Sari la conținut

Postări Recomandate

Buna idee, am chingi de ancorare primite tot de la Heavy Duties ce ironic si am si stalpii de la garaj. Incerc, sper sa nu iasa ceva gen Darwin awards.


» Post actualizat in 07 Feb 2017 14:40

Mi-a mai dat cineva o idee, cu un cric de masina.


» Post actualizat in 07 Feb 2017 19:16
Cu chingi am distantat crash barurile suficient de mult pentru ora si anotimpul acesta asa ca am trecut la altele. Mersi!
» Post actualizat in 09 Feb 2017 11:19

Cand afara ninge si intre pahare, cum ma distrez eu


» Post actualizat in 09 Feb 2017 11:26
.

post-67547-0-34745000-1486494851_thumb.jpg

post-67547-0-93706100-1486639021_thumb.jpg

post-67547-0-82902000-1486639027_thumb.jpg

post-67547-0-40270700-1486639032_thumb.jpg

post-67547-0-38235600-1486639037_thumb.jpg

post-67547-0-02107200-1486639587_thumb.jpg

post-67547-0-27184400-1486639599_thumb.jpg

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am o trusă de scule completă, de vânzare la prețul de 150 ron. Cei interesați mă pot contacta prin sms la 0763 700 222.

Daca intereseaza pe cineva si incuietoarea pentru trusa de scule cu cheie, sa ia legatura cu mine. Provine din dezmembrare din Germania de pe ebay, am o cutie intreaga de suruburi si chestii de genul de Transalp PD06

post-67547-0-28627800-1487359968_thumb.jpg

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mica/mare problema si nu stiu ce sa fac este primul Transalp, nu mi-am bagat niciodata mana in motor sau cutie desi este al cinci-lea motor in 11 ani de motociclism. problema sta in felul urmator, azi ca tot era frumos afara am zis sa mai bibilesc la motor ca sa intru cu bine in primavara si am constatat ca ( vedeti cele trei foto si diferenta intre ele ) imi curge/picura antigel ( l-am gustat ) . De la fotografia 1-3 au trecut 10 min. Acolo cred ca sunt niste semeringuri ideea se schimba usor eventual imi puteti recomanda un service unde sa rezolv problema. Multumesc anticipat.

post-12582-0-08413200-1487863956_thumb.jpg

post-12582-0-63973100-1487863965_thumb.jpg

post-12582-0-54294900-1487863975_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Este interesant ca nu gasesc nici o schema explodata in care sa fie descrisa partea aia. Se vede in poze la ansamblul cilindrilor, dar nu apare nicaieri nici o piesa de schimb.

 

Strict dupa aspect parca parca as spune ca e o bucata de teava cu 2 sigurante si cu 2 oringuri.

Poate merita sa incerci sa scoti una din sigurante si sa impingi teava in partea respectiva, si sa vezi daca se deplaseaza suficient incat sa ai acces la o-ring (sau poate chiar simering).

 

Nu as da jos ambele sigurante doar ca sa fiu sigur ca nu imi scapa bucatica aia de teava in motor.

 

Tot ce sper e ca nu trebuie desfacut motorul, respectiv cilindrii ca sa scoti bucata aia de teava.

 

Pentru studiat eu m-am uitat aici.... daca gasiti o schema sa imi spuneti si mie unde....

https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=CYLINDER&F=HO-XL650VY-OX&L2=HO-XL650VY-OX

https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=RADIATOR&F=HO-XL650VY-VS&L2=HO-XL650VY-VS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

#1 golesti antigelul afara din motor

#2 scoti ambele sigurante

#3 tragi bucata aia de teava intr-o parte si vei vedea un o-ring. Il inlocuiesti. Unge cu putin ulei semeringul inainte de montare.

#4 Tragi bucata de teava in partea cealalta si vei gasi un alt o-ring. Il inlocuiesti si pe acela

#5 Tragi din nou teava pe mijloc si pui sigurantele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

#1 golesti antigelul afara din motor

#2 scoti ambele sigurante

#3 tragi bucata aia de teava intr-o parte si vei vedea un o-ring. Il inlocuiesti. Unge cu putin ulei semeringul inainte de montare.

#4 Tragi bucata de teava in partea cealalta si vei gasi un alt o-ring. Il inlocuiesti si pe acela

#5 Tragi din nou teava pe mijloc si pui sigurantele

Merci! nu exista riscul daca scot ambele sigurante sa imping/cada din greseala teava in motor?

