pinnochio Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Mă poate ajuta cineva cu o informație? Cum funcționează filtrul de aer de la ij 56? Nu are nimic înăuntru de genul sită sau element filtrant de carton sau alt material Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 cu ce pot sa inlocuiec releul de semnalizare la ij? ceva ce pot gasi in comert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Cu releu de semnalizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 cu ce pot sa inlocuiec releul de semnalizare la ij? ceva ce pot gasi in comert Incearca pe la magazinele cu piese de scuter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Mă poate ajuta cineva cu o informație? Cum funcționează filtrul de aer de la ij 56? Nu are nimic înăuntru de genul sită sau element filtrant de carton sau alt material Din cate stiu eu, si nu sunt un expert in domeniu, in paharele din partea de jos a filtrului se pune putin ulei, peste aceste "pahare" ar trebui sa ai cate 1 capacel care are o gaurica pe unde intra gunoaiele. Aerul tras prin lamelele filtrului (din partea de sus) primeste o directie/rotatie cumva gen vartej, iar gunoaiele se decanteaza si raman in ulei. Expertii sa ma corecteze/completeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Ahaaa!Am înțeles!Mulțumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emilare Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Azi am reusit sa (re)pornesc IJ-ul cu ajutorul lui 'nea Cezar,cu care nu ma mai vazusem de fo 15 ani . Ii povestesc pe scurt : am cumparat motocicleta si am constatat ca are acel tacanit specific de joc bolt in bucsa biela si dupa ce se incalzeste motorul moare. De capul meu am desfacut motorul si am constatat ca jocul era bolt in piston. In consecinta am cumparat pistoane, segmenti si bolturi si le-am montat singur ( bineinteles ca am incalzit pistoanele pe aragaz ca sa intre bolturile usor ) plus set garnituri . Am cumparat si clingherit pentru garnituri carburator spre carter si le-am confectionat. Normal, totul nou,frumos,trebuia sa porneasca. Pe naiba.....vine 'nea Cezar, da o pedala la motor si spune : - Motorul asta nu porneste in veci decat impins....pistoane si segmenti noi, cilindri folositi...pana nu se formeaza oglinda, gazul nu poate fi aspirat in motor. Am impins motorul si a pornit Am facut cativa kilometri si totul este in regula » Post actualizat in 02 Oct 2014 16:14Doar de curiozitate, cati posesori de Ij Jupiter 5 mai sunt in Iasi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 Buna seara. Am facut ce-am facut, cand am facut si jale: nu mai am functionala lumina pe spate de la pedala de frana si de la frana din fata. Toate sunt la locul lor. Ati patit asa ceva ? Becurile sunt ok, cablaraia la fel. cand farul este inchis, cu contactul pus, apas pedala de frana si se aprinde becul de pozitie. daca aprind farul, nu mai functioneaza niciun bec pe spate. Ce-am facut oare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 N-ai facut nimic, se pare ca nu ai masa la blocul de lumini pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 N-ai facut nimic, se pare ca nu ai masa la blocul de lumini pe spate. Domnule iti multumesc. Am schimbat firul de masa de la punte spre luminile din spate. S-au aprins toate becurile normal. Inca o data multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Azi am reusit sa (re)pornesc IJ-ul cu ajutorul lui 'nea Cezar,cu care nu ma mai vazusem de fo 15 ani . Ii povestesc pe scurt : am cumparat motocicleta si am constatat ca are acel tacanit specific de joc bolt in bucsa biela si dupa ce se incalzeste motorul moare. De capul meu am desfacut motorul si am constatat ca jocul era bolt in piston. In consecinta am cumparat pistoane, segmenti si bolturi si le-am montat singur ( bineinteles