Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Mă poate ajuta cineva cu o informație? Cum funcționează filtrul de aer de la ij 56? Nu are nimic înăuntru de genul sită sau element filtrant de carton sau alt material

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mă poate ajuta cineva cu o informație? Cum funcționează filtrul de aer de la ij 56? Nu are nimic înăuntru de genul sită sau element filtrant de carton sau alt material

Din cate stiu eu, si nu sunt un expert in domeniu, in paharele din partea de jos a filtrului se pune putin ulei, peste aceste "pahare" ar trebui sa ai cate 1 capacel care are o gaurica pe unde intra gunoaiele. Aerul tras prin lamelele filtrului (din partea de sus) primeste o directie/rotatie cumva gen vartej, iar gunoaiele se decanteaza si raman in ulei. Expertii sa ma corecteze/completeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit sa (re)pornesc IJ-ul cu ajutorul lui 'nea Cezar,cu care nu ma mai vazusem de fo 15 ani :). Ii povestesc pe scurt : am cumparat motocicleta si am constatat ca are acel tacanit specific de joc bolt in bucsa biela si dupa ce se incalzeste motorul moare. De capul meu am desfacut motorul si am constatat ca jocul era bolt in piston. In consecinta am cumparat pistoane, segmenti si bolturi si le-am montat singur ( bineinteles ca am incalzit pistoanele pe aragaz ca sa intre bolturile usor ) plus set garnituri . Am cumparat si clingherit pentru garnituri carburator spre carter si le-am confectionat. Normal, totul nou,frumos,trebuia sa porneasca. Pe naiba.....vine 'nea Cezar, da o pedala la motor si spune : - Motorul asta nu porneste in veci decat impins....pistoane si segmenti noi, cilindri folositi...pana nu se formeaza oglinda, gazul nu poate fi aspirat in motor. Am impins motorul si a pornit :) Am facut cativa kilometri si totul este in regula :07Biker:


» Post actualizat in 02 Oct 2014 16:14

Doar de curiozitate, cati posesori de Ij Jupiter 5 mai sunt in Iasi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara. Am facut ce-am facut, cand am facut si jale: nu mai am functionala lumina pe spate de la pedala de frana si de la frana din fata. Toate sunt la locul lor. Ati patit asa ceva ? Becurile sunt ok, cablaraia la fel. cand farul este inchis, cu contactul pus, apas pedala de frana si se aprinde becul de pozitie. daca aprind farul, nu mai functioneaza niciun bec pe spate. Ce-am facut oare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai facut nimic, se pare ca nu ai masa la blocul de lumini pe spate.

 

Domnule iti multumesc. Am schimbat firul de masa de la punte spre luminile din spate. S-au aprins toate becurile normal. Inca o data multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit sa (re)pornesc IJ-ul cu ajutorul lui 'nea Cezar,cu care nu ma mai vazusem de fo 15 ani :). Ii povestesc pe scurt : am cumparat motocicleta si am constatat ca are acel tacanit specific de joc bolt in bucsa biela si dupa ce se incalzeste motorul moare. De capul meu am desfacut motorul si am constatat ca jocul era bolt in piston. In consecinta am cumparat pistoane, segmenti si bolturi si le-am montat singur ( bineinteles ca am incalzit pistoanele pe aragaz ca sa intre bolturile usor ) plus set garnituri . Am cumparat si clingherit pentru garnituri carburator spre carter si le-am confectionat. Normal, totul nou,frumos,trebuia sa porneasca. Pe naiba.....vine 'nea Cezar, da o pedala la motor si spune : - Motorul asta nu porneste in veci decat impins....pistoane si segmenti noi, cilindri folositi...pana nu se formeaza oglinda, gazul nu poate fi aspirat in motor. Am impins motorul si a pornit :) Am facut cativa kilometri si totul este in regula :07Biker:

» Post actualizat in 02 Oct 2014 16:14

Doar de curiozitate, cati posesori de Ij Jupiter 5 mai sunt in Iasi ?

salut daca te intereseaza am doua chiuloasa de j 5 noi la pret ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai mers cu planeta lu peste si zilele astea... aceleasi probleme, acelasi f---i. e, vineri parca, vad ca a luat-o cam greu de dimineta.. n-a fost nimic. seara, cand am plecat de la serviciu, la fel, dubios. si, basca, nici nu se mai vedea pe furtun ca se inunda carburatorul cand apasam tija aia. ei, pana sa ajung acasa, se opreste. initial, am crezut ca am ramas fara benzina, dar, de fapt, se pare ca se blocase cuiul poantou. am desfacut ieri si, cu ceva ajutor, am ajuns la concluzia ca nu avea garnitura originala si ca aia care era, pana la urma, s-a umflat de la benzina si n-a mai permis cuiului sa elibereze fluxul de benzina. am mers azi in targ si am cumparat un set de reparatie pt carburator, ca n-avea numai garnitura. 45 de lei. m-au luat toti dracii cand, dupa ce-am montat din piese (afara de suber si cui, ca pareau facute din tabla de cutie de bere) si am pus totul la loc, curgea benzina ca si cum n-avea cui. constatare: garnitura nu tinea nici moarta si garnitura capacului de la camera de nivel constant, la fel. practic, am aruncat banii pe fereastra, ca pt doua jicloare, care, nu stiu cum, s-au potrivit, am luat tot setul lu' pasvante chioru. proaaaste piese!

