Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

M-as mira sa reziste cardanul, suspensia cadrul, rotile etc la un motor de 34 CP motoarele de 2 CV sunt mult mai fiabile dacat cele de Oltcit Special(care s-a fabricat cam putin ca nu erau reusite). Vibrochenul il au pe role montate in azot lichid ca la formula I.Un expert auto francez mi-a spus ca numai in exterior seamana motoarele dar in rest nu potriveste nici o cota. Mai simplu sa cumperi un boxer ca te costa mai putin. Si unde mai pui ca 2 CV ul are o turbina pentru racire ori pe motocicleta n-am vazut asa ceva( si aripioarele de racire sunt calculate pt. turbina). Si nici pornirea cu demaror. Bineinteles este o provocare pentr cei care o fac din lipsa de ocupatie ( joaca). Ca la sexul masculin pretul jucariei creste o data cu varsta. Si daca muncesti pune un motor de la o masina moderna care este mai usor mai puternic consum mai mic si poti lua unul nou.

Numai bine

pe la inceputul anilor `50 cei din RDG alergau in curse cu o varianta de curse a modelului AWO 425 Touren care dezvolta 24 cp la 7500 rpm.cutia era cam cea de serie si la fel si cardanul,asa ca de rezistat sigur ar rezista[sau ar trebui sa reziste daca totul e in ordine].nu stiu ce vrei sa zici despre vilbrochen si azot lichid.ma gandesc ca nu stii cu ce se mananca treaba asta.formula 1 nu foloseste role la arborii cotiti.cuzinetii sunt ei un pic mai speciali dar se aseamana cu cei folositi la un motor obisnuit.la 2CV bielele sunt pe role[vilbrochenul fiind alcatuit din 3 segmente presate ]insa lagarele palier sunt tot pe cuzineti bimetalici.tehnologia e la fel si la Oltcit Special.si primele motoare s-au asamblat la noi din piese franceze asa ca nu vad cum ar putea fi diferita calitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pe la inceputul anilor `50 cei din RDG alergau in curse cu o varianta de curse a modelului AWO 425 Touren care dezvolta 24 cp la 7500 rpm.cutia era cam cea de serie si la fel si cardanul,asa ca de rezistat sigur ar rezista[sau ar trebui sa reziste daca totul e in ordine].nu stiu ce vrei sa zici despre vilbrochen si azot lichid.ma gandesc ca nu stii cu ce se mananca treaba asta.formula 1 nu foloseste role la arborii cotiti.cuzinetii sunt ei un pic mai speciali dar se aseamana cu cei folositi la un motor obisnuit.la 2CV bielele sunt pe role[vilbrochenul fiind alcatuit din 3 segmente presate ]insa lagarele palier sunt tot pe cuzineti bimetalici.tehnologia e la fel si la Oltcit Special.si primele motoare s-au asamblat la noi din piese franceze asa ca nu vad cum ar putea fi diferita calitatea.

Da rezista dar probabil o cursa. Si cadrul rezista la un motor de 34 CP culmea ca majoritatea sunt sudate dar la tine rezista ca stii cu ce se mananca nemtii fiind prosti au supradimensionat mult cadrul ca tu sa poti pune motor de 2 CV. Si motorul de 2CV nici nu se va supraincalzi ca de fraieri au pus cei de la Citroen turbina de racire spune-le ca-s magari. Pot cauta revista in care scrie ca vibrochenul de 2CV sunt montate in azot lichid dar de pomana ca nici atunci nu vei crede( articolul este scris de specialisti insa nu te pot egala).La Oltcit nu se potrivesc piese de Citroen au fost construite primele cu piese de la francezi dar ei nu au folosit motoarele respective ca nu erau reusite( Am vrut sa cumpar din Belgia de mult piese pentru Oltcit dar nu erau. Si pentru o pompa de inalta presiune pt un Citroen ID am mintit spunand ca am un CX altfel nu ma serveau.Firmele Renault Peugeot si Volvo au construit impreuna un motor cu 5 cilindrii care se dorea sa fie unul super si a iesit un motor rau care nu a fost folosit.In final tot nu vad rostul modificarii cand te costa mai putin sa cumperi un boxer.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da rezista dar probabil o cursa. Si cadrul rezista la un motor de 34 CP culmea ca majoritatea sunt sudate dar la tine rezista ca stii cu ce se mananca nemtii fiind prosti au supradimensionat mult cadrul ca tu sa poti pune motor de 2 CV. Si motorul de 2CV nici nu se va supraincalzi ca de fraieri au pus cei de la Citroen turbina de racire spune-le ca-s magari. Pot cauta revista in care scrie ca vibrochenul de 2CV sunt montate in azot lichid dar de pomana ca nici atunci nu vei crede( articolul este scris de specialisti insa nu te pot egala).La Oltcit nu se potrivesc piese de Citroen au fost construite primele cu piese de la francezi dar ei nu au folosit motoarele respective ca nu erau reusite( Am vrut sa cumpar din Belgia de mult piese pentru Oltcit dar nu erau. Si pentru o pompa de inalta presiune pt un Citroen ID am mintit spunand ca am un CX altfel nu ma serveau.Firmele Renault Peugeot si Volvo au construit impreuna un motor cu 5 cilindrii care se dorea sa fie unul super si a iesit un motor rau care nu a fost folosit.In final tot nu vad rostul modificarii cand te costa mai putin sa cumperi un boxer.