ca am incalzit pistoanele pe aragaz ca sa intre bolturile usor ) plus set garnituri . Am cumparat si clingherit pentru garnituri carburator spre carter si le-am confectionat. Normal, totul nou,frumos,trebuia sa porneasca. Pe naiba.....vine 'nea Cezar, da o pedala la motor si spune : - Motorul asta nu porneste in veci decat impins....pistoane si segmenti noi, cilindri folositi...pana nu se formeaza oglinda, gazul nu poate fi aspirat in motor. Am impins motorul si a pornit Am facut cativa kilometri si totul este in regula » Post actualizat in 02 Oct 2014 16:14 Doar de curiozitate, cati posesori de Ij Jupiter 5 mai sunt in Iasi ? salut daca te intereseaza am doua chiuloasa de j 5 noi la pret ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Buna seara. Gasesc o toba de planeta 5 ?. Cumpar pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paterrafail Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 am mai mers cu planeta lu peste si zilele astea... aceleasi probleme, acelasi f---i. e, vineri parca, vad ca a luat-o cam greu de dimineta.. n-a fost nimic. seara, cand am plecat de la serviciu, la fel, dubios. si, basca, nici nu se mai vedea pe furtun ca se inunda carburatorul cand apasam tija aia. ei, pana sa ajung acasa, se opreste. initial, am crezut ca am ramas fara benzina, dar, de fapt, se pare ca se blocase cuiul poantou. am desfacut ieri si, cu ceva ajutor, am ajuns la concluzia ca nu avea garnitura originala si ca aia care era, pana la urma, s-a umflat de la benzina si n-a mai permis cuiului sa elibereze fluxul de benzina. am mers azi in targ si am cumparat un set de reparatie pt carburator, ca n-avea numai garnitura. 45 de lei. m-au luat toti dracii cand, dupa ce-am montat din piese (afara de suber si cui, ca pareau facute din tabla de cutie de bere) si am pus totul la loc, curgea benzina ca si cum n-avea cui. constatare: garnitura nu tinea nici moarta si garnitura capacului de la camera de nivel constant, la fel. practic, am aruncat banii pe fereastra, ca pt doua jicloare, care, nu stiu cum, s-au potrivit, am luat tot setul lu' pasvante chioru. proaaaste piese! pana la urma, manat de neputinta si de disperare, ce sa mai, am incercat sa vad cum ar tine si fara garnitura aia. si tine, dom'le! basca, acuma, am ralanti permanent, oricat de cald ar fi cilindrul (s-s mai oprit de vreo doua ori, dar pe la stopuri, aiurea... o fi din reglajul avansului/ al aerului), trage mediu, ok, fara tacanituri daca n-o fortez si, per total, e bine. nu stiu cat consuma, dar, desi nu m-am uitat la bujie, nu pare sa mearga innecata, carevazasica ar merge si fara garnitura aia. acuma, rezumat: e posibil ca, datorita faptului ca avea garnitura aia nepotrivita, nivelul de benzina sa nu fi fost cel potrivit si, mai mult, sa fi fost saracit carburatorul de benzina si din cauza asta sa fi avut toate problemele cu tacanitul, supraincingerea si restul? zic si eu, ca vad ca acum e decenta treaba (si e bine, ca acum vreo 5 ore imi venea tare rau sa-i dau foc, nu alta!).si a doua chestie: cum fac sau din ce sa fac o garnitura sa pun acolo, care sa nu se umfle de la benzina, sa etanseze CORECT si, per total, sa-si faca treaba? ca de piesele de schimb m-am lamurit cu varf si-ndesat! va multumesc si seara faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 (editat) Un kit de reparatie pentru carburatoare K 62 И sau K 65 И costa intre 20 si 30 lei ( in functie de persoana de la care cumperi ) nicidecum 45. Calitatea e aceeasi peste tot. Benzina e posibil sa-ti fi curs din camera de nivel si din cauza faptului ca , camera de nivel nu mai are planeitatea necesara etansarii intre corp si ea. De obicei urechile in care se infileteaza suruburile se deformeaza din cauza caldurii motorului si din cauza ca unii mesteri strang suruburile pana iese