pana la urma, manat de neputinta si de disperare, ce sa mai, am incercat sa vad cum ar tine si fara garnitura aia. si tine, dom'le! basca, acuma, am ralanti permanent, oricat de cald ar fi cilindrul (s-s mai oprit de vreo doua ori, dar pe la stopuri, aiurea... o fi din reglajul avansului/ al aerului), trage mediu, ok, fara tacanituri daca n-o fortez si, per total, e bine. nu stiu cat consuma, dar, desi nu m-am uitat la bujie, nu pare sa mearga innecata, carevazasica ar merge si fara garnitura aia.

acuma, rezumat: e posibil ca, datorita faptului ca avea garnitura aia nepotrivita, nivelul de benzina sa nu fi fost cel potrivit si, mai mult, sa fi fost saracit carburatorul de benzina si din cauza asta sa fi avut toate problemele cu tacanitul, supraincingerea si restul? zic si eu, ca vad ca acum e decenta treaba (si e bine, ca acum vreo 5 ore imi venea tare rau sa-i dau foc, nu alta!).si a doua chestie: cum fac sau din ce sa fac o garnitura sa pun acolo, care sa nu se umfle de la benzina, sa etanseze CORECT si, per total, sa-si faca treaba? ca de piesele de schimb m-am lamurit cu varf si-ndesat!

va multumesc si seara faina! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un kit de reparatie pentru carburatoare K 62 И sau K 65 И costa intre 20 si 30 lei ( in functie de persoana de la care cumperi ) nicidecum 45. Calitatea e aceeasi peste tot. Benzina e posibil sa-ti fi curs din camera de nivel si din cauza faptului ca , camera de nivel nu mai are planeitatea necesara etansarii intre corp si ea. De obicei urechile in care se infileteaza suruburile se deformeaza din cauza caldurii motorului si din cauza ca unii mesteri strang suruburile pana iese zeama din ele. Garnitura de la cuiul poanto iti poti face folosind de la o bricheta clasica supapa din capatul inferior dar iti recomand sa folosesti garnitura de pe un cui poanto dintr-un kit de reparatie.

Vad ca esti din Bucuresti. Ia legatura cu user-ul Pedros ( tot din Bucuresti e si el ) daca vrei sa faci kilometrii cu motocicleta fara a ti se mai opri.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua dom' Lolo. Te rog lamureste-ma cu o treaba. Scanteia in bujie se da la 3.5 mm de PMS. Asta este clar. Dar cand ? cand urca pistonul sau dupa ce coboara ?

Tot o ia inapoi motocicleta si ma omoara cu zile.In rest merge super

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua dom' Lolo. Te rog lamureste-ma cu o treaba. Scanteia in bujie se da la 3.5 mm de PMS. Asta este clar. Dar cand ? cand urca pistonul sau dupa ce coboara ?

Tot o ia inapoi motocicleta si ma omoara cu zile.In rest merge super

scanteia trebuia sa fie inainte ca pistonul sa fi ajuns in PMS,adica cand urca.Daca inca iti merge inapoi da de la 3,5 mm la 3 sau 2,5 !

Editat de EmanuelEmy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scanteia trebuia sa fie inainte ca pistonul sa fi ajuns in PMS,adica cand urca.Daca inca iti merge inapoi da de la 3,5 mm la 3 sau 2,5 !

Multumesc, am dat la 2.5, merge bine.

» Post actualizat in 06 Oct 2014 11:46

NU pot sa-mi explic care este cauza faptului ca in neutru pe drum, smuceste, (cand reduc acceleratia).ca si cum s-ar intrerupe ceva. cand bag in viteza si merg, merge normal.

 

Am sesizat ca intr-o anumita pozitie a motocicletei, lantul este destins. Daca mut motocicleta putin in fata, lantul este perfect intins, si tot asa. Am verificat, lantul calca bine pe pinioane. (lant si pinion spate noi).

» Post actualizat in 06 Oct 2014 11:53

Multumesc, am dat la 2.5, merge bine.

» Post actualizat in 06 Oct 2014 11:46

Nu pot sa-mi explic care este cauza faptului ca pe drum, smuceste, (cand reduc acceleratia).ca si cum s-ar intrerupe ceva. cand bag in viteza si merg, merge normal.

 

Am sesizat ca intr-o anumita pozitie a motocicletei, lantul este destins. Daca mut motocicleta putin in fata, lantul este perfect intins, si tot asa. Am verificat, lantul calca bine pe pinioane. (lant si pinion spate noi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai vreun rulment spart. sau belele la roata spate. cert este ca ai ceva ovalizat

Multumesc. Oare pot schimba rotile intre ele ? Nu am incercat niciodata

» Post actualizat in 06 Oct 2014 12:37

Multumesc. Oare pot schimba rotile intre ele ? Nu am incercat niciodata. Macar sa stiu daca este de vina roata din spate.

