Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

Salut. Florine, sa fii sanatos, sa-l stapinesti sanatos si sa ai grija de el. Ai pus trei rinduri de poze cu el. In astea trei rinduri Simsonul are unele aspecte diferite. Toba esapament, carburator, far si ce o mai fi pe acolo care mi-a scapat mie.. O toba care nu-i prea face lui aspect de Simson. A doua este mai de oldtimer. Un carburator care eu cred ca este de MZ ES 175-250 (cel putin camera de nivel constant) si unul rusesc, probabil un K. Farul cred ca este de ceva Jawa 350. Saua nu este de Simson, cred ca este ceva home made adaptat pe schelet de ce s-a potrivit. Am inteles ca functioneaza. Pina aici toate bune. Sfatul meu. Nu cauta sa vezi de ce functioneaza. Cauta pe cit posibil sa nu circuli TU cu el. Asta pina cind obtii permisul. Uita-te intens pe aici la pozele postate cu Simson (sint unele motociclete f.f. aproape de original), faci diferenta cu ce ai tu si vezi daca-ti permiti financiar cumpararea a ceea ce trebuie schimbat. Sint user-i pe topicul asta care au o "basculanta" de Simson-uri si piese ptr. ele. Nu inseamna ca sint in totalitate bune dar este un punct de plecare. Posteaza aici problemele tale si vei vedea ca nu vei fi lasat de izbeliste. Numai bine.

 

Am uitat de lampa spate. Este de la MZ ETZ, prin anii 80'- 88'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut. Florine, sa fii sanatos, sa-l stapinesti sanatos si sa ai grija de el. Ai pus trei rinduri de poze cu el. In astea trei rinduri Simsonul are unele aspecte diferite. Toba esapament, carburator, far si ce o mai fi pe acolo care mi-a scapat mie.. O toba care nu-i prea face lui aspect de Simson. A doua este mai de oldtimer. Un carburator care eu cred ca este de MZ ES 175-250 (cel putin camera de nivel constant) si unul rusesc, probabil un K. Farul cred ca este de ceva Jawa 350. Saua nu este de Simson, cred ca este ceva home made adaptat pe schelet de ce s-a potrivit. Am inteles ca functioneaza. Pina aici toate bune. Sfatul meu. Nu cauta sa vezi de ce functioneaza. Cauta pe cit posibil sa nu circuli TU cu el. Asta pina cind obtii permisul. Uita-te intens pe aici la pozele postate cu Simson (sint unele motociclete f.f. aproape de original), faci diferenta cu ce ai tu si vezi daca-ti permiti financiar cumpararea a ceea ce trebuie schimbat. Sint user-i pe topicul asta care au o "basculanta" de Simson-uri si piese ptr. ele. Nu inseamna ca sint in totalitate bune dar este un punct de plecare. Posteaza aici problemele tale si vei vedea ca nu vei fi lasat de izbeliste. Numai bine.

 

Am uitat de lampa spate. Este de la MZ ETZ, prin anii 80'- 88'.

 

 

