Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Alternatorul daca este in mintile lui este clar ca este mai mult decit suficient, problemele vin de la releul regulador, care cred eu, ca i se devalorizeaza componentele electronice cu timpul.....iar cele rominesti sint cam la fel


» Post actualizat in 18 Mar 2015 22:05

Pardon, romanesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Imi poate spune cineva daca la Ij Jupiter 5 furca din partea dreapta a axului actionat de schimbatorul de viteze este legata de ax cu o pana ? Sau doar se strange cu acel surub ? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant, caci la Jupiter4 are canal pentru pana si pana.

Furca actioneaza automat ambreajul prin intermediul unei pirghii, in momentul schimbarii vitezelor,

cel putin asa este la J4.

post-33671-0-30394300-1427964035_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Jupiter 4, daca tin bine minte, vitezele se schimba printr-un melc, de aceea are pedala si cu calcai

intre vitezele 2-3-4, nu foloseam ambreajul de mana, la apasarea pedalei iesea din viteza, si trecea in viteza cealalta automat

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Va cer sfatul in legatura cu un IJ jupiter din 1971. Nu stiu daca merita sa ma apuc de reconditionarea lui, tinand cont ca am avut experiente negative cu un bicilindric (Jupiter 4).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am eu unul din 74 si dupa ce l-am reconditionat in totalitare (costuri de aproximativ 1200de euro)am constatat k nu merita investitia. Parerea mea dupa ce am rupt destul de multe perechi de incaltaminte dand la pedala e k motoarele in linie bicilindrice din gama ij sunt de toata jena, cand zici k merge atungi te lasa deci alegerea e a ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am eu unul din 74 si dupa ce l-am reconditionat in totalitare (costuri de aproximativ 1200de euro)am constatat k nu merita investitia. Parerea mea dupa ce am rupt destul de multe perechi de incaltaminte dand la pedala e k motoarele in linie bicilindrice din gama ij sunt de toata jena, cand zici k merge atungi te lasa deci alegerea e a ta

 

Multumesc. Ma gandeam ca poate primele modele sunt mai reusite...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm.

Problema e că îmbătrâneşti până afli care sunt acele secrete şi nu te mai plimbi cu motocicleta.

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde unde e fisura şi cât e de mare. Presupun că problema ta e lângă urechile de prindere ale rezervorului sau la îmbinarea de dedesupt. Acolo sigur nu ţine, în timp, Poxipol.

Mai bine cositoreşti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Scaunul atasului de la Jupiter 4 ce opritoare are in partea din spate jos , in fata am vazut ca intra cele 2 cleme in gaurile de la traversa profil U ? Partea superioara fata care culiseaza se opreste in ceva tampoane de cauciuc? daca da ce grosime au? Va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In partea din spate are sudate 2 bucati de vinclu, pe fundul barcii, care centreaza rama inferioara a sezutului dar mai are si cate un tampon de cauciuc ( are in fiecare colt cate un tampon - o sa vezi pe rama inferioara 4 gauri rotunde in care se aseaza tampoanele ) ca cele din poza din link-ul urmator :

 

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1091466

 

Daca , atunci cand vorbesti de partea superioara, te referi la spatar.....nu are niciun tampon de cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt informatii, am cele 4 tampoane de cauciuc de pe rama scaunului. Ma refer la partea superioara din fata a barcii care culiseaza cu cele 2 tije prin cele 2 inele, in partile laterale.Cand se inchide (trage), in ce se opreste , vad ca pe barca exista ceva gauri dar nu a avut nimic acolo. Apropos, unul dintre suportii prin care culiseaza tijele nu a avut inel si am improvizat dintr-un dop de sampanie vechi cu inelele foarte proeminente taiat ,,la ras" dupa ce l-am infiletat in suport. A intrat la fix . Aviz amatorilor. (nu de sampanie...."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o intrebare referitoare la IJ 56, poate unii dintre voi v-ati confruntat cu aceasta problema. De ce da rateuri in filtrul de aer atunci cand se incalzeste motorul? E problema de avans sau de carburator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chear nu are nimeni un capac de ij 49 ce sta pe cutia de viteza? pe bani sau dau ce am prin garaj doar sa fac rost de ea, doar acest capac si un carburator mai lipseste si as putea sa ma plimb cu motorul

post-16700-0-43860700-1431808688_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chear nu are nimeni un capac de ij 49 ce sta pe cutia de viteza? pe bani sau dau ce am prin garaj doar sa fac rost de ea, doar acest capac si un carburator mai lipseste si as putea sa ma plimb cu motorul

 

Ai grija cu tijele furcilor ca sunt montate invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...