schumydan Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 daca faci conversia pe punte redresoare si releu de incarcare de dacie si o baterie de 9 A nu mai ai probleme, alternatoru de planeta 5 din cate stiu are 14 v si 10 a, ar trebui sa scoata teoretic 140 w eu am bec de 55/60 w in far si merge de cativa ani fara greturi fara sa raman in pana de baterie sau sa se aprinda becul la turatii mici, dar am trecut pe punte si releu de dacie cu baterie de 9 A daca nu te pricepi la electrice mai bine ti le pune cineva care stie cu releu, sigurante si tot tacamu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 am avut unul identic (rosu cu galben,am si o poza de hartie pe undeva..) eu stiam ca asta-i bulgarescul,sau ... ? 2005_09_04_bikepics-422625-full.jpg Cel din imagine este IJ Planeta 3 cu motor si roti de IJ Planeta 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 (editat) daca faci conversia pe punte redresoare si releu de incarcare de dacie si o baterie de 9 A nu mai ai probleme, alternatoru de planeta 5 din cate stiu are 14 v si 10 a, ar trebui sa scoata teoretic 140 w eu am bec de 55/60 w in far si merge de cativa ani fara greturi fara sa raman in pana de baterie sau sa se aprinda becul la turatii mici, dar am trecut pe punte si releu de dacie cu baterie de 9 A daca nu te pricepi la electrice mai bine ti le pune cineva care stie cu releu, sigurante si tot tacamu Conform manualului de reparaţii în limba engleză, are doar 90 w. Eu am grup de diode şi releu de Dacia dar curentul debitat este tot insuficient. E drept că la mine şi bateria ar cam trebui schimbată că nu prea mai are rol de tampon la turaţii mici. Oricum, concluzia e că nu prea e loc de faruri suplimentare, dar poţi să încerci...Cel puţin poate arată bine. Editat Martie 17, 2015 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Va mulumesc pentru rapunsuri. Ma mai gandesc, cred ca le pun de ornament, nu vreau sa fac vreo minune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumistef Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Sau poti monta becuri cu led in farurile suplimentare in locul celor normale. Eu vreau sa imi pun 2 proiectoare cu led . » Post actualizat in 17 Mar 2015 23:54 Proiectoarele care vreau eu sa le pun le poti vedea in link-ul urmator. www.pieseauto.ro/proiectoare-auto-moto-cu-led-u2-146432326.html/ » Post actualizat in 17 Mar 2015 23:57 www.pieseauto.ro/proiectoare-auto-moto-cu-led-u2-146432326.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Alternatorul de IJ este cel mai rezistent si productiv din toata seria motocicletelor clasice. Restul tine de abilitatile fiecaruia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Chestia cu "abilitatile" este putin discutabila ! Se vorbea despre sistemul original de incarcare al bateriei. Probabil un releu de incarcare mai actual luat de pe o masina mai actuala are un randament mai bun, nu stiu caci nu am probat dar, cel original (iar eu am probat doua) nu incarca cum trebuie abia ajungind pe la 13v in turatie. Cine are abilitati poate pune si alternator de dacie cu transmisie pe curea sau direct pe lant....s.a.m.d. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 (editat) mie mi-a murit incarcarea pe original din cauza becului de far, ajungeam si la 15 v in turatii, mi-a fiert o baterie de cand am trecut la punte si releu de dacie am si uitat ce inseamna incarcare, cine a mers langa mine noaptea poate sa confirme ca face fata cu brio alternatorul de ij, si ce fel de lumina am P=U x I parca asa era fizica de a 8a Editat Martie 18, 2015 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Alternatorul daca este in mintile lui este clar ca este mai mult decit suficient, problemele vin de la releul regulador, care cred eu, ca i se devalorizeaza componentele electronice cu timpul.....iar cele rominesti sint cam la fel » Post actualizat in 18 Mar 2015 22:05Pardon, romanesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emilare Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 Salut. Imi poate spune cineva daca la Ij Jupiter 5 furca din partea dreapta a axului actionat de schimbatorul de viteze este legata de ax cu o pana ? Sau doar se strange cu acel surub ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Este o tija simpla care este stransa de surubul de reglaj doar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emilare Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Multumesc. Da, asa este si la mine. Am intrebat pentru ca imi spusese cineva ca acolo ar fi trebuit sa fie o pana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Interesant, caci la Jupiter4 are canal pentru pana si pana. Furca actioneaza automat ambreajul prin intermediul unei pirghii, in momentul schimbarii vitezelor, cel putin asa este la J4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 (editat) La Jupiter 4, daca tin bine minte, vitezele se schimba printr-un melc, de aceea are pedala si cu calcai intre vitezele 2-3-4, nu foloseam ambreajul de mana, la apasarea pedalei iesea din viteza, si trecea in viteza cealalta automat Editat Aprilie 2, 2015 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emilare Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 Exact. Asa este si la Jup 5, poti schimba fara a strange ambreiaj-ul. Si atunci de ce nu are pana ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Aprilie 4, 2015 Share Postat Aprilie 4, 2015 Salutare! Am o nedumerire,nu stiu care este consumul de benzina la IJ 56! Ma puteti ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 4, 2015 Share Postat Aprilie 4, 2015 Salutare! Am o nedumerire,nu stiu care este consumul de benzina la IJ 56! Ma puteti ajuta? Raspuns la intrebare ai aici : /index.php?/topic/705130-ij-56/page-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus2kro Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 Salutare! Va cer sfatul in legatura cu un IJ jupiter din 1971. Nu stiu daca merita sa ma apuc de reconditionarea lui, tinand cont ca am avut experiente negative cu un bicilindric (Jupiter 4). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 Salut. Am eu unul din 74 si dupa ce l-am reconditionat in totalitare (costuri de aproximativ 1200de euro)am constatat k nu merita investitia. Parerea mea dupa ce am rupt destul de multe perechi de incaltaminte dand la pedala e k motoarele in linie bicilindrice din gama ij sunt de toata jena, cand zici k merge atungi te lasa deci alegerea e a ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus2kro Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Salut. Am eu unul din 74 si dupa ce l-am reconditionat in totalitare (costuri de aproximativ 1200de euro)am constatat k nu merita investitia. Parerea mea dupa ce am rupt destul de multe perechi de incaltaminte dand la pedala e k motoarele in linie bicilindrice din gama ij sunt de toata jena, cand zici k merge atungi te lasa deci alegerea e a ta Multumesc. Ma gandeam ca poate primele modele sunt mai reusite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 au ele secrete de reparatie. sunt unii pe aici care au mers foarte bine cu bicilindrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 (editat) Confirm. Problema e că îmbătrâneşti până afli care sunt acele secrete şi nu te mai plimbi cu motocicleta. Editat Aprilie 10, 2015 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Vă salut! Am o întrebare scurtă,poxipolu rezistă la benzină? E fisurat puțin rezervoru la IJ. Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Depinde unde e fisura şi cât e de mare. Presupun că problema ta e lângă urechile de prindere ale rezervorului sau la îmbinarea de dedesupt. Acolo sigur nu ţine, în timp, Poxipol. Mai bine cositoreşti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.