Da,asa este.....toba scurta si cu aspect mizerabil e toba cu care l-am cumparat.....cealalta e o toba de minsk in stare destul de buna pe care am montat-o ca sa scap de mizeria aialalta......carburatorul este de Tula nou-nout via d-nul Gaspar....cumparat si montat de mine....sunt curios cum va functiona ca nu e inca testat.....celalalt parea a fii de simson dar intr-o stare deplorabila...curgea pe toate partile desi cu ala l-am pornit inainte sa-l cumpar....farul...nu ma pricep dar am vazut ceva foarte asemanantor in piata,la asa-zisii rusi....oricum va avea soarta stopului de care deja am si scapat fara sa am altceva de pus in loc....pur si simplu inca de la cumparare ma agasau toba,farul stopul si ghidonul asa ca au zilele"numarate"!! Multumesc pt sfatul cu circulatul fara permis dar am totusi 50 de ani ,nu sunt un pustan care arde de nerabdare...in plus zona unde locuiesc eu are destule drumuri "ne-publice"unde pot calarii simsonul fara probleme...mai tentat sunt sa-l pun cat de cat la punct.sa imi iau si A-ul ..astea ar fii prioritatile pana in primavara.....daca ma puteti ajuta!!??Multumesc oricum celor de aici....am citit aproape tot ce a fost postat la simson si mi-am facut o idee cat de cat si asta datorita dvs!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Revin cu cu scuzele de rigoare ca nu m-am uitat mai atent la fotografii. Carburatorul care am spus ca este de MZ, greseala, este chiar de Simson. M-am uitat numai la o poza si in poza aia camera de nivel constant pare a fi paralela cu corpul carburatorului. Daca te uiti din lateral camera de nivel trebuie sa fie cit mai vertical posibil cind motocicleta este pe roti, nu pe cric. Camera de nivel este prinsa de carburator cu un ansamblu holender stut filetat (camera se infileteaza in stutul filetat) o piulita cu o siguranta de tabla ce se desfac, se regleaza pozitia camerei si se asigura la loc. Ce este pacatos, cuiul pontou (care inchide benzina) de la camera de nivel. Daca nu inchide va trebui sa umbli acolo si vei pasui cuiul pontou cu corpul de inchidere. (Nici nu stiu cum sa-i zic). Mai zi una alta si fii sigur ca vor veni si altii cu sfaturi . Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Revin cu cu scuzele de rigoare ca nu m-am uitat mai atent la fotografii. Carburatorul care am spus ca este de MZ, greseala, este chiar de Simson. M-am uitat numai la o poza si in poza aia camera de nivel constant pare a fi paralela cu corpul carburatorului. Daca te uiti din lateral camera de nivel trebuie sa fie cit mai vertical posibil cind motocicleta este pe roti, nu pe cric. Camera de nivel este prinsa de carburator cu un ansamblu holender stut filetat (camera se infileteaza in stutul filetat) o piulita cu o siguranta de tabla ce se desfac, se regleaza pozitia camerei si se asigura la loc. Ce este pacatos, cuiul pontou (care inchide benzina) de la camera de nivel. Daca nu inchide va trebui sa umbli acolo si vei pasui cuiul pontou cu corpul de inchidere. (Nici nu stiu cum sa-i zic). Mai zi una alta si fii sigur ca vor veni si altii cu sfaturi . Numai bine.

 

 

deocamdata ma lupt cu 2 probleme....chiar in spatele pedalei de pornire in blocul cutiei de viteze este un surub al carui rol nu-l cunosc....mi se pare totusi ceva in neregula cu el...are cam 25-30 mm M8 si are pe el o saiba de cupru ceea ce mi se pare firesc dar si un inel asemanator celui de interior de lant gal....inelului aceluia nu-i vad rostul decat daca surubul e prea lung si a fost pus ca adaos...partea neplacuta e ca pe acolo pierd putin dar constant uleiul din cutia de viteze...am mai pus o saiba de cupru pe el la capatul dinspre bloc asa ca acum pe surub am..saiba de cupru,inelul acela si inca o saiba de cupru la hexagonul surubului dar tot curge...cineva mi-a zis ca e un surub de siguranta la arcul care aduce pedala de pornire inapoi la locul ei ,fixand un arc sau furca in interior......si sa pun acolo in loc de saibele de cupru o garnitura/saiba de piele....nu stiu ce sa cred!!??.......am totusi senzatia ca acel inel asemanator celor de lant gall a fost pus ca adaos pt ca surubul e prea lung...dvs ce spuneti?......alta problema ar fii ca roata din fata e inclinata spre dreapta cam cu 1 cm....roata nu are nimic .axul rotii pare ok...sa existe un reglaj in amortizoare pt pozitia rotii? ...multumesc !!