zeama din ele. Garnitura de la cuiul poanto iti poti face folosind de la o bricheta clasica supapa din capatul inferior dar iti recomand sa folosesti garnitura de pe un cui poanto dintr-un kit de reparatie. Vad ca esti din Bucuresti. Ia legatura cu user-ul Pedros ( tot din Bucuresti e si el ) daca vrei sa faci kilometrii cu motocicleta fara a ti se mai opri. Editat Octombrie 5, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 pui mana si iei un carburator k68 complet. e mult mai performant simai stabil decat k62/k65. nu are garnituta aia de kko pe cui, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 (editat) Buna ziua dom' Lolo. Te rog lamureste-ma cu o treaba. Scanteia in bujie se da la 3.5 mm de PMS. Asta este clar. Dar cand ? cand urca pistonul sau dupa ce coboara ? Tot o ia inapoi motocicleta si ma omoara cu zile.In rest merge super Editat Octombrie 6, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 (editat) Buna ziua dom' Lolo. Te rog lamureste-ma cu o treaba. Scanteia in bujie se da la 3.5 mm de PMS. Asta este clar. Dar cand ? cand urca pistonul sau dupa ce coboara ? Tot o ia inapoi motocicleta si ma omoara cu zile.In rest merge super scanteia trebuia sa fie inainte ca pistonul sa fi ajuns in PMS,adica cand urca.Daca inca iti merge inapoi da de la 3,5 mm la 3 sau 2,5 ! Editat Octombrie 6, 2014 de EmanuelEmy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 scanteia trebuia sa fie inainte ca pistonul sa fi ajuns in PMS,adica cand urca.Daca inca iti merge inapoi da de la 3,5 mm la 3 sau 2,5 ! Multumesc, am dat la 2.5, merge bine. » Post actualizat in 06 Oct 2014 11:46 NU pot sa-mi explic care este cauza faptului ca in neutru pe drum, smuceste, (cand reduc acceleratia).ca si cum s-ar intrerupe ceva. cand bag in viteza si merg, merge normal. Am sesizat ca intr-o anumita pozitie a motocicletei, lantul este destins. Daca mut motocicleta putin in fata, lantul este perfect intins, si tot asa. Am verificat, lantul calca bine pe pinioane. (lant si pinion spate noi). » Post actualizat in 06 Oct 2014 11:53 Multumesc, am dat la 2.5, merge bine. » Post actualizat in 06 Oct 2014 11:46 Nu pot sa-mi explic care este cauza faptului ca pe drum, smuceste, (cand reduc acceleratia).ca si cum s-ar intrerupe ceva. cand bag in viteza si merg, merge normal. Am sesizat ca intr-o anumita pozitie a motocicletei, lantul este destins. Daca mut motocicleta putin in fata, lantul este perfect intins, si tot asa. Am verificat, lantul calca bine pe pinioane. (lant si pinion spate noi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 ai vreun rulment spart. sau belele la roata spate. cert este ca ai ceva ovalizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 (editat) ai vreun rulment spart. sau belele la roata spate. cert este ca ai ceva ovalizat Multumesc. Oare pot schimba rotile intre ele ? Nu am incercat niciodata » Post actualizat in 06 Oct 2014 12:37 Multumesc. Oare pot schimba rotile intre ele ? Nu am incercat niciodata. Macar sa stiu daca este de vina roata din spate. Editat Octombrie 6, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paterrafail Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 @Zidu', are aceeasi flansa de prindere, ori e cu colier, ca la 56? ar fi fain sa gasesc eu atat de usor un carburator... am mai mers si azi, la serviciu si inapoi; totul e bine: porneste cum trebuie, se accelereaza in regula (iar s-a slabit toba de teava de evacuare si scapa mai mult pe-acolo, dar se aude ok in accelerare), am ralanti si cand e incinsa si nu pare sa mearga innecata, ca repet ce-am zis si ieri. e oare posibil sa inchida ok fara garnitura, daca cuiul si scaunul lui au fost proiectate sa lucreze cu? @VasileBote, eu nu cred ca poti inversa rotile intre ele, ca,la mine, cel putin, roata de pe spate are canelurile