VasileBote Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Buna ziua, oameni buni. Oare gasesc la un om de bine un telescop fata dreapta ptr Planeta mea ? Vreau sa cumpar. » Post actualizat in 28 Sep 2014 18:24Buna ziua, oameni buni. Oare gasesc la un om de bine un telescop fata dreapta ptr Planeta mea ? Vreau sa cumpar. La planeta am reglat avansul la 3.5 mm, am reglat carburatia, oare de ce trage greu ? Nu am pe nicaieri aer fals, sunt bune toate garniturile, am omis ceva la reglaje ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Sa inteleg ca nu s-a bagat nimeni sa le indrepte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Sa inteleg ca nu s-a bagat nimeni sa le indrepte? Nu, a zis un tip care are atelier sa se poate desface sudura din partea de jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 E? Te-ai plimbat vara aceasta cu motocicleta? Sper la primavara. Este inca in lucru: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Nu, a zis un tip care are atelier sa se poate desface sudura din partea de jos Sj daca se desface nu putea s-o refaca ? In fine mai ai o sansa dar trebuie sa dai peste un mester priceput. Frezezi telescopul in zona prinderii dinspre roata sa scoti fata paralela cu telescopul nu inclinata cum e acum pe urma gauresit peste filet la 90 drade, incet si cu rabdare sa nu te fure gaura stramba.Gaura o dai cu spiral de dimensiunea axului, Axul il strangi pe urma cu piulita ca vad ca in stanga are rezerva.Eventual daca are o parte mai groasa in stanga si nu merge sa iasa in dreapta ca sa prinda piulita trebuie strunjit in lungime cu grosimea piulitei. Dar vezi ca si partea stanga ar trebui prelucrata ca imposibil fata dinspr roata sa nu fie si ea stramba. Daca erai din Bucuresti iti recomandam omul care s-ar fi priceput sa ti-o faca, asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Este clar ca Lolo are dreptate, dar nu mai conteaza... Deci daca am inteles bine ai doar doua pozitii: 1. cheie infipta - teniune pe "C". Ciudat este faptul ca aici trebuia sa ai tensiune cat timp este cheia infipta(adica in orice pozitie) 2. cheie rasucita - tensiune la pozitia 3. Sa inteleg ca daca scoti cheia ramane tensiune? Aici trebuia sa ai tensiune si la "C" pana scoti cheia. Daca este asa, atunci ori cumperi alt contact sau daca vrei sa-l pastrezi pe acesta trebuie modificata schema. In cazul in care doresti sa-l pastrezi, o sa-ti fac un desen cu modificarile necesare. salut si multumesc de sfaturi maine fac rost de un contact de ij vechi sa vad cum se comporta. tensiune e pe C atata timp cat cheia este in contact apasata si in orice pozitie ar fi iar daca scot cheia nu am tensiune nicaieri in afara de b. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Sj daca se desface nu putea s-o refaca ? In fine mai ai o sansa dar trebuie sa dai peste un mester priceput. Frezezi telescopul in zona prinderii dinspre roata sa scoti fata paralela cu telescopul nu inclinata cum e acum pe urma gauresit peste filet la 90 drade, incet si cu rabdare sa nu te fure gaura stramba.Gaura o dai cu spiral de dimensiunea axului, Axul il strangi pe urma cu piulita ca vad ca in stanga are rezerva.Eventual daca are o parte mai groasa in stanga si nu merge sa iasa in dreapta ca sa prinda piulita trebuie strunjit in lungime cu grosimea piulitei. Dar vezi ca si partea stanga ar trebui prelucrata ca imposibil fata dinspr roata sa nu fie si ea stramba. Daca erai din Bucuresti iti recomandam omul care s-ar fi priceput sa ti-o faca, asa... Multumesc, caut pe cineva si ii voi explica cum mi-ai zis. Dar putine sanse dupa cum cunosc eu pe aici mesterii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Ai un mesaj privat, nu mai plange Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 vreau sa prezint si sa cer SCUZE celor pe care i-am suparat in special lui LOLO caruia i-am sarit in cap cu contactul si caliatea acistuia. astazi am intrat in posesia unui contact de ij vechi si decum am legat firele (ca si la cel de la gaspar care a luat automat directia tomberon) surpriza instalatia mea merge brici. deci oameni buni si ingelegatori va rog iertate. iertare, iertare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 ...in special lui LOLO caruia i-am sarit in cap... Frumos gest sefu'....!!! Acum esti curat ca lacrima, Lolo cred ca da si o bere daca ajungeti sa va intalniti(e baiat bun, nu tine supararea, apoi se pricepe la bucatareala de campanie si are si o tuica buna) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelub Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Vand IJ 56 reconditionat 100% "caroserie", motor 