 

Ps...as avea nevoie urgenta de un cric,original daca se poate sau una -doua poze detaliate ca sa fac eu unul....tatal meu mi-a promis ca ma ajuta sa repar la el dar fara cricul furca nici nu vrea sa se atinga de motocicleta !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alta problema ar fii ca roata din fata e inclinata spre dreapta cam cu 1 cm....roata nu are nimic .axul rotii pare ok...sa existe un reglaj in amortizoare pt pozitia rotii? ...multumesc !!

Si a mea e stramba. Am observat asta cand am mers prima data pe ea. Parca roata fata e prea mult spre dreapta. Pare a fi ceva din furca sau cadru.. Nu m-am lamurit inca.

Furca am desfacut-o, nu e nimic reglabil, dar poate ai probleme cu un arc. Desi daca ma gandesc mai bine, roata sta centrata pe ax, jos in telecoape, si nici cu un arc rupt nu ar trebuie se sta stramba. E inclinat sau e decentrat? Poate e din spite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a mea e stramba. Am observat asta cand am mers prima data pe ea. Parca roata fata e prea mult spre dreapta. Pare a fi ceva din furca sau cadru.. Nu m-am lamurit inca.

Furca am desfacut-o, nu e nimic reglabil, dar poate ai probleme cu un arc. Desi daca ma gandesc mai bine, roata sta centrata pe ax, jos in telecoape, si nici cu un arc rupt nu ar trebuie se sta stramba. E inclinat sau e decentrat? Poate e din spite.

 

 

nu,..e clar inclinata.....cand o scot din garaj ca sa lucrez in curte se freaca constant de aripa deci nu se pune problema ca ar fii descentrata ,sunetul dat de frecare ar fii discontinuu....si nu cred ca ma insel....poate cineva de aici cunoaste mai bine ce poate fii !!!

 

Oricum voi mai verifica o data dupa ce voi face rost cat mai curand sper,de un cric furca original !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Daca fac o greseala rog sa fiu corectat. Zic sa controlezi prima data daca ai jocuri ale rotii, daca misca fata de telescoape, jocuri pe la rulmenti. Incearca apoi sa inversezi rotile intre ele. (parca sint interschimbabile. nu am mai umblat la un Simson de 20 ani) Sa nu fie vreo buleala pe la ansamblul rulmenti-butuc facuta in timpul unei reparatii. Dupa ce dai jos axul si roata fata, baga axul inapoi in filet asigura-l cu surubul de pe jamba stinga ( adica exact cum este montat cu roata, gata de drum) si uita-te daca axul este perpendicular pe cele doua telescoape. Sa nu fie pe acolo ceva. Mai clar. Motocicletele astea au niste ani, au trecut prin miini mai pricepute ori mai putin, s-au facut reparatii la ele bine,ori mai putin bine. Unele au fost omorite bine si apoi vindute. Totul este sa nu te sperii si ce faci, repari, sa faci bine. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Daca fac o greseala rog sa fiu corectat. Zic sa controlezi prima data daca ai jocuri ale rotii, daca misca fata de telescoape, jocuri pe la rulmenti. Incearca apoi sa inversezi rotile intre ele. (parca sint interschimbabile. nu am mai umblat la un Simson de 20 ani) Sa nu fie vreo buleala pe la ansamblul rulmenti-butuc facuta in timpul unei reparatii. Dupa ce dai jos axul si roata fata, baga axul inapoi in filet asigura-l cu surubul de pe jamba stinga ( adica exact cum este montat cu roata, gata de drum) si uita-te daca axul este perpendicular pe cele doua telescoape. Sa nu fie pe acolo ceva. Mai clar. Motocicletele astea au niste ani, au trecut prin miini mai pricepute ori mai putin, s-au facut reparatii la ele bine,ori mai putin bine. Unele au fost omorite bine si apoi vindute. Totul este sa nu te sperii si ce faci, repari, sa faci bine. Numai bine.