Numai bine

nu stiu de ce te-ai inflamat asa.nu imi amintesc sa iti fi sugerat sa iei Simsonul[manca-l-ar mama]din ograda si sa pui motor de 2CV pe el.am spus doar ca ideea pusa in practica de cineva e destul de buna.pana una alta tipul ala din filmulet a pus asa ceva pe cadru de Simson si cel putin alea 30 de secunde cat s-a dat p-acolo nu s-a dezintegrat.dar daca tu zici altceva inseamna ca stii mai bine.

nemtii nu or fi supradimensionat ei cadrul,dar deh asa e obiceiul in mecanica ca se foloseste un coeficient de siguranta:adica se considera efortul max. la care va fi supus si se inmulteste cu un factor[de obicei intre 2 si 4].componentele se dimensioneaza pentru a rezista la efortul astfel calculat[ca o paranteza motorul boxer e echilibrat aproape perfect fata de cel monocilindric de Simson care vibreaza in draci,de unde si necesitatea montarii elastice;tot nemtii au realizat si o versiune enduro a vasnicului AWO de 350 cm3 si vreo 22CP care culmea participa la mai multe curse,nu doar la una;cadrul se pare ca rezista].

curentul de aer la vreo 60 km/h[o viteza medie acceptabila]e mai mult decat suficient sa raceasca cilindrii aflati in plin curent de aer.de altfel chiulasele sunt punctul cel mai fierbinte la orice motor si la 2CV ele sunt din aliaj usor si au aripioare bine dimensionate asa ca nu cred sa puna probleme cu racirea.

poate vrei sa zici ca componentele vilbrochenului erau racite in azot lichid inainte de a fi asamblate prin presare.citeste ce ai scris in postul initial si vezi daca intelegi acelasi lucru.te-ai exprimat mai mult decat ambiguu.iar referirea la F1 chiar nu o inteleg.arborii cotiti de F1 sunt fabricati prin forjare din oteluri speciale,nu sunt din segmente[ce ar fi sa asamblezi un arbore cotit din vreo 7 bucati,sa le centrezi perfect si sa mai si reziste la cateva ore de functionare la 20000 rpm]ceea ce inseamna ca folosirea azotului lichid nu isi are rostul.

spui ca te costa mai putin un boxer gata cumparat.acuma nu stiu la ce te referi :daca la o ruseasca sau ucraineanca atunci se poate sa ai dreptate,dar daca vorbim de un BMW de ex. atunci nu cred ca e mai ieftin decat sa iei un cadru de Simson si un motor de 2CV si sa le pui laolalta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva din zona si-a pus un motor aircooled de VW pe un cadru de Jupiter 3.L-a abandonat dupa o tura scurta spunand ca e prea greu de controlat.

acuma sa nu exageram.de la un motor de 600 cm3 sa sari direct la unul de 1300[de VW]mi se pare si mie prea mult.mai ales pe un cadru ce a fost gandit pentru un motor de 350 cm3.pe de alta parte stiu mai multe moto artizanale cu motor de Dacia 1300 care merg bine mersi.insa au atas,nu solo.problema nu ar fi neaparat cilindreea sau puterea efectiva in cazul motorului de VW,ci mai degraba ancombramentul si greutatea motorului[una e un bicilindru de 600 cm3 si alta un motor boxer cu 4 cilindri de 1300 cm3,ca ma gandesc ca nu a pus varianta de 1500 sau cea de 1600]care daca nu e perfect asezat pe cadru[si nu are cum ca nu a fost gandit pentru asta]face motocicleta greu de controlat.

