Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

Adrian ce faci acolo ? ma bagi in sperieti.... :eek: de accea mi-ai zis sa nu turez tare motorul in gol.....

Da, am invartit o singura data, ca fraierul. In loc sa fi suspendat roata spare, sa bag in a-4-a si sa turez asa, i-am dat in gol. E mare greseala, cel mai mult regret ca nu stiu ce turatie a atins motorul. Piese am pentru o suta de ani, asta e ultima problema la Simsonul meu. Eu, de fapt, asta fac mereu, testez orice piesa de Simson pana gasesc cea mai buna varianta. Acum, se pare, carburatorul Dellorto mergea bine, deja se vede mai putina negreala in camera de ardere. Probabil bujia s-ar fi facut caramizie daca as fi mers vreo 50 de kilometri. Dar e zapada si nu m-am hazardat. Maine o iau de la capat si mai vorbim. Tu ce-ai mai facut cu carbul de Honda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cu respect, Adrian Rosca, Barlad.

 

 

 

Adriane uita-te putin la permisul meu ! Ce zici ? Ai atitia ani tu de cind conduc eu? Motorul il am din 1976 deci de 37 de ani. Crezi tu ca daca il forjam eu cu atas cu 100 la ora mai aveam ceva din el? Pot sa-ti spun ca nu odata m-au depasit in forta destui motociclisti dar nu peste multi Km. i-am gasit trasi pe dreapta surubarind la ele, niciodata nu mau ajuns din urma. Asa cum este nu am depasit 60-70 km./ora si nu m-a lasat niciodata in drum. Dupa atitia ani daca ma scoli din somn si imi arati un surub iti spun exact de unde este.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ce-ai mai facut cu carbul de Honda?

am procurat toate piesele pentru soc, trebuie sa refac doar forma clapetei, am si manerul clasic de soc (multumesc user ioneld), in weekend il montez pe motocicleta, maine merg la o firma care face evacuari auto pentru un cot nou pentru ca cel pe care-l am este vechi si destul de deteriorat, unul nou este scump, nu stiu cum o sa-i faca partea aceea tesita de la chiulasa.......mai vedem...si apoi sa-i pun seile si rezervorul......cablurile le-am montat toate inclusiv kilometrajul, instalatia electrica am terminat-o dar nu am montat semnalizatoare cu toate ca este realizat cablajul.......daca as avea 2-3 zile doar pentru motor l-as termina......mance-l tata de frumos

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu respect, Adrian Rosca, Barlad.

 

 

 

Adriane uita-te putin la permisul meu ! Ce zici ? Ai atitia ani tu de cind conduc eu? Motorul il am din 1976 deci de 37 de ani. Crezi tu ca daca il forjam eu cu atas cu 100 la ora mai aveam ceva din el? Pot sa-ti spun ca nu odata m-au depasit in forta destui motociclisti dar nu peste multi Km. i-am gasit trasi pe dreapta surubarind la ele, niciodata nu mau ajuns din urma. Asa cum este nu am depasit 60-70 km./ora si nu m-a lasat niciodata in drum. Dupa atitia ani daca ma scoli din somn si imi arati un surub iti spun exact de unde este.

 

 

Cu respect, Adrian Rosca, Barlad.

 

 

 

Adriane uita-te putin la permisul meu ! Ce zici ? Ai atitia ani tu de cind conduc eu? Motorul il am din 1976 deci de 37 de ani. Crezi tu ca daca il forjam eu cu atas cu 100 la ora mai aveam ceva din el? Pot sa-ti spun ca nu odata m-au depasit in forta destui motociclisti dar nu peste multi Km. i-am gasit trasi pe dreapta surubarind la ele, niciodata nu mau ajuns din urma. Asa cum este nu am depasit 60-70 km./ora si nu m-a lasat niciodata in drum. Dupa atitia ani daca ma scoli din somn si imi arati un surub iti spun exact de unde este.