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zidu', are aceeasi flansa de prindere, ori e cu colier, ca la 56? ar fi fain sa gasesc eu atat de usor un carburator...

am mai mers si azi, la serviciu si inapoi; totul e bine: porneste cum trebuie, se accelereaza in regula (iar s-a slabit toba de teava de evacuare si scapa mai mult pe-acolo, dar se aude ok in accelerare), am ralanti si cand e incinsa si nu pare sa mearga innecata, ca repet ce-am zis si ieri. e oare posibil sa inchida ok fara garnitura, daca cuiul si scaunul lui au fost proiectate sa lucreze cu?

@VasileBote, eu nu cred ca poti inversa rotile intre ele, ca,la mine, cel putin, roata de pe spate are canelurile care se imbuca pe pinionul de pe spate, ca la planetara. nu vad cum poti face schimbul. personal, cel putin. e o parere absolut neavizata si nedemna de incredere, eu nefiind decat de curand posesor de planeta.

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zidu', are aceeasi flansa de prindere, ori e cu colier, ca la 56? ar fi fain sa gasesc eu atat de usor un carburator...

am mai mers si azi, la serviciu si inapoi; totul e bine: porneste cum trebuie, se accelereaza in regula (iar s-a slabit toba de teava de evacuare si scapa mai mult pe-acolo, dar se aude ok in accelerare), am ralanti si cand e incinsa si nu pare sa mearga innecata, ca repet ce-am zis si ieri. e oare posibil sa inchida ok fara garnitura, daca cuiul si scaunul lui au fost proiectate sa lucreze cu?

@VasileBote, eu nu cred ca poti inversa rotile intre ele, ca,la mine, cel putin, roata de pe spate are canelurile care se imbuca pe pinionul de pe spate, ca la planetara. nu vad cum poti face schimbul. personal, cel putin. e o parere absolut neavizata si nedemna de incredere, eu nefiind decat de curand posesor de planeta. asfalt uscat!

 

Tocmai am intrat in casa, am schimbat rotile intre ele, sunt identice. Cu specificatia ca trebuia pus in fata doar cercul dintat (cum i-o zice) de la melcul vitezometrului. In spate trebuesc reglati sabotii din nou, iar in fata am strans frana cateva rotatii, Dupa schimbarea rotilor am vazut : roata care a fost in spate este lovita in janta si este putin deplasata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua dom' Lolo. Te rog lamureste-ma cu o treaba. Scanteia in bujie se da la 3.5 mm de PMS. Asta este clar. Dar cand ? cand urca pistonul sau dupa ce coboara ?

Tot o ia inapoi motocicleta si ma omoara cu zile.In rest merge super

 

Incearca 2,2 - 2,3 mm inainte de Punctul Mort Superior. Ar trebui sa-ti mearga mai bine.

 

NU pot sa-mi explic care este cauza faptului ca in neutru pe drum, smuceste, (cand reduc acceleratia).ca si cum s-ar intrerupe ceva. cand bag in viteza si merg, merge normal.

 

Trebuie desfacuta cutia de viteze si verificata harta vitezelor si furcile.

 

Am sesizat ca intr-o anumita pozitie a motocicletei, lantul este destins. Daca mut motocicleta putin in fata, lantul este perfect intins, si tot asa. Am verificat, lantul calca bine pe pinioane. (lant si pinion spate noi).

 

Verifica daca ai joc la axul basculei. E posibil sa ai urechile/bridele ( acele 2 flanse metalice prin care trece axul si-ti tine bascula fixata pe cadru ) uzate si sa-ti joace axul in ele.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca 2,2 - 2,3 mm inainte de Punctul Mort Superior. Ar trebui sa-ti mearga mai bine.

 

 

Trebuie desfacuta cutia de viteze si verificata harta vitezelor si furcile.

 

 

Verifica daca ai joc la axul basculei. E posibil sa ai urechile/bridele ( acele 2 flanse metalice prin care trece axul si-ti tine bascula fixata pe cadru ) uzate si sa-ti joace axul in ele.

Multam frumos, dimineata verific

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@paterrafail - k68 are prindere moderna pt planeta. defapt atunci cand cumperi trebuie sa ii ceri vanzatorului carburator dep laneta ca sa vina cu jiglerele aferente.

 

@VasileBote - verifica:

 

1 - concentricitatea cuplei spate - are in ea rulment - o scoti o invarti pe ax - vezi sa para cerc atunci cand te uiti la ea in miscare din lateral, sa fie bine prinsa in nituri, sa nu fie necaz la rulment.

2 - pinionul fata - sa nu aiba joc pe ax, sa para cerc cand il invarte motorul

3 - lantul - daca e nou nu inseamna ca e bun - masoara pe cateva sectiuni sistantele inte 10 - 15 zale - te vei lamuri.

4 - rulmentii din ambele roti. putin probabil sa aiba legatura cu bagatul in viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...