@Mircea Simson:nous rappelons que les guides et sieges de soupapes etant montes en usine a l`azote,il n`est pas possible de les remplacer sans outillage special.acesta este un citat din manualul de reparatie pentru 2CV[Revue technique automobile 2CV]care in traducere ar suna asa:amintim ca ghidurile si scaunele de supape montate in uzina prin folosirea azotului nu pot fi schimbate fara unelte speciale.nu stiu unde ai gasit tu mentiunea ca s-a folosit azot lichid la vilbrochen,dar in manualul de reparatie singura referire la azot lichid este cea de mai sus si e in legatura cu ghidurile si scaunele de supape.cat despre vilbrochen acesta este alcatuit din 3 segmente presate impreuna la CALD,nicidecum in azot[Vilebrequin:en acier matrice compose de 3 pieces assemblees a chaud comportant 2 paliers et 2 manetons.]

Am facut clarificarea de mai sus pentru ca nu vreau ca lumea sa ramana cu pareri gresite si pentru ca lucrurile sa fie bine intelese:nu imi place sa dau din gura fara ca sa fiu macar 99% sigur pe ceea ce spun.Cat despre rezistenta cadrului si celelalte amanunte,daca vrei si imi dai datele necesare:diametru tevi,grosime pereti,material folosit etc.,pot sa folosesc un program care iti ofera date simulate despre efortul maxim la care rezista o structura oarecare,dar din start si fara a folosi decat intuitia si bunul simt iti spun ca cadrul rezista fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma sa nu exageram.de la un motor de 600 cm3 sa sari direct la unul de 1300[de VW]mi se pare si mie prea mult.mai ales pe un cadru ce a fost gandit pentru un motor de 350 cm3.pe de alta parte stiu mai multe moto artizanale cu motor de Dacia 1300 care merg bine mersi.insa au atas,nu solo.problema nu ar fi neaparat cilindreea sau puterea efectiva in cazul motorului de VW,ci mai degraba ancombramentul si greutatea motorului[una e un bicilindru de 600 cm3 si alta un motor boxer cu 4 cilindri de 1300 cm3,ca ma gandesc ca nu a pus varianta de 1500 sau cea de 1600]care daca nu e perfect asezat pe cadru[si nu are cum ca nu a fost gandit pentru asta]face motocicleta greu de controlat.

@Mircea Simson:nous rappelons que les guides et sieges de soupapes etant montes en usine a l`azote,il n`est pas possible de les remplacer sans outillage special.acesta este un citat din manualul de reparatie pentru 2CV[Revue technique automobile 2CV]care in traducere ar suna asa:amintim ca ghidurile si scaunele de supape montate in uzina prin folosirea azotului nu pot fi schimbate fara unelte speciale.nu stiu unde ai gasit tu mentiunea ca s-a folosit azot lichid la vilbrochen,dar in manualul de reparatie singura referire la azot lichid este cea de mai sus si e in legatura cu ghidurile si scaunele de supape.cat despre vilbrochen acesta este alcatuit din 3 segmente presate impreuna la CALD,nicidecum in azot[Vilebrequin:en acier matrice compose de 3 pieces assemblees a chaud comportant 2 paliers et 2 manetons.]

Am facut clarificarea de mai sus pentru ca nu vreau ca lumea sa ramana cu pareri gresite si pentru ca lucrurile sa fie bine intelese:nu imi place sa dau din gura fara ca sa fiu macar 99% sigur pe ceea ce spun.Cat despre rezistenta cadrului si celelalte amanunte,daca vrei si imi dai datele necesare:diametru tevi,grosime pereti,material folosit etc.,pot sa folosesc un program care iti ofera date simulate despre efortul maxim la care rezista o structura oarecare,dar din start si fara a folosi decat intuitia si bunul simt iti spun ca cadrul rezista fara probleme.

 

Salut, am vorbit mai demult cu tipul asta si mi-a spus ca adaptarea motorului nu a fost foarte compilcata, cadrul a fost bineinteles intarit pentru mai multa siguranta in rest motocicleta merge foarte bine singurul lucru care nu prea face fata este cardanul, i-ar trebui unul de BMW. Uite aici raspunsul lui:

,, Hello.