 

 

Domnule Constantin, nici nu incape indoiala, aveti mult mai mare vechime in Simson decat mine. Din punctul meu de vedere cred ca atunci cand se vine cu o solutie la vechea carburatie de Simson aceasta trebuie testata la maxim, pentru scurt timp. Si eu merg tot ca dumneavoastra, nu merg cu sute la ora, dar oamenii trebuie sa inteleaga care e varianta buna in cazul nostru. Modificarea facuta de dumneavoastra ,daca vine in ajutorul Simsonului, este singura care poate lamuri situatia. Faceti un filmulet si sustineti-va ideea, eu am sa fac unul cu carburatorul pus oblic. Cel mai bine ar fi ca ambele variante sa fie corecte, dar eu pana nu vad nu cred. Ar fi extraordinar sa treceti de suta cu ideea dumneavoastra, chiar daca mersul obisnuit il faceti la 60-70 la ora. O rezerva de viteza e binevenita, in traficul modern e nevoie de asa ceva. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este indicat sa turezi motorul in gol( fara sarcina ) la maxim deoarece atinge o turatie mai mare decat cea indicata de fabricant si rezultatul este clar. Si nu strica sa ai putina mila de un motor care are peste 50 de ani

Cu respect

 

 

 

Domnule Constantin, nici nu incape indoiala, aveti mult mai mare vechime in Simson decat mine. Din punctul meu de vedere cred ca atunci cand se vine cu o solutie la vechea carburatie de Simson aceasta trebuie testata la maxim, pentru scurt timp. Si eu merg tot ca dumneavoastra, nu merg cu sute la ora, dar oamenii trebuie sa inteleaga care e varianta buna in cazul nostru. Modificarea facuta de dumneavoastra ,daca vine in ajutorul Simsonului, este singura care poate lamuri situatia. Faceti un filmulet si sustineti-va ideea, eu am sa fac unul cu carburatorul pus oblic. Cel mai bine ar fi ca ambele variante sa fie corecte, dar eu pana nu vad nu cred. Ar fi extraordinar sa treceti de suta cu ideea dumneavoastra, chiar daca mersul obisnuit il faceti la 60-70 la ora. O rezerva de viteza e binevenita, in traficul modern e nevoie de asa ceva. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Constantin, nici nu incape indoiala, aveti mult mai mare vechime in Simson decat mine. Numai bine!

Pentru ca suntem inca pe pagina cu poza postata de mine dati-mi voie sa fiu off topic. Am postat de citeva ori aceasta poza dar nimeni nu a reactionat sa ma intrebe ce legatura are persoana de pe motor, cu motorul sau cu mine? nici chiar persoana in cauza, deltfel un user foarte cunoscut pe forum. Am impresia ca nu va cunoasteti intre voi desi sustineti ca v-ati intilnit de citeva ori.

 

Sa lasam asfaltul (sa se usuce) si sa auzim numai de bine!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca suntem inca pe pagina cu poza postata de mine dati-mi voie sa fiu off topic. Am postat de citeva ori aceasta poza dar nimeni nu a reactionat sa ma intrebe ce legatura are persoana de pe motor, cu motorul sau cu mine? nici chiar persoana in cauza, deltfel un user foarte cunoscut pe forum. Am impresia ca nu va cunoasteti intre voi desi sustineti ca v-ati intilnit de citeva ori.

 

Sa lasam asfaltul (sa se usuce) si sa auzim numai de bine!!

„Pepe_rsonajul” respectiv toată lumea îl crede un cal breaz! Cînd colo, el e o broscuță cu gura mAAAre! Cînd mai apare cîte-o barză care mănîncă broscuțe cu gura mAAAre, el răspunde: ZăU? Păi eu sînt Vulpoi! Cel puțin așa se crede el! :D

 

P.S. Nu te supăra boier Vulpoi, că-ți tai nasu! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi eu sînt Vulpoi!