 

Da,...cu asta ma sfatuit si taica-meu sa incep....e posibil sa fie rulmentul prapadit......sau poate altceva......si asa am sa si fac pt ca mi se pare logic!!!.....problema mea ramane tot cricul furca....pur si simplu nu am unde sa suspend motocicleta...garajul meu mostenit de la batranul e model vechi...ticsit de scule dar fara o macara si fara o grinda care sa sustina fara riscuri motorul...!!!Multumesc si numai bine !

 

Si nu intentionez sa ma sperii pt ca simsonul asta la mine moare !!! Nu-l voi restaura 100/100 pt ca de pilda nu m-am impacat niciodata cu saua din 2 buc originala,mai bine o pastrez pe asta de acum ca-mi place sau....nu cred ca va avea vreodata liniatura originala:va fii simplu,vopsea neagra si crom......doar rezervorul va avea sigla si cauciucurile de genunchi,ca din fericire mai am un rezervor tot original cu sigla si gume de genunchi,asa ca am o oarecare idee cum va trebuii sa arate cel montat acum si care e aproape impecabil .......mai e posibil sa ii montez sei de tip bicicleta ca la modelele mai vechi...sincer sa fiu l-as "imbatranii" cu vre-o 10 ani doar cat sa semene cu modelele mai vechi dar e doar o varianta.....in rest sa mearga si sa arate impecabil...asta si 2 casti retro......m-ar face fericit !!

 

si asta e tipul de stop pe care mi l-as dorii in locul celui original.....avea si batranul meu asa ceva pe un jupiter 2....sa ma ierte de "furt intelectual" d-nul lebadake.....daca are cineva unul in stare foarte buna desigurpost-68799-0-36690800-1343323147_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta de Mobra 50 ca desta este cel de pe acest Simson ..... poate gasesti in Brasov pe Carpatilor la magazinul de la poarta Nr 2 de la Metrom .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta de Mobra 50 ca desta este cel de pe acest Simson ..... poate gasesti in Brasov pe Carpatilor la magazinul de la poarta Nr 2 de la Metrom .

 

 

Multumesc !!.mi se parea destul de familiar aspectul lui.:unsure: .... ...credeam ca e totusi de IJ....oricum intentionam sa trag o raita pe acolo si astfel mai pun si stop nou !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stopuri in forma aia au fost fabricate si de romani si de rusi. Romanii au echipat Mobra, cu stopuri in forma aia, la fel cum rusii au echipat IJ-uri si DNEPR-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar in spatele pedalei de pornire in blocul cutiei de viteze este un surub al carui rol nu-l cunosc....mi se pare totusi ceva in neregula cu el...are cam 25-30 mm M8 si are pe el o saiba de cupru ceea ce mi se pare firesc dar si un inel asemanator celui de interior de lant gal....

 

Șurubul acela blochează întinzătorul arcului pentru revenirea pedalei de pornire (piesa cu hexagon de 36). În vârf, are un moț cilindric care trebuie să intre într-una din cele 4 găuri ale piesei cu hexagon, pentru a nu mai permite acesteia să se învârtă după ce ai întins arcul de revenire.

La mine filetul din carcasa cutiei era ras, ca atare am fost nevoit să majorez la M10 și să fac alt șurub. Am etanșat cu garnitură de piele.

post-59949-0-21250400-1343339537_thumb.jpg post-59949-0-12056200-1343339547_thumb.jpg post-59949-0-00464700-1343339557_thumb.jpg

 

post-59949-0-89250600-1343339565_thumb.jpg post-59949-0-73010400-1343339577_thumb.jpg

 

Uite și șurubul original:

post-59949-0-34285400-1343339589_thumb.jpg

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Șurubul acela blochează întinzătorul arcului pentru revenirea pedalei de pornire (piesa cu hexagon de 36). În vârf, are un moț cilindric care trebuie să intre într-una din cele 4 găuri ale piesei cu hexagon, pentru a nu mai permite acesteia să se învârtă după ce ai întins arcul de revenire.

