Sari la conținut

Postări Recomandate

va multumesc pentru suportul primit, de cand am postat threadu de mai sus au curs shiroi vestile bune, chiar am primit oferta pt un radiator super ieftin, iar carenele mi le da cineva MOKA..........ce bine ar fi sunat, se pare ca transalpistii nu sunt chiar asa de uniti cum speram, din partea forum-ului moka sprijin, daca tot voi sunteti si pe transalp.ro atunci pot sa imi sterg contul si de acolo :)

Submit IVANP, totusi intra pe yahoo msg sa vad cu ce te pot ajuta, dar sa stii ca noi nu avem acasa depozite de piese ca dehh nu sintem milionari, cum bine zicea transalpistul din cehia pe undeva, daca eram nu mai postam pe forumul asta. Iar "literar" se spune moaca nu moka...dehh faceam haz de necaz! Si completeza la profilul tau ce mobra posezi sa stim si noi despre ce este vorba, de ex.: XL600V din '94 PD06.

Editat de valentin25de
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci da, ma grabesc, tocmai ratez o tura pe transfagarasan cu legatura transalpina, si in caz ca saptamanile viitoare mai apar astfel de iesiri, nu voi mai avea nici la picioare unghii sa le rod.

Deci orice ajutor e binevenit

 

Salut,

Ma rog ... am vrut sa zic ca te grabesti ... "in a afirma ca omu' cu transalpu' nu ajuta un alt om cu transalp" ...

Perioadele de stat pe dreapta mie mi-au prins bine sa judec cauzele ce au dus la acel stat pe dreapta.

Iesiri or sa mai fie ... si dupa defectele scrise acolo cred ca motoreta inca te poate cara bine in sa.

 

Spor si scuze daca inoportunez,

Paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

of baieti ce le mai aveti voi cu vorbele. Treaba e simpla, nimeni nu zice ca sunteti milionari cu stoc de piese in casa asteptand unu ca mine....aveam nevoie de ajutor, am apelat si sper sa il primesc. Ivanp nu am ramas pe dreapta din cauza mea, dar totusi aceasta perioada mi-a dat de gandit si cred ca ma las de sosele. Am incercat cu vaca pe poteci, forestiere, dar merge greu, deci trec la ceva mai mic si mai de endureala, pacat ca honda nu are un DRZ, inmatriculabil. Cel putin eu cred ca CRF-ul nu este inmatriculabil.

 

Oricum, problema mea este descrisa in post-urile de mai sus, iar daca are cineva o IDEE (nu neaparat depozit de piese acasa) care m-ar ajuta, gen radiatorul de la nush ce model se potriveste si sa caut si in alte parti, ar fi de milioane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

of baieti ce le mai aveti voi cu vorbele. Treaba e simpla, nimeni nu zice ca sunteti milionari cu stoc de piese in casa asteptand unu ca mine....aveam nevoie de ajutor, am apelat si sper sa il primesc. Ivanp nu am ramas pe dreapta din cauza mea, dar totusi aceasta perioada mi-a dat de gandit si cred ca ma las de sosele. Am incercat cu vaca pe poteci, forestiere, dar merge greu, deci trec la ceva mai mic si mai de endureala, pacat ca honda nu are un DRZ, inmatriculabil. Cel putin eu cred ca CRF-ul nu este inmatriculabil.

 

Oricum, problema mea este descrisa in post-urile de mai sus, iar daca are cineva o IDEE (nu neaparat depozit de piese acasa) care m-ar ajuta, gen radiatorul de la nush ce model se potriveste si sa caut si in alte parti, ar fi de milioane.

Ehhh...asa mai vorbim stimabile, uite eu am gasit pt. tine un radiator stinga de XL 600 V Transalp, PD06 din '87(se potriveste la TA pina din 2003) cu 80.- € + 15.-E transport pina la BV= 95,- €

Editat de valentin25de
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Horica, uite aici cat costa un radiator nou :kali: :kali: Dar cred ca deja stii...

radiator

 

Asa ca nu refuza oferta lui Valentin.

 

Eu iti pot oferi o oglinda (la TA nu conteaza care-i stanga care-i dreapta, sunt interschimbabile fiind rotunde).

Un parbriz stoc, de model PD06.

2 semnalizari spate (cele prinse de aripa).

Atatea piese de TA am la viatza mea. :kali:

Imi cer scuze ca nu am mai multe si nu te pot ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms mult baieti, imi cer scuze pt avantul cu care am intrat in voi mai pe la pranz...dar ma ardea si pe mine.

 

Valentin, ramane sa ne auzim pe luni dupa ce imi fac cei de la Honda devizu, sa vedem ce se mai ascunde pe sub plastice.

