simson simson Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Adrian ce faci acolo ? ma bagi in sperieti.... de accea mi-ai zis sa nu turez tare motorul in gol..... Da, am invartit o singura data, ca fraierul. In loc sa fi suspendat roata spare, sa bag in a-4-a si sa turez asa, i-am dat in gol. E mare greseala, cel mai mult regret ca nu stiu ce turatie a atins motorul. Piese am pentru o suta de ani, asta e ultima problema la Simsonul meu. Eu, de fapt, asta fac mereu, testez orice piesa de Simson pana gasesc cea mai buna varianta. Acum, se pare, carburatorul Dellorto mergea bine, deja se vede mai putina negreala in camera de ardere. Probabil bujia s-ar fi facut caramizie daca as fi mers vreo 50 de kilometri. Dar e zapada si nu m-am hazardat. Maine o iau de la capat si mai vorbim. Tu ce-ai mai facut cu carbul de Honda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Cu respect, Adrian Rosca, Barlad. Adriane uita-te putin la permisul meu ! Ce zici ? Ai atitia ani tu de cind conduc eu? Motorul il am din 1976 deci de 37 de ani. Crezi tu ca daca il forjam eu cu atas cu 100 la ora mai aveam ceva din el? Pot sa-ti spun ca nu odata m-au depasit in forta destui motociclisti dar nu peste multi Km. i-am gasit trasi pe dreapta surubarind la ele, niciodata nu mau ajuns din urma. Asa cum este nu am depasit 60-70 km./ora si nu m-a lasat niciodata in drum. Dupa atitia ani daca ma scoli din somn si imi arati un surub iti spun exact de unde este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 (editat) Tu ce-ai mai facut cu carbul de Honda? am procurat toate piesele pentru soc, trebuie sa refac doar forma clapetei, am si manerul clasic de soc (multumesc user ioneld), in weekend il montez pe motocicleta, maine merg la o firma care face evacuari auto pentru un cot nou pentru ca cel pe care-l am este vechi si destul de deteriorat, unul nou este scump, nu stiu cum o sa-i faca partea aceea tesita de la chiulasa.......mai vedem...si apoi sa-i pun seile si rezervorul......cablurile le-am montat toate inclusiv kilometrajul, instalatia electrica am terminat-o dar nu am montat semnalizatoare cu toate ca este realizat cablajul.......daca as avea 2-3 zile doar pentru motor l-as termina......mance-l tata de frumos Editat Martie 26, 2013 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Cu respect, Adrian Rosca, Barlad. Adriane uita-te putin la permisul meu ! Ce zici ? Ai atitia ani tu de cind conduc eu? Motorul il am din 1976 deci de 37 de ani. Crezi tu ca daca il forjam eu cu atas cu 100 la ora mai aveam ceva din el? Pot sa-ti spun ca nu odata m-au depasit in forta destui motociclisti dar nu peste multi Km. i-am gasit trasi pe dreapta surubarind la ele, niciodata nu mau ajuns din urma. Asa cum este nu am depasit 60-70 km./ora si nu m-a lasat niciodata in drum. Dupa atitia ani daca ma scoli din somn si imi arati un surub iti spun exact de unde este. Cu respect, Adrian Rosca, Barlad. Adriane uita-te putin la permisul meu ! Ce zici ? Ai atitia ani tu de cind conduc eu? Motorul il am din 1976 deci de 37 de ani. Crezi tu ca daca il forjam eu cu atas cu 100 la ora mai aveam ceva din el? Pot sa-ti spun ca nu odata m-au depasit in forta destui motociclisti dar nu peste multi Km. i-am gasit trasi pe dreapta surubarind la ele, niciodata nu mau ajuns din urma. Asa cum este nu am depasit 60-70 km./ora si nu m-a lasat niciodata in drum. Dupa atitia ani daca ma scoli din somn si imi arati un surub iti spun exact de unde este. Domnule Constantin, nici nu incape indoiala, aveti mult mai mare vechime in Simson decat mine. Din punctul meu de vedere cred ca atunci cand se vine cu o solutie la vechea carburatie de Simson aceasta trebuie testata la maxim, pentru scurt timp. Si eu merg tot ca dumneavoastra, nu merg cu sute la ora, dar oamenii trebuie sa inteleaga care e varianta buna in cazul nostru. Modificarea facuta de dumneavoastra ,daca vine in ajutorul Simsonului, este singura care poate lamuri situatia. Faceti un filmulet si sustineti-va ideea, eu am sa fac unul cu carburatorul pus oblic. Cel mai bine ar fi ca ambele variante sa fie corecte, dar eu pana nu vad nu cred. Ar fi extraordinar sa treceti de suta cu ideea dumneavoastra, chiar daca mersul obisnuit il faceti la 60-70 la ora. O rezerva de viteza e binevenita, in traficul modern e nevoie de asa ceva. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Nu este indicat sa turezi motorul in gol( fara sarcina ) la maxim deoarece atinge o turatie mai mare decat cea indicata de fabricant si rezultatul este clar. Si nu strica sa ai putina mila de un motor care are peste 50 de ani Cu respect Domnule Constantin, nici nu incape indoiala, aveti mult mai mare vechime in Simson decat mine. Din punctul meu de vedere cred ca atunci cand se vine cu o solutie la vechea carburatie de Simson aceasta trebuie testata la maxim, pentru scurt timp. Si eu merg tot ca dumneavoastra, nu merg cu sute la ora, dar oamenii trebuie sa inteleaga care e varianta buna in cazul nostru. Modificarea facuta de dumneavoastra ,daca vine in ajutorul Simsonului, este singura care poate lamuri situatia. Faceti un filmulet si sustineti-va ideea, eu am sa fac unul cu carburatorul pus oblic. Cel mai bine ar fi ca ambele variante sa fie corecte, dar eu pana nu vad nu cred. Ar fi extraordinar sa treceti de suta cu ideea dumneavoastra, chiar daca mersul obisnuit il faceti la 60-70 la ora. O rezerva de viteza e binevenita, in traficul modern e nevoie de asa ceva. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Domnule Constantin, nici nu incape indoiala, aveti mult mai mare vechime in Simson decat mine. Numai bine! Pentru ca suntem inca pe pagina cu poza postata de mine dati-mi voie sa fiu off topic. Am postat de citeva ori aceasta poza dar nimeni nu a reactionat sa ma intrebe ce legatura are persoana de pe motor, cu motorul sau cu mine? nici chiar persoana in cauza, deltfel un user foarte cunoscut pe forum. Am impresia ca nu va cunoasteti intre voi desi sustineti ca v-ati intilnit de citeva ori. Sa lasam asfaltul (sa se usuce) si sa auzim numai de bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Pentru ca suntem inca pe pagina cu poza postata de mine dati-mi voie sa fiu off topic. Am postat de citeva ori aceasta poza dar nimeni nu a reactionat sa ma intrebe ce legatura are persoana de pe motor, cu motorul sau cu mine? nici chiar persoana in cauza, deltfel un user foarte cunoscut pe forum. Am impresia ca nu va cunoasteti intre voi desi sustineti ca v-ati intilnit de citeva ori. Sa lasam asfaltul (sa se usuce) si sa auzim numai de bine!! „Pepe_rsonajul” respectiv toată lumea îl crede un cal breaz! Cînd colo, el e o broscuță cu gura mAAAre! Cînd mai apare cîte-o barză care mănîncă broscuțe cu gura mAAAre, el răspunde: ZăU? Păi eu sînt Vulpoi! Cel puțin așa se crede el! P.S. Nu te supăra boier Vulpoi, că-ți tai nasu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Dap, aia-i o vulpe. Nu prea muta. Nu l-am cunoscut personal. Are blog.Ceva cu doi timpi. Poate o sa-l cunosc personal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 (editat) Păi eu sînt Vulpoi! P.S. Nu te supăra boier Vulpoi, că-ți tai nasu! Asa este Vulpoi mi-a facut o vizita si am fost foarte bucuros, numai ca nu prea a avut timp sa stam mai mult la taclale. Si gata cu off topicul. Ca sa repar greseala o sa pun o poza cu instalatia electrica de la Simson cu alternator si aprindere electronica. Editat Martie 29, 2013 de cstelia la cererea autorului postului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Oac oac... (n-am treabă cu simsonu', nici nu citesc topicu', noroc că m-a tras de nas neica cicloburu! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simson4 Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 vand camasa, piston, bolt, segmenti noi de skoda 1000MB, adaptabil Simpson nou pret 150 ron /buc. cauciucuri Victoria stare noua cu camera 80 ron/buc si jenti cu butuc, stare perfecta, fata spate 40 euro/buc Simpson Solo 500 euro. tel 0729205010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 (editat) Homer Simpson. Solo. Fara numar. Ta-da. Garnitura de chiuloasa. Facuta cu rabdare de chinez batran. Diseara o face si pe cea de la baza cilndrului. Frig rau la garaj. Are cineva de vanzare suruburile de reglaj de la culbutori? Si piulite? Editat Martie 28, 2013 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Salutare d-lor, pun o intrebare (sper sa nu fie tampita ), am un amic care si-a cumparat un awo t si vrea sa schimbe instalatia electrica la ea (de pe 6 v pe 12 v , sa elimine platina si sa puna cdi). Este ceva de acest gen, ceva simplu si eficace? Un pret si unde se poate gasi? Acesta e prima intrebare iar a doua e legata de carburator, si totusi care tip(model) e cel mai bun?Amicul meu nu tine ca piesele de ce are nevoie (ca motorul sa-i functioneze bine) sa fie originale de simson awo, totul zice el se rezuma la performante si sa nu-l lase balta cand ti lumea mai draga. El vrea sa folosesca motocicleta ca mijloc de transport cat timp e frumos si permite vremea. Toate cele bune si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 1. Solutie dedicata dar scumpa: http://www.piese-awo-simson.net/ro/101-aprindere-electronic-12v-simson-sport.html 2. Magnetou de Minsk cu flansa adaptoare, aprindere de Minsk. Am pe Simson. Am folosit doar partea de lumini din magnetou, am sa leg si aprinderea sa vad cum merge. 3. Incercarea de adaptare a unui sistem magnetou, aprindere, CDI de la ceva scuter. Vezi cateva pagini mai in spate. Cine a adaptat zicea ca a facut-o fara mari modificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 (editat) Aprindere de Piaggio Liberty 50 cc. 4.t Editat Martie 28, 2013 de cristi74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Ca sa repar greseala o sa pun o poza cu instalatia electrica de la Simson cu alternator si aprindere electronica. Pentru ca din graba am pus o schema electrica de la SIMSON cu niste greseli foarte mari, revin cu o schema corecta si rog un moderator sa o stearga pe cea cu greseli. Imi cer mii de scuze!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Mersi de infor, ai idee din ce an trebuie sa fie Piaggio? Aprindere de Piaggio Liberty 50 cc. 4.t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Mersi de infor, ai idee din ce an trebuie sa fie Piaggio? Anul de fabricatie nu il stiu, toate aprinderile piaggio 4t, 50 cc sunt la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Mersi de infor, ai idee din ce an trebuie sa fie Piaggio? salut, vezi ca trebuie sa frezezi ghidajele vechiului dinam si trebuie sa faci o flansa la statorul magnetoului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 In sfarsit, cu un carburator Dell'orto, am reusit sa fac ralantiul la Simson, indiferent de temperatura motorului. Am facut si un filmulet, sper sa-l pun curand aici. Desi am pus un cilindru zgariat, lovit in urma ruperii unei supape, ralantiul este ralanti acum si bujia se face caramizie. La drum se infinge,probabil trece de suta, segmentii sunt noi si nu mi-am permis sa-i dau exagerat in goarna. Are zvac, motorul se ridica pe o roata, se vede forta data de un carburator folosit si pe KTM. Singura smecherie e sa nu traga aer fals, e foarte importanta garnitura dintre cilindru si chiuloasa. Prinderea carburatorului e rudimentara, am vrut sa testez potentialul carburatorului inainte de toate. Mai sunt de facut mici reglaje dar,trebuie sa spun, se pare ca asta ar fi o solutie la Simson Sport. Dupa ce mai prind la bilete vreau sa trimit un carburator de Sport in Jermania, pentru reconstruire, sa-i vad adevaratul potential. Pana atunci ii dam cu Dellorto PHBH 28 FS. Astept cu interes rezultatele celor ce incearca sa puna la Simson carburatoare japoneze, treaba devine interesanta. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 buna dimineta simson simson,cand va ziceam eu de carburatoare vaccumatice ziceia ca bat campii si ca un simson nu va merge niciodat bine cu un carburatot vaccumatic si totusi ma bucur ca ai "incercat marea cu degetul".spor in toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 buna dimineta simson simson,cand va ziceam eu de carburatoare vaccumatice ziceia ca bat campii si ca un simson nu va merge niciodat bine cu un carburatot vaccumatic si totusi ma bucur ca ai "incercat marea cu degetul".spor in toate. Salut, nu e vaccumatic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Salutare d-lor, pun o intrebare (sper sa nu fie tampita ), am un amic care si-a cumparat un awo t si vrea sa schimbe instalatia electrica la ea (de pe 6 v pe 12 v , sa elimine platina si sa puna cdi). Este ceva de acest gen, ceva simplu si eficace? Un pret si unde se poate gasi? Acesta e prima intrebare iar a doua e legata de carburator, si totusi care tip(model) e cel mai bun?Amicul meu nu tine ca piesele de ce are nevoie (ca motorul sa-i functioneze bine) sa fie originale de simson awo, totul zice el se rezuma la performante si sa nu-l lase balta cand ti lumea mai draga. El vrea sa folosesca motocicleta ca mijloc de transport cat timp e frumos si permite vremea. Toate cele bune si asfalt uscat. Eu am pus de scuter yamaha YH 50, am luat putin din flansa pe care era prinsa aprinderea si a intrat in locul dinamului.. Merge tare frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Eu am pus de scuter yamaha YH 50, am luat putin din flansa pe care era prinsa aprinderea si a intrat in locul dinamului.. Merge tare frumos. Nu stiu ce sa zic, nu inteleg ce se intampla cu plaja scanteii facuta de centrifugal. Si eu am pus incarcare de scuter, dar nu am renuntat la centrifugal. Ca sa nu se mai distruga platina i-am pus un Gotronic de Dacia, care ia amperajul de pe contacte si imbunatateste scanteia. Eu zic ca solutia asta este buna, motorul se comporta perfect la drum, trece de suta. Daca si Simsonul tau se duce peste suta la drum inseamna ca ai ales o solutie corecta, care trebuie urmata. Altfel, oamenii nu vor intelege nimic, vor renunta la Simsonuri, crezand ca este un motor pretentios si prost. Astept sa ne gasim mai multi cu Simsonurile, sa vedem unde e adevarul. Eu sustin ca Simsonul meu merge foarte bine datorita a 3 lucruri. Primul este ambielajul, facut cu carcasa de rulment NA 4906 la biela si bolt dintr-o bucata. Il consider aproape indestructibil, deja am vreo cateva mii de km cu el si nu se vede uzura. Al doilea lucru il reprezinta incarcarea si pastrarea centrifugalului original. Al treilea lucru este carburatia. Mi-au trebuit ani de zile ca sa stric si sa repar, sa distrug ca sa construiesc, pentru a face din Simson Sport motorul perfect. Acum sunt in stare sa jur ca un motor incheiat de mine nu poate fi distrus, ii stiu toate secretele, fara modestie. Pot sa iau un motor distrus de Sport si sa-l fac sa sara de suta, cu un ralanti si o ardere perfecta a carburantului. Ca sa revin, te-as ruga sa-mi raspunzi daca Simsonul tau porneste usor la rece si daca se urca in macar 6000 de ture(daca se urca rapid in turatie). Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 aproape am terminat-o, am montat rezervorul, sticla pe far, as mai avea evacuarea ,seile si suportii de picior ai pasagerului. Nu am cot la evacuare si n-am vrut s-o pornesc....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.