Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

krazule motorul este refacut de la 0. n-are ce maglavais sa fie in carter. doar ceva benzina ratacita da paia o scuipa repede, pistonu nu vrea sa porneasca nici cum, cel din dreapta face cateva cicluri de ardere, dar cel din stanga e mort de tot, i-am reglat aprinderea in fel si chip, ca si treaba ciudata bobina lui se incinge tare de tot pe langa bobina aialalta, o fi bobina defecta, alta de schimb n-am avut,

a ramas sa puna bobine de dacie pe clasic, cu aprinderea reglata ca la carte, daca nici asa nu vrea inseamna ca e problema din etansari si trebe cracanat iar

 

Ps: am facut niste gambeeee :crack:

 

Daca bobina de la cilindrul cu probleme se incinge (mult mai tare decit cealalta) este cel mai probabil cu spire in scurtcircuit - de-aia ia si curent foarte mare. De ce nu incerci cu bobinele inversate? Asa, de idee, ca e clar ca stinga nu mai e in firea ei

 

PS: exact aceasta problema am eu la jupiterul 3. Clindrul drept mere gantz, cilindrul sting nu vrea cu nici-un chip.

Bobinele au parametrii identici, masurati, scinteie cu bujia afara da.

Cu bujiile inversate, cu alte bujii, Sinterom, Bosch, (toate noi) la fel face...

 

Compresia la cilndrul drept si bun 7.2 bari, la cilindrul sting si prost 6.5 bari

Carburiciul inneaca motorul de-l ia mama dreacu, ambele bujii ude fleasca, dar dreptul tot merge ( e adevarat ca la relanti merge ce merge si se opreste. Dupa ce il ventilez putin cu acceleratia putin trasa iar merge, iar se ineaca, etc.

Fum cit cuprinde...

Dar merge! Celalalt ba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mai exact cum ar trebui montate ?

 

astazi am desfacut cilindrul drept care da sa porneasca(tin sa mentionez asta)si pistonul era montat cu sageata catre carburator pe celalalt nu l-am desfacut dar maine sigur o sa fac si asta

Teoretic este bine, important este sa ai un bun transfer din carter in cilindru....dar daca zici ca bujia este uda...pune si tobele de esapament pe el, ajuta mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aprinderea este legata pe direct, doar bobine gotronice platine si baterie toate pe 6v. cu bujiile afara scateiesc ambele de iti aprinzi tigarea. cu ele inversate nu mai zice nimic, ca sa elimine bobinele defectuase i-am zis sa puna de dacie cu baterie de 12v

sa vedem azi ce o face

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut astazi am cautat problema si dupa ce am facut ceva gambe cu bobinele care erau pe ea si atunci cand a venit shumy am schimbat-o pe cea care se incingea si tot nimic cat de trecerea pe bobine de dacie si 12 v nu am gasit bobine si sa cumpar chiar nu merita. dar dupa ceva transpiratie m.am gandit sa umblu si la garnitura de etansare a galeriei de cilindrii unde la cilindru cu pricina am gasit garnitura rupta. sper k de acolo sa fie, din ce pot sa fac alta k asta e din pluta si am sitit pe aici pe undeva ca din clingherit nu merge. sau ma mai mgandeam la o chestie si anume sa bag garnitura asta insa sa etansex imbinarea si cu silicon de garnituri ce ziceti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

o rugaminte, am nevoie de cele doua tije metalice ce trec prin cutia de viteze, de la parghia actionare ambreaj la placa metalica de presiune, cele unite cu bila sferică pentru o cutie de viteze de planeta 5 . le-am ratacit prin cutii sau la dracu in praznic...

sau macar niste dimensiuni , lungime diametru ca le fac prin depou la strungar.

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

o rugaminte, am nevoie de cele doua tije metalice ce trec prin cutia de viteze, de la parghia actionare ambreaj la placa metalica de presiune, cele unite cu bila sferică pentru o cutie de viteze de planeta 5 . le-am ratacit prin cutii sau la dracu in praznic...

sau macar niste dimensiuni , lungime diametru ca le fac prin depou la strungar.

multumesc.

Nu merită să te ocupi cu strungăritul pentru că ulterior trebuie şi tratate termic. Altfel se desfac la capete şi se strâmbă.

 

mai exact cum ar trebui montate ?