La mine filetul din carcasa cutiei era ras, ca atare am fost nevoit să majorez la M10 și să fac alt șurub. Am etanșat cu garnitură de piele.

post-59949-0-21250400-1343339537_thumb.jpg post-59949-0-12056200-1343339547_thumb.jpg post-59949-0-00464700-1343339557_thumb.jpg

 

post-59949-0-89250600-1343339565_thumb.jpg post-59949-0-73010400-1343339577_thumb.jpg

 

Uite și șurubul original:

post-59949-0-34285400-1343339589_thumb.jpg

 

 

da...e exact cum am banuit,surubul meu e mult mai lung de aici si inelul acela de lant gal...trebuie sa ma uit si daca are motul acela la capat...problema e cum imi dau seama daca motul a intrat la locul lui in locas?....clar ca trebuie sa misc de pedala dar trebuie sa aiba si treaba asta o chichita...stie cineva?

 

revin la mai vechea rugaminte!!.....vreau sa ma apuc de treaba la simson...ma poate ajuta cineva cu un cric original de simson?..... poza + pret ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema e cum imi dau seama daca motul a intrat la locul lui in locas?....clar ca trebuie sa misc de pedala dar trebuie sa aiba si treaba asta o chichita...stie cineva?

 

Nu trebuie mișcată pedala, ci piesa cu hexagon trebuie rotită spre stânga (deci întărit arcul) până când îți convine viteza cu care pedala vine înapoi. O miști cu cheia de 36 și cu o lanternă te uiți când vine gaură pe gaură (gaura piesei cu hexagon, pe gaura carcasei cutiei). Centrezi cu un dorn conic ambele găuri și bagi șurubul. Dacă nu e gaură pe gaură dornul intră mai puțin, dacă găurile sunt centrate dornul intră mai mult și în poziția asta, musai să intre și moțul șurubului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie mișcată pedala, ci piesa cu hexagon trebuie rotită spre stânga (deci întărit arcul) până când îți convine viteza cu care pedala vine înapoi. O miști cu cheia de 36 și cu o lanternă te uiți când vine gaură pe gaură (gaura piesei cu hexagon, pe gaura carcasei cutiei). Centrezi cu un dorn conic ambele găuri și bagi șurubul. Dacă nu e gaură pe gaură dornul intră mai puțin, dacă găurile sunt centrate dornul intră mai mult și în poziția asta, musai să intre și moțul șurubului.

ok...multumesc mult.....cineva mi-a zis sa am grija sa nu scape arcul....multumesc.....ma ocup chiar maine de asta !!!

 

N-am mai avut rabdare si mai uitat chiar acum....nici pomeneala de mot la surub.....sunteti amabil sa-mi dati o schita cu surubul?.....mi-ar fii e mare ajutor...am acasa un strungulet cu care m-as putea descurca si l-as face chiar maine.....nici filetul meu din carcasa nu pare sa aiba zile multe dar sper ca un pic de poxipol....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunteti amabil sa-mi dati o schita cu surubul?.....mi-ar fii e mare ajutor...

 

Mai mult de atât n-am.

Prin comparație cu dimensiuni cunoscute, lungimea părții filetate Lf, un pic mai mare decât lungimea capului inbus Lc al unui șurub M10.

Lungimea moțului cam 1/3 din Lf.

Diametrul moțului 5-6 mm.

 

post-59949-0-59234100-1343424850_thumb.jpg

 

Diametrul exterior al capului inbus a fost micșorat, ca să încapă pe degajarea din carcasa cutiei de viteze.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult de atât n-am.

Prin comparație cu dimensiuni cunoscute, lungimea părții filetate Lf, un pic mai mare decât lungimea capului inbus Lc al unui șurub M10.

Lungimea moțului cam 1/3 din Lf.

Diametrul moțului 5-6 mm.

 

post-59949-0-59234100-1343424850_thumb.jpg

 

Diametrul exterior al capului inbus a fost micșorat, ca să încapă pe degajarea din carcasa cutiei de viteze.

