varg-voshod Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 Daca vrei simering mergi la magazinul de rulmenti local cu rulmentul si axul in mana. Ar trebui sa iti masoare cu sublerul diametrul exterior al rulmentului si diamentrul exterior al axului si iti da simeringuri pe masura. Eu parca am dat 9 lei pe un simering. Iti trebuie unul pentru flansa cu pinion si unul pentru partea discului. De asemenea ar fi bine sa vezi ce cod au rulmentii vechi sa nu ai o surpriza sau sa mergi cum a zis colegul de mai sus cu ei intr-o punga la magazin. Eu de exemplu am roata spate de Transalp din 98 pe Transalp din 96 si rulmentul este mai mare pe partea discului la 98. Pentru 96: http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3247_9&products_id=4645 http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3248_113_221&products_id=1165 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 Simeringuri: OIL SEAL, 28X47.2X7 (ARAI) - S (vezi 28x47x7) OIL SEAL, 25X40X7 - S si iti trebuie si un Oring: O-RING, 54X2 - S Toate astea le gasesti pe http://www.oemmotorparts.com De cumparat, iesi mult mai ieftin daca le iei din magazine de rulmenti decat din magazine moto. Eu am luat pt roata din fata 2 rulmenti, 2 simeringuri cu vreo 35 lei toate. La simeringuri trebuie vazut ce au cat mai aproape de dimensiunea originala. daca e mai mare cu 1-2 mm in grosime atunci merge taiat din spatele lui pana la metal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 de la magazin de rulmenti i am luat si eu....fara unul din semeringuri ...de la skf ..40 lei...comandat deja. Dc nu gasiti semering e bine luat unul mai mic in diam exterior...dar nu cu mult si poate fi pus cu silicon...am facut asta la un RD07 Dimensiunile pt roata spate: 1 x Rulment roata spate 6204/2RSC3 - 20X47X142 x Rulmenti roata spate 6203/2RS1C3 - 17X40X12Simeringuri spate:OIL SEAL, 28X47.2X7OIL SEAL, 25X40X7 Merci fain baieti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 Ma bucur ca ai rezolvat.Acum cine ma ajuta si pe mine. Am tot tavalit transalpul meu in astia 3 ani de cand am crash baruri de la Heavy Duties si cu tot respectiul pentru producator, sunt foarte rezistente dar in timp si cu fiecare cazatura s-au apropiat din ce in ce mai mult de carene astfel incat imi este foarte greu sa montez si sa demontez carena de pe dreapta... As avea nevoie sa stiu daca a mai indreptat careva crash baruri de la Heavy Duties pentru Transalp 600 si prin ce metoda si daca merita asa procedura. Cred ca este exclus sa indrept cu o ranga pentru ca in timp ce durabilitatea lor a contat foarte mult atunci cand le-am strambat, aceeasi durabilitate va ingreuna procesul de indreptare la fel de mult. Cred ca ar trebui facuta la cald indreptarea dar ar fi problematica manopera in timp ce sunt montate pe motocicleta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 leaga de ceva si trage de el....baga ranga...merge cu orice....fara grija! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 Vezi aici metoda de indepartat crash-bar-ul: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/page-402&do=findComment&comment=3338522 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 (editat) Buna idee, am chingi de ancorare primite tot de la Heavy Duties ce ironic si am si stalpii de la garaj. Incerc, sper sa nu iasa ceva gen Darwin awards. » Post actualizat in 07 Feb 2017 14:40Mi-a mai dat cineva o idee, cu un cric de masina. » Post actualizat in 07 Feb 2017 19:16Cu chingi am distantat crash barurile suficient de mult pentru ora si anotimpul acesta asa ca am trecut la altele. Mersi! » Post actualizat in 09 Feb 2017 11:19Cand afara ninge si intre pahare, cum ma distrez eu » Post actualizat in 09 Feb 2017 11:26. Editat Februarie 7, 2017 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 Am o trusă de scule completă, de vânzare la prețul de 150 ron. Cei interesați mă pot contacta prin sms la 0763 700 222. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 (editat) Am o trusă de scule completă, de vânzare la prețul de 150 ron. Cei interesați mă pot contacta prin sms la 0763 700 222. Daca intereseaza pe cineva si incuietoarea pentru trusa de scule cu cheie, sa ia legatura cu mine. Provine din dezmembrare din Germania de pe ebay, am o cutie intreaga de suruburi si chestii de genul de Transalp PD06 Editat Februarie 17, 2017 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 Salut,Am de vanzare o roata fata de Transalp PD06, cu un singur disc.E modelul auriu si e in stare buna.Pret: 350 leiAdrian0723319213 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Am o mica/mare problema si nu stiu ce sa fac este primul Transalp, nu mi-am bagat niciodata mana in motor sau cutie desi este al cinci-lea motor in 11 ani de motociclism. problema sta in felul urmator, azi ca tot era frumos afara am zis sa mai bibilesc la motor ca sa intru cu bine in primavara si am constatat ca ( vedeti cele trei foto si diferenta intre ele ) imi curge/picura antigel ( l-am gustat ) . De la fotografia 1-3 au trecut 10 min. Acolo cred ca sunt niste semeringuri ideea se schimba usor eventual imi puteti recomanda un service unde sa rezolv problema. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Salut! Este interesant ca nu gasesc nici o schema explodata in care sa fie descrisa partea aia. Se vede in poze la ansamblul cilindrilor, dar nu apare nicaieri nici o piesa de schimb. Strict dupa aspect parca parca as spune ca e o bucata de teava cu 2 sigurante si cu 2 oringuri. Poate merita sa incerci sa scoti una din sigurante si sa impingi teava in partea respectiva, si sa vezi daca se deplaseaza suficient incat sa ai acces la o-ring (sau poate chiar simering). Nu as da jos ambele sigurante doar ca sa fiu sigur ca nu imi scapa bucatica aia de teava in motor. Tot ce sper e ca nu trebuie desfacut motorul, respectiv cilindrii ca sa scoti bucata aia de teava. Pentru studiat eu m-am uitat aici.... daca gasiti o schema sa imi spuneti si mie unde.... https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=CYLINDER&F=HO-XL650VY-OX&L2=HO-XL650VY-OX https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=RADIATOR&F=HO-XL650VY-VS&L2=HO-XL650VY-VS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 #1 golesti antigelul afara din motor #2 scoti ambele sigurante #3 tragi bucata aia de teava intr-o parte si vei vedea un o-ring. Il inlocuiesti. Unge cu putin ulei semeringul inainte de montare. #4 Tragi bucata de teava in partea cealalta si vei gasi un alt o-ring. Il inlocuiesti si pe acela #5 Tragi din nou teava pe mijloc si pui sigurantele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 #1 golesti antigelul afara din motor #2 scoti ambele sigurante #3 tragi bucata aia de teava intr-o parte si vei vedea un o-ring. Il inlocuiesti. Unge cu putin ulei semeringul inainte de montare. #4 Tragi bucata de teava in partea cealalta si vei gasi un alt o-ring. Il inlocuiesti si pe acela #5 Tragi din nou teava pe mijloc si pui sigurantele Merci! nu exista riscul daca scot ambele sigurante sa imping/cada din greseala teava in motor? » Post actualizat in 24 Feb 2017 08:17 ideea ar fi sa cumpar intai acele o-ringuri/garnituri/simeringuri dar nu gasesc repere pentru ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=XL650V&Y=2000&L=HO-XL650VY&O=WATER%20PIPE&F=HO-XL650VY-QJ&L2=HO-XL650V1-QJ Lasi siguranta stanga si culisezi teava spre dreapta, si invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=XL650V&Y=2000&L=HO-XL650VY&O=WATER%20PIPE&F=HO-XL650VY-QJ&L2=HO-XL650V1-QJ Lasi siguranta stanga si culisezi teava spre dreapta, si invers. Merci mult! » Post actualizat in 24 Feb 2017 09:21 » Post actualizat in 24 Feb 2017 09:22 Am gasit intre timp si un filmuletz » Post actualizat in 24 Feb 2017 10:36 mai ramane sa vad unde gasesc acele o-ringuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Intrebare: manetele de africa twin sunt identice cu cele de transalp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Intrebare: manetele de africa twin sunt identice cu cele de transalp? se potrives de roayal enfield Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Intrebare: manetele de africa twin sunt identice cu cele de transalp? Ti-am raspuns pe topicul de AT » Post actualizat in 24 Feb 2017 12:06 Merci! nu exista riscul daca scot ambele sigurante sa imping/cada din greseala teava in motor? » Post actualizat in 24 Feb 2017 08:17 Nu are cum sa cada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Gasex pe aci pe la cineva vre'un parbriz de Transalpina din 1998? Chiar de's brănean.... nu vreau moca!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 M-a prins la ITP azi cu joc prea mare in ghidon si m-am intors cu niste saibe montate pe partea de sus si jos a tamburilor de cauciuc de amortizare. Acum am ITP dar nu am amortizae in ghidon... Nu simt diferenta prea mare doar ca parca vibreaza si mai tare oglinda aftermarket. Stie cineva daca se pot schimba tamburii de cauciuc din jugul superior care ajuta la amortizarea ghidonului si cat ar costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Are cineva suporti de cutii Givi Wingrack pe Transalp 650? Am un set Givi Wingrack , dar vin de pe alta motocicleta si as vrea sa vad niste poze cu prinderile , le adaptez si eu cumva . Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 M-a prins la ITP azi cu joc prea mare in ghidon si m-am intors cu niste saibe montate pe partea de sus si jos a tamburilor de cauciuc de amortizare. Acum am ITP dar nu am amortizae in ghidon... Nu simt diferenta prea mare doar ca parca vibreaza si mai tare oglinda aftermarket. Stie cineva daca se pot schimba tamburii de cauciuc din jugul superior care ajuta la amortizarea ghidonului si cat ar costa? Mai repede gasesti niste oglinzi de calitate decat bucsile alea. Plus ca sunt nasoale pe forestiere si offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Virgil, vezi aici detalii despre bucșile din jug : http://www.transalp.ro/forum/amortizoare-bucse-ghidon-t788-30.html . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 M-a prins la ITP azi cu joc prea mare in ghidon si m-am intors cu niste saibe montate pe partea de sus si jos a tamburilor de cauciuc de amortizare. Acum am ITP dar nu am amortizae in ghidon... Nu simt diferenta prea mare doar ca parca vibreaza si mai tare oglinda aftermarket. Stie cineva daca se pot schimba tamburii de cauciuc din jugul superior care ajuta la amortizarea ghidonului si cat ar costa? Eu am facut si la a mea si la un Transalp care avea un joc urat de tot din bucsile alea, inele din sarma otelita prin care sa treaca ce iese in afara din bucsa (vezi poza), in felul asta, preia vibratii, dar nu mai permite sa ti se miste ghidonul. Eu am folosit sarma otelita de 1 sau 2mm grosime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.