasit in piata la sectiunea atunning auto) si am lipit cu pistol de lipot(batoane de plastic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Da, pe stanga merge cu pistol de lipit cu batoane de silicon pentru ca nu are prinderi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 Vand set oglinzi originale Transalp una dintre oglinzi are geamul schimbat iar in urma incalzirii carcasei in cuptor au aparut cateva semne pe spatele carcasei ( se poate vedea in poze ) din fata nu se vede nimic in neregula, buza carcasei s-a asezat bine pe geam. carcasa se poate remedia usor cu putin smirghel auto si spray negru mat. daca aveam in casa materialele necesare faceam eu reparatia dar...... Pot fi vazute/cumparate in zona metrou Crangasi. pret: 100 roni. tel:0723474878 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dole Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 Are cineva burlan de-asta? https://www.dominator-exhaust.ro/product-page/rotund-79 O fi cea mai ieftina varianta de toba noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.