[/quot

Sa rezolvat ,multumesc.....am masurat cele 2 adancimi cu sublerul,iar ca sa aflu diametrul si sa centrez bucsa am folosit capatul unui burghiu de 6 mm si mi-a dat: L filetului=10 mm,lungimea motului 5 mm si diametrul de 6 mm !!!.....Multumesc inca o data si raman ator cu o bere sau...mai multe !!!...Acum as avea nevoie de un cricl-furca preferabil original ca sa ma ocup si de roata din fatza !!! Chiar nu are nimeni?O zi buna tuturor!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Are cineva un manual de reparatii simson sport mai detaliat ?

Ceva de genu:

 

Salut

poate te ajuta

 

Salut

poate te ajuta

post-68231-0-53263200-1343728731_thumb.gif

post-68231-0-25858700-1343728746_thumb.jpg

post-68231-0-22949700-1343728761_thumb.jpg

post-68231-0-98079000-1343728770_thumb.jpg

post-68231-0-22489200-1343728784_thumb.jpg

post-68231-0-70899100-1343728796_thumb.jpg

post-68231-0-02842300-1343729564_thumb.jpg

post-68231-0-75043800-1343729572_thumb.jpg

post-68231-0-83047400-1343729580_thumb.jpg

post-68231-0-19713400-1343729599_thumb.jpg

post-68231-0-74747300-1343729606_thumb.jpg

post-68231-0-27645800-1343729666_thumb.jpg

post-68231-0-38106700-1343729678_thumb.jpg

post-68231-0-50001900-1343729701_thumb.jpg

post-68231-0-74464200-1343729717_thumb.jpg

post-68231-0-48857400-1343729734_thumb.jpg

post-68231-0-32341600-1343729754_thumb.jpg

post-68231-0-02355800-1343729778_thumb.jpg

post-68231-0-64368700-1343729786_thumb.jpg

post-68231-0-10676300-1343729796_thumb.jpg

post-68231-0-06468200-1343729806_thumb.jpg

post-68231-0-26831300-1343729816_thumb.jpg

post-68231-0-81398500-1343729827_thumb.jpg

post-68231-0-96672900-1343729841_thumb.jpg

post-68231-0-10309100-1343729852_thumb.jpg

post-68231-0-23050000-1343729866_thumb.jpg

post-68231-0-63682300-1343729875_thumb.jpg

post-68231-0-30272500-1343729901_thumb.jpg

post-68231-0-88359800-1343729909_thumb.jpg

post-68231-0-80618200-1343729933_thumb.jpg

post-68231-0-37271100-1343729950_thumb.jpg

post-68231-0-13212300-1343729962_thumb.jpg

post-68231-0-45597100-1343729978_thumb.jpg

post-68231-0-09346800-1343730041_thumb.jpg

post-68231-0-88586100-1343730051_thumb.jpg

post-68231-0-23139100-1343730064_thumb.jpg

post-68231-0-95690900-1343730074_thumb.jpg

post-68231-0-83289900-1343730087_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Are cineva un manual de reparatii simson sport mai detaliat ?

Ceva de genu:

 

Ce cauti tu e Lista cu piese de schimb (Ersatzteilliste) ,nu manual de reparatie.

Uite aici unul dar din pacate nu e prea grozav ca si calitate:

AWO_BILDKAT_K_121.pdf

PTEXTK_01_20121.pdf

Editat de 4bike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am de lucrat multe dar incet cu treaba buna se rezolva, scaunele originale le reconditionez dar nu o sa le folosesc pt ca nu-mi plac, acum astept motorul de la mecanic, apoi trebuie sa fac instalatia electrica , nu stiu exact pe unde trec firele cele care merg la motor, la cutia electrica si in spate ......

post-12587-0-14812700-1343901662_thumb.jpg

post-12587-0-05980600-1343901687_thumb.jpg

post-12587-0-33860100-1343902078_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...