HondaSan Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 N-ar trebui sa apara probleme la RAR dar la cat de batuti-in-cap sunt "RAR-istii" din Romania....iti pot spune cate in luna si in stele. Seria atasului este poansonata de fabricant pentru a tine evidenta livrarilor catre uzinele constructoare de motociclete, nu au nici o legatura cu seria de pe sasiul motocicletei pe care o echipa in momentul in care iesea pe poarta uzinei. In documentele de inmatriculare ale motocicletelor ce erau echipate cu astfel de atase nu aparea nicaieri seria atasului dar cei de la RAR ti-o pot spune pe aia : "atasul este o extensie a sasiului motocicletei, in consecinta nu trebuie sa aiba o alta serie". Succes ! PS : daca o sa-ti puna bete in roate cei de la RAR suna-ma. Eroare.Aparea seria atasului pe talon si in actul de V C.Exemplu concret.Serie sasiu 145085,serie atas 145065.Ij 56 ,an 1960,nr 47 B 7425.Motocicleta aflata in posesia mea.Vreau sa mentionez ca seria atasului apare la rubrica specificatii iar la rubrica Categorii apare Motocicleta cu atas.Talon vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 la mine este trecuta seria cadrului de atas in cartea de identitate. iar vehicul este l4e nu l3e cum este o motocicleta normala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 @HondaSan - actul de vanzare-cumparare ce-l ai este facut intre 2 persoane sau intre depozit/magazin si cumparator ? Nici pe actele de provenienta date de magazin/depozit inmanate cumparatorului nu aparea seria atasului ci doar a sasiului motocicletei. Eu ma refer la perioada in care , in Romania , se comercializau motociclete IJ Jupiter 3 si IJ Jupiter 4. Astfel de acte am avut acum cativa ani si pe nicaieri nu era mentionata seria atasului. @sharky_boy - eu vorbesc de documente de provenienta pentru motociclete cu atas ce erau comercializate de magazine in anii '70 , '80. L4E se considera motociclu cu 3 roti, L3E motociclu cu 2 roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Lolo.Citez ;in documentele de inmatriculare a motocicletelor .....nu apare nicaieri seria atasului.Sunt vorbele tale.Talonul este document de inmatriculare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Seria atasului (care de fapt este un numar de identicare intern al fabricii, nu o serie care sa aiba caracteristicile unui VIN) nu se trece in cartea de identitate. Nu neg ca la unele RAR-uri judetene o mai fi cate un berbec care se trezeste el s-o treaca din burta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 (editat) Salutare d-lor. Are cineva capacul ce sta pecutia de viteza pentru ij 49? De vandut sau altceva la schimb Editat Martie 3, 2015 de sorinmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Seria atasului (care de fapt este un numar de identicare intern al fabricii, nu o serie care sa aiba caracteristicile unui VIN) nu se trece in cartea de identitate. ... Ce usor ma simt acum! ...aveam stresul actelor notariale de provenienta, bete'n roate, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Nu e chiar aşa. La mine, seria ataşului este trecută în CIV şi a fost verificată când am făcut ITP anul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 O schema la partea electrica la un Planeta 5 ma poate ajuta cineva? Apropo.. Eu is Cristi. Sunt posesor de un Planeta 5 model bulgaresc.. Momentan e in reconditionari. Si as dori o schema la partea electrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 (editat) planeta 5 model bulgaresc ia pune niste poze o schema ar fi asta /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=135760 Editat Martie 9, 2015 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Acum is pe telefon si nu pot. Mobra e dezmembrata deci o sa pun pozele dinainte sa o dezmembrez maine. Asa mi s-a spus.. De modelul asta nu am auzit in viata mea. E motor de planeta 5 pe cadru de 3 si aripa si cutiile laterale is de 5... Corcitura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 Eu stiu ca IJ-ului Planeta 2 i se spunea IJ bulgaresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 (editat) Bine v-am regasit. Vreau sa intreb pe un cunoscator. Vreau la Planeta 5 a mea, sa pun 2 faruri suplimentare pe barele de protectie. Imi spuneti cum pot sa le alimentez, si sa pun un intrerupator separat. Multumesc Editat Martie 16, 2015 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Vasile, un stiu cum sta Planeta cu incarcarea caci la Júpiter nu incarca prea bine, daca mai pui si faruri suplimentare risti sa ramii fara baterie daca le folosesti pera mult. Ti.am raspuns in calitate de coleg nu neaparat de "cunoscator". Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 (editat) Vasile, un stiu cum sta Planeta cu incarcarea caci la Júpiter nu incarca prea bine, daca mai pui si faruri suplimentare risti sa ramii fara baterie daca le folosesti pera mult. Ti.am raspuns in calitate de coleg nu neaparat de "cunoscator". Numai bine. Subscriu. Eu la Planeta 4 cu ataş, care dealtfel are acelaşi tip de alternator de 90W ca Planeta 5, abia reuşesc să alimentez becurile standard dacă merg cu turaţie scăzută prin oraş. Dacă nu ai ataş, ai putea pune 2 becuri până la 10-15 W/bucata, dar şi aşa doar la drum întins. Altfel consumă din baterie. Fă un calcul şi adună toţi consumatorii, apoi vezi tu cu ce rămâi (15-20W bobina de inducţie, 40-45w farul, 5-10w becurile de poziţie spate-faţă, 42w semnalizatoarele, mai frânezi de 21w şi... rămâi fără curent). Editat Martie 17, 2015 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 daca faci conversia pe punte redresoare si releu de incarcare de dacie si o baterie de 9 A nu mai ai probleme, alternatoru de planeta 5 din cate stiu are 14 v si 10 a, ar trebui sa scoata teoretic 140 w eu am bec de 55/60 w in far si merge de cativa ani fara greturi fara sa raman in pana de baterie sau sa se aprinda becul la turatii mici, dar am trecut pe punte si releu de dacie cu baterie de 9 A daca nu te pricepi la electrice mai bine ti le pune cineva care stie cu releu, sigurante si tot tacamu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 am avut unul identic (rosu cu galben,am si o poza de hartie pe undeva..) eu stiam ca asta-i bulgarescul,sau ... ? 2005_09_04_bikepics-422625-full.jpg Cel din imagine este IJ Planeta 3 cu motor si roti de IJ Planeta 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 (editat) daca faci conversia pe punte redresoare si releu de incarcare de dacie si o baterie de 9 A nu mai ai probleme, alternatoru de planeta 5 din cate stiu are 14 v si 10 a, ar trebui sa scoata teoretic 140 w eu am bec de 55/60 w in far si merge de cativa ani fara greturi fara sa raman in pana de baterie sau sa se aprinda becul la turatii mici, dar am trecut pe punte si releu de dacie cu baterie de 9 A daca nu te pricepi la electrice mai bine ti le pune cineva care stie cu releu, sigurante si tot tacamu Conform manualului de reparaţii în limba engleză, are doar 90 w. Eu am grup de diode şi releu de Dacia dar curentul debitat este tot insuficient. E drept că la mine şi bateria ar cam trebui schimbată că nu prea mai are rol de tampon la turaţii mici. Oricum, concluzia e că nu prea e loc de faruri suplimentare, dar poţi să încerci...Cel puţin poate arată bine. Editat Martie 17, 2015 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Va mulumesc pentru rapunsuri. Ma mai gandesc, cred ca le pun de ornament, nu vreau sa fac vreo minune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumistef Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Sau poti monta becuri cu led in farurile suplimentare in locul celor normale. Eu vreau sa imi pun 2 proiectoare cu led . » Post actualizat in 17 Mar 2015 23:54 Proiectoarele care vreau eu sa le pun le poti vedea in link-ul urmator. www.pieseauto.ro/proiectoare-auto-moto-cu-led-u2-146432326.html/ » Post actualizat in 17 Mar 2015 23:57 www.pieseauto.ro/proiectoare-auto-moto-cu-led-u2-146432326.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Alternatorul de IJ este cel mai rezistent si productiv din toata seria motocicletelor clasice. Restul tine de abilitatile fiecaruia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Chestia cu "abilitatile" este putin discutabila ! Se vorbea despre sistemul original de incarcare al bateriei. Probabil un releu de incarcare mai actual luat de pe o masina mai actuala are un randament mai bun, nu stiu caci nu am probat dar, cel original (iar eu am probat doua) nu incarca cum trebuie abia ajungind pe la 13v in turatie. Cine are abilitati poate pune si alternator de dacie cu transmisie pe curea sau direct pe lant....s.a.m.d. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 (editat) mie mi-a murit incarcarea pe original din cauza becului de far, ajungeam si la 15 v in turatii, mi-a fiert o baterie de cand am trecut la punte si releu de dacie am si uitat ce inseamna incarcare, cine a mers langa mine noaptea poate sa confirme ca face fata cu brio alternatorul de ij, si ce fel de lumina am P=U x I parca asa era fizica de a 8a Editat Martie 18, 2015 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Alternatorul daca este in mintile lui este clar ca este mai mult decit suficient, problemele vin de la releul regulador, care cred eu, ca i se devalorizeaza componentele electronice cu timpul.....iar cele rominesti sint cam la fel » Post actualizat in 18 Mar 2015 22:05Pardon, romanesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.