phloren_84 Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 @Dragos1972 prietene cine a spus ceva de conectat la bornele + si - ? :moron:Am zis k poate folosi robot de pornire sau cabluri cineva care are macar 2 clasa si stie sa citeasca foaia cu instructiuni de pe acestea, unde ti se spune mura in gura ca la autovehiculul ce primeste curent se conecteaza intai borna pozitiva (clestele rosu pe borna + a bateriei) si apoi se conecteaza clestele negru la masa autoturismului, nu direct la borna "-" si nici invers (adica intai negru si apoi rosu). Si nici nu faci contact cleste negru - cleste rosu daca asta urmeaza sa ma intrebi in urmatorul post. Cat despre filtre de aer, am si un manual din 2011 (gugalu asta:) bata-l vina) si ghice ce? tot la fel zice ca cica ar fi chiar bine sa mai sufli periodic filtrul decat sa il lasi asa pana la inlocuire. De spalat filtrul de ulei nu a zis nimeni nimic, eu as fi tinut pt mine astfel de secrete k mai vezi maine-poimaine pe cate unul la sectiunea Service ca a incercat sa economiseasca 30 de lei @skvj - nu stiu daca e o ideie buna sa incerci sa extragi uleiul cum e acum, nu va curge tot din spatiile inguste data fiind vascozitatea mare, indiferent de timpul de scurgere. Ieri in Tulcea ningea viscolit, ma speriasem ca tre' sa o mai las pe dreapta inca vreo 2 saptamani, dar azi a fost super de iesit! hai cu vara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Mnah, am sa-l pornesc atunci. Mi-e aiurea pentru ca am un filtru de ulei iesit din comun, e doar elementul filtrat si carcasa e aceeasi inca din fabrica. In cartea lui zice ca trebuie date jos galeriile pentru a putea desface filtrul de ulei si mi-e ca daca e incalzit motorul astea or sa friga si mai tare. Se vede in poza atasata carcasa filtrului de ulei, fix intre galerii si motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 referitor la baterie,dupa o iarna in care a stat si e descarcata,nu e indicat sa bagi BRUSC curent puternic(robot,cabluri de la alta baterie).risti sa sulfatezi bateria si redresorul face la fel, baga prima oara puternic, dupa care scade. nu contesta nimeni ca e mai sanatos sa bagi bateria o noapte pe redresor, dar eu nu am auzit de baterii sulfatate de la robot sau cabluri...si lucrez intr-o firma care are un service destul de maricel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 am spus mai sus:dupa o iarna,adica dupa o perioada mai lunga de neutilizare dupa cum sti(cred) exista redresoare de putere mare sau mica.este de preferat a se folosi unul de putere mica dupa o perioada descrisa mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phloren_84 Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 @dragos1972 cand am zis de redresor am crezut ca se intelege de la sine ca e vorba de redresor moto si NU auto. Eu ma opresc aici pe considerentul ca Guzuman a inteles ce era de inteles legat de asigurarea energiei electrice necesare la o intensitate si un voltaj corespunzator pornirii. Voi mai interveni in discutie doar in cazul ridicarii unor probleme noi. Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leu Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Buna! am tot citit in acest articol dar nu am gasit un raspuns exact la ce cautam.schimbul de ulei dupa iarna se face in mod obligatoriu chiar daca a fost facut chiar inainte de pregatirea pt iernat?mentionez ca motocicleta nu a parcurs mai mult de 100 de km cu uleiul anterior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Buna! am tot citit in acest articol dar nu am gasit un raspuns exact la ce cautam.schimbul de ulei dupa iarna se face in mod obligatoriu chiar daca a fost facut chiar inainte de pregatirea pt iernat?mentionez ca motocicleta nu a parcurs mai mult de 100 de km cu uleiul anterior nu mai e nevoie sa l schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leu Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 multumesc, dar atunci ce mi-ai recomanda te rog sa-i fac inainte so rulez, in afara de curatarea lantului? R6 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Ce ma distrez cum mai citeam si eu pe aici acum cativa ani si ma ingrozeam de cate operatiuni trebuie facute ca sa reziste utilajul peste iarna. Acum tin motoreta peste iarna la caldurica intr-un subsol cu 18 grade constant, o umplu cu benzina, cand vine primavara ma duc si dau la cheie o data, de 2 ori, porneste, am spus la revedere si am plecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leu Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 si eu am tinuto permanent in garaj o mai porneam din cand in cand. si acum porneste din prima fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Eu am o intrebare. In fiecare an curat lantul motorului inainte sa-l bag la iernat si il ung. Le fac cat pot eu de bine (singura sau la service) dar la CBR, de-a lungul iernii rugineste. Primavara cand il scot e plin de rugina, chit ca l-am uns. Acelasi lucru patesc si cand ploua si e afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bec Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 pai cu ce-l ungi? apa cu sare??