Main modifications are:

-flange between engine and gearbox (Awo),

-wider front frame for installing the engine,

-I used an Awo flywheel (just drill 5 or 6 -I don't remember- centered holes for 2CV crankshaft) and Awo clutch (but with stronger springs).

I have final shaft with gear ratio 3,86 ( original Awo 27x7), but it's too slow for "Mighty 2CV". The optimal gear ratio would be about 3,0 - 3,2 as I compare with BMW R650gs (27PS) data. I'm still working on it, but it's hard to find or made the shaft with this ratio.

2CV engines are quite cheap, but often You have to renew them (pistons, rings, valve seales etc.). Fortunetly "2CV Heart" is simple and strong."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu de ce te-ai inflamat asa.nu imi amintesc sa iti fi sugerat sa iei Simsonul[manca-l-ar mama]din ograda si sa pui motor de 2CV pe el.am spus doar ca ideea pusa in practica de cineva e destul de buna.pana una alta tipul ala din filmulet a pus asa ceva pe cadru de Simson si cel putin alea 30 de secunde cat s-a dat p-acolo nu s-a dezintegrat.dar daca tu zici altceva inseamna ca stii mai bine.

nemtii nu or fi supradimensionat ei cadrul,dar deh asa e obiceiul in mecanica ca se foloseste un coeficient de siguranta:adica se considera efortul max. la care va fi supus si se inmulteste cu un factor[de obicei intre 2 si 4].componentele se dimensioneaza pentru a rezista la efortul astfel calculat[ca o paranteza motorul boxer e echilibrat aproape perfect fata de cel monocilindric de Simson care vibreaza in draci,de unde si necesitatea montarii elastice;tot nemtii au realizat si o versiune enduro a vasnicului AWO de 350 cm3 si vreo 22CP care culmea participa la mai multe curse,nu doar la una;cadrul se pare ca rezista].

curentul de aer la vreo 60 km/h[o viteza medie acceptabila]e mai mult decat suficient sa raceasca cilindrii aflati in plin curent de aer.de altfel chiulasele sunt punctul cel mai fierbinte la orice motor si la 2CV ele sunt din aliaj usor si au aripioare bine dimensionate asa ca nu cred sa puna probleme cu racirea.

poate vrei sa zici ca componentele vilbrochenului erau racite in azot lichid inainte de a fi asamblate prin presare.citeste ce ai scris in postul initial si vezi daca intelegi acelasi lucru.te-ai exprimat mai mult decat ambiguu.iar referirea la F1 chiar nu o inteleg.arborii cotiti de F1 sunt fabricati prin forjare din oteluri speciale,nu sunt din segmente[ce ar fi sa asamblezi un arbore cotit din vreo 7 bucati,sa le centrezi perfect si sa mai si reziste la cateva ore de functionare la 20000 rpm]ceea ce inseamna ca folosirea azotului lichid nu isi are rostul.

spui ca te costa mai putin un boxer gata cumparat.acuma nu stiu la ce te referi :daca la o ruseasca sau ucraineanca atunci se poate sa ai dreptate,dar daca vorbim de un BMW de ex. atunci nu cred ca e mai ieftin decat sa iei un cadru de Simson si un motor de 2CV si sa le pui laolalta.

Am citit astazi ca a intarit cadrul si ar avea nevoie de alt cardan este normal. Cu modificari facute casnic si incercari nu merge treaba. La 60Km/h probabil ai racire buna dar in oras cand se schimba de 2 ori verdele si nu apuci sa treci nu sunt sigur. Despre 2CV am citit f. multe inclusiv ce am scris despre azotul lichid. Sincer nu tare ma intereseaza F1 dar motoarele 2 CV sunt grozave. Daca n-am fost clar scuze sincer nu vreau sa supar pe nimeni.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca aveti un Simson si nu stiti ce sa faceti cu el iata o idee:puneti pe el un motor de Citroen 2cv si o sa aveti o motocicleta tare.

