Andrei_D Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 (editat) Sarumana mult! Maine desfac unul din amortizoarele de rezerva. Ceva asemanator am patit cand am rupt din greseala siguranta groasa a rulmentului cu bile de pe ambielaj. Deja incepusem sa ma intreb la cine gasesc sau la cine ma duc sa-mi faca una. Doua zile mai tarziu am desfacut carcasa pinionului de spate ca sa bag lantul si imi pica ochii pe rulmentul pinionului, apoi pe siguranta. Aveam un pinion de rezerva, am luat siguranta de pe ala si am montat-o pe carter - a picat la fix. Concluzia este "lasa pe maine ce poti face azi, ca poate se rezolva de la sine" Editat Mai 17, 2009 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Tovarasi, Am pus pedala de pornire noaua la j3 (din aceea cu surub separat de prindere pe ax) si m-am trezit ca nu mai pot porni dracovenia. Problema e ca datorita formei capacului de carter de j3 surubul de prindere a "nucii" pedalei pe ax se blocheaza in capac. De adaptat capacul nu se poate asa ca ramin doua manevre posibile: pusa inapoi pedala model vechi (pe care eu am aruncat-o ) sau pus un capac de j4. Asadar, cui ii prisoseste un capac de carter de j4 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 are cineva codita de planeta 5 + tripla ? sau chiar tot ansamblu cu sea ..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Tovarasi, Am pus pedala de pornire noaua la j3 (din aceea cu surub separat de prindere pe ax) si m-am trezit ca nu mai pot porni dracovenia. Problema e ca datorita formei capacului de carter de j3 surubul de prindere a "nucii" pedalei pe ax se blocheaza in capac. De adaptat capacul nu se poate asa ca ramin doua manevre posibile: pusa inapoi pedala model vechi (pe care eu am aruncat-o ) sau pus un capac de j4. Asadar, cui ii prisoseste un capac de carter de j4 ? salut....se potriveste capacul de j4 pe carterul de j3 ???...singurul care stiu ca se potriveste e capacul de jupiter 5 pe carter de jupiter 4....cel mai bine roaga-l pe Mihai_J4 sa-ti puna o poza cu capacul de jupiter 4 sa vezi diferenta sa nu muncesti in plus....bafta:..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 salut....se potriveste capacul de j4 pe carterul de j3 ???...singurul care stiu ca se potriveste e capacul de jupiter 5 pe carter de jupiter 4....cel mai bine roaga-l pe Mihai_J4 sa-ti puna o poza cu capacul de jupiter 4 sa vezi diferenta sa nu muncesti in plus....bafta:..... domne, se potriveste fara probleme deosebite (pentru inceput vreau sa schimb intre ele capacele de la j3 si j4. Zis si facut, deocamdata capacul de j4 este montat pe un motor de rezerva de j3 si s-a potrivit uns). E o chestie, dar invers: oala de ambreiaj de la j4 e un pic (3 .. 5 mm) mai lata si capacul de j3 nu intra la j4. Problema nu e insolubila, se poate pune o oala de ambreiaj de j3 care are dimensiunea potrivita, dar nu are rost. Eu intentionez sa pun la amindoua capace de carter de j4. Pentru j3 e simplu: il pun pe ala de la j4 Dar cind oi face si j4... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 In general, ce grosime e indicata pentru garnitura capacului de ambreiaj, la motarele de IJ 56? (cu ambreiajul debraiat, placa de presiune nu trebuie sa atinga capacul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thegerman Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 salut, as vrea sa ma ajutati cu ceva. Am un jup 3 si am probleme la reglarea ambreajului. Am montat cablul (cu surub intinzator la jumatate) da nu prea pot sa il intind corect, in sensul ca la apasarea manetei, furca de langa pinionul cu lant nu se deplaseaza iar daca bag in viteza se opreste motorul insatntaneu desi tin maneta apasata. cuiul ce intra prin pininul lantului trebuie sa aiba joc axial, ca la mine nu se misca de loc, oricat apas pe el. ambreajul a mers pana asta iarna , iar acum la prima iesire dupa ce am vopsito si am schimbat aprinderea imi face figuri. ajutati sa inteleg ceva ca deja nu mai am rabdare. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
White_Dragon Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Vand juputer 4 an '83 cu probleme la motor pret 700 lei.fix. Detalii la ady_cseke@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 salut, as vrea sa ma ajutati cu ceva. Am un jup 3 si am probleme la reglarea ambreajului. Am montat cablul (cu surub intinzator la jumatate) da nu prea pot sa il intind corect, in sensul ca la apasarea manetei, furca de langa pinionul cu lant nu se deplaseaza iar daca bag in viteza se opreste motorul insatntaneu desi tin maneta apasata. cuiul ce intra prin pininul lantului trebuie sa aiba joc axial, ca la mine nu se misca de loc, oricat apas pe el. ambreajul a mers pana asta iarna , iar acum la prima iesire dupa ce am vopsito si am schimbat aprinderea imi face figuri. ajutati sa inteleg ceva ca deja nu mai am rabdare. merci pai cu ce apesi cuiul? sper ca nu cu degetul, ca nu-l misti in veci. daca nu misca furca, vezi sa nu fie cablul ambreiajului prea lung, raportat la lungimea camasii. PS: cu rabdarea treci marea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Pentru cei curiosi, asa arata frina de parcare (frina de mina ), sistemul de frinare la atas si intrerupatorul la IJ Jupiter 4 !... si probabil la alte modele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Pentru cei curiosi, asa arata frina de parcare (frina de mina ), sistemul de frinare la atas si intrerupatorul la IJ Jupiter 4 !... si probabil la alte modele . salut....da intradevar asa e si nu cred ca difera frina de mana la ij indiferent de model j5,j4,j3 samd... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 salut....da intradevar asa e si nu cred ca difera frina de mana la ij indiferent de model j5,j4,j3 samd... -nu de alta dar sint multi care au cumparat motoarele "chopper-tite" si habar nu au ca exista asa ceva ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Pentru cei curiosi, asa arata frina de parcare (frina de mina ), sistemul de frinare la atas si intrerupatorul la IJ Jupiter 4 !... si probabil la alte modele . pai si cum se foloseste? plus ca nu se ajunge greu la manetuta aia? dupa cum rezulta din poza vine cam pe dupa toba de esapament... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 pai si cum se foloseste? plus ca nu se ajunge greu la manetuta aia? dupa cum rezulta din poza vine cam pe dupa toba de esapament... ...se foloseste simplu tagi de maneta in fata si iti blocheaza pedeua de frina in jos ,ca si cum apasi frina cu piciorul numai ca nu-i permite revenirea sus si ai roata pe spate si pe atas blocate.... ...pt atas trebuie montata si placuta aia pe care vine cablul de frina de la atas se monteaza destul de usor ,,,,multumim lui CS 99 BIG pentru fotografii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 ...se foloseste simplu tagi de maneta in fata si iti blocheaza pedeua de frina in jos ,ca si cum apasi frina cu piciorul numai ca nu-i permite revenirea sus si ai roata pe spate si pe atas blocate.......pt atas trebuie montata si placuta aia pe care vine cablul de frina de la atas se monteaza destul de usor ,,,,multumim lui CS 99 BIG pentru fotografii... vreau si io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 vreau si io Muhahahahahahha.....uite cine n-are . Pai ti-l pot da eu pe ala de la planeta(ca la aia numai de frana de mana nu am nevoie ) Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Muhahahahahahha.....uite cine n-are . Pai ti-l pot da eu pe ala de la planeta(ca la aia numai de frana de mana nu am nevoie ) Numai bine! Gata domne, te-am marcat... vezi sa nu ma uiti PS: ce frina de mina are domne aia ca eu n-am vazut-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 uite dovada ca ij-ul nu moare imi pare rau ca nu stiu pune lincf activ dar poate de la ce am pus eu o face un cunoscator salutari a se pare ca e activ alte dovezi domnilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 uite dovada ca ij-ul nu moare imi pare rau ca nu stiu pune lincf activ dar poate de la ce am pus eu o face un cunoscator salutari a se pare ca e activ alte dovezi domnilor Suna mortal si vad ca trag de jos in orice treapta.Sper sa il fac pe al meu curand,sa ma pot bucura si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Tovarasi, Am pus pedala de pornire noaua la j3 (din aceea cu surub separat de prindere pe ax) si m-am trezit ca nu mai pot porni dracovenia. Problema e ca datorita formei capacului de carter de j3 surubul de prindere a "nucii" pedalei pe ax se blocheaza in capac. De adaptat capacul nu se poate asa ca ramin doua manevre posibile: pusa inapoi pedala model vechi (pe care eu am aruncat-o ) sau pus un capac de j4. Asadar, cui ii prisoseste un capac de carter de j4 ? dintre tovarasii amatori de j3, nu s-a lovit nimeni de chestia asta? Daca da, se poate face ceva pentru pastrarea vechiului capac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 dintre tovarasii amatori de j3, nu s-a lovit nimeni de chestia asta? Daca da, se poate face ceva pentru pastrarea vechiului capac? Da' mai bine n-o pornesti impinsa? Ssau ii spui electrostarter. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Da' mai bine n-o pornesti impinsa? Ssau ii spui electrostarter. Numai bine! Rizi tu Harap-Alb, dar cel putin teoretic, j3 poate porni cu electrostarter, pt ca are dinam. Nu stiu cit poate fi de forțos în functionarea ca motor, dar cel putin in teorie, poti porni jupiteru' cu dinamul. PS: acu' realizez ca pot face experimentul si sa aflu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Rizi tu Harap-Alb, dar cel putin teoretic, j3 poate porni cu electrostarter, pt ca are dinam. Nu stiu cit poate fi de forțos în functionarea ca motor, dar cel putin in teorie, poti porni jupiteru' cu dinamul. PS: acu' realizez ca pot face experimentul si sa aflu sa nu realizezi si un rotor ars cumva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 cumpar urgent ghidon de ij 56,festival, doi sau trei nu mai sus de ij-jupiter sau planeta 3-ca deja is e schimba forma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
White_Dragon Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Am nevoie de bani si vreau sa ma scap de IJ... astept oferte din partea voastra. YM: ady_cseke. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.