P.S. Nu te supăra boier Vulpoi, că-ți tai nasu! :P

Asa este Vulpoi mi-a facut o vizita si am fost foarte bucuros, numai ca nu prea a avut timp sa stam mai mult la taclale.

Si gata cu off topicul.

Ca sa repar greseala o sa pun o poza cu instalatia electrica de la Simson cu alternator si aprindere electronica.

Editat de cstelia
la cererea autorului postului
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand camasa, piston, bolt, segmenti noi de skoda 1000MB, adaptabil Simpson nou pret 150 ron /buc.

cauciucuri Victoria stare noua cu camera 80 ron/buc si jenti cu butuc, stare perfecta, fata spate 40 euro/buc

Simpson Solo 500 euro.

tel 0729205010

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Homer Simpson. Solo. Fara numar.

 

post-7742-0-52025900-1364452718_thumb.jpg


Ta-da. Garnitura de chiuloasa. Facuta cu rabdare de chinez batran. Diseara o face si pe cea de la baza cilndrului. Frig rau la garaj.

 

post-7742-0-86622200-1364453050_thumb.jpgpost-7742-0-83467500-1364453051_thumb.jpg

 

Are cineva de vanzare suruburile de reglaj de la culbutori? Si piulite?

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare d-lor, pun o intrebare (sper sa nu fie tampita ), am un amic care si-a cumparat un awo t si vrea sa schimbe instalatia electrica la ea (de pe 6 v pe 12 v , sa elimine platina si sa puna cdi). Este ceva de acest gen, ceva simplu si eficace? Un pret si unde se poate gasi? Acesta e prima intrebare iar a doua e legata de carburator, si totusi care tip(model) e cel mai bun?Amicul meu nu tine ca piesele de ce are nevoie (ca motorul sa-i functioneze bine) sa fie originale de simson awo, totul zice el se rezuma la performante si sa nu-l lase balta cand ti lumea mai draga. El vrea sa folosesca motocicleta ca mijloc de transport cat timp e frumos si permite vremea.

Toate cele bune si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Solutie dedicata dar scumpa: http://www.piese-awo-simson.net/ro/101-aprindere-electronic-12v-simson-sport.html

 

2. Magnetou de Minsk cu flansa adaptoare, aprindere de Minsk. Am pe Simson. Am folosit doar partea de lumini din magnetou, am sa leg si aprinderea sa vad cum merge.

 

3. Incercarea de adaptare a unui sistem magnetou, aprindere, CDI de la ceva scuter. Vezi cateva pagini mai in spate. Cine a adaptat zicea ca a facut-o fara mari modificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa repar greseala o sa pun o poza cu instalatia electrica de la Simson cu alternator si aprindere electronica.

 

Pentru ca din graba am pus o schema electrica de la SIMSON cu niste greseli foarte mari, revin cu o schema corecta si rog un moderator sa o stearga pe cea cu greseli. Imi cer mii de scuze!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de infor, ai idee din ce an trebuie sa fie Piaggio?

salut, vezi ca trebuie sa frezezi ghidajele vechiului dinam si trebuie sa faci o flansa la statorul magnetoului.