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 spray de lant Motul. Problema e ca e prima data cand patesc asta, si numai la acest motor...la celelalte moto nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bec Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 hm.. e cam bizzar.. recunosc ca n-am folosit motul pana acum, pana si ala ieftin de la louis protejeaza la coroziune.. ma gandesc ca daca s-a dus stratul de nikel de pe lant rugineste mai usor ... l-ai curatat cu perie de sarma cumva? atunci rugineste garantat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 hm.. e cam bizzar.. recunosc ca n-am folosit motul pana acum, pana si ala ieftin de la louis protejeaza la coroziune.. ma gandesc ca daca s-a dus stratul de nikel de pe lant rugineste mai usor ... l-ai curatat cu perie de sarma cumva? atunci rugineste garantat Da, posibil sa fie luat strat. Pana acum nu am schimbat lantul, era aproape nou cand am cumparat motocicleta. De curatat il curat cu periuta de dinti, si nu e mat. Dar cine stie...cineva mi-a zis sa nu-mi fac griji, dar parca imi sta pe cap cand il vad dupa ploaie ruginit. Ideea e ca nu stiu ce sa-i fac la iarna sa nu mai rugineasca asa usor...E doar inestetic, pentru ca zaua pe interior e curata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Pune putin ulei pe o carpa si unge-l. Sigur nu mai rugineste. Probabil cu spray-ul nu il ungi peste tot. Si la mine mai rugineste pe lateral de la ploaie pentru ca il ung doar in zona o-ringurilor si pe role, dar e rugina superficiala care se ia cand spal lantul cu motorina. Pe lateral nu dau cu spray. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Yep o sa fac asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 dupa ce il speli trebuie uscat bine(eu il suflu putin cu compresorul) daca nu e suficient uscat de solvent(sprei, motorina) nu se unge bine, se scurge de pe el si rugineste usuca bine si unge bine, chiar ceva mai mult decat o faci de obicei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Eu dau cu furtunul cu apa dupa ce il spal cu motorina. Curge toata motorina si mizeria, ramane curat si lucios. Apoi o las cateva minute sa mearga in treapta 1 pe stander pana arunca toata apa de pe lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Multumesc pt sfaturi. Pai o sa-l curat acasa, merg la spalatorie sa-l spal inainte sa-l bag la iernat si apoi il ung bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Daca nu vrei sa rugineasca pe laterale ia o periuta si improasca niste spray de lant pe ea apoi tine-o pe lateralul lantului si dai la roata sau porneste motorul si baga in viteza pe cric central. Nu mai rugineste in veci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 nu va mai jucati pe la lant cu motorul pornit!!!!!!!!!! nu prea e indicat sa bagi apa cu presiune la lant(jetul de la spalatorie), cu furtunul e suficient, daca ai si ce il usca(compresor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 .... sau porneste motorul si baga in viteza pe cric central. in nici un caz!!! stiu deja mai multe cazuri cu baieti fara o bucata de deget din cauza unor activitati de genul asta Elena, poate de fapt locul in care o tii e problema. iti rugineste numai lantul ? daca garajul in care o tii e mai cu umezeala sau poate si cu vapori de la alte substante, iti rugineste motireta in cateva luni. anul asta sunt norocos. garajul meu e legat de garajul AFI pe la nivelul -1 asa ca toata iarna o sa ma dau cu motoreta prin garaj+ parcarea AFI ...deci nu apuca lantul sa rugineasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Nup...a stat afara, nu am garaj. Iar unde o bag la iernat este cald ca in apartament O sa incerc sa tin cont de toate sfaturile de spalare si ungere ale lantului. Repet, doar la cbr am patit asta. Ca de uns si curatat lanturi am tot avut parte in mica mea experienta. Posibil sa fie lantul nu tocmai de calitate.... Multam oricum de idei. Intrebare, dar sa nu radeti ca nu ma pricep la asa ceva, insa daca as da pe exteriorul/lateralele o-ringurilor cu vaselina, ar afecta cu ceva? Ma gandesc ca e o pasta mai groasa decat solutia din sprayul de uns, si macar pana la primavara nu va permite ruginirea... Sa nu radeti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 nu pateste nimic daca e ptr conservare e ok ...poti face asta si cand mergi dar e inutil...si el cand e nou impachetat sta intro vaselina destul de considerabila ... ce putin la DID asa este presupun ca la mai toate.... cum ai zis si tu sunt lanturi si lanturi calitati si calitati ...si eu prin septembrie am lasat motoreta vreo 2 saptamani pe bara si cand mam intors avea putina rugina de suprafata da nu e motiv de ingrijorarae spray si creca in 30 km a disparut si e DID...se intampla ...bine la mine era umezeala cu grad ridicat aici in tara asta unde locuiesc...oricum spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.