erc Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Saptamana trecuta am pornit si eu simsonul. Din cate am inteles de la fostul proprietar nu a mai fost pornit de vreo 15 ani. Am curatat carburatorul, am schimbat bateria si uleiul, si la cateva pedale a pornit. Are o gramada de bube pe care sper sa le rezolv in timp, ambreiajul patineaza daca fortez, lipsa sistem de incarcare, magnetoul nu functioneaza, joc mare la roata spate si in transmisie. Dupa rezolvarea problemelormecanice va urma si "infrumusetarea". Pana atunci o gramada de muncasi timp care cam lipseste din pacate. Va salut pe toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stro_stutz_83 Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 (editat) Salutare, Stie careva care din stantele "O" sau "X" de pe piesa care actioneaza vitezometrul este de la mers cu atas sau solo? Deci pana la urma stanta 'O' este pentru ce este? Pentru atas? Poate ma lamuriti. Niste indicatii, macar numarul de dinti. Editat August 30, 2010 de stro_stutz_83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Salutare, salutare, Am o intrebare. Stie careva cum se scoate de la un motor Simson AWO axul cu came? Nu vreau sa-l iau la batut ca dau de necazuri. restul pieselor de pe motor au fost scoase cu o presa confectionata de mine dar axul cu came nu am idee cum sa-l scot. M-am gandit ca prin incalzirea blocului motor sa iasa dar nu sunt sigur. Va multumesc anticipat pentru raspunsuri. Mai acu ceva timp vorbeam de refacerea suruburilor si de reconditionarea cutiei de viteza, ideea e ca e aproape gata dar mi s-a spart piesa ce tine arcul tensionat si axul de la demaror. Are careva vreunul in plus original, pe bere sau pe bani dupa pofta inimii, ca nu as vrea sa-l fac la strung. Doar rulmentul din spate trebuie incalzit ca sa-l scoti si imediat il bagi si pe cel nou.Ptr.axul cu came si rulmentul din fata exista o presa din tzeava patrata.O sa caut ceva poze cu presa!Cu grija,poti sa-l bati afara si cu un dorn de bronz sau aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stro_stutz_83 Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 (editat) Doar rulmentul din spate trebuie incalzit ca sa-l scoti si imediat il bagi si pe cel nou.Ptr.axul cu came si rulmentul din fata exista o presa din tzeava patrata.O sa caut ceva poze cu presa!Cu grija,poti sa-l bati afara si cu un dorn de bronz sau aluminiu. Axul cu came am reusit sa-l scot. Pentru ca am incalzit blocul motor a iesit imediat afara fara sa-l bat. Acum problema se pune in felul urmator, cand il bag la loc el trebuie sa invarta pastilele care ridica tijele supapelor, asa am inteles de la un meserias batran, ca altfel se distruge axul. Care ar trebui sa fie pozitia ca sa invarta acele pastile, sau e din constructie proiectat sa invarta acele pastile? Astept poze cu presa respectiva, macar imi va mai usura din munca data viitoare cand voi mai umbla la axul cu came. Multumesc pentru indicatii 4bike. Mesaj completat Niste indicatii, macar numarul de dinti. Am deslusit misterul. Numarul de dinti pentru moto solo este 16 pentru antrenorul vitezometrului si 8 pentru melc, deci litera 'O', mai degraba cifra '0' reprezinta stanta pentru mersul fara atas. Editat August 31, 2010 de stro_stutz_83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Am deslusit misterul. Numarul de dinti pentru moto solo este 16 pentru antrenorul vitezometrului si 8 pentru melc, deci litera 'O', mai degraba cifra '0' reprezinta stanta pentru mersul fara atas. Salve.Melc 8-roata melc 16 sunt pentru solo.Melc 7-roata melc17 sunt pt Simson cu atas.Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stro_stutz_83 Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Salve.Melc 8-roata melc 16 sunt pentru solo.Melc 7-roata melc17 sunt pt Simson cu atas.Numai bine. Multumesc pentru confirmare. Asa am gasit scris si in manualul tehnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto simsonari ati vazut anuntul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sup3r_crazy Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Mai pun si eu niste poze cu simsonica mea: 3 generatii de simsonisti...Tata,eu si bunumeo si simsonurile: super tare poza de familie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack0088 Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 sal Cateva imagini cu activitatea de restaurare a unui Simson sport facuta in atelier de prietenul meu Pepi. In premiera se poate vedea o mica inovatie asupra grupului cea ce ii confera o mai mare siguranta asupra prinderii care de multe ori creea probleme.Tot ce este vopsit si liniat este facut doar din mana fara alte accesorii doar pensula imagini cu simsonul total restaurat la un festival organizat in orasul Cugir in luna septembrie http://www.pro-bike.ro/forums/index.php/to...model-deosebit/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erc Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 (editat) Reconditionat se poate spune, restaurat mai putin si la banii acestia poti gasi alte modele cu care sa te mandresti (scuze dar nu m-am putut abtine) Editat Octombrie 10, 2010 de erc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Am Âşi eu un monstru mecanic. L-am luat de ziua copilului pentru fiică-mea. Mă apuc de el iarna asta. Mesaj completat