post-54357-0-16663500-1364678715_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit, cu un carburator Dell'orto, am reusit sa fac ralantiul la Simson, indiferent de temperatura motorului. Am facut si un filmulet, sper sa-l pun curand aici. Desi am pus un cilindru zgariat, lovit in urma ruperii unei supape, ralantiul este ralanti acum si bujia se face caramizie. La drum se infinge,probabil trece de suta, segmentii sunt noi si nu mi-am permis sa-i dau exagerat in goarna. Are zvac, motorul se ridica pe o roata, se vede forta data de un carburator folosit si pe KTM. Singura smecherie e sa nu traga aer fals, e foarte importanta garnitura dintre cilindru si chiuloasa. Prinderea carburatorului e rudimentara, am vrut sa testez potentialul carburatorului inainte de toate. Mai sunt de facut mici reglaje dar,trebuie sa spun, se pare ca asta ar fi o solutie la Simson Sport. Dupa ce mai prind la bilete vreau sa trimit un carburator de Sport in Jermania, pentru reconstruire, sa-i vad adevaratul potential. Pana atunci ii dam cu Dellorto PHBH 28 FS. Astept cu interes rezultatele celor ce incearca sa puna la Simson carburatoare japoneze, treaba devine interesanta. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna dimineta simson simson,cand va ziceam eu de carburatoare vaccumatice ziceia ca bat campii si ca un simson nu va merge niciodat bine cu un carburatot vaccumatic si totusi ma bucur ca ai "incercat marea cu degetul".spor in toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare d-lor, pun o intrebare (sper sa nu fie tampita ), am un amic care si-a cumparat un awo t si vrea sa schimbe instalatia electrica la ea (de pe 6 v pe 12 v , sa elimine platina si sa puna cdi). Este ceva de acest gen, ceva simplu si eficace? Un pret si unde se poate gasi? Acesta e prima intrebare iar a doua e legata de carburator, si totusi care tip(model) e cel mai bun?Amicul meu nu tine ca piesele de ce are nevoie (ca motorul sa-i functioneze bine) sa fie originale de simson awo, totul zice el se rezuma la performante si sa nu-l lase balta cand ti lumea mai draga. El vrea sa folosesca motocicleta ca mijloc de transport cat timp e frumos si permite vremea.

Toate cele bune si asfalt uscat.

Eu am pus de scuter yamaha YH 50, am luat putin din flansa pe care era prinsa aprinderea si a intrat in locul dinamului.. Merge tare frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus de scuter yamaha YH 50, am luat putin din flansa pe care era prinsa aprinderea si a intrat in locul dinamului.. Merge tare frumos.

Nu stiu ce sa zic, nu inteleg ce se intampla cu plaja scanteii facuta de centrifugal. Si eu am pus incarcare de scuter, dar nu am renuntat la centrifugal. Ca sa nu se mai distruga platina i-am pus un Gotronic de Dacia, care ia amperajul de pe contacte si imbunatateste scanteia. Eu zic ca solutia asta este buna, motorul se comporta perfect la drum, trece de suta. Daca si Simsonul tau se duce peste suta la drum inseamna ca ai ales o solutie corecta, care trebuie urmata. Altfel, oamenii nu vor intelege nimic, vor renunta la Simsonuri, crezand ca este un motor pretentios si prost. Astept sa ne gasim mai multi cu Simsonurile, sa vedem unde e adevarul. Eu sustin ca Simsonul meu merge foarte bine datorita a 3 lucruri. Primul este ambielajul, facut cu carcasa de rulment NA 4906 la biela si bolt dintr-o bucata. Il consider aproape indestructibil, deja am vreo cateva mii de km cu el si nu se vede uzura. Al doilea lucru il reprezinta incarcarea si pastrarea centrifugalului original. Al treilea lucru este carburatia. Mi-au trebuit ani de zile ca sa stric si sa repar, sa distrug ca sa construiesc, pentru a face din Simson Sport motorul perfect. Acum sunt in stare sa jur ca un motor incheiat de mine nu poate fi distrus, ii stiu toate secretele, fara modestie. Pot sa iau un motor distrus de Sport si sa-l fac sa sara de suta, cu un ralanti si o ardere perfecta a carburantului. Ca sa revin, te-as ruga sa-mi raspunzi daca Simsonul tau porneste usor la rece si daca se urca in macar 6000 de ture(daca se urca rapid in turatie). Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aproape am terminat-o, am montat rezervorul, sticla pe far, as mai avea evacuarea ,seile si suportii de picior ai pasagerului. Nu am cot la evacuare si n-am vrut s-o pornesc.......

post-12587-0-92186600-1364752228_thumb.jpg post-12587-0-99164000-1364752246_thumb.jpg

post-12587-0-05612500-1364752217_thumb.jpg post-12587-0-82782700-1364752266_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...