50% plus piese schimb. Telefon 0746702076. Pret 600 Ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 (editat) saraca tracto ijo antilopa o fi biomecanica Editat Septembrie 29, 2014 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 (editat) vreau sa prezint si sa cer SCUZE celor pe care i-am suparat in special lui LOLO caruia i-am sarit in cap cu contactul si caliatea acistuia. astazi am intrat in posesia unui contact de ij vechi si decum am legat firele (ca si la cel de la gaspar care a luat automat directia tomberon) surpriza instalatia mea merge brici. deci oameni buni si ingelegatori va rog iertate. iertare, iertare. Vezi boierule....ce bine ca omu sa judece inainte de a da cu paru'. Oricum te felicit ptr gest. » Post actualizat in 30 Sep 2014 06:21 Vand IJ 56 reconditionat 100% "caroserie", motor 50% plus piese schimb. Telefon 0746702076. Pret 600 Ron. Frumusica asa cum este. Mi-ar trebui sa iau numai farul si rezervorul. daca te hotarasti trimite-mi un privat (specifica si pretul). Multumesc. Editat Septembrie 30, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 far de tractor, U650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi bmw38 Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 wauuu!!! ...ce perspicace esti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Mă poate ajuta cineva cu o informație? Cum funcționează filtrul de aer de la ij 56? Nu are nimic înăuntru de genul sită sau element filtrant de carton sau alt material Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 cu ce pot sa inlocuiec releul de semnalizare la ij? ceva ce pot gasi in comert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Cu releu de semnalizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 cu ce pot sa inlocuiec releul de semnalizare la ij? ceva ce pot gasi in comert Incearca pe la magazinele cu piese de scuter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Mă poate ajuta cineva cu o informație? Cum funcționează filtrul de aer de la ij 56? Nu are nimic înăuntru de genul sită sau element filtrant de carton sau alt material Din cate stiu eu, si nu sunt un expert in domeniu, in paharele din partea de jos a filtrului se pune putin ulei, peste aceste "pahare" ar trebui sa ai cate 1 capacel care are o gaurica pe unde intra gunoaiele. Aerul tras prin lamelele filtrului (din partea de sus) primeste o directie/rotatie cumva gen vartej, iar gunoaiele se decanteaza si raman in ulei. Expertii sa ma corecteze/completeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Ahaaa!Am înțeles!Mulțumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emilare Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Azi am reusit sa (re)pornesc IJ-ul cu ajutorul lui 'nea Cezar,cu care nu ma mai vazusem de fo 15 ani . Ii povestesc pe scurt : am cumparat motocicleta si am constatat ca are acel tacanit specific de joc bolt in bucsa biela si dupa ce se incalzeste motorul moare. De capul meu am desfacut motorul si am constatat ca jocul era bolt in piston. In consecinta am cumparat pistoane, segmenti si bolturi si le-am montat singur ( bineinteles ca am incalzit pistoanele pe aragaz ca sa intre bolturile usor ) plus set garnituri . Am cumparat si clingherit pentru garnituri carburator spre carter si le-am confectionat. Normal, totul nou,frumos,trebuia sa porneasca. Pe naiba.....vine 'nea Cezar, da o pedala la motor si spune : - Motorul asta nu porneste in veci decat impins....pistoane si segmenti noi, cilindri folositi...pana nu se formeaza oglinda, gazul nu poate fi aspirat in motor. Am impins motorul si a pornit Am facut cativa kilometri si totul este in regula » Post actualizat in 02 Oct 2014 16:14Doar de curiozitate, cati posesori de Ij Jupiter 5 mai sunt in Iasi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 Buna seara. Am facut ce-am facut, cand am facut si jale: nu mai am functionala lumina pe spate de la pedala de frana si de la frana din fata. Toate sunt la locul lor. Ati patit asa ceva ? Becurile sunt ok, cablaraia la fel. cand farul este inchis, cu contactul pus, apas pedala de frana si se aprinde becul de pozitie. daca aprind farul, nu mai functioneaza niciun bec pe spate. Ce-am facut oare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 N-ai facut nimic, se pare ca nu ai masa la blocul de lumini pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 N-ai facut nimic, se pare ca nu ai masa la blocul de lumini pe spate. Domnule iti multumesc. Am schimbat firul de masa de la punte spre luminile din spate. S-au aprins toate becurile normal. Inca o data multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.