» Post actualizat in 24 Feb 2017 08:17

ideea ar fi sa cumpar intai acele o-ringuri/garnituri/simeringuri dar nu gasesc repere pentru ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult!

» Post actualizat in 24 Feb 2017 09:21

» Post actualizat in 24 Feb 2017 09:22

Am gasit intre timp si un filmuletz

» Post actualizat in 24 Feb 2017 10:36

mai ramane sa vad unde gasesc acele o-ringuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Intrebare:

manetele de africa twin sunt identice cu cele de transalp?

 

Ti-am raspuns pe topicul de AT

» Post actualizat in 24 Feb 2017 12:06

 

Merci! nu exista riscul daca scot ambele sigurante sa imping/cada din greseala teava in motor?

» Post actualizat in 24 Feb 2017 08:17

Nu are cum sa cada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a prins la ITP azi cu joc prea mare in ghidon si m-am intors cu niste saibe montate pe partea de sus si jos a tamburilor de cauciuc de amortizare. Acum am ITP dar nu am amortizae in ghidon... Nu simt diferenta prea mare doar ca parca vibreaza si mai tare oglinda aftermarket. Stie cineva daca se pot schimba tamburii de cauciuc din jugul superior care ajuta la amortizarea ghidonului si cat ar costa?

post-67547-0-12534600-1487967488_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a prins la ITP azi cu joc prea mare in ghidon si m-am intors cu niste saibe montate pe partea de sus si jos a tamburilor de cauciuc de amortizare. Acum am ITP dar nu am amortizae in ghidon... Nu simt diferenta prea mare doar ca parca vibreaza si mai tare oglinda aftermarket. Stie cineva daca se pot schimba tamburii de cauciuc din jugul superior care ajuta la amortizarea ghidonului si cat ar costa?

 

Mai repede gasesti niste oglinzi de calitate decat bucsile alea. Plus ca sunt nasoale pe forestiere si offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a prins la ITP azi cu joc prea mare in ghidon si m-am intors cu niste saibe montate pe partea de sus si jos a tamburilor de cauciuc de amortizare. Acum am ITP dar nu am amortizae in ghidon... Nu simt diferenta prea mare doar ca parca vibreaza si mai tare oglinda aftermarket. Stie cineva daca se pot schimba tamburii de cauciuc din jugul superior care ajuta la amortizarea ghidonului si cat ar costa?

 

Eu am facut si la a mea si la un Transalp care avea un joc urat de tot din bucsile alea, inele din sarma otelita prin care sa treaca ce iese in afara din bucsa (vezi poza), in felul asta, preia vibratii, dar nu mai permite sa ti se miste ghidonul. Eu am folosit sarma otelita de 1 sau 2mm grosime.

Look-Honda-Xrv750-Xrv-750-Africa-Twin-19

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Virgil, vezi aici detalii despre bucșile din jug : http://www.transalp.ro/forum/amortizoare-bucse-ghidon-t788-30.html .

 

 

Eu am facut si la a mea si la un Transalp care avea un joc urat de tot din bucsile alea, inele din sarma otelita prin care sa treaca ce iese in afara din bucsa (vezi poza), in felul asta, preia vibratii, dar nu mai permite sa ti se miste ghidonul. Eu am folosit sarma otelita de 1 sau 2mm grosime.

Look-Honda-Xrv750-Xrv-750-Africa-Twin-19

 

Mersi

» Post actualizat in 02 Mar 2017 17:32

Am pus mana pe o africana in mintile ei cu bucsile alea intregi pentru ca nu aveam in parcare transalp si ce sa zic sunt foarte țepene bucsile alea, este asa de fix e ghidonul ca nici nu cred ca merita toata munca sa adaptez alte tipuri de bucsi. Voi ramane cu saibe acolo pentru ca oricum simte foarte bine. Nu am mentionat daca vrea cienva sa repete operatiunea, saibele sunt cu diametrul interior de 20mm si este nevoie de patru in total sa fie doua si pentru partea piulitelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o trusă de scule completă, de vânzare la prețul de 150 ron. Cei interesați mă pot contacta prin sms la 0763 700 222.

Trusa de scule s-a vândut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Cine poate sa-mi zica cam care ar fi pretul corect pt. un Transalp model intre 2008-2010 atat in stare f buna de functionare cat si optic.Ma gandesc la un kilometraj pana in 30.000.

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...