 

astazi am desfacut cilindrul drept care da sa porneasca(tin sa mentionez asta)si pistonul era montat cu sageata catre carburator pe celalalt nu l-am desfacut dar maine sigur o sa fac si asta

Eu după câte ştiu (şi ştiu bine), pistoanele se montează cu săgeata spre evacuare. Deci la tine e clar monat invers pistonul respectiv.

 

salut astazi am cautat problema si dupa ce am facut ceva gambe cu bobinele care erau pe ea si atunci cand a venit shumy am schimbat-o pe cea care se incingea si tot nimic cat de trecerea pe bobine de dacie si 12 v nu am gasit bobine si sa cumpar chiar nu merita. dar dupa ceva transpiratie m.am gandit sa umblu si la garnitura de etansare a galeriei de cilindrii unde la cilindru cu pricina am gasit garnitura rupta. sper k de acolo sa fie, din ce pot sa fac alta k asta e din pluta si am sitit pe aici pe undeva ca din clingherit nu merge. sau ma mai mgandeam la o chestie si anume sa bag garnitura asta insa sa etansex imbinarea si cu silicon de garnituri ce ziceti ?

Poveşti de adormit copiii. Cum să nu meargă garnitura de clingherit între galerie şi cilindru? Merge chiar foarte bine, Eu la niciun motor nu am folosit altceva şi toate mi-au funcţionat.

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci te lăsăm pe tine să aduci. Ca să meargă ca jafoneza. Adică cum ar vorbi un japonez sîrbeşte. Cam aşa.

 

Florine, 'ţ paştili mă-tii!! "te-n măta-n poponeata mă Paule" ..cine-mi zicea aşa? :) n-ai dat un telefon. Ia şi dă mailu cela că numai mîne nu-i sîmbătă şi fac jar la roată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sageata din capul pistonului trebuie orientata catre carburator (dinspre carburator e la planeta?)

post-18211-0-68228200-1402563077_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai oameni buni credeam k ati incheiat descutiile astea cu orientarea sagetii. ce faceati daca pistonul nu avea sageata peced va mai contrazicieati ?

eu am facut in felul urmator cand aveam cilindru nemontat pe motor am luat pistonul l-am introdus in piston si am vazut care este pozitio optima in functie de fusta pistonului si acele fante ce le are cilindru in partea de jos si unde vine fanta secmentilor ATAT nici nu am luat in considerare sageata.

poate deaia nu porneste ?



.. si nu cu silicon!

vaselina,siliconu-i pentru tzatze

 

schumy,pare rau de bulanele tale .. cate d-astea am avea de povestit,da` nu-i rostu` acum.

 

Cornel,ia tata de fiecare data cand nu mere mobra,prin excludere,n-ai cum sa le sti pe toate,nici chiar toti dintre noi (io) nu le stim. pune-i bobine de dacie,(urmareste si randurile lui burg man) si alea orijinale arunca-le intre gaini la vecina. daca mai ai ceva piese noi di pisti prut,te sfatuiesc sa le lapezi in aceeasi directie,altfel o sa te miri ca planeta lu` schumy mere si a ta ba. pretenii stiu de ce ..

 

bafta!

salut si mercii de sfaturi asta si incerc sa fac sa ,exclud prin eliminare, cat tine di pisti prut sincurele chesti bagate in motor sunt pistoanele si secmentii de la gaspar nimic altceva. mai am o intrebare cum verific daca unul dintre cilindri, respectiv cel drept, trage amestecul(adica trage cand urac pistonul, sa ii zic compresie negativa in spatele pistonului) are cineva vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

o rugaminte, am nevoie de cele doua tije metalice ce trec prin cutia de viteze, de la parghia actionare ambreaj la placa metalica de presiune, cele unite cu bila sferică pentru o cutie de viteze de planeta 5 . le-am ratacit prin cutii sau la dracu in praznic...

sau macar niste dimensiuni , lungime diametru ca le fac prin depou la strungar.

multumesc.

 

S-ar putea sa gasesc pe la mine dar nu stiu daca e pentru toata lungimea. Suna-ma zilele astea ( dupa ora 14 ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simplu,

obturezi galeria celuilalt,cu o garnitura careia ii faci doar orificile pentru suruburi,atat. apoi prinzi galeria de admisie si verifici.

cauta niste pistoane de jupiter 3,sau de k 175,ori fa-ti pe undeva daca ai unde (io am facut la szeged - ungaria). nu mai umbla cu piese de chacat,te chinui in zadar,cum multi dintre noi am facut-o.nacazu-i ca-s si niste bani pierduti in ecuatia asta. cu pistoane din linguri si ceaoane,fara siliciu si tratamente corespunzatoare,mobra nu va rula mai mult de cateva sute (uneor zeci) de km pana la prima calare,s-apai hop ase si iar ase .. nu-i nevoie sa ma crezi,convinge-te singur.

jupiterul este un motor extrem de pretentios,tre sa-i ghicesti bubele,nu-i ca alealalte,da-i jos,pui alta si mere.. nu,si pe deasupra mai bea si cat o nipra,daca nu mai bine.. d-aia am preferat ij-ul mono in detrimetrul jupiterelor.