 

 

tare motorul cred ca e ok sigur merge mai bine decit monocilindrul de 259:) dar pacat ca trebuie sa strici un simson pt el..:cheers:

dar daca gasesti o cutie de simson abandonata ...atunci mewrita o incercare...motoarele de cv deabia consuma, si sunt foarte fiabile... la un momont dat am gasit intr-o revista ungureeasca un moto bestial cu inima dezaporojec (ceva masina ruseasca urita) caut poate gasesc poze cu bestia :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou Simsonarilor, caut un capac frontal {aprindere} de AWO 425 contra cost,poate reusesc sa ies cu el pana o da cireasa,vreau ca al meu sa fie aia de pe tort. Numa bine.

 

 

ai reusit sa montezi aprinderea de voshod..???

eu am montat un alternator de ij pe 12 volti

cu modificari minore...si un distantier de 1 centrimetru pt capac, iar aprintedea a ramas pe avansul centrifugal vechi, doar ca am eliminat magnetoul din ecuatie, merge cu bobina si cu platina originala...bafta..!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai reusit sa montezi aprinderea de voshod..???

eu am montat un alternator de ij pe 12 volti

cu modificari minore...si un distantier de 1 centrimetru pt capac, iar aprintedea a ramas pe avansul centrifugal vechi, doar ca am eliminat magnetoul din ecuatie, merge cu bobina si cu platina originala...bafta..!!!

Pacat sa nu-i pui si un Gotronic ca nu este scump .

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,multumesc pt. ajutor imi este de folos,nu am montat inca aprindere de Voshod pt ca nu am gasit,iar Gotronic nu stiu de unde sa iau,iar pt aprindere de IJ miar trebui date mai multe. Sunt mai multe variabile pt. a porni masinaria dar in functie de ce tip de aprindere voi achizitiona si cind. Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,multumesc pt. ajutor imi este de folos,nu am montat inca aprindere de Voshod pt ca nu am gasit,iar Gotronic nu stiu de unde sa iau,iar pt aprindere de IJ miar trebui date mai multe. Sunt mai multe variabile pt. a porni masinaria dar in functie de ce tip de aprindere voi achizitiona si cind. Numa bine.

 

 

 

gotronic..:rolleyes:

lao rice mag piee dacia, si ceri "aprindere electronica" este defapt o chestie care i-ti protejeaza platina(ruptorul) si-ti da scinteie mai mare, si eu vreau sa pun pe el....dar inca n-am ajuns la faza asta. daca pui un gotrinic atunci nu o sa mai schimbi platina in "veci"

 

 

baga niste poze eventual cu aprinderea, daca doresti voi face niste poze cu alternatorul de ij adaptata... pricum e desfacuta bucati deci poti observa mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

shelby,baga niste detalii te rog! unde se monteaza "aprinderea electronica" care este de fapt " medicamentu " platinii??

 

 

adica se monteaza intre ruptor si bobina de inductie?

 

Numai bine!

Editat de Mihai_J4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

shelby,baga niste detalii te rog! unde se monteaza "aprinderea electronica" care este de fapt " medicamentu " platinii??

 

 

adica se monteaza intre ruptor si bobina de inductie?

 

Numai bine!

In cutie se gasesc si indicatii pentru montare se pune direct pe bobina de inductie platina nu face decat sa dea masa instalatiei.

Mai trebuie sa maresti distante dintre electrozii bujiei si deschiderea platinei

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

shelby,baga niste detalii te rog! unde se monteaza "aprinderea electronica" care este de fapt " medicamentu " platinii??

 

 

adica se monteaza intre ruptor si bobina de inductie?

 

Numai bine!

 

 

exact cum spune mircea simson, ruptorul intrerupe doar masa la instalatie....si se face variatie doar de citva volti (adica curent care nu arde platina)platina i-ti va dura pina se consuma pipiorusul de plastic sau bachelita:).. nu este o aprindere electronica cu senzor deci platina ramine inca pe pozitie(ma rog nu stiu daca se numeste gotronic sau nu...este ceea ce se poate adapta cu usurinta)

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca doresti voi face niste poze cu alternatorul de ij adaptata... pricum e desfacuta bucati deci poti observa mai bine

Cei asa de ras,eu intru in mag de piese auto doar cand ma prinde ploaia iar afinitati pt.masini nu am deloc. Pune-mi te rog niste poze cu ce ai facut tu. Multumesc,numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca doresti voi face niste poze cu alternatorul de ij adaptata... pricum e desfacuta bucati deci poti observa mai bine

 

Cei asa de ras,eu intru in mag de piese auto doar cand ma prinde ploaia iar afinitati pt.masini nu am deloc. Pune-mi te rog niste poze cu ce ai facut tu. Multumesc,numa bine.