care se imbuca pe pinionul de pe spate, ca la planetara. nu vad cum poti face schimbul. personal, cel putin. e o parere absolut neavizata si nedemna de incredere, eu nefiind decat de curand posesor de planeta. asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 @Zidu', are aceeasi flansa de prindere, ori e cu colier, ca la 56? ar fi fain sa gasesc eu atat de usor un carburator... am mai mers si azi, la serviciu si inapoi; totul e bine: porneste cum trebuie, se accelereaza in regula (iar s-a slabit toba de teava de evacuare si scapa mai mult pe-acolo, dar se aude ok in accelerare), am ralanti si cand e incinsa si nu pare sa mearga innecata, ca repet ce-am zis si ieri. e oare posibil sa inchida ok fara garnitura, daca cuiul si scaunul lui au fost proiectate sa lucreze cu? @VasileBote, eu nu cred ca poti inversa rotile intre ele, ca,la mine, cel putin, roata de pe spate are canelurile care se imbuca pe pinionul de pe spate, ca la planetara. nu vad cum poti face schimbul. personal, cel putin. e o parere absolut neavizata si nedemna de incredere, eu nefiind decat de curand posesor de planeta. asfalt uscat! Tocmai am intrat in casa, am schimbat rotile intre ele, sunt identice. Cu specificatia ca trebuia pus in fata doar cercul dintat (cum i-o zice) de la melcul vitezometrului. In spate trebuesc reglati sabotii din nou, iar in fata am strans frana cateva rotatii, Dupa schimbarea rotilor am vazut : roata care a fost in spate este lovita in janta si este putin deplasata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 (editat) Buna ziua dom' Lolo. Te rog lamureste-ma cu o treaba. Scanteia in bujie se da la 3.5 mm de PMS. Asta este clar. Dar cand ? cand urca pistonul sau dupa ce coboara ? Tot o ia inapoi motocicleta si ma omoara cu zile.In rest merge super Incearca 2,2 - 2,3 mm inainte de Punctul Mort Superior. Ar trebui sa-ti mearga mai bine. NU pot sa-mi explic care este cauza faptului ca in neutru pe drum, smuceste, (cand reduc acceleratia).ca si cum s-ar intrerupe ceva. cand bag in viteza si merg, merge normal. Trebuie desfacuta cutia de viteze si verificata harta vitezelor si furcile. Am sesizat ca intr-o anumita pozitie a motocicletei, lantul este destins. Daca mut motocicleta putin in fata, lantul este perfect intins, si tot asa. Am verificat, lantul calca bine pe pinioane. (lant si pinion spate noi). Verifica daca ai joc la axul basculei. E posibil sa ai urechile/bridele ( acele 2 flanse metalice prin care trece axul si-ti tine bascula fixata pe cadru ) uzate si sa-ti joace axul in ele. Editat Octombrie 6, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 Incearca 2,2 - 2,3 mm inainte de Punctul Mort Superior. Ar trebui sa-ti mearga mai bine. Trebuie desfacuta cutia de viteze si verificata harta vitezelor si furcile. Verifica daca ai joc la axul basculei. E posibil sa ai urechile/bridele ( acele 2 flanse metalice prin care trece axul si-ti tine bascula fixata pe cadru ) uzate si sa-ti joace axul in ele. Multam frumos, dimineata verific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 @paterrafail - k68 are prindere moderna pt planeta. defapt atunci cand cumperi trebuie sa ii ceri vanzatorului carburator dep laneta ca sa vina cu jiglerele aferente. @VasileBote - verifica: 1 - concentricitatea cuplei spate - are in ea rulment - o scoti o invarti pe ax - vezi sa para cerc atunci cand te uiti la ea in miscare din lateral, sa fie bine prinsa in nituri, sa nu fie necaz la rulment. 2 - pinionul fata - sa nu aiba joc pe ax, sa para cerc cand il invarte motorul 3 - lantul - daca e nou nu inseamna ca e bun - masoara pe cateva sectiuni sistantele inte 10 - 15 zale - te vei lamuri. 4 - rulmentii din ambele roti. putin probabil sa aiba legatura cu bagatul in viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.