 

revin,

de pornit porneste si cu pistonul invers,daca fantele segmentilor nu calca in sau prin preajma ferestrelor. inclusiv ij-ull mono a pornit cu pistonul invers,mai putin o tula 200 ..

problema e ca boltul e putin devansat dinspre centru,iar rusii,pardon moldovenii care le fac,mai pun uneori si sageata invers, asa .. la shto ..

nu-ti povestesc cat chin si draci am mancat cu un jupiter 4,cu pistoane noi .. diferenta mare de greutate intre ele,nu au forma si conicitatea corespunzatoare unui piston,parca a trecut belazu` peste matritele lor,boltul isi face joc in piston dupa cateva porniri,aluminiul ala de ceaun se depune pe luciul cilindrului .. bleah

 

nu vreau sa te dezamagesc,gandeste-te ce vrei sa faci cu el,daca e pentru tine fa-l cum trebuie si acorda-i atentia necesara,priveste fiecare detaliu in parte. daca-i de dat - da-l asa si nu-ti mai manca nervii cu el,oricum nu castigi nimic la el,sper ca ti-ai calculat bine si aspectele astea.

 

bafta!

salut. eu vreau ca aceasta motocicleta sa imbatraneasca o data cu mine si sa ma plimbe pe unde imi pofteste inima deci nu se pune problema de vanzare cat de pistoane si piese de calitate in momentul in care am am facut motorul, ca si acum, nu prea am avut bani sa bag in pistoane de la unguri, pistoane care se ridicau la pretul de 200 lei parca bucata in comparatie cu 70 lei setul de la gaspar deci sper k ma intelegeti plus k toata lumea cu care am vb m-a demoralizat in legatura cu motorul de jupiter care cica e de cacao.

daca nu reusesc sa il pornesc saptamana viitoare ma gandesc serios sa il trec pe motor de ij 56 deoarece am gasit la cineva unul complet dar fara acte la pretul de 350 euro dar cred k il lasa la 300 ce credeti e mult cu toate ca nu stiu daca e functional din ce mi s-a spus am intels k nu a mai fost pornit de ceva timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am avertizat si eu despre piesele din ziua de azi, si materialul din care sunt facute si stie si el ce a patit cu ele,

dar a investit deja o suma considerabila de bani in motor si ar fi bine sa ii dea de cap, altfel tot pe monocilindru il vad si eu in viitor

un motor de 56 sau planeta 4,5 este mai mult decat perfect

Editat de schumydan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cati bani ai bagat in motorul de Jupter 3 .... ar fi trebuit sa mearga ceas. Probabil ai acceptat indicatii numai din partea oamenilor nepotriviti. Fa-l Jupiter 3 nu struto-camila !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cati bani ai bagat in motorul de Jupter 3 .... ar fi trebuit sa mearga ceas. Probabil ai acceptat indicatii numai din partea oamenilor nepotriviti. Fa-l Jupiter 3 nu struto-camila !

asta incerc dar se pare k ea nu vrea sa fie jupiter ci mai degaraba struto-camila.astazi am fost la batranul de la care am luat cel de-al 2lea jupiter sa il intreb daca mai stie cineva care sa ma ajute sa porneasc motorul de jupiter si inclusiv el mi-a zis ca motoarele astea sunt paguboase si chiar pe vremea lui (mosul are vreo 80 de ani si a avut multe modelel de ij 49,56,350 ultimul fiind asta al meu jupiter 3) putini erau cei ce le reparau si chiar mergeau

 

dar eu sunt perseverent si vreau sa il fac sa mearga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti admir perseverenta dar adevarul e ca Jupiterul nu e un motor pentru incepatori, in sensul mecánicos, te scoate din ceata si te face artist in motoare. dar pentru asta iti trebuie ce s-a spus mai sus 'rabdare si tutun'.

mult spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Încă nu e târziu să treci pe motor de IJ 56. Cred că e de preferat o struţo-cămilă în locul unui Jupiter 3 nefuncţional.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ai acceptat indicatii numai din partea oamenilor nepotriviti.