 

 

 

miine bag poze..si azi puteam sa fac dar am uitat, eu cred ca am facut cea mai simpla adaptare totul am reusit sa fac de unul singur cu scule de "buzunar" doar un surub a fost facut la strung(trebuie mai lung), cel care prinde rotorul(ca-i de 7 cu filet invers)

bafta bag poze in curind

Editat de shelby.rajmi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune-mi te rog niste poze cu ce ai facut tu. Multumesc,numa bine.

 

 

uite ti-am pus niste poze...calitatea ne e cea mai buna dar cu telefonul nu pot mai bine.

la magnetou nu se observa nimic,practic doar am scos bobina din carcasa si l-am aruncat la cos.dupa care pe platina se monteaza 2 fire una merge la condensator (a ramas cel original ca inca mai functioneaza perfect,dar e bun si cel de dacie al doilea fir merge la bobina de inductie la (-) minus , (+) plusul de la bobina il intrerupi cu un intrerupator sau de la cheie cum i-ti vine tie bine.

bine acuma partea mai interesanta alternatorul de ij am pus poza cu unul "original" nemodificat sa vezi de unde se pleaca.

a fost prelucrat la strung si carcasa alternatorului, pt ca marginea este un pic mai groasa. astfel incit sa se potriveasca perfect la locul lui. rotorul se potriveste perfect deci cu tebuie sa adaptezi nimic, doar acel surub de prindere trebuie "lungit" adica facut altul la strung.

gaurile nu se potrivesc bineinteles, dar se rezolva printr-o placuta de metal pe care o prelucrezi(masina de gaurit,ferastrau, pila etc.) pe care dai gauri pt alternator si dai gauri sa se potriveasca cu 4 gauri ale capacului . este nevoie de un distantier de aprox 1 cm ( care arata ca o rama eu am facut-o din pvc )pt ca alternatorul e mai mare un pic decit dinamul original. (dar asta si la magnetou de voshod e valabil dupa cite am citit).

deci cam atit..sper ca ai inteles

eu i-ti recomand varianta cu alternatorul pt ca da un curent stabil si gasesti relativ ieftin adevarul e ca vei avea nevoie de baterie dar macar poti pastra avansul centrifugal care e incorporat in carcasa magnetoului, si motorul va merge bine intr-o gama mai larga de turatii.

cit despre restul de electrice, eu am pus o punte de diode de la mz-etz, si releu reguletor de dacie electronic, dar poti merge pe varianta rusa adica de ij.

 

bafta !!! :cheers:

post-26603-1236287293_thumb.jpg

post-26603-1236287304_thumb.jpg

post-26603-1236287315_thumb.jpg

post-26603-1236287328_thumb.jpg

post-26603-1236287355_thumb.jpg

post-26603-1236287365_thumb.jpg

Editat de shelby.rajmi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite ti-am pus niste poze...calitatea ne e cea mai buna dar cu telefonul nu pot mai bine.

la magnetou nu se observa nimic,practic doar am scos bobina din carcasa si l-am aruncat la cos.dupa care pe platina se monteaza 2 fire una merge la condensator (a ramas cel original ca inca mai functioneaza perfect,dar e bun si cel de dacie al doilea fir merge la bobina de inductie la (-) minus , (+) plusul de la bobina il intrerupi cu un intrerupator sau de la cheie cum i-ti vine tie bine.

bine acuma partea mai interesanta alternatorul de ij am pus poza cu unul "original" nemodificat sa vezi de unde se pleaca.

a fost prelucrat la strung si carcasa alternatorului, pt ca marginea este un pic mai groasa. astfel incit sa se potriveasca perfect la locul lui. rotorul se potriveste perfect deci cu tebuie sa adaptezi nimic, doar acel surub de prindere trebuie "lungit" adica facut altul la strung.

gaurile nu se potrivesc bineinteles, dar se rezolva printr-o placuta de metal pe care o prelucrezi(masina de gaurit,ferastrau, pila etc.) pe care dai gauri pt alternator si dai gauri sa se potriveasca cu 4 gauri ale capacului . este nevoie de un distantier de aprox 1 cm ( care arata ca o rama eu am facut-o din pvc )pt ca alternatorul e mai mare un pic decit dinamul original. (dar asta si la magnetou de voshod e valabil dupa cite am citit).

deci cam atit..sper ca ai inteles

eu i-ti recomand varianta cu alternatorul pt ca da un curent stabil si gasesti relativ ieftin adevarul e ca vei avea nevoie de baterie dar macar poti pastra avansul centrifugal care e incorporat in carcasa magnetoului, si motorul va merge bine intr-o gama mai larga de turatii.

cit despre restul de electrice, eu am pus o punte de diode de la mz-etz, si releu reguletor de dacie electronic, dar poti merge pe varianta rusa adica de ij.

