Sari la conținut

Postări Recomandate

CDI - de obicei contacte/mufa sub sa. Repozitionare si e ok.

RR - se duce usor de la contacte imperfecte.

Amortizor spate - daca mergi singur e ok.

Multe chestii f bune le gasesti pe transalp.ro. De acolo incerc sa invat si eu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CDI - de obicei contacte/mufa sub sa. Repozitionare si e ok.

RR - se duce usor de la contacte imperfecte.

Amortizor spate - daca mergi singur e ok.

Multe chestii f bune le gasesti pe transalp.ro. De acolo incerc sa invat si eu :)

ok, multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc colegului Marius cu Transalp 650 pentru ajutorul de azi, daca vezi asta pe forum.

 

Cumpar cat mai repede posibil urmatoarele pentru Transalp 600: coturi de evacuare cu sau fara toba, radiatorul din dreapta, aripa fata, carena rezervor dreapta, melc kilometraj pentru PD06


» Post actualizat in 18 Apr 2018 19:03

Am gasit coturi, radiatorul din dreapta as mai avea nevoie ca sa o pun in miscare. Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand carena bord originala pentru Transalp 650 cu termometru digital incorporat. Carena nu este vopsita, nu are crapaturi sau urechiuse lipsa. Pret 100 roni, se poate vedea/cumpara seara in zona metrou Crangasi sau ziua in zona ambasada Americii. tel:0723474878

post-12582-0-00266800-1524412770_thumb.jpg

post-12582-0-44557100-1524412778_thumb.jpg

post-12582-0-89544300-1524412788_thumb.jpg

post-12582-0-74173400-1524412796_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Am descoperit ca aveam scanteia foarte slaba la cilindrul din fata.

Am schimbat bobina de inductie, si acum scanteia pare sa arate bine.


Totusi motorul nu merge cum trebuie. Da rateuri atat in admisie cat si in evacuare.

Am verificat senzorul HALL (generatorul de puls) dar nu inteleg exact... in manual zice sa verific intre mufa si masa. La mine nu este continuitate de loc. Intre cei doi pini ai mufei am in schimb cca 500 ohm cu motorul cam la 70 grade.

Am incercat si sa masor tensiunea de la Hall in timp ce invart motorul si este 0.


Mentionez ca recent am schimbat lanturile de distributie, am verificat si ras-verificat si totul este la semn, jocul supapelor este reglat. Carburatoarele sunt curate, membranele noi...

De ce are relanti instabil si da rateuri? Idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Va salut!
Am descoperit ca aveam scanteia foarte slaba la cilindrul din fata.
Am schimbat bobina de inductie, si acum scanteia pare sa arate bine.
Totusi motorul nu merge cum trebuie. Da rateuri atat in admisie cat si in evacuare.
Am verificat senzorul HALL (generatorul de puls) dar nu inteleg exact... in manual zice sa verific intre mufa si masa. La mine nu este continuitate de loc. Intre cei doi pini ai mufei am in schimb cca 500 ohm cu motorul cam la 70 grade.
Am incercat si sa masor tensiunea de la Hall in timp ce invart motorul si este 0.
Mentionez ca recent am schimbat lanturile de distributie, am verificat si ras-verificat si totul este la semn, jocul supapelor este reglat. Carburatoarele sunt curate, membranele noi...
De ce are relanti instabil si da rateuri? Idei?

Eu zic totusi sa verifice si ras verifice punerea la semn a distributiei si de alta persoana, este foarte sigur ca tu sa bagi mana in foc ca totul este pus la punct

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... din pacate nu prea am pe cine sa chem sa vada cum sta treaba.

Oricum... pana acum singurul lucru pe care pot sa il mai fac este sa verific distributia... Cert este ca dupa montare am invartit motorul cu mana de mai multe ori si nu erau probleme.

 

In principiu pentru probleme de mers neregulat si rateuri ocazionale am ajuns sa fac revizia asta... dar parca nu m-as lasa pana nu ii dau de cap.

 

Din cate am inteles generatorul de puls e bun. Daca ar avea probleme nu ar mai merge deloc. Este unul singur pentru amandoi cilindrii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, are cineva un melc de kilometraj, sau de unde pot să achiziţionez unul nou? Eventual un kilometraj electronic?

 

Cu puțină îndemânare și un pic de răbdare acest celebru melc de kilometraj se poate repara.

 

De obicei la el se „mănâncă” cele două urechiușe care sunt antrenate de tăblița de pe roată.

Degresat bine de grăsime, dat două gauri în dreptul urechiușelor, apoi căutat un material identic cu cel din care e făcut melcul și turnat prin topire în locul urechilor. apoi cu pilă o mai fină pilit la dimensiune.

 

Am reparat personal un melc acum vreo cinci ani și merge încă :)

Editat de vandrash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine se barbierisera dintii de pastic, ca nu fusese gresat de mult.

 

incearca aici: https://www.olx.ro/oferta/melc-km-honda-xrv-750-africa-twin-ID8rGw3.html#ffa3fcc94c , ai si varianta pe metal. Verifici dimensiunile cu Attila, la mine s-a potrivit (PD10). Diferenta e in grosimea axului roata fata.

Kilometraj electronic pui de bicicleta...

 

Daca iei melc de plastic, sa-l ungi neaparat cu vaselina siliconica si sa cureti bine de tot zona de spirala angrenata de dinti.

Editat de emircea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Trebuie luat in seama ca de multe ori de vina este si melcul metalic care antreneaza cablul de kilometraj. Cand este foarte uzat se blocheaza, fapt ce duce la blocarea lui si implicit distrugerea melcului de plastic din capsula. Trebuie demontata capsula, spalata bine cu spray de frane si apoi invartiti cu mana capatul unde intra cablul de kilometraj. Daca simtiti ca agata cand invartiti de el, inseamna ca este uzat. Eu caut de mult timp unul, dar nu am gasit inca.

Editat de kalator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulţumesc colegilor care au postat în sprijinul meu. Am să încerc variantele motorush.ro şi olx.ro. Dacă nu am să găsesc, atunci .......am să caut un meşter priceput. Asfalt uscat tuturor acelora care-l doresc! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] Eu caut de mult timp unul, dar nu am gasit inca.

Mie mi-a adus Groza Paul (paulmoto.ro) si melc de plastic, si mecanism complet pentru PD10. Am schimbat vreo 3 melci pana sa ma prind cum se face curatarea resturilor si ungerea corecta (inclusiv a cablului).

Mai am un mecanism fara melcul de plastic. L-am comandat ca mi s-a parut ca cel de pe motocicleta agata (cum povesteai si tu) dar am reusit sa scot toate resturile de plastic din cel original si cu asta am ramas ca rezerva. PM daca esti interesat, ca intre timp am schimbat Transalpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am instalat (din nou nenea Korben e de vină :))aceste minunate proiectoare LED, obiecte mici, satisfacții mari (sic!). În sfârşit se vede în fața motorului noaptea! E bine, mult mai bine! :)

post-9423-0-14855700-1525210760_thumb.jpg

post-9423-0-68459800-1525210785_thumb.jpg

Editat de radu_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...