Multumesc tuturor pentru raspunsuri, am sa tin cont de ele cand va veni momentul. Pana atunci, mai trebuie sa ma edific in ce directie bate vantul dpdv fiscal, taxe de poluare euro0, posibilitatea de a evita aceste taxe prin obtinerea statutului de vehicul istoric si asa mai departe.Toate cele bune, owene Ca să obții certificat de vehicul istoric te costă vreo 200 euro, taxe la Retromobil Romania Âşi un drum la BucureÂşti, atunci când se întruneÂşte comisia tehnică (cam o dată pe an, funcție de numărul de cereri). Dacă ai acte vechi Âşi vrei să-l înmatriculezi, faci omologare individuală la RAR (cca 100 euro, pe care oricum o făceai dacă voiai certificat de vehicul istoric), iar înmatricularea la poliție se face normal, fără taxe de poluare ca la autoturisme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 vand pistoane originale cu segmenti,diferite cote pt simson sport si awo,pret 70 euro bucata.0744779729--0724020205 CORNEL Salve.Ai cumva pistoane noi de sport pe cota zero?Cat m-ar costa patru bucati,cu segmenti Infestoff?Cat ar face fara segmenti?Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 cumpar set de sei pentru simson sport in stare cat mai buna astept oferte poze + pret multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson.timisoara Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 Salve.Ai cumva pistoane noi de sport pe cota zero?Cat m-ar costa patru bucati,cu segmenti Infestoff?Cat ar face fara segmenti?Numai bine! salut. pistoanele sunt noi si originale. spunemi ce cota vrei si te anunt daca am 4 bucati. nu vand fara segmenti. pretul este de 70 euro pe bucata. cu multa stima CORNEL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 salut.pistoanele sunt noi si originale. spunemi ce cota vrei si te anunt daca am 4 bucati. nu vand fara segmenti. pretul este de 70 euro pe bucata. cu multa stima CORNEL Salve.Pai,m-ar interesa cele mai mici in diametru.Deocamdata vreau 2 din astea noi,de sport.Adresa mea;Adrian ROSCA,General Naumescu,3,Barlad,Vaslui 0748.982858..Daca imi poti trimite cu Fan Courier e perfect.Poti sa imi dai un numar de cont,ca su nu mai platim aiurea pentru transport.Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Ma poate ajuta cineva ceva tabele privind concordanta seriilor sasiu-motor la AWO? Later edit. Am rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 stie cineva unde a ajuns motocicleta asta /index.php?...0&hl=simson am vorbit cu fostul proprietar si nu mai are datele de contact ale cumparatorilor (au fost doua persoane care au luat motocicleta intr-un papuc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lordofchoppers Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 piston nou cap bombat simson sport 14 cp cota 68,70 poansonata in cap pret 100 lei Mesaj completat piston nou cap bombat simson sport 14 cp cota 68,70 poansonata in cap pret 100 lei livrarea posta romana plata ramburs poze nu am reusit sa incarc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 stie cineva unde a ajuns motocicleta asta /index.php?...0&hl=simson am vorbit cu fostul proprietar si nu mai are datele de contact ale cumparatorilor (au fost doua persoane care au luat motocicleta intr-un papuc) numai 4 persoane stiu eu care au intrebat de ea curand, intr-un alt topic cica ar fi fost luata pt piese...greu de crezut asta.Era si un topic pe aici acum cateva luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 asa am inteles si eu de la fostul proprietar, ca a fost pur si simplu aruncata in papucul ala, fara nicio grija...mare pacat. mi-e o ciuda ca nu am luat-o atunci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lordofchoppers Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 Dezmembrez doua moto simson sport. Pistoane noi 100 lei bucata Kit Power Dinamo nemontat 1500 lei pret real 2400 cu factura de la romimoto Pm sau mess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 asa am inteles si eu de la fostul proprietar, ca a fost pur si simplu aruncata in papucul ala, fara nicio grija...mare pacat.mi-e o ciuda ca nu am luat-o atunci... e luata de multa vreme awo ala...nu dau numele persoanei ca poate se supara dar e departe awo ala deja...peroana in cauza cumpara moto in special awo,mz350,ij49,stoye..cine a luat cumpara si de la mine epave.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Imi trebuie si mie un robinet de benzina sau kit de reparatie daca exista. PS Nici nu stiu daca este original cel montat acum. Revin cu o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stro_stutz_83 Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Salutare Simsonisti, Am o problema cu axul cu came. Din cauza blocarii uneia din oalele pistonasului pe care se sprijina tija supapelor, pistonasul nu s-a rotit liber si din acest motiv a uzat axul cu came. Aveti idee daca se poate rectifica axul cu came, eventual un atelier prin Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Salutare Simsonisti, Am o problema cu axul cu came. Din cauza blocarii uneia din oalele pistonasului pe care se sprijina tija supapelor, pistonasul nu s-a rotit liber si din acest motiv a uzat axul cu came. Aveti idee daca se poate rectifica axul cu came, eventual un atelier prin Bucuresti? Mai bine cauta un alt ax Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.