 

bafta !!! :cheers:

Intr-adevar,montarea unui alternator e o solutie buna pentru Simson.Din pacate distantarea capacului e o greseala.Aripa fata va lovi in capac,mai ales

daca si cadrul e un pic adunat.In al doilea rand improvizatia asta va arata ca detii un Simson haiducit.Am vazut ca s-a incercat obtinerea unui raspuns de

la scuteristi,dar fara rezultat.Si eu cred ca solutia e la scutere.Un alternator trifazic(sau manofazic) de la un scuter,cat dinamul de Simson,este solutia.

Daca mai si scoate macar 100 wati e perfect.Nu stiu cum putem afla un raspuns,dar sigur exista varianta asta pentru ca sunt nenumarate modele de

scutere.Vechea varianta pe 6 v nu sta in picioare.Dinamul nu va reusi sa incarce bateria.Magnetoul te va trada,mai devreme sau mai tarziu.Eu detin

20(douazeci) de magnetouri de simson si toate m-au lasat pe la semafoare.,din varii motive.De cativa ani folosesc o baterie de 12 volti,14 amperi

(folosesc centrifugalul de la magnetou si o bobina de inductie de 3 amperi).Intrucat nu am incarcare pot merge pe baterie 4-500 kilometri.Cu atas

ii pun o baterie de masina si merg mai mult.Sanatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . Multumesc atat lui Shelby cat si "Regelui" pt comentariile facute pe marginea modificarilor la aprindere de AWO 425, sa speram ca imi va reusi modificarea si voi putea iesi cu masinaria .

 

 

nu ai pt ce..cu foarte mare placere, adevarul e ca daca vrreei sa ascunzi sub capac tot fara sa se observe din exterior.... e posibil cu ceva alternator mic si tare de la ceva scuter...dar eu am construit din materialele pe care le-am avut la dispozitie..si erau mai ieftine. dar daca insisti mult posibil sa poti inghesui alternatorul de ij sub capac, prin taierea capatului alternatorului pt ca acolo oricum nu mai ai platforma cu platina si poate poti cistiga centimetrul acela, stii ce o sa ma uit mai atent si-ti voi spune daca e posibil sa-l inghesuiesti fara modificari majore ....(cu 20 de magnetouri tu esti magneto din X man :cheers: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu detin 20(douazeci) de magnetouri de simson si toate m-au lasat pe la semafoare.,din varii motive.

 

Am o rugaminte la tine! Opreste-l pe cel mai bun si urmatorul vinde-mi-l mie. Al meu merge dar mai face figuri. Spune-mi un pret si cum sa-ti trimit banii.

Multumesc !

M-am gindit si la o aprindere GOTRONIC cu senzor dar vreau sa mai incerc cu magnetoul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o rugaminte la tine! Opreste-l pe cel mai bun si urmatorul vinde-mi-l mie. Al meu merge dar mai face figuri. Spune-mi un pret si cum sa-ti trimit banii.

Multumesc !

M-am gindit si la o aprindere GOTRONIC cu senzor dar vreau sa mai incerc cu magnetoul.

Parerea mea e ca atunci cand ne dam amandoi cu parerea se poate gasi cea mai buna varianta de pret.Asta o putem face la telefon.

0335.415557 sau 0748.982858,Adrian,Barlad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o rugaminte la tine! Opreste-l pe cel mai bun si urmatorul vinde-mi-l mie. Al meu merge dar mai face figuri. Spune-mi un pret si cum sa-ti trimit banii.

Multumesc !

M-am gindit si la o aprindere GOTRONIC cu senzor dar vreau sa mai incerc cu magnetoul.

Nu-ti va spune pretul nici la telefon si eu am vorbit cu el si pretul eu l-am fixat nici macar nu a negociat. Piese bune care se gasesc mai greu. Multumesc Adrian.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...