 

Belbody: am facut un pre-deviz cu cei de la Honda si m-am speriat si eu cat poate costa unu nou, sa vedem ce mai apare dupa deviz

 

Ms mult baieti

Editat de horica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se apare ca sunt cam scurt de picioare. Imi spune si mie cum sa dau mai jos saua din telescop fara sa stric ceva pe acolo. Nu am cheie din aia de telescop. Ce trebuie sa dau jos de pe motor ca sa am acces mai usor?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se apare ca sunt cam scurt de picioare. Imi spune si mie cum sa dau mai jos saua din telescop fara sa stric ceva pe acolo. Nu am cheie din aia de telescop. Ce trebuie sa dau jos de pe motor ca sa am acces mai usor?

Multumesc

Daca faci telescopul mai moale motocicleta se va lasa putin mai jos doar cand esti pe ea (dar nu mult)

In schimb vei observa cum creste instabilitatea in curbe, din cauza telescopului moale

Iti spun din proprie experienta :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...

Voi cauta un atelier serios de strungarie si o sa dau comanda sa-mi faca 50, nu, 100 de melci pentru kilometraj

Ce naiba are de se strica la toata lumea?

Ce trebuie facut si nu stim noi ca trebuie facut?

aici ar trebvui vorbit cu tico

ca el lucreaza pe masina cu comanda numerica de frezat

care face orice piesa daca bagi programul corect si dimensiunile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar asa ajung jos doar cu jumate de talpa cand opresc la semafor sau oriunde. E ridicat la maxim din telescop.

daca vrei sa pui toata talpa jos, ai trei variante:

-iti faci operatie la picioare sa le lungesti :kali:

-iti cumperi un chopper :kali:

-mergi tot timpul cu pasager

nici eu nu ajung cu toata talpa jos si nu ma deranjeaza, e chestie de obisnuinta

dar daca chiar vrei sa inmoi telecopul, cel mai bine ar fi sa-l demotezi de pe motocicleta

eu asa am facut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu ajung cu toata talpa jos cand sunt singur, dar m-am obisnuit de mult. Cand am o talpa lipita cealalta e usor ridicata, si invers. Si am 1,78.

Cel mai mult ma enerveaza ca nu pot da uneori cu spatele (daca e usoara panta) in rest e OK. Nici nu ma gandesc sa o las mai jos.

Asta e, ai vrut capra, suporti consecintele. :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar asa ajung jos doar cu jumate de talpa cand opresc la semafor sau oriunde. E ridicat la maxim din telescop.

 

nu stiu ce inaltime ai tu , dar eu la 1,85, tot cu jumatate de talpa ajung. Dar la semafoare sau stopuri folosesc uramatorul truc: in ultimii metri de franare , folosesc doar frana fata. Astfel ma echilibrez mai bine, si nici nu am nevoie de mai mult de un varf de deget.. Daca esti cu pasager, se mai lasa un pic, dar creste si dificultatea de a tine motocicleta , proportional cu greutatea pasagerului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 1.78 si ajung perfect cu talpa jos ! si tin sa mentionez ca nu am coborat amortizorul spate la maxim...

+ sincer sa va spun nici nu imi place faptul ca stau cu toata talpa jos... pt ca m-am obisnuit invers, sa stau cu talpa usor ridicata.

+ pe langa asta, nu imi place nici cum arata, am transformat vaca in vitezana? :kali:

+ nu ma ajuta cu nimic, ba din contra ma impiedica sa rulez corespunzator pe teren off-road, fara sa mai spun ca are scut din material plastic...

 

:kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se apare ca sunt cam scurt de picioare. Imi spune si mie cum sa dau mai jos saua din telescop fara sa stric ceva pe acolo. Nu am cheie din aia de telescop. Ce trebuie sa dau jos de pe motor ca sa am acces mai usor?

Multumesc

Sint mai multe variante pt. a cistiga cei 2-4cm care lipsesc:

1. Schimbi telescopul cu totul si costa cca. 450,-€.

2. Schimbi doar piesa de la articulatie cca. 300,- €.

3. Te duci la un tapiter si modifici saua.

La punctul 1 si 2 mai lasi si telescoapele din juguri putin, dar o sa-si schimbe ciclistica oricum si trebuie ajustata si laba.

post-28037-1214589640_thumb.jpg

Editat de valentin25de
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se apare ca sunt cam scurt de picioare. Imi spune si mie cum sa dau mai jos saua din telescop fara sa stric ceva pe acolo. Nu am cheie din aia de telescop. Ce trebuie sa dau jos de pe motor ca sa am acces mai usor?

Multumesc

Salut, Eu am TA PD06 si de cand am luat-o am obs ca e un pic mai joasa decat cele obisnuite( am 1.78 si ajung la limita cu ambele talpi jos), fata e lasata cam 2 cm din telescoape, adica telescoapele sunt bagate mai mult in jug, spatele nu stiu cum( amortizorul il am reglat la jumatate), din cate stiu sa poti sa o lasi se schimba prolink-ul(piesa dintre amortizor si bascula) cu unul aftermarket....Alta solutie sa castigi 1-2 cm e sa subtiezi un pic saua.

