Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

 

Lasa-l,nu-l mai chinui,asa urat cum e totusi nu e vina lui ca tu esti maniac!Oricum va sfarsi la remat ca si manetul ala.

.

 

Calmeaza-te omule. Fiecare isi alege stilul de viata. Al meu e minimal. Daca te-am jignit prin prisma faptului ca modific un Simson, si ca original e urat, imi cer scuze.

 

Stai linistit eu nu fac niciodata modificari ireversibile. Am luat Simsonul deja cu piese de Jawa (toata fata), fara sei originale, fara instalatie originala, fara piston/cicindru originale, fara toba originala. Eu nu am sa bag 1500 de euro in el, sa-l tin in sufragerie cu cactusi pe el. Eu am sa merg cu el. Every f*cking day. Poate reusesc sa ajung si la o intalnire de socialiste sa-l vezi. :)

 

Manetul l-am dat unui baiat din Arad cu 350 de lei. Si l-as fi donat daca nu aveam nevoie de bani sa bag in Simson. De ce nu l-ai salvat tu de la Remat? Pentru o motoreta clasica era un pret foarte mic, nu?

 

Am mai donat o "remorcuta" de piese pentru comuniste. Nu ma cunosti, nu comenta.

 

On topic:

Cu ce bujie merge Simsonul cel mai bine?

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut. Cu Champion N9Y, S-au Champion N9Y-C. Chiar daca bujia are filetul lung, nu face stricaciuni. Am mers cu una din asta pina "s-a dus" electrodul central. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mamaaaaa =)))) cand aud expresii de genul "masinarie, nu cazan" si "secretele simsonului" sa mor de nu-mi vine sa fug la buda. topicul asta e bun la constipatie... dar vai, o mizerie de monocilindru de cand era bunica-mea virgina inca le mai pune probleme unora de pe aici. serios oameni buni, serios? un motor de motocositoare? vaaaai!

Fugi la buda si lasa topicul asta daca emiti astfel de pareri despre o motocicleta clasica. Postul poate fi perceput si ca flame pentru ca agita spiritele deja incinse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fesu'le..............esti turbat la cap ma ?

Las-o dracu de treaba ........

@HondaSan........ce icter omule ca ne imbolnavim de altele.....

pffffffffffff

Sper sa dispara si poza si comment-rile de pe marginea FOARTE indepartata a ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toti de va jigniti in vazul lumii din vanitate iesiti cu imaginea patata. O sa ascund astfel de postari neconstructive si la recidiva vor fi si sanctiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca interventia ta din urma cu cateva pagini nu era una foarte moderata,nu s-ar fi ajuns aici.Ba ia-i mai dat un sut si celui agresat!Daca tot vrei sa iei masuri fi echidistant macar si reciteste si postarile respectivului.Daca tolerezi elucubratiile amicului tau de calatorie,cam asta se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off-topic: Cel la care te referi, ce este tot "amic de calatorie", nu este un sfant al postarilor prietenoase si in postarile ascunse aduce acuze urate celuilalt "amic de calatorie". Nu am preferinte poate doar aceea de a nu-mi pierd vremea cu ascuns postari pline de rautati (care ne impiedica evolutia ca adunatura de fierari). Daca ai pe viitor amendamente la activitatea mea de femee de serviciu te rog pe PM ca sa nu imi formez parerea ca este o ranchiuna pe care mi-o porti de la cine stie ce viespareala mai veche.

On topic: Mai intai a fost

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avansul conform ZP de pe volant este de 10 grade inainte de punctul mort superior cursei pistonului. Acest lucru corespunde cu doar 0.65 mm cursei pistonului ??!! Poate sa-mi spuna cineva la maximul de 38 de grade ce cursa are pistonul pana la punctul superior?. As vrea sa stiu in ce marja se poate regla avansul socotit in cursa pistonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburator dell'orto cu pompa shpritz reglabila pentru simson sport. garantez ca ingenunchiaza ori ce ambielaj de simson,dar pentru cine vrea cox,raspuns brutal la acceleratie si explozie de putere il recomand,va avea parte din belsug (nu stiu insa pentru cat timp)

carburatorul cu pricina provine de pe un aprilia tuareg wind 350,4t. (rotax - sfarsitul anilor '80)

 

attachicon.gif

 

 

 

Am de gand sa-mi fac vreo 2-3 ambielaje, sa am rezerva de mai rup vreunul. Oare cum sa facem sa studiez si eu un pic carburatorul ala? Vrei sa-l vinzi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am si eu o rugaminte am nevoie de un magnetou si ax pedala simson sport daca are careva si cine poate sa imi explice cum reglez supapele.

Buna dimineata,

am magnetou functional pentru simson .

Am si un ax (nefolosit) de la pedala pornire .

Tel.0785189189

 

Buna dimineata,

am magnetou functional pentru simson .

Am si un ax (nefolosit) de la pedala pornire .

Tel.0785189189

post-64362-0-33990700-1365917976_thumb.jpg

post-64362-0-33940300-1365917986_thumb.jpg

post-64362-0-33749800-1365918012_thumb.jpg

post-64362-0-36328700-1365918046_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simson Solo, restaurat 90% - pret 400Eur; roti perfecte, originale cu dantura buna, 40Eur/buc (fata/spate);cauciucuri cu camera Victoria - stare noua - 60Ron/buc

aripa spate perfecta - 75Ron/buc; geam de far - 50Ron - original

tel: 0729205010

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am si eu o rugaminte am nevoie de un magnetou si ax pedala simson sport daca are careva si cine poate sa imi explice cum reglez supapele.

Pentru a putea discuta despre reglajul supapelor trebuie sa ne amintim ciclul motorului in 4 Timpi.

T1= admisie se deschide supapa de admisie

T2= compresie supapa de admisie si evacuare inchise

T3= explozie supapa de admisie si evacuare inchise

T4= evacuare se deschide supapa de evacuare

Se observa ca incepind cu punctul mort inferior (timpul 2) si sfirsind cu punctul mort inferior (timpul 3) supapele sunt inchise.

Reglajul supapelor se face in punctul mort superior (sfirsitul compresiei si inceputul exploziei).

In acest moment daca miscam ambielajul in stinga si in dreapta supapele stau nemiscate. Acesta este punctul in care se regleaza supapele.

Jocul daca nu gresesc este la supapa de admisie 0,4mm iar la supapa de evacuare 0,6mm. Eu oricum acest reglaj il fac la ochi.

Editat de constantin57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...