 

da-i in gat Lolo pune-i pe tapet, sa-i vada lumea ce oameni sunt si ce sfaturi da.

de ce nu te-ai oferit sa-i faci tu motoru? ce te retine. de mine e prea departe ca il dadeam in garantie.

spor.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut chiar nu e nimieni din zona brasov care ma poate ajuta sa pornesc un motor de jupiter 3?

 

chiar nu e nimeni prin brasov???

salut chiar nu e nimieni din zona brasov care ma poate ajuta sa pornesc un motor de jupiter 3?

si mai am o intrebare ce si cat ulei pot sa pun in telescoapele de la furca de jupiter 3 ?

 

 

De la Brasov la Buzau ai 160 km. Il poti aduce la mine. In fiecare jamba a furcii fata trebuie sa pui ulei hidraulic 150 centimetrii cubi.

 

 

da-i in gat Lolo pune-i pe tapet, sa-i vada lumea ce oameni sunt si ce sfaturi da.

de ce nu te-ai oferit sa-i faci tu motoru? ce te retine. de mine e prea departe ca il dadeam in garantie.

spor.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta incerc dar se pare k ea nu vrea sa fie jupiter ci mai degaraba struto-camila.astazi am fost la batranul de la care am luat cel de-al 2lea jupiter sa il intreb daca mai stie cineva care sa ma ajute sa porneasc motorul de jupiter si inclusiv el mi-a zis ca motoarele astea sunt paguboase si chiar pe vremea lui (mosul are vreo 80 de ani si a avut multe modelel de ij 49,56,350 ultimul fiind asta al meu jupiter 3) putini erau cei ce le reparau si chiar mergeau

 

dar eu sunt perseverent si vreau sa il fac sa mearga.

 

Salut, daca ai pus cutia de viteze la loc si nu iti merg vitezele cand vrei sa schimbi sau nu poti sa dai la carja vezi sa nu fie de la volanta de echilibrare , nu o strange inainte sa asamblezi motorul , volanta se strange la final dupa ce ai strans toate suruburile , ai grija sa pui simeringuri bune pentru ca altfel o sa ai probleme .cumpara simeringuri (viton)

 

Nu pune nici un motor de ij 56 nu are rost e bun si motorul de jupiter crede-ma , incearca sa il reglezi cu atentie si grija mare si o sa iti mearga bine .

Nu e nici un motor pagubos jupiteru crede-ma singura problema e la consum atat .Atentie mare la reglaj , simeringuri ,aer fals atat .

 

spor in toare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Încă nu e târziu să treci pe motor de IJ 56. Cred că e de preferat o struţo-cămilă în locul unui Jupiter 3 nefuncţional.

Pai si n-o sa aiba probleme de omologare? La reidentificare, la ITP, la filtre RAR in trafic ce va face?

Cu seriile ce va face? Plus ca prinderile motorului sint diferite = flex + sudura cadru = belea

 

Am avut si eu pentru o scurta perioada o struto-camila de-asta (Jupiter cu motor de planeta) si decit sa merg cu "inima in chiloti" mai bine am renuntat la ea...

 

Nu mai bine isi ia un 56 cu totul la un pret modic decit doar motorul si muta de pe jupiter pe 56 tot ce e nou (si se potriveste)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si n-o sa aiba probleme de omologare? La reidentificare, la ITP, la filtre RAR in trafic ce va face?

Cu seriile ce va face? Plus ca prinderile motorului sint diferite = flex + sudura cadru = belea

 

Am avut si eu pentru o scurta perioada o struto-camila de-asta (Jupiter cu motor de planeta) si decit sa merg cu "inima in chiloti" mai bine am renuntat la ea...

 

Nu mai bine isi ia un 56 cu totul la un pret modic decit doar motorul si muta de pe jupiter pe 56 tot ce e nou (si se potriveste)?

salut in legatura cu problemele de omologare cred k nu o sa am mai ales k o sa ii montez motor de ij 560 (si nu am scris gresit) si roti mari. deja am inceput modificarile si vreau sa stiu ce parere aveti

post-79436-0-02789200-1402937493_thumb.jpg

post-79436-0-26074600-1402937511_thumb.jpg

post-79436-0-28393900-1402937528_thumb.jpg

post-79436-0-70219800-1402937544_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...