Pot sa pun si poze cu amortizoarele daca e cineva interesat, sau cine e din Buc sa vada pe viu:P.

Toate cele bune!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai uitat sa ne spui de ce vrei o astfel de furca! De ce vrei sa o schimbi? Daca schimbi furca, apar o serie de modificari mai mult sau mai putin costisitoare. Diferenta poti sa o vezi in poza, sus e TA si jos XR600.

Cu privire la EBAY, e mai complicat. De ex. daca licitez eu pt. tine, atunci trebuie sa trimiti in avans suma de bani pe care licitezi.

post-28037-1214765106_thumb.png

Editat de valentin25de
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai uitat sa ne spui de ce vrei o astfel de furca! De ce vrei sa o schimbi? Daca schimbi furca, apar o serie de modificari mai mult sau mai putin costisitoare. Diferenta poti sa o vezi in poza, sus e TA si jos XR600.

Cu privire la EBAY, e mai complicat. De ex. daca licitez eu pt. tine, atunci trebuie sa trimiti in avans suma de bani pe care licitezi.

 

 

NA ca ma faceti sa schimb motorul.????!!!!!!! Era o intrebare in sensul daca a mai modificat cineva inaltimea de la amortizorul din spate.... Am inteles complet, nu e nici o problema daca il las asa.

Eventual o sa imi pun niste adidasi sau orice alte incaltari din alea cu frana (talpa groasa anii 70-80) :jump:

Eu am 1,75 inaltime si e ok . Daca altii pot si eu pot.....

Oricum mersi mult ca a-ti raspuns multi pe tema asta. Doar asa pot invata si eu mai multe ca sunt cam ghips.

Berea o dau la intalnire in august.

 

Ieri am mai intalnit o problema la un alt prieten. am plecat la strand la Gyula in Ungaria. Pe drum cand ne opream pt. o mica pauza un miros fantastic de oua clocite la motorul lui. Habar nu aveam de unde.

Noroc ca la strand ne-am inalnit cu niste Timisoreni mai vechi in bransa motociclismului decat noi si am aflat - nu mai avea apa distilata in baterie. Normal ca seara cand am plecat nu a mai vrut sa porneasca motorul. L-am pornit impins, am ajuns in prima benzinarie in Ro, am bagat apa distilata si dupa aia a pornit la buton si am reusit sa ajungem acasa.

Asa ca pt. unii ca noi care nu stiu atentie la mirosul de sulf = lipsa de apa distilata in baterie. Ce sa-i faci pana nu patesti pe propria piele nu stii. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am mai intalnit o problema la un alt prieten. am plecat la strand la Gyula in Ungaria. Pe drum cand ne opream pt. o mica pauza un miros fantastic de oua clocite la motorul lui. Habar nu aveam de unde.

Noroc ca la strand ne-am inalnit cu niste Timisoreni mai vechi in bransa motociclismului decat noi si am aflat - nu mai avea apa distilata in baterie. Normal ca seara cand am plecat nu a mai vrut sa porneasca motorul. L-am pornit impins, am ajuns in prima benzinarie in Ro, am bagat apa distilata si dupa aia a pornit la buton si am reusit sa ajungem acasa.

Asa ca pt. unii ca noi care nu stiu atentie la mirosul de sulf = lipsa de apa distilata in baterie. Ce sa-i faci pana nu patesti pe propria piele nu stii. :P

 

 

eu am facut aceeasi "pana" anu trecut si mirosea a iasomie :jump: bateria e si ea o "chestie" de care trebuie sa ai grija :jump:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na pai ce sa-i faci nu a verificat bateria, nici mie nu mi-a trecut prin cap ca se poate intampla lucrul asta dar important e ca am mai invatat ceva si am ajuns acasa cu bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si ma bag si eu in seama cu voi, am un transalp model 1996 si am probleme cu contactorii de frana, mana si picior, fac figuri, cand merg cand nu merg si azi la RAR nu au vrut sa mearga :P( si mau respins, cum se pot repara sau de la ce se potrivesc sai pot inlocuii, va multzumesc si astept pareri, sunt incepator la clasa asta !!!

Editat de Ion Constantin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu ultima propozitie: PACAT CA TOATA TARA ASTA E LOCUITA.

Frumos si trist.

 

Va salut si ma bag si eu in seama cu voi, am un transalp model 1996 si am probleme cu contactorii de frana, mana si picior, fac figuri, cand merg cand nu merg si azi la RAR nu au vrut sa mearga :P( si mau respins, cum se pot repara sau de la ce se potrivesc sai pot inlocuii, va multzumesc si astept pareri, sunt incepator la clasa asta !!!

 

 

Nici eu nu ma pricep prea bine. Eu i-am curatat cu spray contact si e ok. Pe spate am intins un pic arcul si acuma merg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...